czerstwy Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Umowy 15/5 też są bardzo atrakcyjne więc nie ma co płakać że nie będzie 12/5.A jeszcze jak te pierwsze będą się skracać to już całkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 @czerstwy Pytanie tylko czy mając umowę 15/5 drugi raz będzie można przedłużyć umowę w wersji 15/5. Jeśli tak to OK. Jeśli nie to wersja umowy 12/3 już taka atrakcyjna nie jest. Mówię to z perspektywy abonenta, ktory ma umowę z Cyfrowym Polsatem bez żadnych Smart Domów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Nie będzie ciągle rozdawania za pół darmo oferty bo zapewne już za dużo abonentów z tego korzysta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jogi Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 15/5 też nie będzie, tylko 15/3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 No to ja już dziś mówię. Cyfrowy Polsat żegnaj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 (edytowane) 15/5 też nie będzie tylko 15/3. A umowy będą się skracać? Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Barti Cytowanie treści innego postu zamieszczamy nad własną treścią postu, a nie pod nią. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jogi Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 (edytowane) Tak, będą, tak jak wcześniej. Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Czyli nie ma tragedii ceny nie są drogie jeśli chodzi o pakiety 3 miesiące za free i skracanie umowy o 5 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
North Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Przeczytam ostatatnie 20 stron, więc orientuję się mniej więcej w temacie. Mam jedną umowę Familijny Max HD + Sport za 60zł i drugą umowę Premium za 90zł. Obie umowy wypowiadam jutro w APR, w związku z zakończeniem nadawania CBS Drama. Czy zdążę jeszcze załapać się na przedłużenie w trybie 12/5? Jak szybko mogę dzwonić do DUK po złożeniu wypowiedzenia w APR (w sensie jak szybko będą mieli w systemie, że umowa jest wypowiedzona)? I ostatnie pytania, abonament na Premium widziałem, że niektórzy zbijali do 79,99zł, jest to nadal do zrobienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Od 1 lutego będzie tak: 12/3, 15/3, 24/6 i 29/6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fueldo Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Z wymianą sprzętu też tak samo? Czy jeszcze należy odjąć od tego 2 miesiące? Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Nie ma sensu panikować. Informacje podane tutaj to nic oficjalnego, a tylko forumowe dywagacje, które jak zauważyłem często mijają się z prawdą i potrafią wprowadzić w błąd. Z resztą teksty typu " pokaz to na papierze jesli nie to wnioskuje o ban dla Ciebie" albo "niech udowodni pokazując screena" tylko potwierdzają mi, że użytkownicy za bardzo wierzą w jakieś niepisane zasady ofert. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 @the cable guy Zwróć uwagę na to, że o tych zmianach piszą osoby, które w jakiś sposób są związane z Cyfrowym Polsatem. Mam nadzieję że wiesz o czym mówię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Jakie jeszcze zmiany przed nami? Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 @wally79 Wiem Tylko widząc tą panikę myślę, że to przesada. Pewnie niewiele się zmieni jeśli w ogóle, a tutaj strach ludziom zagląda w oczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flot Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Od 1 lutego będzie tak: 12/3, 15/3, 24/6 i 29/6 To i tak zawsze będzie lepsze, niż to co jest - nie ma ?... w nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Przy 2 kolejnych umowach 15/5 i 12/5 i składaniu wypowiedzenia 5 miechów przed końcem umowy ludzie płacili tylko kilka razy abonament co przy podzieleniu całkowitego kosztu przez liczbę miesięcy w czasie których korzystali z oferty daje śmiesznie małe pieniądze co miesiąc. Teraz koszty wzrosną tylko trochę. A dodatkowo można je obniżyć dzięki SmartDom. Serio, jak co niektórzy macie aż takiego węża w kieszeni, że chcielibyście żeby Polsat dawał wam TV za darmo to przenieście się do konkurencji i płaćcie krocie za to samo co w CP + kilka kanałów z "super hiper extra kontentem" (czyli paczka C+). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Nie ma sensu panikować. Informacje podane tutaj to nic oficjalnego, a tylko forumowe dywagacje, które jak zauważyłem często mijają się z prawdą i potrafią wprowadzić w błąd. Z resztą teksty typu " pokaz to na papierze jesli nie to wnioskuje o ban dla Ciebie" albo "niech udowodni pokazując screena" tylko potwierdzają mi, że użytkownicy za bardzo wierzą w jakieś niepisane zasady ofert..To jest oficjalne info - wkrótce zostanie to podane na światło dzienne. Edytowane 27 Stycznia 2017 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marky79 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Witam. Posiadam pakiet Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD. Umowa 12/5. Po opłaceniu jednego abonamentu złożyłem wypowiedzenie i dziś przedłużyłem kolejny raz umowę na 15/5 w cenie 59,99zł bez wymiany sprzętu. Nie zwiększałem abonamentu i system pozwolił na nową umowę. Konsultantka z DUK potwierdziła że od miesiąca lutego wchodzą nowe umowy dla klientów przedłużających umowę bez wymiany sprzętu 15/3, 12/3. Niestety ograniczają ilość bezpłatnych miesięcy. Nie pytałem jaka będzie sytuacja z bezpłatnymi miesięcami przy wymianie dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
89damian Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Przedłużyłem dziś umowę z CP na pakiet FMax HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + CP Go za 64,99 zł. Stara umowa to 12/5, a nowa 15/5 z tym samym pakietem za 64,99 zł. Mój okres rozliczeniowy zaczyna się 11 dnia miesiąca. Pierwszy raz udało mi się przedłużyć abonament po opłaceniu 1 miesiąca. Tydzień temu konsultant z DUK poinformował mnie, że nie może zaoferować umowy 15/5, a jedynie 24/8. Prawdopodobnie system po pewnym czasie odblokował lepsze umowy dla mnie. Dodatkowo przyznano mi pakiet VOD na 5 mies., HBO GO oraz Eleven na 1 miesiąc. Jeśli nie chcemy później płacić za te 3 dodatkowe pakiety to należy pamiętać o wyłączeniu pakietu HBO i Eleven w ciągu pierwszego okresu rozliczeniowego, a w przypadku VOD w ciągu pierwszych 5 miesięcy rozliczeniowych. Edytowane 27 Stycznia 2017 przez 89damian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 . To jest oficjalne info - wkrótce zostanie to podane na światło dzienne. Nie mówię, że to nieprawda z tymi zmianami, ale to jest --> Zabawne, nielogiczne stwierdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fueldo Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Przedłużyłem dziś umowę z CP na pakiet FMax HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + CP Go za 64,99 zł. Stara umowa to 12/5, a nowa 15/5 z tym samym pakietem za 64,99 zł. Mój okres rozliczeniowy zaczyna się 11 dnia miesiąca. Pierwszy raz udało mi się przedłużyć abonament po opłaceniu 1 miesiąca. Tydzień temu konsultant z DUK poinformował mnie, że nie może zaoferować umowy 15/5, a jedynie 24/8. Prawdopodobnie system po pewnym czasie odblokował lepsze umowy dla mnie. W podobnej sytuacji jestem, ale dzwoniąc po ofertę, nic nie ma, cykl na 15go mam, powiesz mi kiedy zawierałeś umowę 12/5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
89damian Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 W podobnej sytuacji jestem, ale dzwoniąc po ofertę, nic nie ma, cykl na 15go mam, powiesz mi kiedy zawierałeś umowę 12/5? Starą umowę zawarłem przez telefon 6 sierpnia 2016. Dzisiejszą umowę przedłużyłem z konsultantem po przedzwonieniu na numer 222-127-128. Tydzień temu dzwoniłem z kolei na numer 222-127-137. Próbuj dzwonić na oba numery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maverick1986 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 . To jest oficjalne info - wkrótce zostanie to podane na światło dzienne. Wiadomo już ile miesięcy gratis dostaniemy za wymianę dekodera przy przedłużaniu umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 @Maverick1986: Jeszcze tego nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.