kyczniker Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Wiadomo już ile miesięcy gratis dostaniemy za wymianę dekodera przy przedłużaniu umowy ? Analogicznie: wymiana dekodera -2 miesiace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jogi Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 dokładnie 15/1 12/1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Przy umowach 12/5 można przedłużyć umowę na nowych warunkach 15/5 po opłaceniu jednej czy dwóch rat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin.L Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 dokładnie 15/1 12/1 No to kiepsko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo-83 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Dla abonentów gorzej, ale nie wiem czy to dobry ruch dla CP. Wiadomo, że z tych ofert korzystał niewielki procent abonentów, [beep]ie młodych. Zdecydowana większość korzystała ze standardowych "promocji", albo nie korzystała wcale. Teraz opcje 12/3 i 15/3 i tak nie wyglądają najgorzej, ale wymiana dekodera i oferta 15/1 to jakiś żart. Mogliby zostawić oferty 12/5 i 15/5 dla pakietu Premium Max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Jasne.I pakiet Premium wychodził by taniej niż inne pakiety.Nikt nie zmusza do wymian sprzętu korzystać z jednego przez wile lat.Tu trzeba się cieszyć że skracają umowę a nie sumują obie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 W porównaniu do konkurencji to dalej o wiele lepsza oferta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomciu Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Przy umowach 12/5 można przedłużyć umowę na nowych warunkach 15/5 po opłaceniu jednej czy dwóch rat ? Jednej. Przed chwilą zadzwoniłem do DUK (222 127 128) i przedłużyłem umowę bez składania wypowiedzenia. Wypowiedzenie miałem zamiar złożyć na początku lutego, bo okres rozliczeniowy jest do 27, ale po ostatnich wpisach na forum zadzwoniłem dzisiaj i udało się. Na początku konsultant trochę się zakręcił, bo nie był pewien czy taka opcja jest możliwa, ale po konsultacji z przełożonym poszło bez problemu. Było 12/5, jest 15/5 . Dzięki chłopaki za cynk o zmianach przy przedłużaniu umów. @marekpolek Tak jak napisałem wyżej. Jeden raz. Edytowane 27 Stycznia 2017 przez tomciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Gratulacje. A ile razy zapłaciłeś po 5 bezpłatnych miesiącach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yokoono Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 No ale tak jak wspomnialem wczesniej do umowy chcialem przedluzyc rowniez lte z którego korzystam na drugim mieszkaniu... a z tego co mi wiadomo przy smarcie takie myki nie wyjda przeciez Ja miałam internet jako drugi produkt w Smart Domie, a podstawą było TV. Chciałam krótką umowę na internet, ale konsultantka mi powiedziała, że w Smart Domie nie ma krótszych niż 24 miesiące. Po tygodniu telefonów i 3 konsultantkach, zaproponowano mi umowę "rabat 50% dla stałych klientów", umowę na czas nieokreślony, internet 110 GB plus 200 GB w nocy za 50 zł (po rabacie). Internet przedłużyłam w grudniu. TV w zeszłym tygodniu. Także czasem warto zerwać Smart Dom tak btw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Jednej. Przed chwilą zadzwoniłem do DUK (222 127 128) i przedłużyłem umowę bez składania wypowiedzenia. Wypowiedzenie miałem zamiar złożyć na początku lutego, bo okres rozliczeniowy jest do 27, ale po ostatnich wpisach na forum zadzwoniłem dzisiaj i udało się. Na początku konsultant trochę się zakręcił, bo nie był pewien czy taka opcja jest możliwa, ale po konsultacji z przełożonym poszło bez problemu. Było 12/5, jest 15/5 . Dzięki chłopaki za cynk o zmianach przy przedłużaniu umów. @marekpolek Tak jak napisałem wyżej. Jeden raz. O, to ja jutro dzwonię do DUK. Jak przeczytałam o tych skróconych gratisach, to miałam zamiar złożyć wypowiedzenie w poniedziałek (w APS), bo normalnie to planowałam złożyć wypowiedzenie na początku lutego. Okres rozliczeniowy mam od 26. więc już jeden raz zapłaciłam. Też mam teraz umowę 12/5 i chcę 15/5. Możesz doradzić jak to rozegrać z DUK, żeby udało się przedłużyć umowę 15/5 bez wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu7 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Ja mam identyczną sytuację 12/5. Zapłaciłem 1 miesiąc (20 stycznia). Nie zdążyłem jeszcze złożyć wypowiedzenia, więc zadzwoniłem dziś do DUK i niestety nie dostałem żadnej propozycji (chciałbym po raz kolejny 15/5). Usłyszałem tylko, że od lutego zmieniają się promocje dla stałych abonentów i prawdopodobnie nie dostanę już 15/5. Jutro składam wypowiedzenie w APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Jak nie zlozycie wypowiedzenia to byc moze nie dostaniecie takiej oferty, bo wtedy konsultant praktycznie nic z tego nie ma(a przeciez traci czas, a zyje sie z tego co wiem... z prowizji). Idzcie im na reke, tak jak oni ida wam dajac taka oferte albo nie dziwcie sie jak uslyszycie ze nie ma takiej oferty. Edytowane 27 Stycznia 2017 przez kyczniker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomciu Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 @ stef63 W sumie nie ma co doradzać. Wszystko jest opisane w tym temacie po kilkadziesiąt razy. Po prostu zadzwoniłem, wylegitymowałem się, powiedziałem, że szanuję swój i jego (konsultanta) czas. Następnie powiedziałem co mnie konkretnie interesuje. To wszystko. Odbyło się to w normalnej atmosferze, bez jakiejkolwiek napinki z obu stron, chociaż po sposobie rozmowy wyczułem, że to jakiś "świeżak" jest i słychać było, że nie do końca ogarnia ofertę i dlatego weryfikował to z swoim przełożonym. Ja go nie stresowałem, tylko sugerowałem aby dokładnie sprawdził to, co może mi zaoferować. Powiedziałem, że to nie jest moja pierwsza umowa, którą przedłużam i doskonale wiem czego mogę oczekiwać, Skończyło się pozytywnie. Chłopak zarobił prowizję, a ja to co chciałem. Koniec historii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Ja mam identyczną sytuację 12/5. Zapłaciłem 1 miesiąc (20 stycznia). Nie zdążyłem jeszcze złożyć wypowiedzenia, więc zadzwoniłem dziś do DUK i niestety nie dostałem żadnej propozycji (chciałbym po raz kolejny 15/5). Usłyszałem tylko, że od lutego zmieniają się promocje dla stałych abonentów i prawdopodobnie nie dostanę już 15/5. Jutro składam wypowiedzenie w APS. Jak złożysz jutro wypowiedzenie w APS, a później zadzwonisz do DUK, to podziel się, czy coś ugrałeś. Ja mam zamiar w poniedziałek tak zrobić. @ stef63 W sumie nie ma co doradzać. Wszystko jest opisane w tym temacie po kilkadziesiąt razy. Po prostu zadzwoniłem, wylegitymowałem się, powiedziałem, że szanuję swój i jego (konsultanta) czas. Następnie powiedziałem co mnie konkretnie interesuje. To wszystko. Odbyło się to w normalnej atmosferze, bez jakiejkolwiek napinki z obu stron, chociaż po sposobie rozmowy wyczułem, że to jakiś "świeżak" jest i słychać było, że nie do końca ogarnia ofertę i dlatego weryfikował to z swoim przełożonym. Ja go nie stresowałem, tylko sugerowałem aby dokładnie sprawdził to, co może mi zaoferować. Powiedziałem, że to nie jest moja pierwsza umowa, którą przedłużam i doskonale wiem czego mogę oczekiwać, Skończyło się pozytywnie. Chłopak zarobił prowizję, a ja to co chciałem. Koniec historii. Jutro (bez wypowiedzenia) dzwonię do DUK i spróbuję, zrobić tak jak Ty. Jak się nie uda, to w poniedziałek składam wypowiedzenie w APS, a wieczorkiem zadzwonię do DUK i spróbuję z wypowiedzeniem coś ugrać. Też chcę 15/5. Mam Premium i chcę to, co mam teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Ja dziś zadzwoniłem do DUK i też tak chciałem ale bez wypowiedzenia się nie dało. Jutro zanoszę do APS-u. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu7 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Jutro (sobota) DUK działa tylko do godz. 17, więc trzeba się spieszyć z rozmową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk240 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Witam zostało mi 6 miesięcy do końca umowy, dzisiaj w APS złożyłem wypowiedzenie. Czy mogę w poniedziałek próbować dzwonić do DUK i próbować negocjować??? czy zostało za dużo do końca umowy,? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Jest szansa, że sami do Ciebie zadzwonią w poniedziałek, kiedyś tak miałem, że w sobotę złożyłem wypowiedzenie umowy w APS-ie a w poniedziałek o 8:15 miałem telefon z APS-u z ofertą. Jeżeli chcesz umowę o takim samym zobowiązaniu lub wyższym to możesz negocjować na 6 miesięcy przed jej końcem, jak chcesz zmniejszyć zobowiązanie to możesz to uczynić na 4 miesiące przed jej zakończeniem. Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Witam zostało mi 6 miesięcy do końca umowy, dzisiaj w APS złożyłem wypowiedzenie. Czy mogę w poniedziałek próbować dzwonić do DUK i próbować negocjować??? czy zostało za dużo do końca umowy,? Sam możesz zadzwonić dzisiaj czy w poniedziałek do DUK. Nie musisz czekać na telefon od nich. Jak dzisiaj złożyłeś wypowiedzenie w APS, to już jest w systemie i już DUK je widzi. Ja przed chwilą dzwoniłam do DUK, ale nie złożyłam wypowiedzenia, więc nic nie ugrałam. W poniedziałek też złożę wypowiedzenie w APS-ie i zadzwonię do DUK, też mam 6 miesięcy do końca umowy. Teraz mam 12/5 chcę 15/5 i to samo co mam. Aha, konsultantka potwierdziła, że od 1 lutego nie będzie 5 miesięcznych gratisów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Właśnie też o tym słyszałem, więc śpieszę się dziś złożyć wypowiedzenie, żeby się załapać na ostatnie 15/5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fueldo Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Starą umowę zawarłem przez telefon 6 sierpnia 2016. Dzisiejszą umowę przedłużyłem z konsultantem po przedzwonieniu na numer 222-127-128. Tydzień temu dzwoniłem z kolei na numer 222-127-137. Próbuj dzwonić na oba numery. Farciarz 24.08 przedłużenie, cykl 16go i nic z tego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Wiecie jakie umowy w zamian będą? 12/3 i 15/3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Właśnie też o tym słyszałem, więc śpieszę się dziś złożyć wypowiedzenie, żeby się załapać na ostatnie 15/5 To tak, jak ja. Normalnie planowałam złożyć wypowiedzenie na początku lutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo-83 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Miałem umowę 12/5 na Premium Max z multiroomem i dekoderem Sagemcom za 109,99 zł. Okres rozliczeniowy 26 dnia każdego miesiąca, opłaciłem jeden abonament. Po informacjach na forum, że darmowe miesiące od 1 lutego będą krótsze, zadzwoniłem dzisiaj do DUK bez składania wypowiedzenia. I udało się przedłużyć umowę, tak więc zależy na jakiego konsultanta się trafi. Oferta Premium Max z multiroomem w opcji 15/3 za 104,99 zł z wymianą dekodera na Evoboxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.