Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@M_arek - Nie jestem taki pewien czy będzie spokój przez dwa lata. Dekodery Samsung (szczególnie 305G) mają przypadłość z przetwornicą a pamiętaj, że dekoder jest po gwarancji.

@mentoris - Jeśli masz kilka miesięcy temu zawarta umowę (nową lub kolejną) na stare pakiety to musisz dotrwać do około 3 miesięcy do końca okresu podstawowego (nie dodatkowego!) przewidzianego umową , aby przejść na nowe pakiety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według zapowiedzi oprócz tych czterech kanałów które mają być dołączone w lutym i marcu CP ma jeszcze wprowadzić 5 nowych kanałów. Umowę zawarłem 3.08.2010r. na pakiet familijny + pakiet HD. Czy te nowe kanały będą dostępne dla wszystkich klientów, czy tylko w nowej pakietyzacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP nie wprowadzi czterech nowych kanałów , a tylko dwa , gdyż kanały National Geographic miały być w dwóch wersjach to jest w SD i HD . Ramówki tych kanałów do tej pory miały inny program , ale od marca będzie jedna ujednolicona wersja tego kanału i ma być nadawany w wersji HD . Kanał FOX już jest w CP w wersji HD , a ramówka tego kanału jest jednakowa na HD i SD . Tak więc jeszcze dojdzie Disney Playhouse , czyli razem dwa nowe , a nie cztery . Jak będziesz liczył na jeszcze 5 nowych kanałów to się ich tak doczekasz jak my przez ponad rok czekaliśmy na BBC HD i TVP HD . To są tylko obiecanki , które mają na celu zatrzymanie masowych wymówień umów .

Po za tym , jak dojdzie NG HD to abonenci starych umów na Familijny i Relax Mix i tak nie będą mieli dostępu do tego kanału , chyba że dokupią pakiet dodatkowy HD .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czym wy ludzie macie teraz problem. Ja od 2 tygodni chcąc zmienić pakiet na Familijny HD i dekoder HD5000 za każdym razem dostaję inne informacje, a to, że mogę, a to, że nie mogę, dopiero jak skończy mi się aktualna umowa, a to że będę mógł jak minie mi 1/2 umowy, itd, itp.

Tymczasem pojawiło się wyjście, w związku z likwidacją kanałów BBC. Wystarczy między 1 lutym a 2 marca wypowiedzieć aktualną umowę powołując się na zapis w niej zawarty dot. zmiany programów i... Na koniec okresu rozliczeniowego wyłączają nam sygnał i dekoder staje się FTA (jeśli jest na własność, użyczony trzeba odesłać do Warszawy) Wtedy idziemy do punktu CP i podpisujemy nową umowę jako nowy abonent. Dostajemy dekoder HD oraz wszystkie kanały bez HBO i Cinemax-ów (za to z VOD) przez 6 miesięcy za darmo i mamy w nosie łaskę CP dla aktualnych wiernych abonentów, korzystając sobie z promocji dla nowych klientów. Przyczym nie wiadomo jeszcze czy CP nie da lepszej promocji dla nowych jeśli zaczną mu się odejścia, bo i konkurencja ma niezłe promocje, a dla przychodzących z innych platform jeszcze jakieś dodatkowe bonusy.

Polecam metodę. Nie dość, że bez proszenia macie nowy dekoder, nowe pakiety i to z długim bezpłatnym okresem, to jeszcze satysfakcję, że przy dużej ilości odejść ktoś we władzach CP dostanie po głowie i miejmy nadzieję, że będzie to osoba odpowiedzialna za podejście do klientów, a szczególnie za: brak dobrej oferty dla wiernych abonentów, bałagan na liście kanałów, żarty z kanałem VH1, brak na liście EskaTv, RebelTV, Czwórka, ReligiaTV, oraz ciągłe obiecywanie TVPHD czy Viasatów, listę zaniedbań można znaleźć w każdym wątku na tym forum. Pozdrowienia dla władz Cyfrowego Polsatu :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja przedłużenia umowy : 24 mies. - przy pakiecie Familijnym 4 mies HBO lub Relax Mix

Przy przejściu na HD : 29 mies - przy pakiecie Familijnym HD opłata 39,90 i w tej cenie przez 12 mies. 3 pakiety - Extra HS + Sport

HD + Katalog VOD.

lub

29 mies. i to wszystko przez 8 mies gratis . Ewentualny dekoder HD z nagrywarką - 5 zł mies

Zastanawiam się czy się opłaci ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie mała uwaga! ICOK oznacza Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Jest specjalna platforma dla Internautów. Ono nie może do Was dzwonić oraz wysyłać różnych przesyłek.

Sorry za zejście z tematu, ale ten błąd się pojawia tutaj na forum wielokrotnie.

 

 

A ten email to co:

 

 

Witam

 

Uprzejmie informuję, że umowa w zakresie korzystania z Pakietu Familijnego HD z możliwością zmiany na Pakiet Mini HD zostanie wysłana listem na Pana adres korespondencyjny.

 

Dział Obsługi Klienta, Sekcja Reklamacji

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa

tel.: 0 801 08 08 08; fax.: (22) 356 66 77

icok@cyfrowypolsat.pl

www.cyfrowypolsat.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta dostępne pod adresem: https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/

COK - Centrum Obsługi Klienta dostępne pod nr telefonów: 801 08 08 08, 222 127 222, 699 00 2222 i z tel. CP 2222, możliwy równiez jest kontak z COK przez e-mail: kontakt@cyfrowypolsat.pl

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mark738 ma rację, to jest metoda. Tak przechodziłem z dekodera SD na HD. Wręcz mi taki manewr doradzono. Jako stały klient musiałbym dopłacić za dekoder HD około 200 zł. a biorąc nową umowę, dostałem HD w śmiesznej cenie i dodatkowo kilak miesięcy pełnej ofert CP, gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wczoraj byłem w APS i zaproponowano mi taką umowę. Mogę wziąć dekoder HD z możliwością nagrywania (zapomniałem jak się nazywa), dysk twardy 320GB. Dysk na własność, dekoder ma czynsz 5 zł/msc. Umowa na 29 msc, w tym otrzymuję pakiet familijny HD oraz 3 pakiety dodatkowe (HD, HD sport i VOD) na 10 miesięcy. Po 10 miesiącach mogę zrezygnować ze wszystkich dodatkowych pakietów lub też kiedy będę chciał mogę powrócić do każdego z nich. Razem wszystko z czynszem kosztowało mnie będzie blisko 45 zł/msc.

Ale co jeszcze i to bardzo ciekawe i nie wiem czy ktoś z was o tym wspominał. Otóż aby mieć te dodatkowe pakiety na 10 miesięcy, muszę także wziąć kartę sim do telefonu. Numer dostaję na cały okres umowy(29 msc) i otrzymuję na niego 30 minut co miesiąc do wszystkich sieci(po wykorzystaniu darmowych min, koszt połączenia 29gr/min) oraz połączenie z Biurem obsługi klienta CP za darmo. Opłaty jakie dodatkowo muszę wnieść to 29 zł za aktywację oraz w kolejnym miesiącu ponowne 29 zł. Później już do końca umowy nic nie płacę za telefon(tzn za kartę, chyba że przekroczę darmowe 30 min).

Czy uważacie że to dobra oferta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Myślałem,że kosultantka robi mnie w konia przy przedłużaniu umowy z tymi promocjami, ale z tego co przeczytałem na forum lepiej chyba wmówić

im umowę i zostać starym (nowym) abonentem. Promocje dla nowych abonentów są duż bardziej korzystniejsze niż przy przedłużaniu umowy.

Wielka szkoda, że traktują tak ludzi związanych z polsatem tyle ładnych latek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przedłużyłem umowę z CP na 29 mies. Dostałem pakiety (Extra Hs Sport HD i Katalog na 12 mies. Na razie nie brałem dekodera z nagrywarką (mam dekoder HD). Ale mogę go dostać w każdej chwili (5 zł miesięcznie). Abonament przez 12 mies 37,90 zł (a nie 39,90). Po roku mogę zostać przy Familijnym HD lub wybrać pakiet jaki chcę ewentualnie wziąść Premium za 99,90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te drugie 29 zł płaci się za to, że CP daje na ten miesiąc 150 minut do innych sieci. (Nie pamiętam dokładnie czy w pierwszym i drugim miesiącu dostaję te 150 minut czy tylko w jednym). Później już się nic nie płaci tylko tak jak pisałem, dostaje się te 30 minut co miesiąc.

A 29 miesięcy mnie nie przeraża. Innej TV nie chcę, a przez 10 miesięcy będę miał full wypas, więc zostaje 19 miesięcy z opłatą 45 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prośba do osób, które pracują w APS CP o informację czyli "stan na dziś".

Co generalnie proponujecie abonentom, którym kończy się umowa (na pakiet familijny + relax mix czyli za 57.80, posiadam dekoder sd na własność). Wysłałem do CENTRALI pismo z 3 miesięcznym wypowiedzeniem - rozwiązaniem umowy, z pewnością dotarło już do nich.

Interesuje mnie wariant umowy 15 miesięcznej. Chciałbym jakoś się przygotować na rozmowę telefoniczną z konsultantką/em. Będą pewnie dzwonić i pytać, czemu chcę się pożegnać z CP i że chcą bym został bo bardzo im na mnie, jako abonencie zależy. Jeśli będę chciał zostać z CP myślę wyłącznie o familijnym (bez HD) i relax mix, bez telefonów, minut i internetów;-) innych d.pereli

 

****

03-02-2011

 

Czy mogę liczyć na jakieś informacje!!!

Z góry dziękuję

 

****

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wczoraj byłem w APS i zaproponowano mi taką umowę. Mogę wziąć dekoder HD z możliwością nagrywania (zapomniałem jak się nazywa), dysk twardy 320GB. Dysk na własność, dekoder ma czynsz 5 zł/msc. Umowa na 29 msc, w tym otrzymuję pakiet familijny HD oraz 3 pakiety dodatkowe (HD, HD sport i VOD) na 10 miesięcy. Po 10 miesiącach mogę zrezygnować ze wszystkich dodatkowych pakietów lub też kiedy będę chciał mogę powrócić do każdego z nich. Razem wszystko z czynszem kosztowało mnie będzie blisko 45 zł/msc.

Ale co jeszcze i to bardzo ciekawe i nie wiem czy ktoś z was o tym wspominał. Otóż aby mieć te dodatkowe pakiety na 10 miesięcy, muszę także wziąć kartę sim do telefonu. Numer dostaję na cały okres umowy(29 msc) i otrzymuję na niego 30 minut co miesiąc do wszystkich sieci(po wykorzystaniu darmowych min, koszt połączenia 29gr/min) oraz połączenie z Biurem obsługi klienta CP za darmo. Opłaty jakie dodatkowo muszę wnieść to 29 zł za aktywację oraz w kolejnym miesiącu ponowne 29 zł. Później już do końca umowy nic nie płacę za telefon(tzn za kartę, chyba że przekroczę darmowe 30 min).

Czy uważacie że to dobra oferta?

Powiem Ci tak. Teoretycznie te 10 miesięcy możesz dostać bez telefonu, a jakbyś chciał telefon to możesz też dostać od razu bezpłatny pakiet 30minut (płacisz tylko za aktywację) - nie trzeba brać dodatkowych 150min za 29zł na miesiąc! ale... wtedy APS nic z tego nie ma, więc oferta w większości z nich wygląda tak jak napisałeś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, miałem zamiar przedłużyć umowę, ale warunki jakie mi zaproponowano są jakąś kpiną. Z tego co widzę bardziej opłaca się chyba podpisać nową umowę.

Nie to żebym psioczył na polsat, ale po 9-ciu latach z nimi to jest nie rozsądne co mi proponowali. Najgorsze z tego wszystkiego była umowa na 29 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 stycznia tego roku przedłużyłem umowę na 15 miesięcy. 3 miesiące za 37,90zł, a potem 99 zł miesięcznie. W związku z tym mam pytanie. Na starej umowie płaciłem zawsze do 7 każdego miesiąca i teraz jak przedłużyłem to do razu wpłaciłem 37,90. Na ICOK-u jest napisane, że następna wpłata do 5 lutego i wynosi 0 zł. I teraz nie wiem czy płacić czy nie? I czy pierwszą wpłatę powinienem wpłacać od razu czy dopiero teraz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...