luket Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Mam znajomego, który pracuje w salonie CP i prosiłem go, by jakoś upewnił się, że wystarczy premium max na 15 miesięcy. Napisał do jakiejś swojej komórki i dostał odpowiedź, że premium max też musi być minimum na 24 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek77 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Jest możliwość dostać za darmo dekoder(bez opłaty akt.)+talerz+konwerter przy przedłużeniu umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Nie. W CP zawsze masz oplate aktywacyjna, niektore dekodery maja oplate 1 zl ale nie sa najwyzszych lotow. Talerz + Konwerter to zapomnij, w koncu dostajesz to na wlasnosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 @Torre Ta oferta jest na jaki pakiet z gratisami na Premium za 89 czy Premium MAX za 99 ? P.S. Dają katalog vod na okres bez opłat gratis ? Na dowolny pakiet. Co do VOD to nie pytałem, interesuje mnie tylko EURO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek77 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Nie. W CP zawsze masz oplate aktywacyjna, niektore dekodery maja oplate 1 zl ale nie sa najwyzszych lotow. Talerz + Konwerter to zapomnij, w koncu dostajesz to na wlasnosc. Chciałem się tylko upewnić. Do ojca dzwonił konsultant i takie właśnie bajki opowiadał. Do tego umowa na 29msc, 6msc za 60zł, a później 65zł!!!. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semen Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Wypowiedzenie ZPO wysłane w ubiegły poniedziałek, plan strategiczny na negocjacje przygotowany, tylko tej lawiny telefonów z DUK brak. Fakt że PO jeszcze nie wróciło i do końca umowy w/g ICOK jeszcze 3 m-ce, ale chociażby 1 telefon z DUK mógłby już być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michall1234 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Do końca umowy mam 3m Da rade juz otrzymać po wysłaniu wypowiedzenia Premium za 89,90zl lub Premium Max za 99zl przy umówie na 12m i 5 bez opłat (rownież vod 5m za darmo) Czy tylko 15/5 lub 24/8 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 (edytowane) Wypowiedzenie ZPO wysłane w ubiegły poniedziałek, plan strategiczny na negocjacje przygotowany, tylko tej lawiny telefonów z DUK brak. Fakt że PO jeszcze nie wróciło i do końca umowy w/g ICOK jeszcze 3 m-ce, ale chociażby 1 telefon z DUK mógłby już być. To może sam zadzwoń. Czy to aż taki problem wydać 20 groszy aby zatelefonować, podać dane i poprosić o telefon z ich strony teraz lub w dogodnym terminie dla ciebie, abyś nie musiał płacić dłużej za połączenie? Do końca umowy mam 3m Da rade juz otrzymać po wysłaniu wypowiedzenia Premium za 89,90zl lub Premium Max za 99zl przy umówie na 12m i 5 bez opłat (rownież vod 5m za darmo) Czy tylko 15/5 lub 24/8 ? Odpowiedź brzmi: da radę. Edytowane 30 Maja 2016 przez Barti Nie KRZYCZYMY na forum. Poza tym, na forum piszemy poprawnie po polsku. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Propozycja telefoniczna : Rodzinny HD , umowa 12 m-sc pierwsze 5 familijny za 0zl potem Rodzinny za 19,90zl Obecnie : Rodzinny HD umowa do Grudnia 2016 Zalezy mi jak co roku na PS i PS Extra czy mozna cos w nizszej cenie ugrac ? bo domyslam sie ze za te 2 kanaly w HD pewnie przebitka 200% ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 ale co chcesz jeszcze niżej mieć skoro ten pakiet wychodzi Cie rocznie za około plus minus 25 złotych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Propozycja telefoniczna : Rodzinny HD , umowa 12 m-sc pierwsze 5 familijny za 0zl potem Rodzinny za 19,90zl Obecnie : Rodzinny HD umowa do Grudnia 2016 Zalezy mi jak co roku na PS i PS Extra czy mozna cos w nizszej cenie ugrac ? bo domyslam sie ze za te 2 kanaly w HD pewnie przebitka 200% ceny Przedłuż na minimum 24 miesiące i masz Euro w cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Przedłuż na minimum 24 miesiące i masz Euro w cenie. A w opcji 24 miesiące jaki jest koszt abonamentu i ile miesiecy za free Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Ceny w CP są ogólnie stałe.Czyli Ciebie interesuje Rodzinny za 19.99 zł Umowa z tym pakietem na 24 lub 29 miesięcy jest z 8 miesiącami gratis bez wymiany dekodera.I oczywiście do końca umowy musi być max 6 miesięcy by dostać taką ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek77 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 A jak to jest z Elevenami? Mogę je sobie włączyć np na 1-2 miesiące? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Możesz jeżeli nie jest to Premium Max.Tylko póżniej uruchomisz go z okresem rozliczeniowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 A co ciekawe, ja mam miesiąc Elevenów za free, płacę dopiero od drugiego miesiąca (czyli od okresu rozliczeniowego od 21 czerwca, włączałem z końcem kwietnia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Bo Ci konsultant zapisał eleveny na czas nieokreślony przy przedłużeniu umowy. A wtedy 1 miesiac masz za darmo.Nic nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Nie. Umowę przedłużyłem w lutym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Bo wtedy Eleveny weszły w życie w CP i każdy tak miał, dalej nie rozumiem co w tym cudownego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciu Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Załatwione. Dziś mój telefon do DUK, bez najmniejszych problemów otrzymałem ofertę 24/8(zależało mi na Euro). I gitara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Właśnie fakt, o którym nie wiedziałem, że biorąc eleveny, dostanę miesiąc za free (konsultant nic o tym nie mówił, miałem płacić od najbliższego okresu rozliczeniowego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fueldo Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Przeciez temat wałowany jest co 2 strony, no nie rób sobie za przeproszeniem jaj. 1. Chcesz wymienić dekoder na dekoder bez czynszu, placisz 59,9 za pakiet, to nie ma dekodera z nagrywarka bez czynszu w takiej propozycji. 2. Chcesz 5 ms za darmo przy krótkiej umowie, nie dostaniesz, bo chcesz wymienić sprzęt... możliwe jedynie 3 miesiace przy wymianie sprzetu 3. Tak jak chce się pozbyć multiroomu to należy go odesłać do głównej siedziby albo sobie czekaj na zakończenie umówy i wtedy idź i go zdaj do APS. 4. 1 Kwietnia jest to co Ty piszesz, bo co 2 strony trzeba powtarzać to samo. Rozszczeniowcu. eee...ale po co te nervy? Toć przecie normalny post, chyba że pracujesz na hotline i to z Tobą miałem przyjemność, to w takim razie chylę uniżone czoło, please forgive me master, jeśli poczułeś się urażony. Obiecuje popravę, i więcej słowa złego nie powiedzieć na temat CP Nie wystarczyło skrobnąć: nie wymieniaj pacjencie dekodera/dekoderów to dostaniesz co chcesz?? A co do Roszczeń, kto mi zabroni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) A ja mam takie nietypowe pytanie, głownie chyba do @swojadroga i @kyczniker, ale może ktoś też miał taką sytuację Od prawie dwóch miesięcy w systemie wisi wypowiedzenie, umowa kończy się za kilka dni, ale nie chcę z niej rezygnować. Wypowiedzenie poszło ze względów oczywistych, aby uzyskać lepsze warunki. Problem w tym, że od tych dwóch miesięcy nikt nie potrafi przedstawić żadnej oferty, bo podobno w systemie jest błąd i wyświetla ciągle stary dekoder (który faktycznie był wymieniany) przez co system nie pozwala nic zaproponować. Wymienianym dekoderem był ESI-88 na HD7000 chwilę przed wysłaniem wypowiedzenia, ale to było już dwa miesiące temu, co ciekawe w ICOK nowy dekoder widnieje od dawna, pojawił się tam niemal natychmiast po wymianie. System sprzedaży korzysta z jakiejś innej bazy niż ICOK? Każdy telefon do DUK kończy się jak wyżej. Podobno problem jest zgłoszony, ale minęło już sporo czasu, a nic do przodu się nie posuwa. Spotkaliście się już z taką sytuacją? Co polecacie robić w tej sytuacji? Powinienem wycofać wypowiedzenie, aby umowa nie była całkowicie rozwiązana? Najgorsze, że jest to druga usługa w smartdomie pierwszej wersji, więc nie chcę rezygnować i podpisać nowej umowy, bo wtedy nie dostanę już prawie 50zł rabatu na trzecią usługę. Powiedzcie mi jeszcze jeśli możecie, jak ewentualnie wygląda sprawa podwyższonych opłat na umowie na czas nieokreślony? W umowie są zapisane sporo wyższe stawki, ale o ile się orientuję były jakieś zmiany dotyczące nieprawidłowości w umowach, nie pamiętam tylko czy dotyczyło to też tych stawek. Cena w umowie na czas nieokreślony pozostanie taka sama czy faktycznie będzie podwyższona? Ewentualnie jeśli są to wyższe stawki to taki błąd w systemie może być podstawą do reklamacji i utrzymania obecnej ceny? Z góry dzięki Edytowane 31 Maja 2016 przez nix124 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietrek1 Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Miałem swego czasu to samo, nic nie zrobisz trzeba czekać - w moim przypadku było to pół roku zanim naprawiono błąd systemowy, mimo częstych telefonów do TCOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) Umowa przedłużona TV: 24/8 Familijny Max HD + Film HD + Cinemax HD + Sport HD + VOD + Katalogi Online + MR (od zawsze darmowy) za 69,99 zł Internet: 12/0 z tego co pamiętam Power LTE 40 GB potem (teoretycznie ) bez limitu za 25 zł Edytowane 31 Maja 2016 przez Misiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.