werysoft Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Czy do minimalnego zobowiązana liczy się też czynsz za Evoboxa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Nie. Opłata za MR też się nie wlicza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Po cenie pakietu. Premium Max HD jest za 99,99 bez VOD. Premium jest normalnie za 89,99, ale w DUK mają go też za 79,99 w pewnych warunkach dostępny. Ps. 29 + 49 daje 78, nie 79,99. No tak 78 ja z rozpędu u siebie liczyłem to jako 80 i stąd sugestia z tym 79,99 ,ale po jakiego grzyba pisze że ma "Premium Max" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Ja przed chwilą dzwoniłem bo też składałem rano wypowiedzenie i Pani stwierdziła, że wypowiedzenie jeszcze nie wpłynęło. Co do ofert, kazała czekać na telefon a "na pewno się dogadamy" Dzisiaj rano zadzwoniłem do DUK, Pan powiedział, że wypowiedzenie już jest, ale nie ma jeszcze dla mnie przygotowanych ofert. Powiedział, że oddzwoni w ciągu 1-2 dni z ofertami. Zadzwonił po 10 minutach Po "długich" negocjacjach: Przejście na pakiet Premium za 79,90 + 10 zł opłaty za mutiroom(poprzednio 15 zł) + wymiana jednego z HD5500s na Evoboxa(PVR 7000 HD przechodzi na multiroom). Umowa 15/3. Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 @mingo Czy do tej pory płaciłeś za Multiroom, czy miałeś go bezpłatny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Płaciłem 15 złotych Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 OK, rozumiem. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Ale w CP mają bałagan.. Czy to normalne? Przedłużyłem umowę 8 sierpnia br., nowy pakiet już działa na dekoderach, a dziś otrzymałem list z CP datowany na 10 sierpnia br.,że umowa zostanie rozwiązana 23.08 i mam 30 dni na zwrot sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Dlaczego niby balagan? Przedluzyles umowe 8mego. Z tego co piszesz wyznaczyli zakonczenie umowy na 23.08(pewnie skladales z racji fightboxu wycofania). Musisz byc powiadomiony na pismie, jakie kroki masz poczynic po zakonczeniu wspolpracy -> zdac sprzet, kiedy umowa sie konczy itp. Taki list leci z automatu ZAWSZE. Kolejny list dostaniesz z racji przedluzenia wspolpracy(no chyba ze kurier u Ciebie byl bo wymieniales sprzet). To jest naturalny proces i chyba logiczny, wszystko niestety musi byc na papierze i trafia do Ciebie na adres korespondencyjny. Gdybys zlozyl wypowiedzenie z innego powodu i wtedy masz 1ms okres wypowiedzenia, a nie natychmiastowy z najblizszym, to byc moze byc takiego pisma nie otrzymal gdybys przedluzyl umowe za 2 dni, po zlozeniu wypowiedzenia. Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez kyczniker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 @kyczniker, Teraz rozumiem. Wolałem się upewnić, że umowa się nie rozwiąże, a co za tym idzie również SmartDom, także dzięki za informacje Sprzętu nie wymieniałem, bo już mam EVOBOXa, warunki dostałem na e-mail, listownie jeszcze nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Listownie otrzymasz w ciagu 30 dni, dopiero jak otrzymasz list masz prawo do odstapienia i jest na to 10 dni. Natomiast dla pewnosci, zawsze mozesz zatelefonowac na DUK/infolinie/sprawdzic w ICOK(ale skoro juz kanaly masz wlaczone to na 100% jest wprowadzona nowy aneks do umowy) czy napewno umowa zostala przedluzona. Zdarzy sie czasami ze jest jakas awaria systemu albo ktos omylkowo nie zapisze zamowienia.Oczywiscie gdybys potem skladal reklamacje bylaby uwzgledniona bez zadnego ale na Twoja korzysc, natomist jest to proces dlugotrwaly a po co komu nerwy. Pozdrawiam. Post raczej odnosi sie do nastepnych osob, ktore beda przedluzac Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez kyczniker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robsson Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Cześć. Dotychczas pakiet rodzinny w Smart dom. TV to druga usługa względem telefonu w Plusie. Wypowiedziałem umowę z jej końcem i teraz proponują mi pozostanie na warunkach 12/5. I to mi pasuje przy czym chciałbym podnieść pakiet na premium max i tu zaczynają się schody. Konsultantka twierdzi że mój Smart Dom to jakaś oferta specjalna tylko na rodzinny i nie przenosi uprawnień 50% za drugi produkt na wyższe pakiety. Zatem albo 12/5 bez Smart Domu albo nowy smart dom z rabatem 50% ale na min 24mce iz max 2 miesiącami gratis - tego nie była pewna bo to niby tylko w punkcie dostępne. Umowa na TV wraz z tym Smart Domem podpisywana dokładnie dwa lata temu. Prawda to czy babka mnie wkręca. Cześć. jako że nikt nie odpisał chciałbym spytać inaczej. Czy są osoby korzystające dotychczas ze Smart Domu, które podnosiły przy przedłużaniu pakiet na wyższy i miały możliwość uzyskania oferty 12/5 wraz z dotychczasowym Smart Domem 50% za drugi produkt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Ja mam TV jako drugi produkt(-50%) i niedawno przedłużyłem umowę na 12/5 pakiet Premium MAX i mam zapewnienie, że rabat zostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robsson Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Hej. Ale podnosiłeś ofertę czy kontynuowałeś dotychczasowy jej poziom? Jak nazywała się twoja poprzednia umowa? Moja poprzednia umowa nazywała sie dosłownie "Pakiet Rodzinny HD z rabatem SmartDom". I konsultantka twierdzi że tego nie mogę kontynuować na tych warunkach bo dotyczy tylko Rodzinnego HD a jak chce nowy Smart Dom to mniej miesiecy za free i dłuższa umowa. Mogę kontynować w wersji 12/5 ale tylko Rodzinny Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Podnosiłem pakiet z Premium na Premium MAX. Umowa podpisywana była w lutym 2016. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Przedłużyłem i ja. Trafiłem na fajną, miłą konsultantkę. Co więcej - z dużym poczuciem humoru. Bez żadnych ceregieli zgodziła się od razu na umowę 12/5, pakiet premium za 79,99 + 2 x multiroom za 10 zł. Czyli dokładnie to co mam teraz od kwietnia br. z Evoboxem. Okres bezpłatny leci u mnie od 08.04.2016 do 08.02.2017 r. Takie warunki to ja rozumiem. Negocjacje w CP w porównaniu do NC+ to niebo a ziemia. Jestem więcej niż zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Jutro wysyłam wypowiedzenie z powodu wyłączenia kanału Fighklub i zastanawiam się czy mając teraz Moduł CI jako główny dekoder bez czynszu mogę przy jego wymianie otrzymać EVOBOX bez opłaty czynszowej?. Wiem że za aktywację dekodera trzeba iles zapłacić jednorazowo , ale nurtuje mnie opłata czynszowa. Przerabiał ktoś tę opcję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erwere Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Również bez problemu 79,99 za premium i 5zł multiroom. Pierwszy telefon, co pana interesuje: to co mam + hbo i krótka umowa. 12/5 od razu zaproponowane. A dopiero co skończyły mi się darmowe 6mc. Z abo w plusie rabatującym na pół drugą usługę wyjdzie jakieś 28zł miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Jutro wysyłam wypowiedzenie z powodu wyłączenia kanału Fighklub i zastanawiam się czy mając teraz Moduł CI jako główny dekoder bez czynszu mogę przy jego wymianie otrzymać EVOBOX bez opłaty czynszowej?. Wiem że za aktywację dekodera trzeba iles zapłacić jednorazowo , ale nurtuje mnie opłata czynszowa. Przerabiał ktoś tę opcję? Zależy od pakietu. Przy Familijnym MAX HD+Sport HD+Cinemax HD+Film HD czynsz wynosi 5 zł, przy Premium już nie ma opłaty czynszowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Jutro wysyłam wypowiedzenie z powodu wyłączenia kanału Fighklub i zastanawiam się czy mając teraz Moduł CI jako główny dekoder bez czynszu mogę przy jego wymianie otrzymać EVOBOX bez opłaty czynszowej?. Wiem że za aktywację dekodera trzeba iles zapłacić jednorazowo , ale nurtuje mnie opłata czynszowa. Przerabiał ktoś tę opcję? Przy Twoim pakiecie bedzie oplata czynszowa 5zl, Masz obecnie modul CI + multiroom. Mam zla wiadomosc... musisz wymienic modul na dekoder albo pozegnac sie z multiroomem. Obecnie nie ma juz mozliwosci przedluzenia umowy gdy ktos ma modul + multiroom. Tylko dekoder jako glowny + multiroom(multiroom tylko moze byc dekoder). Oferty sa znane wszystkim od kilkunastu miesiecy, wystarczy ruszyc pupe i przeczytac kilka ostatnich stron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba_72 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Potwierdzam. Premium Max w opcji 12/5 w rabacie Smart Dom 3. Rozmowa z mojej inicjatywy trwała może 5 minut. Pani bardzo rzeczowa. Pozdrawiam. Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez Qba_72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravmc Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Przedlużyłem umowe 12/5 5 miesięcy Pakiet Premium Minimalne zobowiazanie F Max Hd, HBO, HBO GO i CInemax (teraz doliczaja do tego pakietu w tej cenie podobno) 69,99 Eleven 1 miesiąc gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
javek Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Mam pytanie. Niedługo będę przedłużał umowę na Familijny Max HD+Film HD+ Sport HD i Cinemax HD. Czy w okresie darmowych msc. mogę włączyć sobie paczkę HBO za 30zł i przez ten okres darmowych miesięcy będę płacił tylko za ten pakiet HBO czyli 30zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rescue Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Umowa przedłużona. Bez żądnego problemu miły i rzeczowy konsultant zgodził się na premium max w opcji 12/5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blask33 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Również przedłużyłem umowę. Miałem Familijny Max HD+Film HD+ Sport HD i Cinemax HD do zakończenia umowy 17 miesięcy (TV uprawniający SmartDom3). Wczoraj wypowiedzenie. Dziś dzwoniłem do DUK. Miły Pan zaproponował 15/5. Powiedziałem, że kolega dostał 12/5. Konsultant powiedział że to tylko kierownik może zadecydować o takiej umowie, więc "poszedł" się zapytać. Po 3 minutach była wyrażona zgodna na 12/5 na ten sam pakiet. Mam moduł CAM i tak chciałem. Tutaj przeprosiny dla "kyczniker" bo mnie zbluzgał i to mocno o moje głupie pytanie co dostanę, o co miałem pretensje do niego. Gdy rzeczywiście przejrzałem kilkanaście stron wcześniej, to na moje pytanie miałem już odpowiedz nie raz. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.