Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie płacenie za multiroom jest możliwe. Są nawet tacy co mają familiny+multi i płacą łącznie 29.90. Ciekawe kto im tyle dał pewnie składali wypowiedzenia po 100 razy.

 

Owszem, ale pod warunkiem, że Multiroom gratis dostawało się od razu, przy zawieraniu umowy. Jeśli zawarło się umowę z płatnym dodatkowo Multiroom'em to pozostanie on już nadal płatny.

Ja np. dostałem na moją umowę Multiroom gratis w ramach promocji dotyczącej przejścia od innego operatora. Przy zawieraniu umowy z Cyfrowym Polsatem musiałem wtedy w APS-ie przedstawić rachunek od innej platformy lub kablówki z ostatnich 3 miesięcy. W moim przypadku był to rachunek od dawnej już CYFRY+. Pracownik APS-u skanował wówczas ten rachunek wraz z innymi wymaganymi dokumentami i przesyłał to wszystko do Cyfrowego Polsatu.

 

To tak na marginesie, bo o usłudze Multiroom w Cyfrowym Polsacie jest inny, odrębny wątek w niniejszym dziale forum. :read:

Edytowane przez Barti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kończy mi się własnie właśnie umowa z NC+ i chcę przejść do CP. 

 

Jako nowy abonent mogę dostać teraz Family max HD +sprt +film + cinemax za 59,99 na 24/6. Plus Evobox 49 jednorazowo i 5zł miesięcznie.

 

Ale moja żona ma również w domu stary pakiet CP ze starym dekoderem, na który kończy się umowa za 8 miesięcy.

I teraz jest pytanie czy da radę na 8 miesięcy przed końcem umowy przekształcić ją w to co mi oferują jako nowemu na takich samych warunkach i zamienić na dekoder Evobox? Czy lepiej wziąć ofertę dla nowego, a tamtą poczekać aż wygaśnie, bo i tak nieużywana jest praktycznie, a się płaci?

Edytowane przez greg28
Pytanie dotyczy oferty dla obecnych klientów, dlatego przeniosłem do właściwego tematu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 miesięcy do końca może jeszcze być przeszkodą, aby uzyskać ofertę jak dla nowych klientów. Zwykle mając mniej niż 6 miesięcy do końca takie opcje są dostępne. 

Może się to jednak udać zwiększając zobowiązanie abonamentowe i jeśli aktualna umowa była przedłużeniem bez wymiany dekodera lub jest umową na czas nieokreślony. Telefon do DUK powinien szybko dać odpowiedź. Numer telefonu znajdziesz w przypiętym temacie "ważne numery telefonów i adresy" na głównej stronie działu Cyfrowy Polsat tego forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kończy mi się własnie właśnie umowa z NC+ i chcę przejść do CP. 

 

Jako nowy abonent mogę dostać teraz Family max HD +sprt +film + cinemax za 59,99 na 24/6. Plus Evobox 49 jednorazowo i 5zł miesięcznie.

 

Ale moja żona ma również w domu stary pakiet CP ze starym dekoderem, na który kończy się umowa za 8 miesięcy.

I teraz jest pytanie czy da radę na 8 miesięcy przed końcem umowy przekształcić ją w to co mi oferują jako nowemu na takich samych warunkach i zamienić na dekoder Evobox? Czy lepiej wziąć ofertę dla nowego, a tamtą poczekać aż wygaśnie, bo i tak nieużywana jest praktycznie, a się płaci?

Witam ja jestem w podobnej sytuacji. Umowa z nc+ konczy mi sie 30 kwietnia i raczej jej nie przedluze ze wzgledu na podwyzki. W CP przedluzylem w grudniu na familijny za 39.99(6 miesiecy gratis). A teraz chcialbym to przeksztalcic w full pakiet z multiroomem. Jest to mozliwe?? CHodzi mi o ten pakiet za 89,99.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mając obecnie Multiroom za 10zł/msc przy pakiecie Premium przy następnym przedłużeniu z pakietem Premium można zejść z ceną Multiroomu do standardowych 5zł/msc?

Generalnie od tej kwoty multiroom jest po 5 zl.

Witam ja jestem w podobnej sytuacji. Umowa z nc+ konczy mi sie 30 kwietnia i raczej jej nie przedluze ze wzgledu na podwyzki. W CP przedluzylem w grudniu na familijny za 39.99(6 miesiecy gratis). A teraz chcialbym to przeksztalcic w full pakiet z multiroomem. Jest to mozliwe?? CHodzi mi o ten pakiet za 89,99.

Jest możliwe ale nie dostaniesz miesięcy gratisowych.

Kończy mi się własnie właśnie umowa z NC+ i chcę przejść do CP. 

 

Jako nowy abonent mogę dostać teraz Family max HD +sprt +film + cinemax za 59,99 na 24/6. Plus Evobox 49 jednorazowo i 5zł miesięcznie.

 

Ale moja żona ma również w domu stary pakiet CP ze starym dekoderem, na który kończy się umowa za 8 miesięcy.

I teraz jest pytanie czy da radę na 8 miesięcy przed końcem umowy przekształcić ją w to co mi oferują jako nowemu na takich samych warunkach i zamienić na dekoder Evobox? Czy lepiej wziąć ofertę dla nowego, a tamtą poczekać aż wygaśnie, bo i tak nieużywana jest praktycznie, a się płaci?

albo poczekasz 2 miesiace i wtedy mozesz przedluzyc umowe wlasnie na tych warunkach co pisales

albo wez sobie druga umowe i płać niepotrzebnie za 6 miesięcy mając 2 umowy.

:) No chyba że nie chcesz evoboxa to wtedy możesz mieć ten pakiet co wymieniłeś i umowę 24/8 albo inną konfiguracje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja jestem w podobnej sytuacji. Umowa z nc+ konczy mi sie 30 kwietnia i raczej jej nie przedluze ze wzgledu na podwyzki. W CP przedluzylem w grudniu na familijny za 39.99(6 miesiecy gratis). A teraz chcialbym to przeksztalcic w full pakiet z multiroomem. Jest to mozliwe?? CHodzi mi o ten pakiet za 89,99.

Podwyżki? :crazy:  Niczego się nie nauczyli w 2013 jak odpłynęła im klientela :)

 

We wtorek złożyłem pismo, w czwartek już dzwonili.

Młody chłopak się uśmiał jak mu wypaliłem, że wiem, że mogę dostać 12/5, ale nie jestem zachłanny i nie lubię się targować, więc proponuję od razu 15/5  :wink: 

W poprzedniej umowie 15/5 zapłaciłem 5 abonamentów + 5 gratis, mi pasuje.

Teraz tylko czekać na obowiązkowe abonamenty RTV, 10 lat nie płacę, w końcu trzeba będzie  :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ofertę, którą dziś otrzymałem to Premium na 29miesięcy, 0 miesięcy darmowych, usługa jako II umowa(-50%) z 2-multiroom opłata 55 zł/m. Z oferty oczywiście podziękowałem. Pytając konsultanta o darmowe miesiące stwierdził, że przy przedłużaniu umowy w SmartDom darmowe miesiące się nie należą oraz umowa musi być jak najdłuższa, czy jest to prawdą co mówił o tych miesiącach? Drugą ofertę jaką dostałem to zrezygnowanie ze SmartDomu i wtedy możliwość umowy 15/5 ale bez rabatu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam umowę na pakiet premium + multiroom za 84,99 (79,99 abonament + 5 multiroom). Jest to oferta z happy hours sprzed prawie dwóch lat. Przedłużając umowę mogę otrzymać takie same warunki czy jednak cena pakietu musi być podniesiona do aktualnej ceny za premium, czyli 10zł więcej?

 

I drugie pytanie, czy to prawda, że przy wymianie dekodera maksymalnie co można uzyskać to umowa 15 miesięcy z 2 darmowymi? Wypowiedzenie wchodzi w grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura;)

Ofertę, którą dziś otrzymałem to Premium na 29miesięcy, 0 miesięcy darmowych, usługa jako II umowa(-50%) z 2-multiroom opłata 55 zł/m. Z oferty oczywiście podziękowałem. Pytając konsultanta o darmowe miesiące stwierdził, że przy przedłużaniu umowy w SmartDom darmowe miesiące się nie należą oraz umowa musi być jak najdłuższa, czy jest to prawdą co mówił o tych miesiącach? Drugą ofertę jaką dostałem to zrezygnowanie ze SmartDomu i wtedy możliwość umowy 15/5 ale bez rabatu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wstepie witam wszystkich forumowiczow, to moj pierwszy post.

 

Wczoraj w ramach przedluzenia umowy, ktora byla na czas nieokreslony zdecydowalem sie na opcje full tzn: Premium + multiroom x1, hbo go, VOD, Polsat On The Go w opcji 15/5 za 99.99. Okres rozliczeniowy w moim przypadku to 27.04. Konsultant na DUK poinformowal mnie, ze umowa zostanie zaktualizowana do ok.4h i bede mogl korzystac ze wszystkich opcji juz na nowych zasadach. Niestety Polsat On The Go na ktorym najbardziej mi zalezalo nie dziala. Po konsultacji na BOK uslyszalem, ze musze czekac do 27.04 na aktywacje, bo jest to zalezne od okresu rozliczeniowego. Pytanie do was drodzy forumowicze- jak to w rzeczywistosci wyglada ? Przyznam, ze jezeli rzeczywiscie tyle czasu musze czekac, to czuje sie rozczarowany. Z gory dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam umowę na pakiet premium + multiroom za 84,99 (79,99 abonament + 5 multiroom). Jest to oferta z happy hours sprzed prawie dwóch lat. Przedłużając umowę mogę otrzymać takie same warunki czy jednak cena pakietu musi być podniesiona do aktualnej ceny za premium, czyli 10zł więcej?

 

I drugie pytanie, czy to prawda, że przy wymianie dekodera maksymalnie co można uzyskać to umowa 15 miesięcy z 2 darmowymi? Wypowiedzenie wchodzi w grę.

Powiem tylko tyle że na każdej stronie jest omawiane to samo, naprawdę przeczytaj ostatnie 3-5 stron i będziesz wszystko wiedzieć.

Na wstepie witam wszystkich forumowiczow, to moj pierwszy post.

 

Wczoraj w ramach przedluzenia umowy, ktora byla na czas nieokreslony zdecydowalem sie na opcje full tzn: Premium + multiroom x1, hbo go, VOD, Polsat On The Go w opcji 15/5 za 99.99. Okres rozliczeniowy w moim przypadku to 27.04. Konsultant na DUK poinformowal mnie, ze umowa zostanie zaktualizowana do ok.4h i bede mogl korzystac ze wszystkich opcji juz na nowych zasadach. Niestety Polsat On The Go na ktorym najbardziej mi zalezalo nie dziala. Po konsultacji na BOK uslyszalem, ze musze czekac do 27.04 na aktywacje, bo jest to zalezne od okresu rozliczeniowego. Pytanie do was drodzy forumowicze- jak to w rzeczywistosci wyglada ? Przyznam, ze jezeli rzeczywiscie tyle czasu musze czekac, to czuje sie rozczarowany. Z gory dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam :)

Zasadnicze pytanie... konsultant powiedział, że nowe kanały będą dostępne już w ciągu kilku godzin.

Czy jestes 100% pewny że powiedział iż WSZYSTKIE opcje będą działać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do końca bieżącej umowy mam 6 miesięcy (FamilijnyMaxHD +SPORT hd + FILMHD+CINEMAXHD) ZA 69,90. Czy jest szansa bym obniżył swój pakiet do RODZINNY HD +SPORT HD za 39,99 zł w umowie na 12/5 bądź 15/5? Jeżeli tak to kiedy mógłbym przejść na niższą umowę (czy tylko miesiąc przed końcem bieżącej czy jest szansa trochę wcześniej)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem po rozmowach z DUK.

Umowa na 15/5 msc - Pan był tak miły, że od razu mnie poinformował, że można dużo wcześniej wypowiedzieć umowę przed jej zakończeniem (poprzednia umowa 12/5). Familijny Max HD +Sport HD+film + Cinemax HD, ON THE GO, dodatkowo na okres promocji dostęp do VOD, + 2 x multiroom  - przez pierwsze 5 msc wszystko free potem 79zł.  :)

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do końca bieżącej umowy mam 6 miesięcy (FamilijnyMaxHD +SPORT hd + FILMHD+CINEMAXHD) ZA 69,90. Czy jest szansa bym obniżył swój pakiet do RODZINNY HD +SPORT HD za 39,99 zł w umowie na 12/5 bądź 15/5? Jeżeli tak to kiedy mógłbym przejść na niższą umowę (czy tylko miesiąc przed końcem bieżącej czy jest szansa trochę wcześniej)?

Na niższą umowę można przejść miesiąc przed końcem obecnej umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...