Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję, moja umowa kończy się 31.08. Sześć miesięcy przed, to znaczy, zanieść wypowiedzenie przed 31.02 czy po 31.02? Mógłby mi ktoś to wyjaśnić? Z góry bardzo dziękuję

 Złożyć możesz wcześniej, tylko mocy nabierze na 6 miesięcy przed końcem umowy. Liczysz tak: np. umowa na 12 miesięcy w tym 3 gratis - 3 gratis, 3 płacisz i składasz wypowiedzenie, ponieważ zostaje do końca umowy 6 miesięcy i zawierasz nową umowę z nowymi gratisami np. 15/3. Umowa się nie skraca i nie pozwala np. przejśc do konkurencji. Żeby całkiem odejść od CP, trzeba czekać do końca umowy, no chyba że usuwają kanał, to wtedy nie trzeba zawierać nowej umowy i można odejść od CP.

Można w DUK dostać Familijny Max HD + Cinemax + Film + Sport za 59,99, bez VODu?

Czy masz UCH gwarantowany, to przecież masz w swojej umowie, w wykazie kanałów. Sprawdź sobie. Bo nie wszyscy go mieli, mając pakiet Film HD, zależy kiedy umowa była zawierana.

Familijny Max HD, Film HD, Sport HD, Cinemax HD (bez VOD) jest za 59,99 zł w umowie 12/3, 15/3 i wtedy VOD jest w promocji na 3 miesiące, po promocji trzeba VOD wypowiedzieć, bo inaczej jest 10 zł więcej. Ten pakiet jest jeszcze w umowie 24/3 za 49.99 zł. To są oferty bez wymiany dekodera. Z wymianą dekodera wszystko jest to samo, tylko gratis jest 1 miesiąc, a nie 3.

Składasz wypowiedzenie w Punkcie Plusa/CP, czekasz na tel. z DUK lub sam dzwonisz do DUK, pytasz czy dotarło Twoje wypowiedzenie i czy są dla Ciebie jakieś oferty utrzymaniowe i mówisz co chcesz. Rozmawiasz tylko z DUK. Wszystko załatwiasz telefonicznie, umowa papierowa przyjdzie później. Ale prawie od razu, możesz dostać umowę na e-maila (jak będziesz chciał) i wtedy sobie zobaczysz, czy wszystko jest tak, jak ustaliłeś z konsultantem przez tel.

Wzór wypowiedzeń jest na forum, poszukaj sobie. Inny jest na koniec umowy (6 do końca), a inny jak usuwają kanał.

Edytowane przez stef63
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory miałem umowy 15/5. Czyli okres darmowy się skrócił?

 

Tak. Teraz są tylko 3 miesięczne gratisy (bez wymiany dekodera), z wymianą dekodera jest 1 miesiąc gratis.

A nie miałeś umów na 12 miesięcy, same po 15?

Edytowane przez Barti
Nie cytujemy treści własnego, tego samego postu. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, na początku lutego ubiegłego roku skrócono okres bezpłatnych miesięcy - w przypadku krótkich umów (12 i 15 miesięcy), okres bezpłatny to teraz 3 miesiące (w przypadku pozostawienia aktualnego sprzętu) bądź 1 miesiąc (gdy wymienia się dekoder). Mimo wszystko uważam, że oferty są atrakcyjne (tym bardziej, że można przedłużać umowę już 6 miesięcy przed końcem i płacić naprawdę mało).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem same 15/5 a dekoder na własność, wymieniałem na identyczny chyba 3 czy 4 razy, gdy się popsuł.
Teraz chciałbym wziąć moduł.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

Pozostało mi 5 miesięcy okresu obowiązywania umowy i chciałbym w tym tygodniu złożyć wypowiedzenie na koniec okresu podstawowego aby wynegocjowywać nowe warunki. Obecną umowę mam zawartą na 15 miesięcy (w tym 3 miesiące gratis). Mam evoboxa i najwyższy pakiet (nie mam przy sobie umowy ale nazywa się chyba on premium max + eleven). Jestem zainteresowany pozostaniem przy tym samym pakiecie, ew. bez eleven. Nie potrzebuje multi-room ani VOD (nic tam nie ma :( ).

Mam pytanie jaką ofertę od  DUK mogę uzyskać? czy mogę dostać ofertę na 12 miesięcy/ w tym 3 gratis?

 

pozdrawiam,

Wojtek

Edytowane przez gemi11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł Wi-fi za 1zł jest:

 

 Dostępny tylko z dekoderem/ami z pkt. 1 oraz 2 tabeli w modelu: PVR HD, 7000, HD 6000, HD

5000, HD 5500s, HD 3000, MINI HD 2000,

 Maksymalna ilość: 1 Moduł do 1 dekodera,

 Dostępne dla Abonentów Pakietu Familijny Max HD lub wyższego, w cenie co najmniej 49,90 zł

miesięcznie.

 

Taki jest zapis w regulaminie promocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się do tematu. Jeżeli posiadam pakiet Familijny Max HD to czy mogę dokupić w trakcie umowy moduł Wi-Fi do dekodera HD2000? Jeśli tak to w jakiej cenie? 1 zł, czy wyższej? I czy tylko sam moduł, bez Internetu? Zaznaczę, iż posiadam już w ofercie Smart Dom od nich, samą kartę SIM na Internet LTE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwie umowy Fam Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD, z podstawowym zobowiązaniem na 59,99. Jedna z umów objęta jest rabatem SmartDom 50%, dekoder to HD 5500s. Druga objęta jest rabatem dziesięciozłotowym, dekodery to HD 6000 i bezpłatny MR - HD 5500s. Obie umowy przedłużone w grudniu, w umowach jest punkt o routerze za 1 zł. Byłem dziś w APS-ie - konsultant powiedział, że "nie generuje się voucher" i ostatecznie wyszedłem z jednym routerem, który konsultant jakoś "wyczarował" (obsługa punktu już mnie zna i jest chętna do współpracy).

 

O co kaman, i kogo zastrzelić, żeby wyjść z drugim routerem, (a i trzeci byłby mile widziany)?

Edytowane przez rsw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moje pierwsze przedłużenie umowy z CP od dawien dawna ( wcześniej nc+) także proszę o wyrozumiałość.

Do końca umowy 6 miesięcy - wypowiedzenie wyślę na dniach

Posiadany pakiet to :Pakiet Familijny Max HD

 

Pakiet Film HD, Pakiet Cinemax HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Sport HD, Pakiet Eleven Sports HD, Katalog treści online, Usługa Multiroom HD (3 dekodery)

 

Z racji "przejścia"z nc dekodery ( 3 szt.mini hd 2000) do multiroom mam gratis w obecnej umowie - dekoder główny to HD 5500S 

Cena za całość 109,99 miesięcznie

 

Chciałbym żeby to co mam zostało -czyli powyższy pakiet z multiroomem .

Na co mogę liczyć przy przedłużeniu umowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Na wstępie parę informacji. Otóż niedługo kończy się moja pierwsza umowa z CP, dokładnie 3 marca bieżącego roku, także niewiele czasu zostało. Pakiet jaki posiadam to Family Max HD + LTE Plus 50GB za 84,99zł.

 

Pytania, jakie mam to:

 

 - kiedy mogę przedłużyć umowę?

 - czy wypowiedzenie mogę podpisać w salonie czy musi być wysłane pocztą?

 - czy jakąś "specjalną" ofertę uzyskam w salonie czy jedynie przez rozmowę z konsultantem?

 

Przepraszam za tak proste(?) pytania, ale wole się upewnić we wszystkich kwestiach, gdyż tak jak napisałem jest to moja pierwsza umowa z jakimkolwiek usługodawcą.

 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad.1.

Umowę możesz przedłużyć na 6 miesięcy przed jej końcem.

 

Ad.2.

Wypowiedzenie umowy możesz też złożyć w salonie. Wówczas otrzymasz potwierdzenie na piśmie. Zaletą jest to, że wypowiedzenie jest wtedy od razu rejestrowane w systemie Cyfrowego Polsatu.

 

Ad.3.

Oferty z DUK (Działu Utrzymania Klienta) są zazwyczaj lepsze, niż te, które może zaoferować APS (Autoryzowany Punkt Sprzedaży, czyli po prostu salon). Różnica jest chyba głównie w długości oferowanych umów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad.3.

Oferty z DUK (Działu Utrzymania Klienta) są zazwyczaj lepsze, niż te, które może zaoferować APS (Autoryzowany Punkt Sprzedaży, czyli po prostu salon). Różnica jest chyba głównie w długości oferowanych umów.

A jak to wygląda kiedy zawiązuje taką umowę przez DUK? Np sprzęt jest wysyłany do mnie czy muszę iść do niego do jakiegoś wyznaczonego salonu i tak samo z umową? I jeśli np poszedłbym jutro do salonu z informacją że chce przedłużyć umowę i by doszło to do skutku, to od następnego 'miesiąca' mam już nową umowę czy dopiero po skończeniu obecnej ta się aktywuje?

Edytowane przez Damian97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przedłużysz umowę telefonicznie z DUK to sprzęt zostanie ci wysłany kurierem. Jeśli zdecydujesz się na nowe warunki umowy to wejdą one w życie z pierwszym dniem kolejnego okresu rozliczeniowego określonego w twojej umowie. Pozostałe miesiące dotychczasowej umowy zostaną anulowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł Wi-fi za 1zł jest:

 Dostępny tylko z dekoderem/ami z pkt. 1 oraz 2 tabeli w modelu: PVR HD, 7000, HD 6000, HD5000, HD 5500s, HD 3000, MINI HD 2000,
 Maksymalna ilość: 1 Moduł do 1 dekodera,
 Dostępne dla Abonentów Pakietu Familijny Max HD lub wyższego, w cenie co najmniej 49,90 zł miesięcznie.
Taki jest zapis w regulaminie promocji.

Jaka to promocja bo w punkcie nic nie wiedzą a w warunkach oferty – „Telewizja Satelitarna dla Stałych Abonentów” z dnia 26.05.2017 roku w paragrafie 8 mam w kolumnie "Opłata/Cena promocyjna" 49zł a nie 1zł :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...