OlafS Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 1 godzinę temu, Barti napisał: może teraz uzyskać również umowę typu 12/1. Jest taka? Przy wymianie było minimum 15/1. Chyba, że to tylko Evoboxa PVR dotyczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Jest taka. Tylko, tak jak napisałem, nie dotyczy to przy wymianie na Evoboxa PVR, bo wtedy najkrótsza 15/1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djremo Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) Witam. Czy oferty na urodziny czymś się różnią od tych na przedłużenie, oprócz 100 zł, które proponują w mailu? Obecnie mam Premium Max z Evo + multiroom za 104,90 zł. Edytowane 5 Stycznia 2019 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Czyje urodziny? Jakieś zmiany w ofertach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djremo Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) Urodziny klienta, czyli moje. http://sklep.cyfrowypolsat.pl/urodziny?idm= Edytowane 5 Stycznia 2019 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Od kiedy CP wie że są to Twoje urodziny? Co prawda mają PESEL, ale nie słyszałem, żeby wysyłali specjalne oferty z tego tytułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Cytat Oferta dostępna wyłącznie dla Klientów, którzy nie posiadają Telewizji w Cyfrowym Polsacie Ciekawe- czy te 100zł jest dodatkowo jako kolejny miesiąc gratis czy zamiast darmowych miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) Zwróćcie uwagę że oferta nie jest dostępna dla osób posiadających telewizję w Cyfrowym Polsacie. Edytowane 4 Stycznia 2019 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djremo Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Przysłali maila i SMS, że proponują nowy kontrakt i bonus, więc oferta dostępna. Pod linkiem pewnie jeszcze coś innego. Jednak nie. W regulaminie napisane, że nie przysługuje bonus, więc pewnie tylko nowy kontrakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greeey Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Witam, Do końca umowy pozostało 6 miesięcy. Posiadam wariant 15/1 ponieważ dobierałem EVOBOXa z Multiroomem. Obecnie mam: Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD, Pakiet Film HD, Usługa Multiroom HD, Katalog treści online, Pakiet Eleven Sports HD To wszystko za 80 PLN miesięcznie. Proszę o pomoc co mogę wynegocjować po złożeniu wypowiedzenia w tej kwocie lub ewentualnie czy mogę zyskać coś podobnego w niższej cenie? Ewentualnie interesuje mnie jeszcze dobranie kanałów HBO. Proszę o pomoc, od wielu lat korzystam z CP i jeszcze ani raz nie negocjowałem oferty. Co najkorzystniejszego mogę zyskać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) Tak informacyjnie: obecna umowa (12/3) Premium Max za 100 - 6 m-cy do końca - wypowiedzenie dostarczone Oferta: Premium Max 15/1 z wymianą dekodera na Evobox PVR (aktywacja 49) za 100/m-c lub Premium Max + PSP 24/4 z wymianą dekodera j/w (aktywacja 1) za 110/m-c Umowa podpisywana u kuriera przy odbiorze dekodera, więc niby 14 dni na odstąpienie - ciekawe czy wtedy odeślą mi stary dekoder? Edytowane 4 Stycznia 2019 przez ianus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 (edytowane) Czy w najbliższej przyszłości będzie można oczekiwać jakiś ruchów ze strony CP w kwestii dekoderów i oferty? Najbardziej interesuje mnie kwestia multiroom po sieci (ale z dekoderem z dyskiem, nawet z tymi co mam, byleby po sieci), a także oferty na pakiety z Ligą Mistrzów w przypadku krótszych umów (12 i 15 msc.), trochę również kwestia dekodera 4K. Ktoś ma jakieś przecieki i zechciałby się podzielić, nawet w postaci jakiś zdawkowych informacji, że coś jest planowane (np. w 2 połowie roku) lub nie jest planowane Jeśli cokolwiek byłoby wiadomo to łatwiej wybrać odpowiedni wariant długości umowy Edytowane 5 Stycznia 2019 przez kubus.kul małe poprawki stylistyczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitsurc Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Okazało się, że mam jeszcze umowę przez 16 miesięcy, bo 8 miesięcy temu multiroom dokopywałem i przedłużyłem umowę. Czy dałoby się mimo tego ugrać Familijny HD + Eleven Sports za 30 zł na miesiąć? Czy muszę czekać 10 miesięcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Musisz czekać jeszcze 10 miesięcy. I oczywiście wcześniej też złożyć wypowiedzenie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitsurc Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Godzinę temu, Barti napisał: I oczywiście wcześniej też złożyć wypowiedzenie umowy. Nie wiem czy aż taki nieogarnięty jestem, ale po co wczesniej złożyć wypowiedzenie umowy jak dopiero za 10 miesięcy będę mógł poprawić umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Poczytaj kilka stron wstecz to "ogarniesz" temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitsurc Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 (edytowane) Czytam to forum cały czas od około 20 stron i zawsze dokładnie czytam, ale nie wiem, o co chodzi, niestety. Edytowane 6 Stycznia 2019 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaykay Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 (edytowane) Witam, w tej chwili standard. tj. Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax za 60 zł. Mógłby ktoś napisać jak wyglądają możliwe opcje z HBO właśnie do kwoty 60zł? Chcielibyśmy zrezygnować ze zbędnych pakietów/kanałów na rzecz HBO. Papier wysłany. Edytowane 6 Stycznia 2019 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Godzinę temu, Nitsurc napisał: Czytam to forum cały czas od około 20 stron i zawsze dokładnie czytam, ale nie wiem, o co chodzi, niestety. Jeżeli czytasz to forum a w zasadzie ten dział dokładnie,to do tej pory znalazłeś wzór wypowiedzenia umowy ,wydrukowałeś/napisałeś takie samo wypowiedzenie wraz ze swoimi danymi i danymi dekodera,którego wypowiedzenie obowiązuje,podpisałeś go i zaniosłeś do punktu.Tam bez względu na czas do końca umowy powinni takie wypowiedzenie przyjąć pod warunkiem że w wypowiedzeniu jest formuła,pisze z pamięci-z końcem okresu podstawowego umowy z zachowaniem okresu wypowiedzenia określonych w regulaminie. Poza tym warunki bez wymiany sprzętu praktycznie się nie zmieniają.Gorzej jest z wymianą sprzętu lub ze smartdomem.Osobiście omijam punkty APS aby się z nimi nie "szarpać"i wysyłam pisma pocztą priorytetem. Jak już przedłużysz umowę,napisz co udało Ci się ugrać/wynegocjować. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Jest gdzieś aktualna rozpiska ofert w różnych konfiguracjach dla przedłużających umowę? Jeśli obecnie mam abo za 75 zł w tym multiroom za 5 zł to przy obniżeniu abonamentu też będzie 5 zł za multi? Jak na dzień dzisiejszy wygląda wymiana dekoderów? Mam PVR 7000 i HD 5500s. A jak wygląda wymiana na zestaw Evobox? Czy dalej obowiązuje czynsz za Evobox? Oczywiście wypowiedzenie wkrótce będzie wysłane. Mam jeszcze 8 m-cy do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/?page=558&tab=comments#comment-1387538 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 Witam. Można dokupić do rodzinnego ( za 4,90 - moduł) multiroom? też z modułem, umowa jeszcze się nie kończy, jeśli nie to za ile można wyciągnąć najtańszy pakiet z multiroom'em z 2 modułami dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 Do modułu CAM nie odbierzesz wcale MR, w żadnej ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 A drugą kartę z modułem na nowy kontrakt to nie dostanę za 4,90 od ręki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaykay Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 W dniu 6.01.2019 o 12:51, kaykay napisał: Witam, w tej chwili standard. tj. Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax za 60 zł. Mógłby ktoś napisać jak wyglądają możliwe opcje z HBO właśnie do kwoty 60zł? Chcielibyśmy zrezygnować ze zbędnych pakietów/kanałów na rzecz HBO. Papier wysłany. Odpowiadając sobie Czy najbliższą opcją spełniającą moje wymagania będzie Familijny Max HD za 30zł i do tego pakiet HBO za 35zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.