czytnik Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Umowa bardzo szybko przedłużona - szkoda tylko, że CP zapomniał mi włączyć dodatkowe kanały. Czekam już trzeci dzień i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 @kyczniker,Dzwonił DUK i dostałem informację, że drugi dekoder Multiroom, który mam za 0 zł, nie mogą mi zrabatować i będę za niego płacił po Aneksie też 5 zł . Jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
89damian Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 @czytnik Ja też czekam od soboty na włączenie. Może CP zrezygnowało z wcześniejszego włączania kanałów i trzeba będzie czekać do rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 @kyczniker, Dzwonił DUK i dostałem informację, że drugi dekoder Multiroom, który mam za 0 zł, nie mogą mi zrabatować i będę za niego płacił po Aneksie też 5 zł . Jak to jest? Ja płaciłem za pierwszy (PVR700) a multiroom miałem za zero, chciałem przesunąć go na multiroom, ale za [beep]ę system nie puszczał go na gratis, więc konsul wymienił mi oba (jak w stopce) i teraz i główny i multiroom mam za 0 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 @czytnik Ja też czekam od soboty na włączenie. Może CP zrezygnowało z wcześniejszego włączania kanałów i trzeba będzie czekać do rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego. Chodzi o to, że mi się już rozpoczął nowy okres rozliczeniowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
89damian Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 To najwidoczniej mają jakieś problemy z systemem, bo zawsze (przynajmniej w moim przypadku) po podpisaniu nowej umowy dodatkowe kanały były włączane tego samego dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Ja dziś dostałem nowe dekodery, z pełnym MAXem, ale VODy nie działają. Pewnie dopiero od 28 sierpnia ruszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturbo Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Raczej liczę, że jak umowa wróci do central podpisana to ktoś, coś klepnie w systemie i już będzie grało po nowemu, ale może się mylę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flot Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Dzisiaj telefon o 18.00 do DUK z uwagi na wyłączenie gwarantowanego programu, Miła pani zaczęła od 15/5 ale po mojej sugestii ,że miło by było 12/5 - po parunastu sekundach była zgoda na Max oczywiście bez wymiany dekodera .Aha i MR za free najem głównego 0 zł. Ja jestem bardzo zadowolony bo poprzednia umowa była do 03.17. Eleven już świeci.! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balzak311 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Multiroom za free?? Czyli 99 za wszystko. A jaki dekoder do Multiroom dostales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Chodzi o to, że mi się już rozpoczął nowy okres rozliczeniowy. A dzwoniłeś do CP, że nie działają kanały? Możliwe, że wystarczy "zresetować" nadanie pakietów i działałby już od kilku dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Power Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 To najwidoczniej mają jakieś problemy z systemem, bo zawsze (przynajmniej w moim przypadku) po podpisaniu nowej umowy dodatkowe kanały były włączane tego samego dnia. W ubiegły czwartek podpisałem nowy aneks do umowy. W czasie rozmowy z konsultantką pytałem się o aktywację pakietu VOD i ON The GO. Aktywacja miała nastąpić w ciągu (góra) 24 godzin. Niestety, w piątek nie miałem VOD i Polsat GO. Zadzwoniłem na infolinie z prośbą o ponowienie sygnału (bo te z poziomu ICOK nic nie dawało). Wykonałem ze 3 telefony do BOA (w piątek, sobotę i niedzielę) i dopiero wczoraj włączono mi VODy. Dziś rano dzwoniłem ponownie z prośbą o aktywację ON The GO, który miał być aktywowany do zeszłego piątku. Przyjęto zgłoszenie - niestety, do tej pory nie mam dostępu do tej usługi. Wygląda to raczej na awarię systemu. Jeśli ktoś podpisał aneks i dostał powyżej wymienione usługi w gratisie, to powinien domagać się ich włączenia jeszcze przed okresem rozliczeniowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Wypowiedziana umowa na kanal fightklub, telefon do duk, nowa umowa premium max hd,vod,otg za 109.99. Umowa na 12miesiecy,5 gratis. Dla mnie umowa krótka dzieki forum. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Umowa wypowiedziana z powodu FightKlub w piątek i dziś już przedłużona Dotychczas umowa 24/6 podpisana w lutym, właśnie kończyły się miesiące promocyjne - Pakiet Premium z 2xMR - 54.90. Dekoder EVOBOX i 2xHD5000. Przrdłużona na pakiet Premium MAX + 2xMR- 59.90 (SmartDom) na 12 miesięcy, w tym 5 miesięcy bez opłat. Skróciłem dotychczasową umowę, uzyskałem OTG i Eleven a moja średnia miesięczna,którą płacę zmniejszyła się. Jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 A dzwoniłeś do CP, że nie działają kanały? Możliwe, że wystarczy "zresetować" nadanie pakietów i działałby już od kilku dni Dzwoniłem niestety nie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Dziś pierwszy telefon od DUK umowa 24/8 m-cy darmo ale jakoś mnie nie przekonują nie jestem fanem sportu typu [beep]icia a tu coraz ich więcej . Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez ksiaze351 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
6868 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Umowa wypowiedziana z powodu FightKlub w piątek i dziś już przedłużona Dotychczas umowa 24/6 podpisana w lutym, właśnie kończyły się miesiące promocyjne - Pakiet Premium z 2xMR - 54.90. Dekoder EVOBOX i 2xHD5000. Przrdłużona na pakiet Premium MAX + 2xMR- 59.90 (SmartDom) na 12 miesięcy, w tym 5 miesięcy bez opłat. Prawie to samo,umowa z kwietnia.Spróbuje. Nie dostałeś jakiegoś "kruczka" w postaci opłaty za drugi MR? Ps. Ale jak to?Z piątku doleciał już Twój list do nich?? Ps2. Czyli zapłacisz te pięćdziesiąt tylko za 7m. Nieźle. Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez 6868 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Wypowiedzenie złożyłem w APS, więc było od razu w systemie Za MR płacę po 5 zł szt. Ja sam zadzwonilem do DUK(222127128) i powiedziałem co chce i to otrzymałem Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Dziś pierwszy telefon od DUK umowa 24/8 m-cy darmo ale jakoś mnie nie przekonują nie jestem fanem sportu typu [beep]icia a tu coraz ich więcej . Tobie to już twierdziłeś że umowa się skończyła i jesteś wolny od CP A tu jeszcze Duk do ciebie dzwoni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
6868 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Wypowiedzenie złożyłem w APS, więc było od razu w systemie Ok. Dostałeś jakieś potwierdzenie lub cuś na email? Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez 6868 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Tak mam potwierdzenie na e-mail warunków,ale są tam pełne stawki bez uwzględnienia SmartDom - tak samo było na umowie. Jednak mam zapewnienie od kilku osób z CP w tym konsultanta, z którym rozmawiałem (kilkukrotne zapewnienie w czasie rozmowy), że SmartDom pozostanie Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) W ubiegły czwartek podpisałem nowy aneks do umowy. W czasie rozmowy z konsultantką pytałem się o aktywację pakietu VOD i ON The GO. Aktywacja miała nastąpić w ciągu (góra) 24 godzin. Niestety, w piątek nie miałem VOD i Polsat GO. Zadzwoniłem na infolinie z prośbą o ponowienie sygnału (bo te z poziomu ICOK nic nie dawało). Wykonałem ze 3 telefony do BOA (w piątek, sobotę i niedzielę) i dopiero wczoraj włączono mi VODy. Dziś rano dzwoniłem ponownie z prośbą o aktywację ON The GO, który miał być aktywowany do zeszłego piątku. Przyjęto zgłoszenie - niestety, do tej pory nie mam dostępu do tej usługi. Wygląda to raczej na awarię systemu. Jeśli ktoś podpisał aneks i dostał powyżej wymienione usługi w gratisie, to powinien domagać się ich włączenia jeszcze przed okresem rozliczeniowym. Pomijam zapewnienia konsultanta, ale z tego co mi wiadomo (i potwierdzali to również tutaj forumowicze), OTG rusza zawsze z najbliższym cyklem rozliczeniowym. Reszta zwykle rusza sama, po kilku godzinach od zawarcia umowy. Zdarza się jednak, że trzeba "pomóc" systemowi informatycznemu CP i zresetowac uprawnienia i czekać na nie na kanale Polsat Food. Mówimy tutaj oczywiście o umowie telefonicznej, bez konieczności podpisywania jej w obecności kuriera. @Krzysiek11:) - W umowie musisz mieć podane stawki przed rabatem SmartDOM, bo musisz wiedzieć ile będziesz płacił, jeśli utracisz prawo do rabatu. W umowach jest oświadczenie o przystąpieniu do programu SmartDOM i wszelkie jego korzyści określa regulamin programu SmartDOM. Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
6868 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Jednak mam zapewnienie od kilku osób z CP w tym konsultanta, z którym rozmawiałem (kilkukrotne zapewnienie w czasie rozmowy), że SmartDom pozostanie O to kiedyś pytałem na forum. Żeby później nie wyszło,że "chytry dwa razy traci" W ICOK powinna Ci wskoczyć nowa umowa i rabatowanie. Pochwal się jak będziesz miał. swojadroga, dnia 08 Sie 2016 - 21:13, napisał: @Krzysiek11:) - W umowie musisz mieć podane stawki przed rabatem SmartDOM, bo musisz wiedzieć ile będziesz płacił, jeśli utracisz prawo do rabatu. W umowach jest oświadczenie o przystąpieniu do programu SmartDOM i wszelkie jego korzyści określa regulamin programu SmartDOM. Szukaj,szukaj Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez 6868 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) @6868- dam znać wcześniej, bo z Aneksem papierowym mam dostać ponownie Regulamin SmartDom. Mam zapewnie w czasie rozmowy o pozostaniu rabatu i cenie 59.90 - zawsze można złożyć reklamację i odsłuchaj rozmowę , ponadto mam e-mail z samego działu reklamacji CP, że rabat pozostanie nawet po zmniejszeniu ilości miesięcy umowy, o ile nie zmniejsze zobowiązania miesięcznego poniżej 89.90 (takowe mam w Umowie), a ja je zwiekszylem na 99.90. PS. Info z rozmowy z DUK. W Aneksie nie ma oświadczenia o przystąpienia do SmartDom, bo takowe było przy podpisywaniu umowy. Tu nie przystępuje od programu, tylko go kontynuuje . Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flot Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Multiroom za free?? Czyli 99 za wszystko. A jaki dekoder do Multiroom dostales? Jestem na starym sprzęcie tzn. MR HD 5000 , podstawowy Ferguson - wystarczy. ] Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez swojadroga Poprawiłem cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.