Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to teraz przy przedłużaniu umowy powinieneś spokojnie otrzymać kolejną na 12 miesięcy, w tym 5 gratis bez wymiany dekodera.

Jeśli chcesz wymienić dekoder to wtedy będą 3 miesiące gratis. Jeśli chcesz wymienić dekoder na Evobox to wtedy umowa będzie na 15 miesięcy, o czym wyżej napisał ci już @swojadroga. Inaczej nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za objaśnienie.

Czyli nic nie da, że dobieram dekoder, a nie wymieniam? I muszę wziąć umowę na 15 miesięcy, w tym  3 miesiące gratis? Nie da się na 15 miesięcy i 5 gratis?

 

Z tego, co widzę w cenniku to opłata miesięczna za Evoboxa wynosi + 5 zł.

 

Nie mam pojęcia o jakim cenniku mówisz, ale przy obowiązku na Familijny Max HD czynsz za EVOBOX wynosi 10zł. 5zł jest od minimum Familijny MaX HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD.

 

 

Czy mając Evoboxa (wypowiedzenie fight... złożone) oraz 2 x HD5000 można przedłużając umowę wymienić dekodery do multiroom na HD5500 ??

 

Idziesz do APS-u i robisz serwisową wymianę dekodera. Procedura ta jest opisana w temacie: https://forum.satkurier.pl/topic/7612-wymiany-uszkodzonego-dekodera-cyfrowego-polsatu/ , a jako powód podajesz zawieszanie się dekodera na przykład/pojawiający się co jakiś czas Błąd 01/08.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swojadroga - taki cennik wyskakuje mi na stronie CP widocznie mają błąd na stronie , w każdym razie nie ważne dzwoniłem niedawno do DUK i Pani zaproponowała mi właśnie 15/3 stary dekoder zostaje + Evobox , zastanawiam się czy brać tą ofertę czy poczekać trochę i może uda się 12/3, bo jak na razie w systemie jest tylko możliwość 15/3 ( a mam jeszcze niecałe 5 miesięcy do końca umowy ) 

Edytowane przez calcio23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W maju podpisałem umowę 24/6. W poniedziałek wypowiedziałem umowę z powodu usunięcia kanału fightklub. Jest szansa wyciągnąć umowę na 12/5 czy w grę wchodzi jedynie opcja 15/5??

Dzis podpisalem 12/5 umowa od lutego

Edytowane przez swojadroga
Usunąłem zdublowane cytowanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie przedłużenia umowy:

Czy mogę otrzymać rabat 6 miesięcy gratis przy usłudze SMART DOM ? Przed chwilą miałem tel. z DUK i miła Pani powiedziała mi, że przy przedłużeniu nie mogę dostać. Muszę podpisać nową umowę, wtedy dostanę. Umowa tylko i wyłącznie na 29 miesięcy.

Edytowane przez roki30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do @Gursonek

Spokojnie, odczekaj kilka dni, okres masz do 24-tego, jak się sami nie zgłoszą to Ty do nich zadzwonisz i gwarantuję Ci, że jeżeli nie zmieniasz dekodera to to, co masz, łykną na 15/5, a w najgorszym wypadku "podziękuj" i czekaj na dalszy rozwój sytuacji, bo ostatecznie bez TV nie wylądujesz.

Gwarantujesz? :lol2:  :lol2: A od kiedy pakiet jaki posiada jest  przy umowie 15/5?

 

Panowie - proszę o pomoc (co mi radzicie)

 

Witam Wszystkich.

 

Obecna umowa była przedłużana 24 stycznia na 24/8, aktualnie kończy mi się za miesiąc okres promocyjny, więc wysłałem wypowiedzenie "last minute Fightklub". Wypowiedzenie złożone w punkcie przed 10:00 rano. Zadzwoniłem na numer z końcówką 137 teraz po 13:00 - wypowiedzenie jest, ale mówią mi, że mogą mi zaproponować umowę dalej na 29 miesięcy, w tym 6 miesięcy gratis przy obecnym pakiecie RodzinnyHD +1 (Sport HD) za 45zł, bo 5zł czynsz. Mówią mi, że to max co mogę dostać. Moje pytanie brzmi: czy to jest max, tego co mogę ugrać? Do końca obecnego kontraktu miałem 23 miesiące - okres rozliczeniowy mam na 24 ustawiony. 

 

Jest jeszcze inny wariant, który chcą mi dać 15/5, ale wtedy podnoszę pakiet do starej wersji, którą kiedyś już miałem, to znaczy: Familijny Max HD + 3 + Cinemax za 59,90zł - wiem, że to bardzo atrakcyjna oferta, ale ja mam full w NC+ za 94,00zł (z Elevenami) i jestem zadowolony. Jak znów się zgodzę na podbicie oferty to potem będzie kłopot z uzyskaniem Rodzinnego HD+ SportHD z powrotem, bo powiedzą, że go nie ma!

 

@ Czerstwy - chłopie jakie jest Twoje zdanie? :wink::mrgreen: :>

Max przy tym pakiecie  z tego co pisał wcześniej @swojadroga  to umowa 24/8 lub 29/8. Bez sensu branie wyższego pakietu i płacenie za jedne i te same programy dwa razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale przecież przy wyborze pakietu Premium Max nie ma opłaty za Evoboxa, tylko aktywacja 49 PLN, a wcześniej miałem Premium + HBO GO.

 

Zrozum, ze jak ktos mial oplate czynszowa to ta oplata pozostaje.

Jak chcesz sie jej pozbyc, bierzesz umowe 15/3 lub 24/6 i dostajesz nowy dekoder bez oplaty czynszowej.

KONIEC I KROPKA.

Ile razy mozna Wam powtarzac?

Zasady w CP sa proste jak wół, niezmienne od tylu lat. Piszemy je Wam dzien w dzien, tydzien w tydzien.

A i tak k**** nie potraficie tego zrozumieć.

Moze warto i napisze to po raz 50ty.

Przeczytac ostatnie 10 (dziesięć, d z i e s i ę ć) stron z tego tematu i bedziecie wiedziec wszystko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym Polsacie to już chyba całkiem się pogubili :D

 

Dzwoniłem na infolinię ze względu na problem z dekoderem, a miła Pani powiedziała przy okazji, że właśnie kończy mi się 24-miesięczna umowa i ma dla mnie nową ofertę. Trochę się zdziwiłem bo mam umowę 12/5 i jestem jeszcze w okresie promocyjnym (darmowym).

Oczywiście byłem zainteresowany bo sądziłem, że w związku z wyłączeniem kanału gwarantowanego chcą zatrzymać klienta (nie wysyłałem jeszcze wypowiedzenia). Jak powiedziałem jej, że umowę zawierałem 4-miesiące to stwierdziła, że to niemożliwe bo widzi moje comiesięczne wpłaty za TV :D

Po dłuższej rozmowie zaproponowano mi umowę na 15 miesięcy (zero darmowych) - Pakiet Premium MAX za 99 zł i co najlepsze Eleveny dodatkowo płatne (15 zł). Oczywiście oferta bez wymiany sprzętu.

Grzecznie podziękowałem i zaczynam opisać wypowiedzenie.

 

Naprawdę współczuję tym co się nie orientują w ofercie CP i nie wiedzą co można "ugrać".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym Polsacie to już chyba całkiem się pogubili :D

/.../

1.Po dłuższej rozmowie zaproponowano mi umowę na 15 miesięcy (zero darmowych) - Pakiet Premium MAX za 99 zł i co najlepsze Eleveny dodatkowo płatne (15 zł). Oczywiście oferta bez wymiany sprzętu.

Grzecznie podziękowałem i zaczynam opisać wypowiedzenie.

 

2.Naprawdę współczuję tym co się nie orientują w ofercie CP i nie wiedzą co można "ugrać".

To pierwsze to kolejne potwierdzenie że coś się w ich centrach musiało stać strasznego bo dawniej trafiały się takie "kwiatki" opisane na forum,ale raczej w charakterze ewenementu/ciekawostki a przy tym wycofaniu kanału okazuje się że to standard a trafić od razu na kumatego konsula to prawdziwy sukces.

 

Co do drugiego- nic dodać, nic ująć :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym Polsacie to już chyba całkiem się pogubili :D

 

Dzwoniłem na infolinię ze względu na problem z dekoderem, a miła Pani powiedziała przy okazji, że właśnie kończy mi się 24-miesięczna umowa i ma dla mnie nową ofertę. Trochę się zdziwiłem bo mam umowę 12/5 i jestem jeszcze w okresie promocyjnym (darmowym).

 

 

Może jak podawałeś nr PESEL albo nr karty dekodera to konsula wklepała coś źle w kompa i stąd takie a nie inne kwiatki, czeski błąd  :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jak podawałeś nr PESEL albo nr karty dekodera to konsula wklepała coś źle w kompa i stąd takie a nie inne kwiatki, czeski błąd  :wink:

Nie jest to możliwe bo musiałem podać dla weryfikacji imię i nazwisko, a numer karty dekodera głównego też miała prawidłowy.

 

Prawdopodobnie początkowo zerknęła na jedną z umów internetowych, która faktycznie była na 24 miesiące i niedługo dobiega końca i dopiero jak się zorientowała że źle mówi to zaczęła kręcić i podawać oferty z kosmosu abym tylko ich nie przyjął :D

Edytowane przez kpw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...