Barti Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 No to teraz przy przedłużaniu umowy powinieneś spokojnie otrzymać kolejną na 12 miesięcy, w tym 5 gratis bez wymiany dekodera. Jeśli chcesz wymienić dekoder to wtedy będą 3 miesiące gratis. Jeśli chcesz wymienić dekoder na Evobox to wtedy umowa będzie na 15 miesięcy, o czym wyżej napisał ci już @swojadroga. Inaczej nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Odnoszę wrażenie, że co niektórzy sami nie wiedzą: co mają, co chcą i nie wiedzą, o czym piszą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Dziękuje za objaśnienie. Czyli nic nie da, że dobieram dekoder, a nie wymieniam? I muszę wziąć umowę na 15 miesięcy, w tym 3 miesiące gratis? Nie da się na 15 miesięcy i 5 gratis? Z tego, co widzę w cenniku to opłata miesięczna za Evoboxa wynosi + 5 zł. Nie mam pojęcia o jakim cenniku mówisz, ale przy obowiązku na Familijny Max HD czynsz za EVOBOX wynosi 10zł. 5zł jest od minimum Familijny MaX HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD. Czy mając Evoboxa (wypowiedzenie fight... złożone) oraz 2 x HD5000 można przedłużając umowę wymienić dekodery do multiroom na HD5500 ?? Idziesz do APS-u i robisz serwisową wymianę dekodera. Procedura ta jest opisana w temacie: https://forum.satkurier.pl/topic/7612-wymiany-uszkodzonego-dekodera-cyfrowego-polsatu/ , a jako powód podajesz zawieszanie się dekodera na przykład/pojawiający się co jakiś czas Błąd 01/08. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calcio23 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) swojadroga - taki cennik wyskakuje mi na stronie CP widocznie mają błąd na stronie , w każdym razie nie ważne dzwoniłem niedawno do DUK i Pani zaproponowała mi właśnie 15/3 stary dekoder zostaje + Evobox , zastanawiam się czy brać tą ofertę czy poczekać trochę i może uda się 12/3, bo jak na razie w systemie jest tylko możliwość 15/3 ( a mam jeszcze niecałe 5 miesięcy do końca umowy ) Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez calcio23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiopysiox Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) W maju podpisałem umowę 24/6. W poniedziałek wypowiedziałem umowę z powodu usunięcia kanału fightklub. Jest szansa wyciągnąć umowę na 12/5 czy w grę wchodzi jedynie opcja 15/5?? Dzis podpisalem 12/5 umowa od lutego Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez swojadroga Usunąłem zdublowane cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roki30 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Mam pytanie odnośnie przedłużenia umowy: Czy mogę otrzymać rabat 6 miesięcy gratis przy usłudze SMART DOM ? Przed chwilą miałem tel. z DUK i miła Pani powiedziała mi, że przy przedłużeniu nie mogę dostać. Muszę podpisać nową umowę, wtedy dostanę. Umowa tylko i wyłącznie na 29 miesięcy. Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez roki30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Ja też mam Smart Dom (druga usługa to telefon). Dostałem przy przedłużeniu umowę 24 miesięcy, w tym 6 gratis (usługa na telewizję). Początkowo pan konsultant zaproponował 29/6. A po chwili było już 24/6. Dzwoń i żądaj umowy na 24 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Ja przy Smart Dom pierwszej edycji, umowa na 24 miesiące, w tym 8 bezpłatnych. Dodam tylko, że z poprzedniej umowy (tez 24 miesiące, w tym osiem bezpłatnych) darowano mi 17 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manguscik Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Umowa przedłużona na pakiet Premium Max i wymiana tunera na EVOBOX + OTG z umową 15/3 . Multiroom gratis, podmieniony z HD6000 na PVR HD7000, miesięczne zobowiązanie 99.99 zł, z czego jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Do @Gursonek Spokojnie, odczekaj kilka dni, okres masz do 24-tego, jak się sami nie zgłoszą to Ty do nich zadzwonisz i gwarantuję Ci, że jeżeli nie zmieniasz dekodera to to, co masz, łykną na 15/5, a w najgorszym wypadku "podziękuj" i czekaj na dalszy rozwój sytuacji, bo ostatecznie bez TV nie wylądujesz. Gwarantujesz? A od kiedy pakiet jaki posiada jest przy umowie 15/5? Panowie - proszę o pomoc (co mi radzicie) Witam Wszystkich. Obecna umowa była przedłużana 24 stycznia na 24/8, aktualnie kończy mi się za miesiąc okres promocyjny, więc wysłałem wypowiedzenie "last minute Fightklub". Wypowiedzenie złożone w punkcie przed 10:00 rano. Zadzwoniłem na numer z końcówką 137 teraz po 13:00 - wypowiedzenie jest, ale mówią mi, że mogą mi zaproponować umowę dalej na 29 miesięcy, w tym 6 miesięcy gratis przy obecnym pakiecie RodzinnyHD +1 (Sport HD) za 45zł, bo 5zł czynsz. Mówią mi, że to max co mogę dostać. Moje pytanie brzmi: czy to jest max, tego co mogę ugrać? Do końca obecnego kontraktu miałem 23 miesiące - okres rozliczeniowy mam na 24 ustawiony. Jest jeszcze inny wariant, który chcą mi dać 15/5, ale wtedy podnoszę pakiet do starej wersji, którą kiedyś już miałem, to znaczy: Familijny Max HD + 3 + Cinemax za 59,90zł - wiem, że to bardzo atrakcyjna oferta, ale ja mam full w NC+ za 94,00zł (z Elevenami) i jestem zadowolony. Jak znów się zgodzę na podbicie oferty to potem będzie kłopot z uzyskaniem Rodzinnego HD+ SportHD z powrotem, bo powiedzą, że go nie ma! @ Czerstwy - chłopie jakie jest Twoje zdanie? :> Max przy tym pakiecie z tego co pisał wcześniej @swojadroga to umowa 24/8 lub 29/8. Bez sensu branie wyższego pakietu i płacenie za jedne i te same programy dwa razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balzak311 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Ile będziesz za wszystko płacił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manguscik Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Jeśli pytanie dotyczy mnie to 99.99 zł. Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balzak311 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Nie masz opłaty za dekoder? Jaki miałeś wcześniej pakiet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Napisał, że ma Premium Max i umowę 15/3, więc proste i logiczne, że nie płaci za Evoboxa poza pewnie aktywacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balzak311 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 No, ja wczoraj przedłużałem na Premium Max i mam opłatę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Widzisz różnicę między sobą, a nim? Jak nie to przeczytaj wszystko dokładnie jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balzak311 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Po co mam czytać, skoro i tak się wtrącisz i ją napiszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manguscik Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 No ale przecież przy wyborze pakietu Premium Max nie ma opłaty za Evoboxa, tylko aktywacja 49 PLN, a wcześniej miałem Premium + HBO GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Ja miałem gratis, a teraz płacę 5 zł za niego, bo niby nie dało się Ja miałem jeden gratis i dalej mam jeden gratis, dwa pozostałe płatne po 5 złotych. Pakiet Premium Max, umowa 12/5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 No ale przecież przy wyborze pakietu Premium Max nie ma opłaty za Evoboxa, tylko aktywacja 49 PLN, a wcześniej miałem Premium + HBO GO. Zrozum, ze jak ktos mial oplate czynszowa to ta oplata pozostaje. Jak chcesz sie jej pozbyc, bierzesz umowe 15/3 lub 24/6 i dostajesz nowy dekoder bez oplaty czynszowej. KONIEC I KROPKA. Ile razy mozna Wam powtarzac? Zasady w CP sa proste jak wół, niezmienne od tylu lat. Piszemy je Wam dzien w dzien, tydzien w tydzien. A i tak k**** nie potraficie tego zrozumieć. Moze warto i napisze to po raz 50ty. Przeczytac ostatnie 10 (dziesięć, d z i e s i ę ć) stron z tego tematu i bedziecie wiedziec wszystko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpw Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 w tym Polsacie to już chyba całkiem się pogubili Dzwoniłem na infolinię ze względu na problem z dekoderem, a miła Pani powiedziała przy okazji, że właśnie kończy mi się 24-miesięczna umowa i ma dla mnie nową ofertę. Trochę się zdziwiłem bo mam umowę 12/5 i jestem jeszcze w okresie promocyjnym (darmowym). Oczywiście byłem zainteresowany bo sądziłem, że w związku z wyłączeniem kanału gwarantowanego chcą zatrzymać klienta (nie wysyłałem jeszcze wypowiedzenia). Jak powiedziałem jej, że umowę zawierałem 4-miesiące to stwierdziła, że to niemożliwe bo widzi moje comiesięczne wpłaty za TV Po dłuższej rozmowie zaproponowano mi umowę na 15 miesięcy (zero darmowych) - Pakiet Premium MAX za 99 zł i co najlepsze Eleveny dodatkowo płatne (15 zł). Oczywiście oferta bez wymiany sprzętu. Grzecznie podziękowałem i zaczynam opisać wypowiedzenie. Naprawdę współczuję tym co się nie orientują w ofercie CP i nie wiedzą co można "ugrać". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 w tym Polsacie to już chyba całkiem się pogubili /.../1.Po dłuższej rozmowie zaproponowano mi umowę na 15 miesięcy (zero darmowych) - Pakiet Premium MAX za 99 zł i co najlepsze Eleveny dodatkowo płatne (15 zł). Oczywiście oferta bez wymiany sprzętu. Grzecznie podziękowałem i zaczynam opisać wypowiedzenie. 2.Naprawdę współczuję tym co się nie orientują w ofercie CP i nie wiedzą co można "ugrać". To pierwsze to kolejne potwierdzenie że coś się w ich centrach musiało stać strasznego bo dawniej trafiały się takie "kwiatki" opisane na forum,ale raczej w charakterze ewenementu/ciekawostki a przy tym wycofaniu kanału okazuje się że to standard a trafić od razu na kumatego konsula to prawdziwy sukces. Co do drugiego- nic dodać, nic ująć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawdor Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Wypowiadając umowę z związku likwidacji fightklub, można aneksować umowę na krótszy okres z darmowymi miesiącami. TV w smard dom3 jako 2 usługa.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturbo Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 w tym Polsacie to już chyba całkiem się pogubili Dzwoniłem na infolinię ze względu na problem z dekoderem, a miła Pani powiedziała przy okazji, że właśnie kończy mi się 24-miesięczna umowa i ma dla mnie nową ofertę. Trochę się zdziwiłem bo mam umowę 12/5 i jestem jeszcze w okresie promocyjnym (darmowym). Może jak podawałeś nr PESEL albo nr karty dekodera to konsula wklepała coś źle w kompa i stąd takie a nie inne kwiatki, czeski błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpw Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 (edytowane) Może jak podawałeś nr PESEL albo nr karty dekodera to konsula wklepała coś źle w kompa i stąd takie a nie inne kwiatki, czeski błąd Nie jest to możliwe bo musiałem podać dla weryfikacji imię i nazwisko, a numer karty dekodera głównego też miała prawidłowy. Prawdopodobnie początkowo zerknęła na jedną z umów internetowych, która faktycznie była na 24 miesiące i niedługo dobiega końca i dopiero jak się zorientowała że źle mówi to zaczęła kręcić i podawać oferty z kosmosu abym tylko ich nie przyjął Edytowane 12 Sierpnia 2016 przez kpw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.