SatExpert Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Wygląda na to, że opcja "A'. A ja głupi do tej pory czekałem, jak w iCOK-u wskoczy mi cyfra '6"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Noo, ja też tak właśnie myślałem. Tak więc, warto wiedzieć. A czy mógłby to jeszcze ktoś potwierdzić, czy faktycznie tak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Ja przedłużałem z obniżeniem abonamentu jak ICOK pokazywał 5. A jak wiadomo, obniżyć można abonament 4 miesiące przed końcem zobowiązania. Też miałem dylemat, czy czekać jak wskoczy 4, po wypowiedzeniu telefon do DUK 2-3 przed tą zmianą. Jakby co przedłużenie by było kilka dni później.W dniu wejścia w życie nowej umowy, ICOK pokazuje 24, a ten już jest rozpoczęty z umowy dwuletniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1983 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam, Do końca obecnej umowy pozostało mi 5 miesięcy. Po 2 września mogę obniżyć abonament. Obecnie posiadam Premium Max + 2 MR. Chciałbym zejść na rodzinny + Eleveny i Cinemaxy, Czy jest taka możliwość a jeśli tak to w jakiej cenie ?? Czy ceny MR wzrośnie i czy zostanie naliczona opłata za Evoboxa ?? Z góry dziękuję za informację. Edytowane 26 Sierpnia 2018 przez Tomek1983 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyfrowyOnline. Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 -->Tomek1983 Pakiet rodzinny+cinemax+eleven będzie Cię kosztował 30zl+ 15zl multiroomy( jeden będzie kosztowała 10 a drugi 5zl).Jeżeli w tym momencie posiadasz evobox bez czynszu, to żadna opłata czynszowa nie zostanie naniesione, więc 45zl to cena jaka będziesz mógł płacić. A co do długości umowy to możesz skorzystać z aneksu 24/6 lub 12/3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamtv Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Dostałem ofertę: Do końca umowy 3 miesiące Rodzinny + eleven + Polsat sport Premium na 24 miesiące. 1 miesiąc za darmo 2-6 miesiąc po 15 zl Pozostałe miesiące po 65 zł Czytając wcześniej posty to bez problemu powinniśmy otrzymać 6 miesięcy bez opłat.? Pytanie, czy da się coś jeszcze ugrać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyfrowyOnline. Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 --->adamtv Odezwij się na priv sprawdzę co da się zrobić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Cześć, 22 sierpnia włączyłem pierwszy raz pakiet Eleven Sport. Mój okres rozliczeniowy trwa do 19 września, więc do tego czasu mam za darmo. Pakiet ma obecnie status "Oczekuje na aktywację z dniem 19.09.2018". Czy w okresie 19 września - 19 października też będę korzystał z tego pakietu za darmo? Nigdzie nie mam takiej informacji. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Powinieneś mieć za darmo bo zazwyczaj kanały są uruchamiane od razu ale miesiąc gratis jest liczony od najbliższego okresu rozliczeniowego więc od 19.09 do 19.10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobe83 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 (edytowane) Dostałem ofertę 29/6, pakiet Familijny Max HD z Film, Sport, Cinemax, Eleven, On the go i jeden multiroom po okresie bezpłatnym za 85 zł.Na stronie takie coś dla nowych kosztuje 90 zł.Obecnie mam to samo, ale bez Ligi Mistrzów za 80 zł.Na razie się zastanawiam. Trochę długą umowa.Trochę mnie wkurza Eleven i dzielenie się ligami z Canal plus.Myślicie, że warto? Edytowane 27 Sierpnia 2018 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Za 85 zł to powinieneś otrzymać już z Familijny max, Film, Sport, Cinemax, Eleven, PSP i OTG. Złóż wypowiedzenie to będziesz miał umowę 24/6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Powinieneś mieć za darmo bo zazwyczaj kanały są uruchamiane od razu ale miesiąc gratis jest liczony od najbliższego okresu rozliczeniowego więc od 19.09 do 19.10. Tak, kanały uruchomiono od razu. Dzięki za pomoc, mam nadzieję, że będę mógł skorzystać z miesiąca gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurter Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 I jak czekać jeszcze z przedłużeniem (Polsat coś zmieni w swoich ofertach) czy przedłużyć umowę (Polsat nic nie zmieni w swoich ofertach)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dembol23 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) witam, Obecnie posiadam pakiet Pakiet Familijny Max HD, Pakiet HBO HD, Pakiet HBO GO, Pakiet Cinemax HD + MR + czynsz za Evoboxa - 79,99 zł Do konca umowy 5 mc. Na jaką najlepszą ofertę mogę liczyć. Ile wynosił by ten pakiet + PSP ? Pozdrawiam Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez dembol23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Witaj, zachęcam Cię do wysłania maila na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl podając: - imię oraz nazwisko, - numer telefonu, - informacje o usługach, które Cię interesują, - termin kontaktu. Konsultant do Ciebie oddzwoni i przedstawi specjalnie przygotowane warunki umowy, które będą dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, to pozostaję do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam, Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Oj chyba ktoś tam za to beknie, bo taka umowa nie powinna ci się należeć. Ktoś beknie albo nie jak to mówią specjaliści CP "oferty są dobierane indywidualnie":D ważne że kolega jest zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2lp2 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Dzień Dobry. Do końca umowy zostało mi niecałe 2 miesiące. Posiadam pakiet premium za 99,99 zł. Co mogę ugrać? Czy bardziej opłaca się kończyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Witaj! Jeśli chciałbyś zapoznać się z ofertą, która została dla Ciebie przygotowana, to wyślij maila na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl podając:- imię oraz nazwisko właściciela usługi,- numer karty dekodera,- numer telefonu,- dogodny termin kontaktu (dzień i godzinę). Postaramy się dopasować warunki umowy do Twoich potrzeb. Pozdrawiam,Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2lp2 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Już wysłałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Dziękuję za zainteresowanie ofertą. Mam nadzieję, że będziesz zadowolony z naszej propozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobe83 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Jak to jest z pakietem Polsat Premium? Za pakiet trzeba płacić więcej cały okres umowy a sama liga mistrzów to raptem kilka miesięcy. Co będzie puszczane jak będzie przerwa w lecie i zimie? Domyślam się, że w kółko powtórki.Dlatego właśnie się cały czas zastanawiam, czy chcę przedłużać umowę i więcej płacić. Niby nie dużo, ale jednak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2lp2 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Dziękuję za zainteresowanie ofertą. Mam nadzieję, że będziesz zadowolony z naszej propozycji. Już prawie 17:00 i nikt się do mnie nie odezwał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturbo Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Jak można dogadać się z CP jak oni sami ze sobą nie mogą się porozumieć? Historia zaczęła się w lipcu. Po złożeniu wypowiedzeniu zadzwonił konkretny pan z DUK i pewnie w 5 minut było wszystko ustalone umowa 12/3, pakiet taki jak mam, taki został. Tylko ponoć CP nagle zaczęło przeszkadzać, że mam dwa dekodery z nagrywarką. Skoro ten miły człowiek prosił to zgodziłem się na podmianę i wtedy się zaczęło. Dekoder wysłany kurierem TNT 31 lipca, mimo 3 kolejnych prób umawiania się z jak się okazuje ze specjalnym działem "obsługujących" abonentów CP do 6 sierpnia przesyłka do mnie nie dotarła. Tego dnia dzwonię do DUK co mam z tym fantem zrobić bo od 7 wyjeżdżam na urlop i będę dopiero po 20 sierpnia. DUK odsyła mnie do zwykłego działu obsługi, gdzie pan już niestety nie był za bardzo kompetentny i nie bardzo wiedział co z tym fantem zrobić. W końcu zarejestrował moją reklamacje, podał jakiś numer i obiecał, że ktoś się ze mną skontaktuje po 20. Zapewnił również, że nasza umowa jest ważna skoro wyraziłem taką wolę telefonicznie mimo, że umowa nie została podpisana. Oczywiście 20 nikt nie zadzwonił. DUK CP przypomniał sobie o mnie wczoraj i się okazało, że wypowiedzenie jest aktywne a nie przedłużenie umowy. Pani wymyśliła, że mam iść do APS i tam wszystko załatwię na takich samych warunkach jak telefonicznie z DUK (w co wyraziłem powątpiewanie) i w dniu dzisiejszym przekonałem si, że miałem rację. W APS proponowali mi umowę 15/3, 100 zł za to co mam (DUK obiecał 85) i jeszcze 29 zł za wymianę dekodera. Ponowna rozmowa z DUK (kiedy jeszcze bylem w APS), i kolejna panienka, która twierdzi, że oni już nic nie mogą. Reasumując: - 6 rozmów z osobami które zajmują się "zawodowo" obsługą klientów CP i z których każda co innego mówi, - 4 rozmowy z "specjalistami" z TNT, - dekoder wypinany i pakowany 4x, a teoretycznie prosta sprawa nadal nie załatwiona Pytanie retoryczne: czy CP naprawdę sadzi, że ludzie nie mają nic lepszego do roboty jak przez miesiąc próbować się z nim dogadać i ich [beep] podwykonawcami usług? W zaistniałej sytuacji pozostało się rozstać faktycznie a nie tylko proforma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwertyz Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Tak, kanały uruchomiono od razu. Dzięki za pomoc, mam nadzieję, że będę mógł skorzystać z miesiąca gratis. Jak zamawiałem zestaw Polsatu przez internet miałem od razu wybór każdej usługi 1 miesiąc za darmo. Ale że wolałem sobie włączyć wtedy kiedy mi to będzie odpowiadało to poczekałem. Zwłaszcza że gdzies na forum pisano, że moge spokojnie sobie to włączyć na próbe raz w trakcie trwania całej umowy. A teraz jak wchodze w Usługi w Icok'u to juz od razu wyświetla cene za każdy miesiąc:( Też tak miałeś że w ICOK była podana cena i nic o darmowym miesiącu ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Jak można dogadać się z CP jak oni sami ze sobą nie mogą się porozumieć? Historia zaczęła się w lipcu. Po złożeniu wypowiedzeniu zadzwonił konkretny pan z DUK i pewnie w 5 minut było wszystko ustalone umowa 12/3, pakiet taki jak mam, taki został. Tylko ponoć CP nagle zaczęło przeszkadzać, że mam dwa dekodery z nagrywarką. Skoro ten miły człowiek prosił to zgodziłem się na podmianę i wtedy się zaczęło. Dekoder wysłany kurierem TNT 31 lipca, mimo 3 kolejnych prób umawiania się z jak się okazuje ze specjalnym działem "obsługujących" abonentów CP do 6 sierpnia przesyłka do mnie nie dotarła. Tego dnia dzwonię do DUK co mam z tym fantem zrobić bo od 7 wyjeżdżam na urlop i będę dopiero po 20 sierpnia. DUK odsyła mnie do zwykłego działu obsługi, gdzie pan już niestety nie był za bardzo kompetentny i nie bardzo wiedział co z tym fantem zrobić. W końcu zarejestrował moją reklamacje, podał jakiś numer i obiecał, że ktoś się ze mną skontaktuje po 20. Zapewnił również, że nasza umowa jest ważna skoro wyraziłem taką wolę telefonicznie mimo, że umowa nie została podpisana. Oczywiście 20 nikt nie zadzwonił. DUK CP przypomniał sobie o mnie wczoraj i się okazało, że wypowiedzenie jest aktywne a nie przedłużenie umowy. Pani wymyśliła, że mam iść do APS i tam wszystko załatwię na takich samych warunkach jak telefonicznie z DUK (w co wyraziłem powątpiewanie) i w dniu dzisiejszym przekonałem si, że miałem rację. W APS proponowali mi umowę 15/3, 100 zł za to co mam (DUK obiecał 85) i jeszcze 29 zł za wymianę dekodera. Ponowna rozmowa z DUK (kiedy jeszcze bylem w APS), i kolejna panienka, która twierdzi, że oni już nic nie mogą. Reasumując: - 6 rozmów z osobami które zajmują się "zawodowo" obsługą klientów CP i z których każda co innego mówi, - 4 rozmowy z "specjalistami" z TNT, - dekoder wypinany i pakowany 4x, a teoretycznie prosta sprawa nadal nie załatwiona Pytanie retoryczne: czy CP naprawdę sadzi, że ludzie nie mają nic lepszego do roboty jak przez miesiąc próbować się z nim dogadać i ich [beep] podwykonawcami usług? W zaistniałej sytuacji pozostało się rozstać faktycznie a nie tylko proforma Przepraszam Cię za niedogodności. Chciałbym wyjaśnić tę sytuację. Jeśli możesz, to napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.