Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dla abonentów gorzej, ale nie wiem czy to dobry ruch dla CP. Wiadomo, że z tych ofert korzystał niewielki procent abonentów, [beep]ie młodych. Zdecydowana większość korzystała ze standardowych "promocji", albo nie korzystała wcale. Teraz opcje 12/3 i 15/3 i tak nie wyglądają najgorzej, ale wymiana dekodera i oferta 15/1 to jakiś żart. Mogliby zostawić oferty 12/5 i 15/5 dla pakietu Premium Max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy umowach 12/5 można przedłużyć umowę na nowych warunkach 15/5 po opłaceniu jednej czy dwóch rat ?

Jednej. Przed chwilą zadzwoniłem do DUK (222 127 128) i przedłużyłem umowę bez składania wypowiedzenia.

Wypowiedzenie miałem zamiar złożyć na początku lutego, bo okres rozliczeniowy jest do 27, ale po ostatnich wpisach na forum zadzwoniłem dzisiaj i udało się.

Na początku konsultant trochę się zakręcił, bo nie był pewien czy taka opcja jest możliwa, ale po konsultacji z przełożonym poszło bez problemu. Było 12/5, jest 15/5 :). Dzięki chłopaki za cynk o zmianach przy przedłużaniu umów.

 

@marekpolek

Tak jak napisałem wyżej. Jeden raz.

Edytowane przez tomciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale tak jak wspomnialem wczesniej do umowy chcialem przedluzyc rowniez lte z którego korzystam na drugim mieszkaniu... a z tego co mi wiadomo przy smarcie takie myki nie wyjda przeciez

 

Ja miałam internet jako drugi produkt w Smart Domie, a podstawą było TV. Chciałam krótką umowę na internet, ale konsultantka mi powiedziała, że w Smart Domie nie ma krótszych niż 24 miesiące. Po tygodniu telefonów i 3 konsultantkach, zaproponowano mi umowę "rabat 50% dla stałych klientów", umowę na czas nieokreślony, internet 110 GB plus 200 GB w nocy za 50 zł (po rabacie). Internet przedłużyłam w grudniu. TV w zeszłym tygodniu.  Także czasem warto zerwać Smart Dom tak btw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednej. Przed chwilą zadzwoniłem do DUK (222 127 128) i przedłużyłem umowę bez składania wypowiedzenia.

Wypowiedzenie miałem zamiar złożyć na początku lutego, bo okres rozliczeniowy jest do 27, ale po ostatnich wpisach na forum zadzwoniłem dzisiaj i udało się.

Na początku konsultant trochę się zakręcił, bo nie był pewien czy taka opcja jest możliwa, ale po konsultacji z przełożonym poszło bez problemu. Było 12/5, jest 15/5 :). Dzięki chłopaki za cynk o zmianach przy przedłużaniu umów.

 

@marekpolek

Tak jak napisałem wyżej. Jeden raz.

O, to ja jutro dzwonię do DUK. Jak przeczytałam o tych skróconych gratisach, to miałam zamiar złożyć wypowiedzenie w poniedziałek (w APS), bo normalnie to planowałam złożyć wypowiedzenie na początku lutego. Okres rozliczeniowy mam od 26. więc już jeden raz zapłaciłam. Też mam teraz umowę 12/5 i chcę 15/5.

Możesz doradzić jak to rozegrać z DUK, żeby udało się przedłużyć umowę 15/5 bez wypowiedzenia. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam identyczną sytuację 12/5. Zapłaciłem 1 miesiąc (20 stycznia). Nie zdążyłem jeszcze złożyć wypowiedzenia, więc zadzwoniłem dziś do DUK i niestety nie dostałem żadnej propozycji (chciałbym po raz kolejny 15/5).

Usłyszałem tylko, że od lutego zmieniają się promocje dla stałych abonentów i prawdopodobnie nie dostanę już 15/5.

Jutro składam wypowiedzenie w APS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie zlozycie wypowiedzenia to byc moze nie dostaniecie takiej oferty, bo wtedy konsultant praktycznie nic z tego nie ma(a przeciez traci czas, a zyje sie z tego co wiem... z prowizji).

Idzcie im na reke, tak jak oni ida wam dajac taka oferte albo nie dziwcie sie jak uslyszycie ze nie ma takiej oferty.

;)

Edytowane przez kyczniker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ stef63

W sumie nie ma co doradzać. Wszystko jest opisane w tym temacie po kilkadziesiąt razy.

Po prostu zadzwoniłem, wylegitymowałem się, powiedziałem, że szanuję swój i jego (konsultanta) czas. Następnie powiedziałem co mnie konkretnie interesuje. To wszystko.

Odbyło się to w normalnej atmosferze, bez jakiejkolwiek napinki z obu stron, chociaż po sposobie rozmowy wyczułem, że to jakiś "świeżak" jest i słychać było, że nie do końca ogarnia ofertę i dlatego weryfikował to z swoim przełożonym.

Ja go nie stresowałem, tylko sugerowałem aby dokładnie sprawdził to, co może mi zaoferować. Powiedziałem, że to nie jest moja pierwsza umowa, którą przedłużam i doskonale wiem czego mogę oczekiwać, Skończyło się pozytywnie. Chłopak zarobił prowizję, a ja to co chciałem. Koniec historii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam identyczną sytuację 12/5. Zapłaciłem 1 miesiąc (20 stycznia). Nie zdążyłem jeszcze złożyć wypowiedzenia, więc zadzwoniłem dziś do DUK i niestety nie dostałem żadnej propozycji (chciałbym po raz kolejny 15/5).

Usłyszałem tylko, że od lutego zmieniają się promocje dla stałych abonentów i prawdopodobnie nie dostanę już 15/5.

Jutro składam wypowiedzenie w APS.

Jak złożysz jutro wypowiedzenie w APS, a później zadzwonisz do DUK, to podziel się, czy coś ugrałeś. Ja mam zamiar w poniedziałek tak zrobić.

@ stef63

W sumie nie ma co doradzać. Wszystko jest opisane w tym temacie po kilkadziesiąt razy.

Po prostu zadzwoniłem, wylegitymowałem się, powiedziałem, że szanuję swój i jego (konsultanta) czas. Następnie powiedziałem co mnie konkretnie interesuje. To wszystko.

Odbyło się to w normalnej atmosferze, bez jakiejkolwiek napinki z obu stron, chociaż po sposobie rozmowy wyczułem, że to jakiś "świeżak" jest i słychać było, że nie do końca ogarnia ofertę i dlatego weryfikował to z swoim przełożonym.

Ja go nie stresowałem, tylko sugerowałem aby dokładnie sprawdził to, co może mi zaoferować. Powiedziałem, że to nie jest moja pierwsza umowa, którą przedłużam i doskonale wiem czego mogę oczekiwać, Skończyło się pozytywnie. Chłopak zarobił prowizję, a ja to co chciałem. Koniec historii.

Jutro (bez wypowiedzenia) dzwonię do DUK i spróbuję, zrobić tak jak Ty. Jak się nie uda, to w poniedziałek składam wypowiedzenie w APS, a wieczorkiem zadzwonię do DUK i spróbuję z wypowiedzeniem coś ugrać. Też chcę 15/5. Mam Premium i chcę to, co mam teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest szansa, że sami do Ciebie zadzwonią w poniedziałek, kiedyś tak miałem, że w sobotę złożyłem wypowiedzenie umowy w APS-ie a w poniedziałek o 8:15 miałem telefon z APS-u z ofertą.

Jeżeli chcesz umowę o takim samym zobowiązaniu lub wyższym to możesz negocjować na 6 miesięcy przed jej końcem, jak chcesz zmniejszyć zobowiązanie to możesz to uczynić na 4 miesiące przed jej zakończeniem.

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zostało mi 6 miesięcy do końca umowy, dzisiaj w APS złożyłem wypowiedzenie. Czy mogę w poniedziałek próbować dzwonić do DUK i próbować negocjować??? czy zostało za dużo do końca umowy,?

Sam możesz zadzwonić dzisiaj czy w poniedziałek do DUK. Nie musisz czekać na telefon od nich.

Jak dzisiaj złożyłeś wypowiedzenie w APS, to już jest w systemie i już DUK je widzi.

Ja przed chwilą dzwoniłam do DUK, ale nie złożyłam wypowiedzenia, więc nic nie ugrałam. :sad: W poniedziałek też złożę wypowiedzenie w APS-ie i zadzwonię do DUK, też mam 6 miesięcy do końca umowy.

Teraz mam 12/5 chcę 15/5 i to samo co mam.

Aha, konsultantka potwierdziła, że od 1 lutego nie będzie 5 miesięcznych gratisów. :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Starą umowę zawarłem przez telefon 6 sierpnia 2016. Dzisiejszą umowę przedłużyłem z konsultantem po przedzwonieniu na numer 222-127-128. Tydzień temu dzwoniłem z kolei na numer 222-127-137. Próbuj dzwonić na oba numery. 

Farciarz :) 24.08 przedłużenie, cykl 16go i nic z tego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem umowę 12/5 na Premium Max z multiroomem i dekoderem Sagemcom za 109,99 zł. Okres rozliczeniowy 26 dnia każdego miesiąca, opłaciłem jeden abonament. Po informacjach na forum, że darmowe miesiące od 1 lutego będą krótsze, zadzwoniłem dzisiaj do DUK bez składania wypowiedzenia. I udało się przedłużyć umowę, tak więc zależy na jakiego konsultanta się trafi. Oferta Premium Max z multiroomem w opcji 15/3 za 104,99 zł z wymianą dekodera na Evoboxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...