Vaniliovsky Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, jahve napisał: Znajdzie może ktoś odpowiedź na poniższe pytanie: Obecnie mam pakiet: Familijny MAX, Sport, Film, Cinemax za 60 zł/ms. Za ile mogę otrzymać ten sam pakiet z HBO? Wypowiedzenie złożone. Umowa kończy się we wrześniu. Jeśli wypowiedzenie zostało złożone możesz dobrać pakiet HBO, HBO GO za 30 zł miesięcznie ewentualnie za 20. Z racji że będą chcieli Cię zatrzymać jako klienta najprawdopodobniej dostaniesz za 20zł. Edytowane 27 Lipca 2019 przez Vaniliovsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linz Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 (edytowane) Witam. Czy ma ktoś linka do wszystkich ofert, które są oferowane przez DUK? Proszę darować sobie komentarze, żeby poczytać 100 postów wcześniej - nie śledzę tych zmian od ponad roku. Kiedyś chyba któryś z Panów Moderatorów miał to wszystko opisane w sygnaturze. Najbardziej interesują mnie oferty na 12 lub 15 miesięcy (są takie jeszcze? jeśli tak, to ile jest darmowych miesięcy) oraz pakiety: Familijny Max HD + Sport HD + Film HD bez Cinemaxów, Vodów, On The Go, Elevenów, Polsat Sport Premium, Canal+ i czy jest wariant Familijny Max HD + Sport HD bez Film HD? Edytowane 27 Lipca 2019 przez Linz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Też bym chętnie poczytał jakie są oferty z obniżeniem abonamentu. Mam teraz Familijny Max HD, Cinemax HD, Film HD, Sport HD i Eleven Sports. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roratoga Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Witam Zostalo mi 6 miesięcy do koca umowy (licze teraz na umowe 12mcy) Czy przez ICOK mozna teraz rozwiązać umowę czy tylko w salonie ? Jeśli mozna to jak tego szukac i jak wyglada takie rozwiazanie umowy przez ICOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wako Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 (edytowane) 3 minuty temu, roratoga napisał: Czy przez ICOK mozna teraz rozwiązać umowę czy tylko w salonie ? Jeśli mozna to jak tego szukac i jak wyglada takie rozwiazanie umowy przez ICOK? Święta Panienko! Zasługujesz na bana leniuszku Edytowane 27 Lipca 2019 przez wako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roratoga Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Raczej Ty zasługujesz na bana za nabijanie sobie postów Nie znacz odpowiedzi na pytanie to się nie udzielaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 (edytowane) Kolego, przejrzyj łaskawie poprzednią stronę. Edytowane 27 Lipca 2019 przez sebap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jahve Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 5 godzin temu, Vaniliovsky napisał: Jeśli wypowiedzenie zostało złożone możesz dobrać pakiet HBO, HBO GO za 30 zł miesięcznie ewentualnie za 20. Z racji że będą chcieli Cię zatrzymać jako klienta najprawdopodobniej dostaniesz za 20zł. Bardzo dziękuję za odpowiedź. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 2 godziny temu, roratoga napisał: Witam Zostalo mi 6 miesięcy do koca umowy (licze teraz na umowe 12mcy) Czy przez ICOK mozna teraz rozwiązać umowę czy tylko w salonie ? Jeśli mozna to jak tego szukac i jak wyglada takie rozwiazanie umowy przez ICOK? Pismo dotyczące rozwiązania Umowy należy wysłać najlepiej listem poleconym na adres: Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4A 03-878 Warszawa Wypowiedzenie może zostać również złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży. Dokument powinien zawierać takie dane jak: - Dane personalne właściciela - Dane sprzętu (numer seryjny dekodera, numer dostępu warunkowego i numer karty) - Powód rozwiązania umowy - Jeżeli dekoder jest udostępniany, należy podac formę zwrotu kaucji (nazwa banku i pełny numer rachunku bankowego lub adres, na który mają być przekazane pieniądze) - Czytelny i własnoręczny podpis właściciela. Po zarejestrowaniu wypowiedzenia Umowa zostanie rozwiązana zgodnie z jej warunkami. Od siebie dodam iż najlepiej jest złożyć w APS. W razie "zgubienia" przez nich wypowiedzenia poproś w salonie o wydanie potwierdzenia złożenia wypowiedzenia umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Godzinę temu, Vaniliovsky napisał: Pismo dotyczące rozwiązania Umowy należy wysłać najlepiej listem poleconym na adres: (...) Od siebie dodam iż najlepiej jest złożyć w APS. To w końcu najlepiej jest wysłać polecony, czy poturlać się do APS-u? I dlaczego akurat tak jest "najlepiej"? Z mojego punktu widzenia, ponieważ nie lubię większości niedouczonej obsługi najbliższego APS-u, a na wysłanie poleconego jestem zbyt wielkim sknerą, najlepiej jest wysłać wypowiedzenie przez ICOK, nie ruszając się zza biurka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Oczywiście jest też możliwość wysłać wypowiedzenie umowy przez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Wypowiedzenie można wysłać pismem, faksem lub na adres kontakt@cyfrowypolsat.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roratoga Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Dziekuję za odpowiedź Zawsze składałem wypowiedzenie w salonie i zawsze dostawałem potwierdzenie. Dziś złożyłem w ICOK po zalogowaniu a ponieważ nigdy tak nie składałem dlatego pozwoliłem sobie o zadanie pytania tu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doherty Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Dzis przedluzylem umowe: Familijny Max HD + Sport + Film + Cinemax + Eleven do tego HBO miesiac gratis i VOD 3 miesiace gratis + 2 MR w cenie 79.99 Umowa 12/3. Poprzednia 15/3. Moglem dostac za 10zl wiecej PSP ale umowa na 24miesiace wiec zrezygnowalem. Przy rozmowie warto powiedziec, że wypowiedzenie wyslane w celu lepszej oferty i wspomniec, że wiem co moge dostac(np. z forum). Konsultant wtedy odrazu pyta jaka chce pan/pani oferte i odrazu mowi o gratisowych HBO itd. Takze Dzieki wszystkim i Pozdrawiam! ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Bardzo dobre warunki Gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 (edytowane) 13 godzin temu, jahve napisał: Bardzo dziękuję za odpowiedź. 19 godzin temu, Vaniliovsky napisał: Jeśli wypowiedzenie zostało złożone możesz dobrać pakiet HBO, HBO GO za 30 zł miesięcznie ewentualnie za 20. Z racji że będą chcieli Cię zatrzymać jako klienta najprawdopodobniej dostaniesz za 20zł. Nie dostanie HBO za 20 zł tylko za 30 zł i nie ważne czy na czas określony czy nieokreślony. Familijny max, Film, Sport i Cinemax kosztuje 60 zł a Premium na który składa się Familijny Max, Film, Sport, Cinemax i HBO oraz HBO GO kosztuje 90zl to łatwo licząc HBO wychodzi 30 zł. @Linz Familijny Max, Film, Sport jest tylko z Cinemaxem. Cena 60 zł. Umowy 12/3, 15/3, 24/6. VOD włączone na okres promocji. Nie ma oferty o jakieś wspomniałeś. Edytowane 28 Lipca 2019 przez Nowy 123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linz Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 (edytowane) Bardzo dziękuję za odpowiedź @Nowy 123. Rozumiem, że nadal oferty 12/3 dostępne są tylko po złożeniu wypowiedzenia, tak? I czy teraz można przedłużać umowę 12/3 po 12/3, czy raz 15/3 i raz 12/3? Edytowane 28 Lipca 2019 przez Linz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balzak311 Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Na zmianę 12 i 15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Tak jak kolega wyżej napisał. A co do pierwszego pytania to tylko po złożonej rezygnacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Zdarza się iż czasami konsultanci po "rozmowie" z przełożonym zgadzają się na cenę 20zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Nie będzie miał za 20zł i mogę Ci to zagwarantować więc nie rób komuś nadzieji na ofertę której nie ma. Ok może sobie wziąć co najwyżej pakiet premium w obniżonej cenie za 80 zł ale co z tego jak jest tylko oferta 24/3 a nie ma 12/3 i i 24/6 więc i tak to gorzej wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jahve Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 (edytowane) 13 godzin temu, Nowy 123 napisał: Nie dostanie HBO za 20 zł tylko za 30 zł i nie ważne czy na czas określony czy nieokreślony. Familijny max, Film, Sport i Cinemax kosztuje 60 zł a Premium na który składa się Familijny Max, Film, Sport, Cinemax i HBO oraz HBO GO kosztuje 90zl to łatwo licząc HBO wychodzi 30 zł. @Linz Familijny Max, Film, Sport jest tylko z Cinemaxem. Cena 60 zł. Umowy 12/3, 15/3, 24/6. VOD włączone na okres promocji. Nie ma oferty o jakieś wspomniałeś. Dziękuję bardzo za odpowiedź. Widzę, że opinie podzielone - cóż, wyjdzie po konsultacjach co da się załatwić.. Edytowane 28 Lipca 2019 przez jahve Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Da radę przy przedłużeniu pakiet Rodzinny HD wymienić HD5000 wymienić na Evobox HD ? Czy tylko wchodzi w grę Evobox Lite ? Nadal ma być ten sam pakiet zostało 8 miesięcy umowy i jest plan na 12/1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropka79 Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 (edytowane) Obecnie pakiet Premium w smartdom za 50 zł miesięcznie. Evobox bez czynszu. Za parę miesięcy kończy się umowa. Co można ugrać przy przedłużeniu po wysłaniu wypowiedzenia? Domyślam się że z ceny już nie zejda za taki pakiet. Czyli jakieś darmowe miesiące? Edytowane 29 Lipca 2019 przez kropka79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 @maks27 tylko Evobox Lite HD. Evobox HD dopiero od pakietu za 40 zł i dodatkowo 29 zł aktywacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 @Nowy 123 dziękuję za odpowiedź, rozumiem że na takich zasadach jak nowi klienci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.