Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysiek11:)

@kyczniker,
Dzwonił DUK i dostałem informację, że drugi dekoder Multiroom, który mam za 0 zł, nie mogą mi zrabatować i będę za niego płacił po Aneksie też 5 zł . Jak to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kyczniker,

Dzwonił DUK i dostałem informację, że drugi dekoder Multiroom, który mam za 0 zł, nie mogą mi zrabatować i będę za niego płacił po Aneksie też 5 zł . Jak to jest?

 

Ja płaciłem za pierwszy (PVR700) a multiroom miałem za zero, chciałem przesunąć go na multiroom, ale za [beep]ę system nie puszczał go na gratis, więc konsul wymienił mi oba (jak w stopce) i teraz i główny i multiroom mam za 0 zł. :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj telefon o 18.00 do DUK z uwagi na wyłączenie gwarantowanego programu, Miła pani zaczęła od 15/5 ale po mojej sugestii ,że miło by było 12/5 - po parunastu sekundach była zgoda na Max oczywiście bez wymiany dekodera .Aha i MR za free najem głównego 0 zł. Ja jestem bardzo zadowolony bo poprzednia umowa była do 03.17. Eleven już świeci.!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To najwidoczniej mają jakieś problemy z systemem, bo zawsze (przynajmniej w moim przypadku) po podpisaniu nowej umowy dodatkowe kanały były włączane tego samego dnia.

W ubiegły czwartek podpisałem nowy aneks do umowy. W czasie rozmowy z konsultantką pytałem się o aktywację pakietu VOD i ON The GO. Aktywacja miała nastąpić w ciągu (góra) 24 godzin. Niestety, w piątek nie miałem VOD i Polsat GO. Zadzwoniłem na infolinie z prośbą o ponowienie sygnału (bo te z poziomu ICOK nic nie dawało). Wykonałem ze 3 telefony do BOA (w piątek, sobotę i niedzielę) i dopiero wczoraj włączono mi VODy. Dziś rano dzwoniłem ponownie z prośbą o aktywację ON The GO, który miał być aktywowany do zeszłego piątku. Przyjęto zgłoszenie - niestety, do tej pory nie mam dostępu do tej usługi. Wygląda to raczej na awarię systemu. Jeśli ktoś podpisał aneks i dostał powyżej wymienione usługi w gratisie, to powinien domagać się ich włączenia jeszcze przed okresem rozliczeniowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Umowa wypowiedziana z powodu FightKlub w piątek i dziś już przedłużona :)

Dotychczas umowa 24/6 podpisana w lutym, właśnie kończyły się miesiące promocyjne - Pakiet Premium z 2xMR - 54.90. Dekoder EVOBOX i 2xHD5000.

 

Przrdłużona na pakiet Premium MAX + 2xMR- 59.90 (SmartDom) na 12 miesięcy, w tym 5 miesięcy bez opłat.

 

Skróciłem dotychczasową umowę, uzyskałem OTG i Eleven a moja średnia miesięczna,którą płacę zmniejszyła się. Jestem zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa wypowiedziana z powodu FightKlub w piątek i dziś już przedłużona :)

Dotychczas umowa 24/6 podpisana w lutym, właśnie kończyły się miesiące promocyjne - Pakiet Premium z 2xMR - 54.90. Dekoder EVOBOX i 2xHD5000.

 

Przrdłużona na pakiet Premium MAX + 2xMR- 59.90 (SmartDom) na 12 miesięcy, w tym 5 miesięcy bez opłat.

 

 

Prawie to samo,umowa z kwietnia.Spróbuje. 

Nie dostałeś jakiegoś "kruczka" w postaci opłaty za drugi MR?

Ps.

Ale jak to?Z piątku doleciał już Twój list do nich??

Ps2.

Czyli zapłacisz te pięćdziesiąt tylko za 7m. Nieźle.

Edytowane przez 6868
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Wypowiedzenie złożyłem w APS, więc było od razu w systemie :)

Za MR płacę po 5 zł szt.

Ja sam zadzwonilem do DUK(222127128) i powiedziałem co chce i to otrzymałem :)

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Tak mam potwierdzenie na e-mail warunków,ale są tam pełne stawki bez uwzględnienia SmartDom - tak samo było na umowie. Jednak mam zapewnienie od kilku osób z CP w tym konsultanta, z którym rozmawiałem (kilkukrotne zapewnienie w czasie rozmowy), że SmartDom pozostanie ;)

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ubiegły czwartek podpisałem nowy aneks do umowy. W czasie rozmowy z konsultantką pytałem się o aktywację pakietu VOD i ON The GO. Aktywacja miała nastąpić w ciągu (góra) 24 godzin. Niestety, w piątek nie miałem VOD i Polsat GO. Zadzwoniłem na infolinie z prośbą o ponowienie sygnału (bo te z poziomu ICOK nic nie dawało). Wykonałem ze 3 telefony do BOA (w piątek, sobotę i niedzielę) i dopiero wczoraj włączono mi VODy. Dziś rano dzwoniłem ponownie z prośbą o aktywację ON The GO, który miał być aktywowany do zeszłego piątku. Przyjęto zgłoszenie - niestety, do tej pory nie mam dostępu do tej usługi. Wygląda to raczej na awarię systemu. Jeśli ktoś podpisał aneks i dostał powyżej wymienione usługi w gratisie, to powinien domagać się ich włączenia jeszcze przed okresem rozliczeniowym.

 

Pomijam zapewnienia konsultanta, ale z tego co mi wiadomo (i potwierdzali to również tutaj forumowicze), OTG rusza zawsze z najbliższym cyklem rozliczeniowym. Reszta zwykle rusza sama, po kilku godzinach od zawarcia umowy. Zdarza się jednak, że trzeba "pomóc" systemowi informatycznemu CP i zresetowac uprawnienia i czekać na nie na kanale Polsat Food. Mówimy tutaj oczywiście o umowie telefonicznej, bez konieczności podpisywania jej w obecności kuriera.

 

@Krzysiek11:) - W umowie musisz mieć podane stawki przed rabatem SmartDOM, bo musisz wiedzieć ile będziesz płacił, jeśli utracisz prawo do rabatu. W umowach jest oświadczenie o przystąpieniu do programu SmartDOM i wszelkie jego korzyści określa regulamin programu SmartDOM.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Jednak mam zapewnienie od kilku osób z CP w tym konsultanta, z którym rozmawiałem (kilkukrotne zapewnienie w czasie rozmowy), że SmartDom pozostanie ;)

O to kiedyś pytałem na forum.

Żeby później nie wyszło,że "chytry dwa razy traci" :)

W ICOK powinna Ci wskoczyć nowa umowa i rabatowanie. Pochwal się jak będziesz miał.

 

 

swojadroga, dnia 08 Sie 2016 - 21:13, napisał:

@Krzysiek11:) - W umowie musisz mieć podane stawki przed rabatem SmartDOM, bo musisz wiedzieć ile będziesz płacił, jeśli utracisz prawo do rabatu. W umowach jest oświadczenie o przystąpieniu do programu SmartDOM i wszelkie jego korzyści określa regulamin programu SmartDOM.

Szukaj,szukaj :)
Edytowane przez 6868
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

@6868- dam znać wcześniej, bo z Aneksem papierowym mam dostać ponownie Regulamin SmartDom.

Mam zapewnie w czasie rozmowy o pozostaniu rabatu i cenie 59.90 - zawsze można złożyć reklamację i odsłuchaj rozmowę , ponadto mam e-mail z samego działu reklamacji CP, że rabat pozostanie nawet po zmniejszeniu ilości miesięcy umowy, o ile nie zmniejsze zobowiązania miesięcznego poniżej 89.90 (takowe mam w Umowie), a ja je zwiekszylem na 99.90.

 

PS. Info z rozmowy z DUK. W Aneksie nie ma oświadczenia o przystąpienia do SmartDom, bo takowe było przy podpisywaniu umowy. Tu nie przystępuje od programu, tylko go kontynuuje :).

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 



Multiroom za free?? Czyli 99 za wszystko. A jaki dekoder do Multiroom dostales?

Jestem na starym sprzęcie tzn. MR HD 5000 , podstawowy Ferguson - wystarczy. ]

Edytowane przez swojadroga
Poprawiłem cytowanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...