Gość filolog Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 7000 nie będą dawać bo linia produkcyjna tłucze Evoboxy. 7000 umarło. Postęp, postęp. Czas leci. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Czy to dziwne, że CP po złożeniu wypowiedzenia zadzwoniło tylko raz do mnie i już potem zero kontaktu? Podczas tej pierwszej i jedynej rozmowy oferowali mi coś słabego i trochę zbyłem panią konsultant mówiąc, żeby zadzwonili może za parę dni, bo trochę czasu teraz nie mam (na prawdę akurat nie miałem wtedy głowy do rozmowy z nimi), a na razie przedstawia mi pani słabą ofertę jak dla ponad 10 letniego klienta. I miło zakończyliśmy rozmowę pożegnaniem i obietnicą z pani strony, że ktoś będzie się kontaktował. Było to już jakoś miesiąc temu i nic. DUK (czy jak tam teraz nazywa się ta instytucja) nie ponowił już kontaktu. Przypomniałem sobie o tym teraz, bo za jakoś nie wiele ponad miesiąc kończy mi się umowa i nie wiem, czy zapomnieli o mnie, czy po prostu nie chcą przedłużać ze mną telewizji wiedząc że mam internet u nich ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 (edytowane) Skoro odrzuciłeś ofertę to nie dziw się że już nie dzwonią.Być może konsultant po prostu zaznaczył, że skoro przedstawił Ci warunki rezygnacji - finalnie rezygnujesz, i to Twoja ostateczna decyzja. Moja rada... zatelefonuj i tyle. Edytowane 13 Lutego 2016 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Może nie tak od razu odrzuciłem Po prostu zaproponowałem kolejny telefon za parę dni głównie ze względu na brak czasu w tym danym momencie, pani nie robiła problemu i jak pisałem powiedziała że ktoś będzie się jeszcze kontaktował. Chyba zrobię tak jak proponujesz, sam do nich zadzwonię, zresztą przeczytałem ten wątek od postów z listopada/grudnia 2015 roku także wiem, że już tak inne osoby robiły. Stąd pytanie czy pracują w sobotę, czy lepiej zadzwonić już w kolejnym tygodniu? Dzwoniono do mnie z 22-212-71-37 - także wiem gdzie dzwonić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Czy to dziwne, że CP po złożeniu wypowiedzenia zadzwoniło tylko raz do mnie i już potem zero kontaktu? Podczas tej pierwszej i jedynej rozmowy oferowali mi coś słabego i trochę zbyłem panią konsultant mówiąc, żeby zadzwonili może za parę dni, bo trochę czasu teraz nie mam (na prawdę akurat nie miałem wtedy głowy do rozmowy z nimi), a na razie przedstawia mi pani słabą ofertę jak dla ponad 10 letniego klienta. I miło zakończyliśmy rozmowę pożegnaniem i obietnicą z pani strony, że ktoś będzie się kontaktował. Można wiedzieć, jaką ofertę przedstawiła ci wtedy pani konsultant? Jaką masz obecnie umowę, jakie pakiety i jaki abonament? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 (edytowane) Obecna moja umowa to 15/3 - pakiet premium (ipla mix i hbo go w cenie) + 1 x multiroom za 89,90 zł - to całkowita cena, brak opłat za dekoder i multiroom. Moje dekodery to Sagemcom ESI-88 500 GB (podstawowy) i HD3000 (dodatkowy). Przed tym co mam teraz miałem umowę 12/5 - jedyna różnica to posiadany wcześniej Echostar DVR-7400, który wymieniłem stąd obecny kontrakt jest 15/3 a nie 15/5 Co mi zaoferowali - ogólnie to była krótka rozmowa i propozycje były na 24 miesiące. Wiedziałem że nie mam wtedy czasu na długie rozmowy i w tym momencie na pewno nie podejmę decyzji, dlatego poświęciłem czas na rozmowę o ofercie pakietowej - co jakbym zostawił premium (mam ten pakiet już długo), a co jakbym zszedł na niższy niż obecny pakiet. Ogólnie to dowiedziałem się, że to co mam mogę mieć za tyle samo, a długość umowy musiałaby pani konsultować z kierownikiem a w przypadku zejścia na niższy pakiet niby umowy tylko te dłuższe. P.S Jak wymieniałem dekoder (Echostar na Sagemcom) zapłaciłem wtedy tylko 1 zł Edytowane 13 Lutego 2016 przez kubus.kul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Myślę, że w twojej sytuacji spokojnie otrzymałbyś teraz nową umowę na 12 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis. Czyli mówiąc skrótowo, umowę typu 12/5. To, że pani konsultant zaproponowała ci "na starcie" umowę na 24 miesiące, nie oznacza, że to jest ostateczna propozycja. Trzeba chwilkę porozmawiać, przedstawić swoją propozycję i myślę, że wtedy nastąpi magiczne "skonsultowanie się z przełożonym" i po chwili otrzymamy satysfakcjonującą nas ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Też tak myślę . Pozostaje mi tylko zadzwonić do nich. Nie wiem czy dziś pracują, także zadzwonię sobie w poniedziałek. Pogadam sobie jeszcze jakie tam mają dla mnie oferty z evobox-em (na 12/3 bym się skusił jeszcze) i o dodatkowym multiroomie bo chyba będę potrzebował jeszcze jeden dodatkowy dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu84 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 W listopadzie 2015r podpisałem umowe na 15miesiecy na pakiet Rodzinny HD. Chciałbym zwiekszyć pakiet do Familijnego HD ale konsulatant powiedział że to jest umowa na sztywno i jak chce wyzszy pakiet to musze zrobić aneks do umowy. Zaproponował umowe na 15m pakiet Familijny HD w tym 4 miesiace za 19.9 a reszte za 39,9. Czy to jest ok? czy dostane coś lepszego? Drugie pytanie bo mam dekoder HD5000 a chciałbym z twardym dyskiem dekoder jaka jest szansa i czy bedzie miesieczna opłata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Też tak myślę . Pozostaje mi tylko zadzwonić do nich. Nie wiem czy dziś pracują, także zadzwonię sobie w poniedziałek. Pogadam sobie jeszcze jakie tam mają dla mnie oferty z evobox-em (na 12/3 bym się skusił jeszcze) i o dodatkowym multiroomie bo chyba będę potrzebował jeszcze jeden dodatkowy dekoder naprawde wystarczy przejrzec ten temat okolo 20 stron ostatnich i bedziesz wiedziec jakie oferty mozesz dostac a nie wypisywanie o 12/3 z podmiana bo o tym mozesz niestety zapomniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 W przypadku wymiany obecnego dekodera na ten nowy EvoBox, raczej nie ma co liczyć na umowę 12-miesięczną. Ba, nie wiem, czy dostępna będzie nawet umowa 15-miesięczna. Mój tato niedawno przedłużał swoją umowę (w tym samym dniu, co ja swoją) i mimo usilnych próśb nie dostał umowy krótszej, niż na 24 miesiące, w tym 6 miesięcy gratis. Po dłuższym zastanowieniu się, mój tato zaakceptował te warunki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) słabo targował. Prawda jest taka że to wola konsultanta jest. Moze liczyc na 15 miesieczna ale z krótszym okresem promocyjnym(zalezy tez od pakietu bo od niektorych nie mozna evoboxa). Edytowane 14 Lutego 2016 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wmb09 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 A na co mogę liczyć: Teraz mam: 1. umowa tv - Fmax+film+cinemax (wazna jeszcze 8 miesiecy) 2. umowa tv wszystkie pakiety bez HBO + iplamix - 59,9 (ze smart dom 49,90) - konczy sie w marcu. (juz zlozone wypowiedzenie) i pierwszy kontakt ze mna byl (obecny dekoder hd7000) 3. internet 40GB +dodatkowa karta sim za 49zł+10za sim ( 24,90zł (+10zł) ze smartdom.) Chcę przedłużyc umowę nr 2. - lub ją zakonczyc Chcę teraz: - multiroom, z zostawieniem na nim obecnego hd7000 - dekoder glowny: evobox Pakiety wszystkie - ewentualnie z HBO (opcja niekonieczna) - iplamix (niekoniecznie - ale dobrze gdyby była - teraz wykorzystuję na tablecie po za domem i w pracy, więc się przydaje Ktoś pisał (w podpisie),ze w umowie na 24 miesieca dostal to za 65zł (6 miesiecy za 0) (nie ma innych uslug, wiec nie ma tez smartdom). Górny limit to 65-70zł. (bez smartdom). Umowa 24/6 może być - nie musi być 15/5 Czy jakiś "dobrze poinformowany" wie co mogę osiągnąć? Z góry dzięki. (oczywiście podam numer mój dla celów prowizyjnych )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) Nie rozumiem punktu 2 i 3 głównie dlatego, że nie możesz mieć 2 rabatów z racji smartdomu, zważywszy na to że mogą być to 3 różne usługi. Nie mogą być 2 tv(a tak to rozumiem 1 tv 2 tv 3 internet). Łopatologicznej plz to może coś doradze. Edytowane 14 Lutego 2016 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wmb09 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Ale tak mam 1. umowa jest "glowna" bez zadnych rabatow 2. umowa na tv jest z rabatem smartdom (-10zł) 3. umowa internet jest z rabatem smartdom -50% (25zł zamiast 49zł). (ta zawarta parę miesięcy temu na 24/6). Umowa nr 2 zawierałem jeszcze wtedy kiedy rabat był dawany na dwie takie same usługi (2xtv)., a nie jak teraz jeszcze telefon z plusa. Teoretycznie mogę nie wypowiadać umowy 2 i mieć ją na czas nieokreślony (nadal za 49,9zł) i dobrać sobie multiroom (za 10zł). ale wtedy nie wymienię dekodera na evobox i nie dostanę dekodera do MR z nagrywarką (hd7000), a chciałbym mieć oba z nagrywarką. Umów nr 1 i nr 3 nie zmieniam teraz - pozostają takie jakie są - napisałem tlyko dlatego, że może to ma odzwierciedlenie w warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwl Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 głównie dlatego, że nie możesz mieć 2 rabatów z racji smartdomu, zważywszy na to że mogą być to 3 różne usługi. Nie mogą być 2 tv(a tak to rozumiem 1 tv 2 tv 3 internet). Ojej, naprawdę? A ja też tak mam, co więcej, gdybym miał więcej umów dowolnego typu, też na każdą dostawałbym 10 zł rabatu - właśnie "z racji" SmartDomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Ja mowie o smartdom 3, wy o wczesniejszych edycjach.Obecnie CP prowadzi do zjednolicenia tego, wiec naprawdę daruj sobie. Widocznie macie 1 edycje smartdomu. A wiec lepiej przedluzajcie poki jeszcze nie zmieniaja warunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wmb09 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 No to tylko powiedz jakie warunki są możliwe;) ( nie patrz na smartdom)Premium + multiroom + ipla.Umowa na 24 lub 15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Krótko i na temat dostępne są oferty z podmiana i wtedy jest 24/6 albo 15/3 Policz sobie średnią i wtedy zdecyduj..Średnia wyjdzie lepiej przy 24/6, ale jesli wezmiesz 15/3 to wcześniej możesz skorzystać z nowych ofert, a one sa dostepne już 6 miesięcy przed końcem umowy. @edit:A i pamietaj, że jeśli weźmiesz HBO to i dostaniesz na cały okres umowy HBO GO. Pakiet z hbo + ipla to 89.99, przy umowe 15m 3 free, wychodzi okolo 72zl miesiecznie(licze na całą umowę - 15ms)Ale 6 miesiecy wczesniej skladasz wypowiedzenie i mozesz potem skorzystac z 12/5 lub 15/5 i tak ciągle więc wtedy ta średnia spada znacząco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwl Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Ja mowie o smartdom 3, wy o wczesniejszych edycjach. Obecnie CP prowadzi do zjednolicenia tego, wiec naprawdę daruj sobie. Wmb09 napisał co obecnie ma, więc to raczej ty daruj sobie wyskakiwanie ze SmartDomem 3 i trzymaj się tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Nie rozumiem punktu 2 i 3 głównie dlatego, że nie możesz mieć 2 rabatów z racji smartdomu, zważywszy na to że mogą być to 3 różne usługi. . Może bo SmartDom to jest powiedzmy ogólna nazwa programu lojalnościowego, obejmującego różne zniżki. Nie tylko "drugi produkt za półówkę" Co do pytania kolegi @wmb09 to trzeba pamiętać jeszcze o jednorazowej opłacie aktywacyjnej za Evo i opłacie za multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Rozmawiałem tym razem z panem konsultantem ponad 40 minut (w tym było parę konsultacji jego z kierownikiem). Skończyło się tym, że się zastanowię i na razie jeszcze nie osiągnęliśmy porozumienia. Strasznie powoli schodziłem na lepsze oferty, zaczęło się w ogóle od umowy 29 miesięcznej i potem dziwnych różnych kombinacjach . Na samym końcu po 3 konsultacji z kierownikiem przedstawiono mi taką ofertę: 15 miesięcy umowa, 5 miesięcy gratis (15/5), pozostaje pakiet premium z HBO GO za 89,99 zł w opcji elastycznej (za 99,99 zł dodatkowo jest ipla mix i pakiet VOD). Dekodery bez zmian (Sagem i HD3000), 1 multiroom za 0 zł, brak czynszu za dekodery. Za dodatkowy multiroom, który chciałbym sobie dobrać zapłaciłbym standardowo - 29 zł za dekoder i potem opłata 5 zł miesięcznie. Zastanawiam się czy nie ma szans na umowę 12/5 albo na niższy abonament - ten 79,99 zł. Ale ogólnie miałem wrażenie, że konsultant myśli że wyrwał jelenia, bo każdą praktycznie propozycję kwitował: "no to co piszemy takie zamówienie proszę pana?". A już po według niego mega obniżce do 15 miesięcznej umowy i daniu 4 miesięcy mniej płatnych (chyba -20 zł) już bez mojego TAK chciał pisać zamówienie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wmb09 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Warunki więc takie dostałem: Premium (z HBO GO) 79,90 + 5 za multiroom +obecny dekoder hd7000 idzie do MR +49 jednorazowo za evobox (bez czynszu miesicznego juz). (oraz +129 za zestaw antenowy - glownie chodzi o unicable konwerter, bo anete mam po eNce 80 wiec luz). Umowa 15/3. Do wyboru tez umowa 24/6 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpluto Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) Witam, w przyszłym tygodniu czekają mnie negocjacje z CP więc liczę na dobre rady;) Obecnie posiadam pakiet familijny max hd plus pakiet hbo cinemax hd w cenie 69,90 plus MR w cenie 10zł. Umowa była na 29 miesięcy.Generalnie pakiet hbo bym zostawił i zależy mi na pakiecie sport, cinemax mi nie potrzebny.W grę wchodzi wymiana na evoboxa. Nie ukrywam też że najlepiej jakby cena całkowita pozostała na poziomie 79.90. Wypowiedzenie oczywiście wysłane . Proszę o rady;) Edytowane 15 Lutego 2016 przez lpluto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 W sobotę renegocjowałem umowę panny - wysłane wypowiedzenie - 4 miesiące do końca obecnej umowy. Miała obecnie umowę Premium 24/8 za 89.90 + multiroom za 0 zł (zależało jej na jak najdłuższym okresie gratisowym) Dekoder główny na początku był HD 5000 i do multiroomu również HD 5000. Główny w miedzy czasie wymieniła na Echostara HDS-400E. Obecna umowa 15/3 - pakiet za 59.99 zł (Familijny Max HD+Sport HD+Film HD+Cinemax HD) - z wymianą dekodera głównego na Echostara 7400(PVR) za 1 zł. Chciałem jako główny HD 7000(żeby przy następnej renegocjacji wziąć Evobox'a, a HD 7000 "przenieść jako multiroomowy ) - niestety konsultant nie miał możliwości/nie miał na stanie HD 7000. Spróbuję po miesiącach promocyjnych wymienić tego Echostara na HD 7000 , w którymś APS-ie i spróbować "myku" z podmianką do multiroomu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.