Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@małowielki konsultant proponuję Ci nową umowę bo masz obecnie dwa dekodery a chcesz ofertę na jeden. Więc albo możesz podpisać nową na warunkach jakie dostałeś od konsultanta albo możesz przedłużyć 15/3 lub 12/3 jak byś chciał ale wtedy musisz zachować dwa dekodery. 

Edytowane przez Nowy 123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, rotalplus napisał:

W tej opcji wychodzi 21 x 30 + 23 x 30 = 620+690 = 1310 zł (przy założeniu że nie aktywowałeś nigdy HBO to pierwszy miesiąc gratis)

Opcja FMax HD+ HBO /Go w opcji 24/6 za 70 wychodzi 18 x 70 =1260 zł ,czyli taniej

Przypominam, że opcja włącz/wyłącz nie działa tu jak w nc+

21x30 cyfrowy Polsat FMaxHD
+ 23*19,90 hbogo bezpośrednio od HBO (ALE musi być tv smart czy coś innego do odtwarzania)

=1090
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Nowy 123 napisał:

Ale jeśli przeliczyć to w ten sposób że przedłuży umowę ponownie pół roku przed końcem czyli po 12 płatnościach to znowu lepiej wychodzi opcja 24/6 (12x70=840 840/18=46.66 średnia). I masz kanały HBO +HBO GO. 

Dzięki chłopaki za pomoc.Myślę, że opcja Fam max + hbo 24/6 będzie najlepszym rozwiązaniem. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa ulega zakończeniu 21.10.2019 r., ale jeszcze nie kontaktowałem się z cyfrowym polsatem, aby zapoznać się z ich propozycją. Obecny mój pakiet to Familijny Max HD wraz z usługą multiroom na jeden telewizor. Abonament miesięczny wynosi 70 zł. Co można otrzymać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kurasp napisał:

Umowa ulega zakończeniu 21.10.2019 r., ale jeszcze nie kontaktowałem się z cyfrowym polsatem, aby zapoznać się z ich propozycją. Obecny mój pakiet to Familijny Max HD wraz z usługą multiroom na jeden telewizor. Abonament miesięczny wynosi 70 zł. Co można otrzymać? 

Witaj. Z tego poziomu nie jestem w stanie zaproponować oferty. Proszę o wiadomość prywatną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy chcesz nadal to samo, to bez zmiany ceny abonamentu.Jeśli jesteś na umowie 12/3 to teraz tylko dłuższe, a jeśli nie, to wszystkie długości umów do wyboru. Jest taka 24/3 z obniżonym abonamentem o 10 zł, ale nie wiem czy z MR można ją wziąć.

Składaj wypowiedzenie bo już 3 mies.temu powinieneś to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam pakiet Premium (Familijny Max HD, Film HD, Sport HD, HBO HD, Cinemax HD) płacę 90zł +5zł MR (sprzęt HD7000 główny
+ HD3000 MR). Dotychczas zawsze przedłużałem umowę na zmianę 12/3 15/3 na 6 miesięcy przed końcem.

Teraz chciałbym obniżyć pakiet rezygnując z HBO, jednocześnie chciałbym wymienić sprzęt na Evobox PVR jako główny i Evobox lite jako MR, być może dobrałbym jeszcze dodatkowo kolejny MR. Zależy mi żeby przejść na opcję MR po LAN bez wachlowania kartami.

Na ile m-cy przed końcem umowy mogę starać się o taką ofertę i w jakiej cenie mógłbym to otrzymać?

Familijny Max HD, Film HD, Sport HD, Cinemax HD + 1 lub 2 MR

Edytowane przez anabst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@anabst tylko licz się z tym, że przy tym pakiecie zapłacisz 49 zł, za aktywację dekodera Evobox PVR HD + 5 zł miesięcznie czynszu za dekoder więc wyjdzie nie 70 zł a 75 zł za dwa dekodery. Umowa 24/4. To w sumie bardziej opłaca Cię się wziąć jakiś pakiet za 70 zł np. dodatkowo z LM lub Eleven Sports bo przy ten cenie nie będzie już czynszu za dekoder Evobox PVR HD a i cena MR zmieni się na 5 zł więc wyjdzie na to samo ale będzie jeden pakiet więcej i dekoder bez czynszu. 

Edytowane przez Nowy 123
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, maciejkal napisał:

Jakie są szanse na zamianę dekodera hd5000 na model evobox pvr w pakiecie rodzinnym?

Czy jest to w ogóle możliwe ?

Czy tylko podniesienie pakietu daje taką możliwość?

Witam. Wymiana sprzętu na inny model możliwa jest wraz z przedłużeniem umowy. Taka opcja będzie dostępna najwcześniej 16 miesięcy przed zakończeniem kontraktu. Jeśli spełniasz warunki i jesteś zainteresowany aneksem, to proszę o wiadomość prywatną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

W CP posiadam telewizję i internet.

Telewizja (umowa na czas nieokreślony, Pakiet Familijny Max HD) - miesięcznie 59,99 zł (w kwocie wliczona jest opłata za dekoder Evobox PVR - 10 zł)

Internet (umowa ważna jeszcze rok) - produkt rabatowany w ramach SmartDOM - miesięcznie 42 zł (w kwocie jest rata za urządzenie - 12 zł, standardowa cena poza smartem 71,99 zł)

 

- Chciałbym obniżyć kwotę abonamentu za telewizję lub wynegocjować ciekawszą ofertę. Na co mogę liczyć? (jakie pakiety w tej samej cenie+najem dekodera)

- Jeżeli chciałbym zostać przy obecnym pakiecie - Familijny MAX HD - jakie mogę dostać warunki (okres umowy, kwota abonamentu+najem dekodera)

- Czy w przypadku wypowiedzenia umowy na telewizję, a później obniżenia ceny abonamentu za telewizję, nie utracę zniżki w ramach SmartDOM za internet?

- Czy muszę płacić za najem dekodera, a może jest szansa na pozbycie się tej opłaty?

 

Oczywiście zakładam wypowiedzenie umowy. Dziękuję za odpowiedzi i wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet Sport HD można dokupić jako nowy lub obecny abonent, posiadając jako minimalny obowiązek pakiet Familijny Max HD lub wybrać go w ofercie dla przedłużających umowę z pakietem Rodzinnym HD.

 

Tak pisze na stronie icyfrowypolsat.pl

 

Chodzi mi oczywiście o drugą część zdania ,,lub wybrać go w ofercie dla przedłużających umowę z pakietem Rodzinnym HD" Czy taka opcja na prawde jest dostępna? Czy przedluzajac umowę mając rodzinny HD mogę wybrać pakiet sport HD, wiadomo za dodatkowa oplata (jakby ktoa wiedział to jeszcze niech napisze ile bym musiał dodatkowo płacić).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie pozostało mi jeszcze 6 pełnych miesięcy obecnej umowy + rozpoczęty już siódmy okres rozliczeniowy od dnia 3.08.2019r. ICOK pokazuje mi w tej chwili 7 miesięcy do końca umowy.

Rozumiem, że mogę już, tak jak poprzednio w podobnym okresie, złożyć wypowiedzenie umowy i liczyć na oferty przedłużeniowe jeszcze przed końcem bieżącego okresu rozliczeniowego?

Obecnie mam umowę typu 15/3. Pakiety, jak w mojej sygnaturce tu na forum. Chciałbym teraz umowę typu 12/3, tak, aby weszła ona w życie od następnego okresu rozliczeniowego, tj. od 3 września br. i żeby pozostałe 6 miesięcy obecnie obowiązującej jeszcze umowy zostały anulowane. Pakietów, dekoderów nie zamierzam zmieniać. Rozumiem, że będzie to możliwe, czy coś jednak się zmieniło? Wybaczcie te pytania, ale ja od dłuższego czasu nie śledziłem już bieżących ofert przedłużeniowych Cyfrowego Polsatu. :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.08.2019 o 12:41, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

... proszę o wiadomość prywatną.

 

Cyfrowy Polsat, jak do Ciebie wysłać wiadomość prywatną. Kiedyś to wiedziałam, ale zapomniałam.

Możesz mi krok po kroku napisać?

Chcę do Ciebie wysłać taką wiadomość (w swojej sprawie), ale nie wiem jak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...