umcus Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Mam w Smartdom 3 usługę TV (Premium Max) rabatowaną jako drugi produkt. Mam też 3x multiroom, za które płacę 5 zł, czyli łącznie 104.99/2=52.50 zł. Teraz pytanie, czy po wypowiedzeniu umowy (Fightklub) i aneksowaniu na nowy okres (12/5 albo 15/5) opłata za multiroomy pozostanie 5 zł za wszystkie, czy trzeba będzie płacić po 5 zł za każdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beginka Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Zadzwonili do mnie z DUK dziś po 20:00 ale nie odebrałem bo nie było mnie pod telefonem. Oddzwoniłem, pan zaproponował FMAX HD, Film HD, Sport HD i Cinemax HD za 69,99 (to co mam) na 29 miesięcy, 8 miesięcy gratis. Zapytałem o krótszą umowę, skontaktował się z przełożonym, zaproponował 15 miesięcy z 5 miesiącami gratis. Zacząłem malutkie negocjacje, zapytałem o ON THE GO za 0 zł na cały okres umowy mówiąc, że to mnie przekona. Stwierdził jednak, że nie może i dorzucił na miesiąc Eleveny i HBO+HBO GO. Po chwili jednak poprosił żeby poczekać na linii i okazało się że ON THE GO za 0 zł da się dorzucić. Jestem całkiem zadowolony, chociaż pisząc wypowiedzenie byłem zdecydowany aby zrezygnować z CP, nawet kosztem rabatów ze SmartDomu. Przepraszam za ile dostałeś ostatecznie ten pakiet? Za 69.99? Bo to wygląda na Premium Max (FMAX HD, Film HD, Sport HD i Cinemax HD+Eleveny i HBO+HBO GO+ON HTE GO). W tej cenie to chyba nie możliwe....??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 11 i HBO na miesiąc to nie Premium Max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) @swojadroga, @kyczniker, Byłem w APS w moim mieście i sprzedawca tak mi naopowiadał, że aż wstrzymałem się od złożenia wypowiedzenia z powodu usunięcia Fighklub. Jak to jest? Mam umowę do 23.02.2018r. w programie SmartDom 3 - telewizja jest drugim produktem. Pan z APS stwierdził, że jeśli wypowiem umowę to stracę SmartDom i rabaty(jeśli dobrze kojarzę to całkowita rezygnacja z usługi spowoduje utratę programu,ale ja mam ją zamiar przedłużyć). Kolejna rzecz, jaką mi przekazał to, że skoro mam SmartDom to nie mogę umowy przedłużyć na krótszy okres niz 2 lata, bo tak jest napisane w Regulaminie programu. Potem dodał, że nie skróce sobie umowy w czasie przedłużenia (miałem zamiar przedłużyć jaą na 12/5), bo obecną umowę mam do 23.02.2018 i nie da się wcześniej. Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Czytając regulamin SD 3, paragraf 1 pkt 4b: "to otrzyma niższą opłatę za usługi w postaci rabatu („Rabat ”) na czas obowiązywania Nowej Umowy I (jeżeli po czasie oznaczonym Umowy Abonent zawrze dla Nowej Umowy I aneks przedłużający czas oznaczony lub nie rozwiąże jej po czasie oznaczonym, a nadal będzie spełniał warunki opisane w Regulaminie, będzie nadal otrzymywał Rabat)", to można mieć tylko wątpliwość co do definicji okresu oznaczonego. Ale skoro CP pozwala skrócić okres oznaczony ze względu na likwidację kanału, to wypowiadając z tego powodu umowę, wszystko gra. Nie rozumiem toku myślenia tego sprzedawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Niektórzy boją się informować o przysługującym prawie, bo nie wiedzą, czy CP tego nie zinterpretuje jako namawianie do rezygnacji z usług CP (tzw. działania na szkodę spółki). Ze SmartDOMem jest już niezły galimatias. Sam CP w materiałach szkoleniowych wszystkiego nie przekazuje. Przykłady podaje tylko dla umów długich. A reklamacji związanych z błędami sprzedawców jest całe mnóstwo. Jest jednak wiele głosów o utrzymaniu rabatów przy krótkich umowach i to samo pisał @kyczniker: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/page-454?do=findComment&comment=1165219 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Mam Premium HBO ( 44,95zł - SmartDom)) HD 7000 i 3 x MR 5500s ( 5 zł za 3 MR) umowa do września 2017. miesięcznie 49,95 zł Wypowiedzenie złożone 2 dni temu w związku z wyłączeniem kanału Fightklub.. telefon z DUK propozycja: Premium z HBO+ Evobox + 3 xMR ( 3 x 5 zł/szt = 15 zł) umowa albo na 29 miesięcy albo na 15 ale bez darmowych miesięcy bo wymieniam dowolny !! dekoder na Evobox-a ( mogę zostawić sobie HD 7000 na MR). miesięcznie 59,95 zł - nie dziękuję nie jestem zainteresowany. Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez Mako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 czy ktoś przedłużył opcję Premium z powodu usunięcia FightKlub za 79.99zł z umową 15/5 lub 12/5 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Tak. Właśnie przed chwilą przedłużyłem w opcji 12/5. Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Przeciez na tym forum i w tym temacie bylo pisane setki razy. 2 miesiace jest mniej gdy sie wymienia dekoder. Tylko moje pytanie nie dotyczyło tego. Skoro masz evoboxa i nie wymieniasz dekodera BO MASZ EVOBOXA(tak?) to dostaniesz 12/5, 15/5, 24/8, 29/8. -2 miesiace sa przy zmiane sprzetu, skoro go zostawiasz to masz dostep do max ilosc miesiecy. OK. Pytałem, bo nie było opcji z wymianą Evo w wariancie 12/3! Po drugie nie wiem kto tu pisal ze jeszcze nikt nie przedluzal umowy z evoboxem ale jest w bledzie. Ja pisałem. Nikt nie miał możliwości przedłużać umowy z Evoboxem na "normalnych warunkach", tj. po wypowiedzeniu z możliwością wywalczenia darmowych miesięcy. Taka okazja pojawiła się dopiero teraz, gdzie jest wycofany kanał. Poza tym nikt się nie chwalił na forum, że przedłużył umowę w wariancie 12/5 posiadając Evoboxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Poza tym nikt się nie chwalił na forum, że przedłużył umowę w wariancie 12/5 posiadając Evoboxa. Ja byłem w takiej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
89damian Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Czy płacisz za dzierżawę dekodera? Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Ze sprzętu korzystam bez opłat. Jedyną opłatę, którą poniosłem to były opłaty aktywacyjne w lutym 2016 r. gdy zawierałem umowę z CP. Wtedy za Evoboxa płaciłem przy podpisywaniu umowy 49 zł, a za dekoder HD 2000 - 29 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Niektórzy boją się informować o przysługującym prawie, bo nie wiedzą, czy CP tego nie zinterpretuje jako namawianie do rezygnacji z usług CP (tzw. działania na szkodę spółki). Ze SmartDOMem jest już niezły galimatias. Sam CP w materiałach szkoleniowych wszystkiego nie przekazuje. Przykłady podaje tylko dla umów długich. A reklamacji związanych z błędami sprzedawców jest całe mnóstwo. Jest jednak wiele głosów o utrzymaniu rabatów przy krótkich umowach i to samo pisał @kyczniker: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-stałych-abonentów-cp/page-454#entry1165219 Dzwoniłem na infolinię i tam Pani poinformowała mnie, że wypowiedzenie umowy,a następnie jej przedłużenie nie spowoduje utraty SmartDomu. Co do długości trwania umowy, stwierdziła,że może być przedłużona na dowolną ilość miesięcy. Mógłbyś dla świętego spokoju, przedzwonić gdzieś tam wyżej i potwierdzić to nam? Byłoby to dla nas pomocne EDIT. Mam też potwierdzenie e-mail z CP, że jeżeli przedłużę z mniejszym okresem podstawowym na tą samą kwotę lub wyższą to nie utracę rabatu Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 A moje wypowiedzenie niby mają w systemie, a jedyna propozycja dla mnie to 29 miesięcy, bo niby umowe mam do lutego 2017. Tylko, że moja umowa jest (a raczej była) do maja 2017. Później Pani stwierdziła, ze jednak kończy się 20 sierpnia, to oni zadzwonią 18 Do 18 to ja zdążę do APSu podejść i przedłużyć 15/5, bo mnie SD trochę trzyma a i bonusa z Plusbanku szkoda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 @cabott,kyczniker pisał, żeby im mówić, że znasz oferty jakie są i że chcesz np. 12/5 i nie powinno być problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturbo Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Dogadałem się właśnie na 24/6 Premium + GO (bez opłat na cały okres) + VOD (6 miesięcy bez opłat). Wymian dekodera głównego na EVO (+ 49 zł jednorazowej opłaty), PVR 7000 zostaje bez opłat jako MR. 79,99 zł x18 /24 = 59,99 zł = jestem zadowolony ps. Od razu jest też wysyłane potwierdzenie na maila nowych warunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adgjm Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 A moje wypowiedzenie niby mają w systemie, a jedyna propozycja dla mnie to 29 miesięcy, bo niby umowe mam do lutego 2017. Tylko, że moja umowa jest (a raczej była) do maja 2017. Później Pani stwierdziła, ze jednak kończy się 20 sierpnia, to oni zadzwonią 18 Do 18 to ja zdążę do APSu podejść i przedłużyć 15/5, bo mnie SD trochę trzyma a i bonusa z Plusbanku szkoda... Ja złożyłem wypowiedzenie we wtorek i dzisiaj przechodziłem koło APSu to postanowiłem wstąpić. Pani obsługująca właśnie tak samo mówiła, że nie dostanę krótszej umowy, niż na 29 miesięcy, bo do końca obecnej mam jeszcze 16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Czyli jednak ilość miesięcy jaka pozostała z umowy ma wpływ na to co się dostanie po wypowiedzeniu? Mi ledwo darmowe się skończyły z 29/8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Ja złożyłem wypowiedzenie we wtorek i dzisiaj przechodziłem koło APSu to postanowiłem wstąpić. Pani obsługująca właśnie tak samo mówiła, że nie dostanę krótszej umowy, niż na 29 miesięcy, bo do końca obecnej mam jeszcze 16. Może chodzi tutaj o to, jaką umowę ta pani z APS-u jest ci w stanie w związku z tym zaproponować? Co innego DUK... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturbo Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Mi 18 lipca (9 miesięcy do końca umowy), jak chciałem tylko jeden MR, jedynie co mogli zaproponować przez BOK, to też nowa umowa na 29 miesięcy. Składanie wypowiedzeń czyni cuda. Na marginesie, jak z CP chce mieć w związku z tym więcej pracy i dawać lepsze oferty, a wszystko na to wskazuje, że bez wypowiedzenia nie da się normalnie porozmawiać to chyba nie nasz problem, ani też [beep]ość czy cwaniactwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareczek11 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Witam, dziś telefon z DUK i moja zgoda na ofertę Premium Max 12/5 gratis w cenie 109 zł z 3 Multiroom i On The Go, dekoder Evobox i Multiroom, tak jak miałem. Znów zapłacę 2 miesiące i kolejne wypowiedzonko. Cofnięte 8 miesięcy starej umowy. Jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adgjm Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Zadzwoniłem do DUK i jednak się dało.Standardowo umowa 15/3 z wymianą dekodera na Evobox.Pakiet Familijny Max HD,Film HD,Sport HD,Cinemax HD za 59,99 plus 5 zł za dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
89damian Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 @Adgjm będziesz miał jednorazową opłatę w wysokości 49zł za Evoboxa? Od jakiej kwoty abonamentu dzierżawa za Evoboxa wynosi 0 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adgjm Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Tak,aktywacja 49 zł a brak dzierżawy za dekoder od 79,99 w górę. Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez Adgjm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.