Gość Anonymous Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Minął miesiąc od wysłania rezygnacji do CP, a tu cisza. Nie zamierzają zadzwonić? Na razie cierpliwie czekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 A upewniłeś się czy wypowiedzenie dotarło ? Czy CP ma Twój aktualny nr telefonu ? Zadzwoń tak jak @Edek Łomiarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Upewniłem się, ponieważ wypowiedzenie umowy wysłałem listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru i żółta karteczka jak bumerang powróciła. Numer telefonu mają taki jak trzeba. Na razie nie zadzwonię, według mnie to CP powinno zależeć na ewentualnym przedłużeniu umowy z abonentem, opłacającym kilka ładnych lat Pakiet Familijny + Relax Mix. Nie zadzwonią - trudno, trzeba będzie skorzystać z wyjścia awaryjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Jak byś wymiękł i jednak chciał zadzwonić to dzwoń pod nr: 22 21 27 128 to jest bezpośredni tel. do działu utrzymania klienta. Może jakiś naganiacz coś dla Ciebie miał będzie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 @M_arek może też tak być, że sprawa trafiła do działu utrzymania klienta. Może ktoś próbował się z Tobą kontaktować. Nie odbierałeś telefonu i się nie obejrzysz jak Twoja umowa zostanie rozwiązana. I wtedy pozostaje oferta dla nowego abonenta albo pójście do innej platformy Naganiacz - co to w ogóle za określenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Tak nazywam wszystkich, którzy mi ( nawet) na siłę próbują wcisnąć ubezpieczenie , nowa taryfę tel,nowy kredyt itd. po prostu ich zadaniem jest naganianie klientów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Jak byś wymiękł i jednak chciał zadzwonić to dzwoń pod nr: 22 21 27 128 to jest bezpośredni tel. do działu utrzymania klienta. Szybciej wymiękłem niż myślałem. Umowa na 24 miesiące na Pakiet Familijny + Relax Mix (w tym pierwsze 4 miesiące Familijny+Relax Mix+HBO gratis). Chyba się zdecyduję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Mi w zeszlym roku zaproponowali taka promocje jak wymienialem starego sagema na echosia i nawet identyczne pakiety mialem jak Ty Familijny + Relax Mix. Wez ich pomecz aby dorzucili Cinemax. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawos123 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Witam! Mam pakiet Mini i od jakiegoś czasu mam kanały z wyższego pakietu - Mini Max. Chcę się dowiedzieć co to jest za promocja i do kiedy będzie ona trwała. Z góry dzięki za odpowiedź... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 @dawos123, powiem krótko Pakiet Mini za 9,90 zł przestaje istnieć i na dniach otrzymasz list z informacją od CP, że teraz pakiet nazwywać się będzie Mini HD i będzie kosztować 14,90 zł lub przy umowie na czas nieokreślony 16,90 zł. Ceny wejdą w życie bodajże od 1 lipca br. Ponadto jeśli się nie zgodzisz, to będziesz miał 20 dni od otrzymania listu od CP na wypowiedzenie umowy i wysłanie go na adres CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawos123 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Czyli włączyli te kanały tak od siebie, tak? A kiedy tak mniej więcej przyjdzie list od CP z tą informacją? mam jeszcze jedno pytanie: czy można dobierać sobie pakiety np. muzyka lub HBO w pakiecie Mini HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 @dawos123, włączają te kanały, aby zapewne zachęcić do pozostania. Co prawda w Mini HD masz 2 kanały HD (Polsat HD i TVP HD), ale żeby je odbierać musiałbyś wymienić dekoder SD na HD. Podejrzewam, że do końca m-ca, ale mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Do pakietu Mini HD nie można aktywować pakietów dodatkowych ani usług dodatkowych. Czyli tylko można ogladać pakiet Mini HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Pakiet MiniHD albo FamilijnyHD. Tylko te pakiety są dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawos123 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Co prawda w Mini HD masz 2 kanały HD (Polsat HD i TVP HD), ale żeby je odbierać musiałbyś wymienić dekoder SD na HD. W takim razie dekoder HD dostanę na własność czy wypożyczenie? Obecnie mam na własność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinyl_ Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Obecnie CP wszystkie dekodery tylko wypozycza. Nie ma juz opcji na wlasnosc odnosnie dekoderow ani przy nowej umowie ani przy przedluzeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 ja jestem stałym abonentem i w promocji od CP dostałem na starym dekoderze dostęp do HBO cały pakiet przez rok i teraz mi wyłączyli a za to na drugim odkodowali HBO HD, ciekawe na jak długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 A mi za to wyłączyli CINEMAXy SD i HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Hause Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Hejka co moge dostać przy przedłużeniu umowy na pakiet familijny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Zakładając, że jesteś po okresie podstawowym lub przynajmniej 3 miesiące przed zakończeniem okresu podstawowego. Na pewno 6 miesięcy Familijnego HD i pakiety dodatkowe (Ekstra HD, Sport HD i sVOD) za 37,90zł/mc z dekoderem za 1zł lub z dwoma dekoderami. Bez wymiany dekodera 8 miesięcy Familijnego HD i pakiety dodatkowe za 37,90zł/mc. Zapytaj na infolinii lub w APS o konkrety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lila74 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Cześć wlasnie za miesiąc konczy mi sie umowa z CP i czy moge dostac nowa oferte od nich na pakiet familijny i na 2 telewizor czy musze od nowa podpisac umowe jako nowy abonent iczy jest u nich opcja wymiany dekodera na nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 @Lila74 - Wystarczyło odrobine poczytać ten watek oraz zerknąć na strone Cyfrowego Polsatu i miałabyć idealne odpowiedzi twierdzące na Twoje pytania. Jeśli nie wysłałaś wypowiedzenia to umowa CI się nie kończy! Nie podpisałas umowy od do, tylko na czas nieokreślony z okresem podstawowym, który bez wysłania wypowiedzenia czy też oświadczenia o chęci pozostania klientem na czas nieokreślony ulega przedłużeniu na kolejny okres dodatkowy wynoszący 12 miesięcy! Obecnie Cyfrowy Polsat posiada oferty dla obecnych klientów z wymianą dekodera głównego oraz dobraniem dodatkowego dekodera. Na głównym dekoderze musi być co najmniej Familijny HD (nowa pakietyzacja) a na dodatkowym pakiet Mini HD lub Mini Extra HD. Zachęcam do odwiedzenia strony Cyfrowego Polsatu, aby zobaczyć jakie kanały są w jakich pakietachlub odwiedzić APS i poznać szczegóły oferty. Szukając na forum znajdziesz też opisy tych ofert. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemty Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Cześć wlasnie za miesiąc konczy mi sie umowa z CP i czy moge dostac nowa oferte od nich na pakiet familijny i na 2 telewizor czy musze od nowa podpisac umowe jako nowy abonent iczy jest u nich opcja wymiany dekodera na nowy mi umowa konczyła się w czerwcu, końcem kwietnia byłem "przedłużyć" ją na pakiet familijny HD i wymieniłem echostara na sagemcom-a za 1 zł. I proponowali mi tak jak kolega powyżej pisze drugi dekoder. Więc spokojnie udaj sie do APS-u i tam ci wszystko powiedzą jaka oferte dla ciebie maja przygotowaną... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lila74 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 ale jak ma sie dekoder na wlasnosc kupiony to czy tez mozna go tez wymienic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Tuner kupiony na własność nie podlega wymianie . Aby zmienić tuner jesteś zmuszony podpisać nową umowę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.