SiGi Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Witam Forumowicze, Rzadko proszę o pomoc jednak uznałem że może ktoś był w podobnej sytuacji i poradzi jak to rozegrać... Aktualnie w CP mam pakiet MiniHD za 4,90 przy dekoderze HD3000 (umowa na czas nieokreślony). Do końca lipca mam umowę w nc+ jednak od sierpnia chciał bym przejść całkowicie do CP. Nie ukrywam że celuje w Familijny MAXHD + Sport + Film + Cinemax za 59,99zł przy wymianie na dekoder Evobox i umowie na 15/3 Co radzicie: wysłać wypowiedzenie na MiniHD z opcją przejścia na pakiet wyższy z wymianą dekodera? Czy pozostawić temat otwarty i kontaktować się z nimi w lipcu bezpośrednio? Chodzi mi o najlepszą pozycje w negocjacjach. Dodam tylko że do tej pory dostałem propozycje: Familijny MAXHD + Sport + Film + Cinemax za 49,99zł + Eleven 15zł umowa 24/8 +ew wymiana dekodera 50zł + 10zł miesięcznie. Z góry dzięki za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Przede wszystkim wyślij wypowiedzenie Nie ukrywam że celuje w Familijny MAXHD + Sport + Film + Cinemax za 59,99zł przy wymianie na dekoder Evobox i umowie na 15/3 Jak będziesz negocjował to spróbuj wersji że ewentualnie chcesz multiroom do którego by służył HD3000 a jako główny wziął byś Evoboxa,nie wiem czy uda Ci się bezpłatnie dostać multi,ale gdyby tak było to miałbyś nie trzy tylko 5 gratisowych miesięcy, Nie che mi się szukać,ale poczytaj tematy o abonentach przechodzących od innego dostawcy,może tam znajdziesz coś ciekawego dla siebie. Ps. Ewentualnie na początku przy rozmowie z konsulem"zagraj" że przechodzisz na naziemną TV, to może pomóc a i być wiarygodne bo pakiet CP masz praktycznie "naziemny" a to konsula może zmiękczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakaopcja1 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 SIGI napisał Nie ukrywam że celuje w Familijny MAXHD + Sport + Film + Cinemax za 59,99zł przy wymianie na dekoder Evobox i umowie na 15/3 Identyczna ofertę dostałem kilka miesięcy temu gdy negocjowałem swoje "pozostanie " w CP po złożeniu wypowiedzenia, jednak wtedy nie chciałem jeszcze Evoboxa i "zadowoliłem" się pakietem FM HD 15/5 z bonusami Sport + film + HBD1,2,3,GO Myślę, że po złożeniu wypowiedzenia będzie Ci łatwiej negocjować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Przede wszystkim wyślij wypowiedzenie Jak będziesz negocjował to spróbuj wersji że ewentualnie chcesz multiroom do którego by służył HD3000 a jako główny wziął byś Evoboxa,nie wiem czy uda Ci się bezpłatnie dostać multi,ale gdyby tak było to miałbyś nie trzy tylko 5 gratisowych miesięcy, Nie che mi się szukać,ale poczytaj tematy o abonentach przechodzących od innego dostawcy,może tam znajdziesz coś ciekawego dla siebie. Jak weźmie aktualny dekoder jako multi, a dodatkowo dobierze Evoboxa, to będzie miał tylko 3 miesiące darmowe, ponieważ wymienia dekoder główny (i to tylko w opcji 15/3, bo takie umowy są przy wymianie z evoboxem). Chyba, że miałeś co innego na myśli, bo Twój post jakiś taki nieskładny jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Po przedłużeniu umowy pojawił mi się w icoku : Katalog ONLINE aktywny Klikam na to, przenosi mnie na stronę http://go.cyfrowypolsat.pl/home i przy próbie włączenia jakiegoś materiału widnieje napis on the go: nieaktywny. Wytłumaczy ktoś, czym się różni ten katalog online od On the go? edit: Katalogi online - chyba dostępne są tylko na dekoderze. Zatem przy przedłużeniu zostałem wprowadzony w błąd, bo była mowa o usłudze Cyfrowy Polsat Go i myślałem, że będę miał możliwość oglądania TV na tablecie. A nie na dekoderze, do którego nie mam podłączonego internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plusfon007 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Czy po przedluzeniu umowy usluga CP go / On the go wlaczana jest od razu, czy dopiero od nowego okresu rozliczeniowego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 On The Go rusza z cyklem rozliczeniowym. Katalogi Online działają na dekoderze za 0zł, mobilnie w aplikacji CPGO lub na stronie www.go.cyfrowypolsat.pl po wykupieniu dostępu usługą On The Go za 5zł (w Premium Max, On The Go jest w cenie pakietu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiGi Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Przede wszystkim wyślij wypowiedzenie Jak będziesz negocjował to spróbuj wersji że ewentualnie chcesz multiroom... Nie che mi się szukać,ale poczytaj tematy o abonentach przechodzących od innego dostawcy,może tam znajdziesz coś ciekawego dla siebie. Ps.Ewentualnie na początku przy rozmowie z konsulem"zagraj" że przechodzisz na naziemną TV, to może pomóc a i być wiarygodne bo pakiet CP masz praktycznie "naziemny" a to konsula może zmiękczyć. Raczej opcja multiroom odpada gdyż jest mi zbędna a ewentualny dekoder leżał by bezużytecznie. Temat dla "przechodzących" jest dosyć ubogi z małą aktywnością, oferty tam przedstawione nie zachwycają. Wysłanie wypowiedzenia to słuszna podpowiedź oraz zagranie na naziemną również. Wielkie Dzięki Identyczna ofertę dostałem kilka miesięcy temu gdy negocjowałem swoje "pozostanie " w CP po złożeniu wypowiedzenia, jednak wtedy nie chciałem jeszcze Evoboxa i "zadowoliłem" się pakietem FM HD 15/5 z bonusami Sport + film + HBD1,2,3,GO Czyli mam rozumieć że zamiast paczki Cinemax otrzymałeś pack HBO? Osobiście z tych dodatków zależy mi głównie na Sporcie ale konsultant powiedział jasno że tyle samo zapłacę za pakiet FMHD S+F+CM co za FMHD S+. Evobox w moim przypadku to podstawa nie wyobrażam sobie HD3000 do tego pakietu. Dzięki za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes22 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Witajcie, Mam problem trochę innej natury - w lutym podpisałem nową umowę na Premium z Evoboxem. Darmowe miesiące kończą mi się około sierpnia, natomiast teraz potrzebuję dobrać do tego zestawu Multiroom. Mam parę pytań: 1. Czy w ramach MR można dobrać moduł z kartą zamiast dekodera? 2. Dzwoniłem na infolinię - konsul powiedział, że musi być nowa umowa na 29 (!) miesięcy - czy da się skrócić ten okres chociaż na 15 - 18 m-cy? I jak to się ma do obecnej umowy - skoro teraz nie płacę do sierpnia, to czy nie lepiej wstrzymać się z taką nową umową jak skończy się ten darmowy okres i wtedy podpisywać nową z MR czy teraz też można zawrzeć nową i mieć nowy okres bez opłat? 3. Czy nie ma możliwości po prostu dobrania teraz tego MR bez umowy a ze zwiększeniem opłaty o 5 PLN? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) Ad.1. Nie, nie można mieć modułu w usłudze Multiroom, ani jako dodatkowy, ani jako główny sprzęt. Ad.2. Umowa przedłużeniowa nie może Ci skrócić okresu dotychczasowej umowy, to po pierwsze. W okresie bezpłatnym zmiany w umowie są najgorszym okresem. Miesiące bezpłatne przy przedłużaniu umowy dostaniesz dopiero mając mniej niż 6 miesięcy do końca obecnej umowy. Tyle razy powtarzaliśmy tutaj na forum, że jak tylko pojawia się cień potrzeby Multiroomu w najbliższym okresie (przynajmniej w najbliższym roku od podpisania umowy, to trzeba go brać od razu). Ad.3. Multiroom można tylko dobrać przedłużając umowę. Edytowane 22 Czerwca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes22 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) Dzięki za informację. Czyli rozumiem, że jeśli już to taką zmianę najlepiej robić we wrześniu, jak skończy się okres bezpłatny. Jakie warunki można wtedy osiągnąć jeśli chodzi o okres umowy? Edytowane 22 Czerwca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 @prezes22 Warunki na przedłużenie umowy cały czas są podawane w niniejszym wątku. "Przekartkuj" sobie kilka ostatnich stron niniejszego wątku, a się dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Patrz ad.2. Umowa na 29 miesięcy z miesiącem rabatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dagusia_sz Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 To mój pierwszy post na tym forum więc witam wszystkich bardzo serdecznie:) (swoją drogą ciekawe czy są tu jakieś kobiety czy jestem pierwsza? ) Liczę że mi pomożecie i doradzicie w "korzystnym" przedłużeniu umowy z CP. Otóż 30 grudnia 2014 kupiłam przez internet pakiet Familijny HD w opcji 24/6 (39,9zł-mc) z dekoderem HD5500s, Przeglądając wątki na tym forum doradzacie żeby wysłać wypowiedzenie do CP więc dzisiaj tak zrobiłam. Otóż chciałabym opcję Familijny Max HD oraz wymienić dekoder na taki z dyskiem (to się chyba EVOBOX nazywa? ) Gdy będą do mnie dzwonić po 30 czerwca jaką wersję mam negocjować? Z góry dziękuję ze wszelką pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) Witaj na forum Na pewno walcz(twardo skoro inni dostają to dlaczego nie Ty?) o umowę 12/3 (3 dlatego że zmieniasz dekoder) po za tym masz argument bo chcesz podnieść pakiet. Ps.Troszkę się pospieszyłaś a DUK może zadzwonić nawet w tym tygodniu,jak będzie (a raczej będzie jeszcze słaba oferta bo jeszcze jest ponad 6 miechów) to powiedz konsulowi że że że się zastanowisz i niech dzwonią za... tydzień, dwa bo w tym czasie już Twoja pozycja się zmieni Edytowane 22 Czerwca 2016 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dagusia_sz Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Dzięki za tak szybką odpowiedź. Już wyjaśniam dlaczego właśnie teraz wysłałam wypowiedzenie. Otóż na co dzień mieszkam w Niemczech i jestem właśnie na urlopie w Polsce do 3 lipca (niedziela). I chciałabym teraz załatwić wszystko z tą telewizją właśnie do 3 lipca. Dlatego mam też kolejne pytanie:Przykładowo: Dzwonię lub umawiam się z konsultantem na 1 lipca (wówczas będzie 6 miesięcy do końca umowy) i podczas tej rozmowy próbuję wynegocjować te 12/3. Załóżmy że się udaje, to jak to wygląda dalej? Przysyłają mi aneks i dekoder kurierem czy mogę jechać odebrać dekoder w punkcie sprzedaży? Chodzi mi o to żebym zdążyła to jak najszybciej w ciągu 1-2 dni(piątek, sobota) załatwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Z Evoboxem umowa na 12 miesięcy może okazać się nieosiągalna (przynajmniej 2 miesiące temu takich nie było), a w wersji 15/3 można też przedłużyć umowę w APS, co w Twojej sytuacji może być lepszym wyjściem, niż infolinia i kurier. Sprzedawca może Ci wmawiać, że nie takiej promocji, ale nie wierz mu/jej. W tym pakiecie będziesz też miała dodatkowo czynsz za dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Jeśli masz kogoś w Polsce to lepiej dłużej z nimi ponegocjować i podpisać najkorzystniejszą umowę, a następnie poprosić znajomych/rodzinę, żeby wysłali Ci dekoder kurierem do Niemiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Z tą wysyłką to może być problem bo jak jej kurier przywiezie Evoboxa to prawdopodobnie będzie musiał zabrać tego HD3000 Z Evoboxem umowa na 12 miesięcy może okazać się nieosiągalna (przynajmniej 2 miesiące temu takich nie było), a w wersji 15/3 można też przedłużyć umowę w APS, /.../ Masz rację z tymi 12 miesiącami przy Evo to nie przejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Pytanie czy @dagusia_sz ma teraz dekoder w Polsce. Jeśli tak, to ewentualnie może go zostawić i szybko negocjować w Niemczech. Jeśli go nie przywiozła do Polski to i tak go nie wymieni na Evoboxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dagusia_sz Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Tak, przywiozlam dekoder ze sobą i najchetniej wzielabym od razu ten nowy dekoder bo wysylka kurierem do Niemiec to koszt okolo 80-100zł więc nieopłacalne... Czyli co? 1 lipca (wówczas bedzie 6miesiecy do konca umowy) mam isc do Punktu Polsatu z tym dekoderem, powiedzieć że chcę przedłużyć w opcji 15/3 z wymianą dekodera i zwiększeniem pakietu na Familijny Max HD. Czyli bedzie mnie to kosztowało po 3 miesiącach 49,99zł miesiecznie+5zł czynsz. A tą opłatę jednorazową za dekoder też będę musiała zapłacić? Dobrze to wszystko zrozumiałam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 No nie wiem czy przy takim pakiecie jest 5zł czynsz, chyba 10 ale juz nie pamietam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Dostałem potwierdzenie zmiany warunków umowy promocyjnej zawartej przez telefon. Trochę za duzo czytania więc poproszę Kolegów o odpowiedź, czy po zakończeniu okresu promocyjnego jeżeli nie wypowiem umowy przechodzi ona na następny okres rozliczeniowy na takich samych warunkach jak obecne? Jakie opcje mam do wyboru?. Z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Ciężko kolegom odpowiedzieć, gdyż nie mają warunków Twojej umowy przed sobą. Ale generalnie, jak nie wypowiesz umowy, to przechodzi ona w umowę na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. W praktyce, ceny pozostaja takie same, chociaż cennik mówi inaczej, więc możemy się zdziwić pewnego słonecznego dnia, jeśli np. zamiast 4,90 za MINI HD przyjdzie do zapłaty 16,9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Umowa jest na 18-miesięcy właśnie na MINI HD, nie będę jej wypowiadał i chciałbym aby tak zostało. Czy jest w umowie informacja co po zakończeniu okresu podstawowego, gdzie tego szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.