manguscik Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) Źle zadane pytanie. Fezuj, jaką umowę wynegocjowałeś? 12/5, czy 15/5 i za którym podejściem? Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez Barti Każde zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Tak czytam i czytam i prawie każdy post jaki widzę świadczy o tym, że CP trafił w dziesiątkę z tym Premium Max. Tak więc, nie ma co się dziwić, że Cyfrowy Polsat lepiej trafia w gusta swoich abonentów, niż nc+. A teraz pytanko: jak się chce dostać darmowe miesiące i umowę na 12 miesięcy, to ile przed końcem obecnej umowy najlepiej jest wysłać wypowiedzenie? 6 czy trochę później? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Dziś rano złożyłem wypowiedzenie wieczorem dzwonie do utrzymania klienta. Umowa przedłużona Premium max 12/5 99zl MR za 5zl. Dekoder hd5000 VOD na 5 miesięcy za free Tylko nie bardzo mi pasuje że będę dalej płacił czynsz za Evoboxa 5zl. Ale miły Pan tylko się śmiał że klienci tak dobrze znają oferty Przecież za Evoboxa nie ma czynszu przy PREMIUM MAX Źle zadane pytanie. Fezuj, jaką umowę wynegocjowałeś? 12/5, czy 15/5 i za którym podejściem? Za trzecim,bo jak dzwoniłem do nich to trafiłem dwa razy na kompletne pustaki,trzeci był od nich,kumaty facet,posprawdzał co się dało,ale inaczej się nie dało-15/3 bo brałem Evoboxa a przy takiej wymianie innej opcji nie ma,było to już kilka razy na forum podnoszone,ale przeżyję a może znowu jakąś wolte odstawią między kanałami i wróci się do "standardu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balzak311 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Przecież za Evoboxa nie ma czynszu przy PREMIUM MAX Pan stwierdził że skoro przed miałem czynsz za Evoboxa to i teraz będę miał. Ze tego nie można przeskoczyć. A chyba za ktoś ma bez czynszu to będę do nich dzwonił. PS. Skoro wczoraj przedłużałem umowę to kiedy wchodź w życie nowy pakiet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Nie ma czynszu za dekoder już od jakiejś kwoty, nie pamiętam dokładnie, 69 lub 79, a na pewno nie ma przy Premium i przy Premium Max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Skoro nie macie wiedzy to nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Płacił opłatę czynszową to będzie mieć ją dalej. Nie ma możliwości zdjęcia tej opłaty chyba że weźmie sobie 15/3 z wymianą Evoboxa na bezczynszowy przy pakiecie minimum Premium. Pan stwierdził że skoro przed miałem czynsz za Evoboxa to i teraz będę miał. Ze tego nie można przeskoczyć. A chyba za ktoś ma bez czynszu to będę do nich dzwonił.PS. Skoro wczoraj przedłużałem umowę to kiedy wchodź w życie nowy pakiet? Najbliższy okres rozliczeniowy. Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez Barti Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balzak311 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 To chyba nie opłaca mi się brać 15/3. Bo wyjdzie drożej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Być może wziąłeś pod uwagę MR 5zł a to jest normalna cena. W tym wypadku masz 12/5 - 99zl + MR 5 zł. Czyli wszystko sie zgadza, jeśli miałbyś 109 wówczas na obu jest czynsz. Sprawdź dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Panowie - proszę o pomoc (co mi radzicie) Witam Wszystkich. Obecna umowa była przedłużana 24 stycznia na 24/8, aktualnie kończy mi się za miesiąc okres promocyjny, więc wysłałem wypowiedzenie "last minute Fightklub". Wypowiedzenie złożone w punkcie przed 10:00 rano. Zadzwoniłem na numer z końcówką 137 teraz po 13:00 - wypowiedzenie jest, ale mówią mi, że mogą mi zaproponować umowę dalej na 29 miesięcy, w tym 6 miesięcy gratis przy obecnym pakiecie RodzinnyHD +1 (Sport HD) za 45zł, bo 5zł czynsz. Mówią mi, że to max co mogę dostać. Moje pytanie brzmi: czy to jest max, tego co mogę ugrać? Do końca obecnego kontraktu miałem 23 miesiące - okres rozliczeniowy mam na 24 ustawiony. Jest jeszcze inny wariant, który chcą mi dać 15/5, ale wtedy podnoszę pakiet do starej wersji, którą kiedyś już miałem, to znaczy: Familijny Max HD + 3 + Cinemax za 59,90zł - wiem, że to bardzo atrakcyjna oferta, ale ja mam full w NC+ za 94,00zł (z Elevenami) i jestem zadowolony. Jak znów się zgodzę na podbicie oferty to potem będzie kłopot z uzyskaniem Rodzinnego HD+ SportHD z powrotem, bo powiedzą, że go nie ma! @ Czerstwy - chłopie jakie jest Twoje zdanie? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo-83 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Do tej pory Familijny MAX HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD + Eleven + Sagemcom + Multiroom za 89,99 zł w opcji 15/3. Złożone wypowiedzenie z powodu wycofania Fightklubu i nowa umowa: Premium Max + Sagemcom + Multiroom za 109,99 zł w opcji 12/5, VOD przez 5 miesięcy za darmo. Evoboxa wezmę sobie pewnie przy kolejnej umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Do @Gursonek Spokojnie, odczekaj kilka dni, okres masz do 24-tego, jak się sami nie zgłoszą to Ty do nich zadzwonisz i gwarantuję Ci, że jeżeli nie zmieniasz dekodera to to, co masz, łykną na 15/5, a w najgorszym wypadku "podziękuj" i czekaj na dalszy rozwój sytuacji, bo ostatecznie bez TV nie wylądujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Jak dzwonicie na numer do innego działu, niż DUK to co się dziwisz, że oferty nie dostaniesz tej co chcesz. 222 127 128. To jest jedynie numer do DUK, który ma wszystkie oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
montoya Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam. Była nowa umowa z czerwca 2016 24/6 po przesiadce z nc+. Wczoraj złożyłem wypowiedzenie z wiadomego powodu. Dzisiaj po konsultacji z kierownikiem, umowa skrócona na 12/5 bez zbędnych podchodów i marudzenia, jak w tamtej platformie, na pakiet który miałem czyli Premium MAX i Evobox. I jak tu nie lubić CP? Oraz przede wszystkim Userów tego Forum. Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez montoya Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Skoro nie macie wiedzy to nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Płacił opłatę czynszową to będzie mieć ją dalej. Nie ma możliwości zdjęcia tej opłaty chyba że weźmie sobie 15/3 z wymianą Evoboxa na bezczynszowy przy pakiecie minimum Premium. Z tego, co zrozumiałem to ma już Evo... To ma wymienić Evo na Evo, żeby pozbyć się czynszu : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calcio23 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Witam serdecznie, od dawna mamy w domu CP , umowa na 24 miesiące, kończy się za 5 miesięcy, złożyłem wypowiedzenie w poniedziałek, nie dzwonią na razie. Nie wiem, czy czekać dalej, czy dzwonić samemu do DUK , ale najważniejsze, co mogę wynegocjować? W tej chwili płacę 39,99 zł za : HD 5000 + Pakiet Familijny HD Chciałbym to zmienić na : Familijny Max HD za 49,99 + dekoder Evobox PVR + 5 zł + Multiroom HD + 10 zł (stary dekoder HD5000 bym zostawił ) - razem 65 zł. Co mogę maksymalnie dostać przy przedłużeniu umowy na taką ofertę??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balzak311 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zadzwoń sam. A co możesz dostać to przeczytaj że dwie strony wstecz i wszystko się dowiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Jak dzwonicie na numer do innego działu, niż DUK to co się dziwisz, że oferty nie dostaniesz tej co chcesz. 222 127 128. To jest jedynie numer do DUK, który ma wszystkie oferty. Szanowny Panie kyczniker, Przepraszam, ale numer (22) 212-71-37 to jaki numer... jak nie DUK, sama kobieta mi mówi dodzwoniliście się się Państwo do Działu utrzymania klienta. Tak się słada, że numer 222 -127 -128 zawsze w moim przypadku oferował mi gorsze warunki. Umowę przedłużyłem RodzinnyHD + SportHD 24/8 po 6 telefonach do DUK i od DUK'u z numeru (22) 212-71-37. Czyli nie będę płacił przez 16 miesięcy ani jednego abonamentu! Od stycznia tego roku nie płacę Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez Gursonek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calcio23 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Balzak311 czytałem parę stron do tyłu chodzi mi bardziej o to czy mogę dostać umowę na 12 miesięcy i 5 miesięcy gratis , czy tylko 3 miesiące gratis, bo dobieram nowy dekoder z nagrywarką, chociaż do multi room zostawiam stary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balzak311 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 To jak wymienisz na EVOBOX to 3 miesiące tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) I umowa na 15 miesięcy - nie dostaniesz na 12 A jak byś poczytał to byś o tym WIEDZIAŁ Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez Ceberebek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Nie dostaniesz Evobox-a z umową na 12 miesięcy! Tylko na 15 i 3 miesiące gratis. I przy F Max czynsz wynosi 10zł. Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calcio23 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Dziękuje za objaśnienie. Czyli nic nie da, że dobieram dekoder, a nie wymieniam? I muszę wziąć umowę na 15 miesięcy, w tym 3 miesiące gratis? Nie da się na 15 miesięcy i 5 gratis? Z tego, co widzę w cenniku to opłata miesięczna za Evoboxa wynosi + 5 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Czy mając Evoboxa (wypowiedzenie fight... złożone) oraz 2 x HD5000 można przedłużając umowę wymienić dekodery do multiroom na HD5500 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 @calcio23 Przy przedłużaniu umowy z wymianą obecnie posiadanego dekodera na inny model (niezależnie od tego, jaki to jest) nie jest dostępne 5 miesięcy gratis. W takim przypadku bezpłatne są tylko trzy miesiące. 5 miesięcy gratis jest tylko wtedy, gdy nie wymieniamy dekodera. Umowa odpowiednio na okres 12 lub 15 miesięcy, w zależności od tego, jaka umowa była poprzednio. Przy dłuższych umowach, np. na 24 miesiące, gratis jest 6 miesięcy przy wymianie dekodera i 8 miesięcy bez wymiany dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calcio23 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Barti - umowa jest na 24 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.