Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak czytam i czytam i prawie każdy post jaki widzę świadczy o tym, że CP trafił w dziesiątkę z tym Premium Max. :jupi: Tak więc, nie ma co się dziwić, że Cyfrowy Polsat lepiej trafia w gusta swoich abonentów, niż nc+. :jupi:



A teraz pytanko: jak się chce dostać darmowe miesiące i umowę na 12 miesięcy, to ile przed końcem obecnej umowy najlepiej jest wysłać wypowiedzenie? 6 czy trochę później? :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rano złożyłem wypowiedzenie wieczorem dzwonie do utrzymania klienta.

 

Umowa przedłużona

Premium max 12/5 99zl

MR za 5zl. Dekoder hd5000

VOD na 5 miesięcy za free

Tylko nie bardzo mi pasuje że będę dalej płacił czynsz za Evoboxa 5zl.

 

Ale miły Pan tylko się śmiał że klienci tak dobrze znają oferty

Przecież za Evoboxa nie ma czynszu przy PREMIUM MAX :!:

 

Źle zadane pytanie. :D Fezuj, jaką umowę wynegocjowałeś? 12/5, czy 15/5 i za którym podejściem?

Za trzecim,bo jak dzwoniłem do nich to trafiłem dwa razy na kompletne pustaki,trzeci był od nich,kumaty facet,posprawdzał co się dało,ale inaczej się nie dało-15/3 bo brałem Evoboxa a przy takiej wymianie  innej opcji nie ma,było to już kilka razy na forum podnoszone,ale przeżyję a może znowu jakąś wolte odstawią między kanałami i wróci się do "standardu" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież za Evoboxa nie ma czynszu przy PREMIUM MAX :!:

Pan stwierdził że skoro przed miałem czynsz za Evoboxa to i teraz będę miał. Ze tego nie można przeskoczyć. A chyba za ktoś ma bez czynszu to będę do nich dzwonił.

 

PS. Skoro wczoraj przedłużałem umowę to kiedy wchodź w życie nowy pakiet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie macie wiedzy to nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Płacił opłatę czynszową to będzie mieć ją dalej. Nie ma możliwości zdjęcia tej opłaty chyba że weźmie sobie 15/3 z wymianą Evoboxa na bezczynszowy przy pakiecie minimum Premium.

 

 

Pan stwierdził że skoro przed miałem czynsz za Evoboxa to i teraz będę miał. Ze tego nie można przeskoczyć. A chyba za ktoś ma bez czynszu to będę do nich dzwonił.

PS. Skoro wczoraj przedłużałem umowę to kiedy wchodź w życie nowy pakiet?

 

Najbliższy okres rozliczeniowy.

Edytowane przez Barti
Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - proszę o pomoc (co mi radzicie)

 

Witam Wszystkich.

 

Obecna umowa była przedłużana 24 stycznia na 24/8, aktualnie kończy mi się za miesiąc okres promocyjny, więc wysłałem wypowiedzenie "last minute Fightklub". Wypowiedzenie złożone w punkcie przed 10:00 rano. Zadzwoniłem na numer z końcówką 137 teraz po 13:00 - wypowiedzenie jest, ale mówią mi, że mogą mi zaproponować umowę dalej na 29 miesięcy, w tym 6 miesięcy gratis przy obecnym pakiecie RodzinnyHD +1 (Sport HD) za 45zł, bo 5zł czynsz. Mówią mi, że to max co mogę dostać. Moje pytanie brzmi: czy to jest max, tego co mogę ugrać? Do końca obecnego kontraktu miałem 23 miesiące - okres rozliczeniowy mam na 24 ustawiony. 

 

Jest jeszcze inny wariant, który chcą mi dać 15/5, ale wtedy podnoszę pakiet do starej wersji, którą kiedyś już miałem, to znaczy: Familijny Max HD + 3 + Cinemax za 59,90zł - wiem, że to bardzo atrakcyjna oferta, ale ja mam full w NC+ za 94,00zł (z Elevenami) i jestem zadowolony. Jak znów się zgodzę na podbicie oferty to potem będzie kłopot z uzyskaniem Rodzinnego HD+ SportHD z powrotem, bo powiedzą, że go nie ma!

 

@ Czerstwy - chłopie jakie jest Twoje zdanie? :wink::mrgreen: :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory Familijny MAX HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD + Eleven + Sagemcom + Multiroom za 89,99 zł w opcji 15/3.

Złożone wypowiedzenie z powodu wycofania Fightklubu i nowa umowa: Premium Max + Sagemcom + Multiroom za 109,99 zł w opcji 12/5, VOD przez 5 miesięcy za darmo. Evoboxa wezmę sobie pewnie przy kolejnej umowie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do @Gursonek

Spokojnie, odczekaj kilka dni, okres masz do 24-tego, jak się sami nie zgłoszą to Ty do nich zadzwonisz i gwarantuję Ci, że jeżeli nie zmieniasz dekodera to to, co masz, łykną na 15/5, a w najgorszym wypadku "podziękuj" i czekaj na dalszy rozwój sytuacji, bo ostatecznie bez TV nie wylądujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Była nowa umowa z czerwca 2016 24/6 po przesiadce z nc+. Wczoraj złożyłem wypowiedzenie z wiadomego powodu. Dzisiaj po konsultacji z kierownikiem, umowa skrócona na 12/5 bez zbędnych podchodów i marudzenia, jak w tamtej platformie, na pakiet który miałem czyli Premium MAX i Evobox. I jak tu nie lubić CP? :wink:  Oraz przede wszystkim Userów tego Forum.

Edytowane przez montoya
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie macie wiedzy to nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Płacił opłatę czynszową to będzie mieć ją dalej. Nie ma możliwości zdjęcia tej opłaty chyba że weźmie sobie 15/3 z wymianą Evoboxa na bezczynszowy przy pakiecie minimum Premium.

 

Z tego, co zrozumiałem to ma już Evo... :crazy:

To ma wymienić Evo na Evo, żeby pozbyć się czynszu :?::?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, od dawna mamy w domu CP , umowa na 24 miesiące, kończy się za 5 miesięcy, złożyłem wypowiedzenie w poniedziałek, nie dzwonią na razie. Nie wiem, czy czekać dalej, czy dzwonić samemu do DUK , ale najważniejsze, co mogę wynegocjować? W tej chwili płacę 39,99 zł za :

 

HD 5000 + Pakiet Familijny HD 

 

Chciałbym to zmienić na :

 

Familijny Max HD za 49,99 + dekoder Evobox PVR + 5 zł + Multiroom HD + 10 zł (stary dekoder HD5000 bym zostawił ) - razem 65 zł.

 

 

Co mogę maksymalnie dostać przy przedłużeniu umowy na taką ofertę???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dzwonicie na numer do innego działu, niż DUK to co się dziwisz, że oferty nie dostaniesz tej co chcesz. 222 127 128. To jest jedynie numer do DUK, który ma wszystkie oferty.

 

Szanowny Panie kyczniker,

 

Przepraszam, ale numer (22) 212-71-37 to jaki numer... jak nie DUK, sama kobieta mi mówi dodzwoniliście się się Państwo do Działu utrzymania klienta. Tak się słada, że numer 222 -127 -128 zawsze w moim przypadku oferował mi gorsze warunki.

 

Umowę przedłużyłem RodzinnyHD + SportHD 24/8 po 6 telefonach do DUK i od DUK'u z numeru (22) 212-71-37. Czyli nie będę płacił przez 16 miesięcy ani jednego abonamentu! Od stycznia tego roku nie płacę

Edytowane przez Gursonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@calcio23

Przy przedłużaniu umowy z wymianą obecnie posiadanego dekodera na inny model (niezależnie od tego, jaki to jest) nie jest dostępne 5 miesięcy gratis. W takim przypadku bezpłatne są tylko trzy miesiące. 5 miesięcy gratis jest tylko wtedy, gdy nie wymieniamy dekodera. Umowa odpowiednio na okres 12 lub 15 miesięcy, w zależności od tego, jaka umowa była poprzednio.

Przy dłuższych umowach, np. na 24 miesiące, gratis jest 6 miesięcy przy wymianie dekodera i 8 miesięcy bez wymiany dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...