Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja właśnie przedłużyłem umowę. Familijny HD. Umowa na 15 miesięcy z czego 3 jest za darmo (wymieniałem dekoder z Echostara HDS 400E na Sagemcoma). Trzy miesiące mam dopełnienie do Familijnego Max HD. Zastanawia mnie jedna rzecz. Skoro dekoder wykupiłem na własność to po co mam go zwracać CP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo prosze o pomoc. Do tej pory korzystalem z opcji 15/ lub 12/5 przy przedluzeniu umowy poprzez DUK. Dzis telefon po wyslaniu wypowiedzenia ze likwiduja tak zwana Multioferte i jedyna opcja jest podpisanie aneksu w APS. Widzialem kilka stron wczesniej juz informacje iz cos jest na rzeczy ale nie wiem czy ktos moze wie jak najkorzystniej wyjsc z sytuacji. Obecnie Pakiet Premium modul cam oraz dwa dekodery do multiroomu. Oplata 99,99 zl 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz sie dowiedzialem przepadaja znizki smartdom. Wiec ja jade ile mozna na Multiofercie i niestety jestem w ciemnej d... przez dwa lata. Place 1 zl za telefon w plusie i 11 zl za internet 60GB (uznana reklamacja za blad konsultanta 2 znizki po 48.90 zl zamiast rabatu 50% za pierwsza usluge ). Zostaje mi wiec premium za 99,99 zl bez mozliwosci zmiany. 

Edytowane przez FazaFm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz kilka miesiecy temu przedluzajac umowe nie moglem wybrac oferty z opcja Cyfrowy Polsat Go (On the go) , tylko nie rozumiem co im za problem usunac za prozumieniem stron z multioferty numer telefonu i internetowy zostawic mozliwosc przedluzenia umowy na sprzecie ktory sie posiada. Czyli krotko mowiac chca sie pozbyc klientow ktorzy maja stary upust 48,90 zl zamiast 18,90 zl 

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale firmy Solorza zrobiły się bardzo chytre - aneks telefonu bądź Internetu w Plusie - tylko sim lub ze sprzętem na raty. Jak nie - żegnajcie zniżki ze Smartdom. Aż dziw bierze, ze takie dobre oferty na przedłużenie są jeszcze w CP. Ale wcale bym się nie zdziwił jakby i tu coś popsuli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale firmy Solorza zrobiły się bardzo chytre - aneks telefonu bądź Internetu w Plusie - tylko sim lub ze sprzętem na raty. Jak nie - żegnajcie zniżki ze Smartdom. Aż dziw bierze, ze takie dobre oferty na przedłużenie są jeszcze w CP. Ale wcale bym się nie zdziwił jakby i tu coś popsuli.

 

Jak startował program smartDOM, to już wtedy mówiłem, że to jest program dobry dla operatora, a nie dla klientów, szczególnie przy przedłużaniu umów. ;) Żaden operator nie jest fundacją charytatywną i nastawiony jest na zyski. Aby za bardzo nie wchodzić w OT, tylko powiem, że w Plusie i w CP bez sprzętu przy przedłużaniu umów można uzyskać takie same rabaty jak w smartDOM (a czasem lepiej, w zależności jaki rabat wynikałby ze smartDOM). W temacie Internet CP na przykład możesz poczytać o ofertach na kontynuację umów z Internetem CP.

Jeśli chodzi o Multioferty, to jest to twór, który się CP odbił czkawką i wreszcie poszli po rozum do głowy. Aby jednak się pozbyć tego tworu, trzeba rozwiązać umowy, a rozwiązanie umowy w wypadku uczestnictwa w smartDOM wiąże się z utratą rabatów. Można by teoretycznie w tzw. trybie reklamacyjnym rabaty utrzymać, ale ten tryb rodzi kilka innych poważniejszych konsekwencji technicznych, dlatego ta opcja nie wchodzi w rachubę i wybrano "mniejsze zło".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Konczy mi sie umowa za 19,99 zl na pakiet rodzinny. Zaproponowano mi 9 miesięcy za 9,99 zl, a reszta za 19,99 zl na 24 miesiace. To maks ile mogą dac?

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafika z potwierdzeniem przychylenia się CP do zmiany Multioferty na nowa umowę jako uprawniającą do zniżki w SmartDOM. Sytuacja opisywana wyżej. Zakończyła się pozytywnie. 

https://zapodaj.net/046cc6578ff7b.jpg.html

 

@swojadroga

Edytowane przez FazaFm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak da się! :)Tzn. napisałeś do nich e-mail opisujący całą sytuację, tak ? Nowa umowa będzie zawarta w Aps czy na odległość? Na jaki okres zaproponowali nową umowę i czy są jakieś miesiące darmowe? A Evobox sami proponowali? Przepraszam że tyle pytań ,ale za chwilę mnie też to czeka...

Edytowane przez lpluto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popelnilem wczoraj blad i nie upewniajac sie w kwestii smartdomu w APS podpisalem porozumienie. Wczoraj napisalem wiec odrazu  w tej sprawie przez icok ze jesli utrace rabaty smartdom w zwiazku z nowym aneksem to bede zmuszony zrezygnowac w trybie reklamacyjnym z nowej umowy. Sprzedawca w APS dzis napisal reklamacje jeszcze nim zauwazylem ze mam odpowiedz z ICOK i wzial wine na siebie iz nie poinofmowal mnie o mozliwej utracie rabatow smartdom. Czekalem wiec na uznanie reklamacji. Gdy zobaczylem odpowiedz z icok o tresci ktora wkleilem wyzej poszedlem do APS by jednak anulowac reklamacje. 

 

Sytuacja nieco zagmatwana ale cale szczescie mam zapisana odpowiedz ICOK wiec bede sie odwolywal jakby cos poszlo nie tak. 

Edytowane przez FazaFm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dziś miałem telefon z CP w celu zaoferowania dalszej współpracy. Mam 4 miesiące do końca umowy. Sympatyczna Pani zaoferowała mi umowę przy wymianie dekodera na Evobox (opłata 49zł + 15zł dostawa) 15/3 z pakiet Premium Max za 99zł + 5 multiroom. Bez wymiany dekodera cena pozostaje ta sama tylko umowa 15/5 .

 

Jestem w stanie wynegocjować coś więcej bez składania wypowiedzenia? 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Za miesiąc kończy mi się roczna umowa 12/5 - wypowiedzenie złożone. Posiadam dekoder PVR 7000 i HD3000. Czy jest możliwość wymiany HD3000 na EVOBOXA i możliwość nagrywania w multiroom na dwóch dekoderach? co mogę u grać jeśli jestem zainteresowany ofertą Premium Max?  Rozumię umowa będzie teraz 15/3 czy idzie pozbyć sie opłat za multirooma? Idzie to wytargać w cenie 89.99zł za max Pakiet z PVR 7000 i EVOBOXA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Za miesiąc kończy mi się roczna umowa 12/5 - wypowiedzenie złożone. Posiadam dekoder PVR 7000 i HD3000. Czy jest możliwość wymiany HD3000 na EVOBOXA i możliwość nagrywania w multiroom na dwóch dekoderach? co mogę u grać jeśli jestem zainteresowany ofertą Premium Max?  Rozumię umowa będzie teraz 15/3 czy idzie pozbyć sie opłat za multirooma? Idzie to wytargać w cenie 89.99zł za max Pakiet z PVR 7000 i EVOBOXA?

 

Nie ma opcji na 89.99 za Premium MAX. To sa ceny happyhours, nie laczymy promocji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Możesz oddać HD3000, PVR7000 przenieść na usługę Multiroom i jako główny dobrać Evobox.

Tylko jeśli na PVR 7000 masz czynsz to nie ma możliwości by go zlikwidować na mooltirumie- ja musiałem zrezygnować swojego i wtedy konsul mógł mi czynsz z moolti zlikwidować-mam to co Ty chcesz za 99,99 jak zostawisz PVR 7000 dojdzie Ci 5 zł,ale nie zapłacisz aktywacji nowego 29zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...