Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to dziwne, że CP po złożeniu wypowiedzenia zadzwoniło tylko raz do mnie i już potem zero kontaktu? Podczas tej pierwszej i jedynej rozmowy oferowali mi coś słabego i trochę zbyłem panią konsultant mówiąc, żeby zadzwonili może za parę dni, bo trochę czasu teraz nie mam (na prawdę akurat nie miałem wtedy głowy do rozmowy z nimi), a na razie przedstawia mi pani słabą ofertę jak dla ponad 10 letniego klienta. I miło zakończyliśmy rozmowę pożegnaniem i obietnicą z pani strony, że ktoś będzie się kontaktował. Było to już jakoś miesiąc temu i nic. DUK (czy jak tam teraz nazywa się ta instytucja) nie ponowił już kontaktu. Przypomniałem sobie o tym teraz, bo za jakoś nie wiele ponad miesiąc kończy mi się umowa i nie wiem, czy zapomnieli o mnie, czy po prostu nie chcą przedłużać ze mną telewizji wiedząc że mam internet u nich  :wink: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro odrzuciłeś ofertę to nie dziw się że już nie dzwonią.
Być może konsultant po prostu zaznaczył, że skoro przedstawił Ci warunki rezygnacji - finalnie rezygnujesz, i to Twoja ostateczna decyzja.

Moja rada... zatelefonuj i tyle.

:)

Edytowane przez tomekb1976
Usunięto zbędne cytowanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie tak od razu odrzuciłem :wink: Po prostu zaproponowałem kolejny telefon za parę dni głównie ze względu na brak czasu w tym danym momencie, pani nie robiła problemu i jak pisałem powiedziała że ktoś będzie się jeszcze kontaktował. Chyba zrobię tak jak proponujesz, sam do nich zadzwonię, zresztą przeczytałem ten wątek od postów z listopada/grudnia 2015 roku także wiem, że już tak inne osoby robiły. Stąd pytanie czy pracują w sobotę, czy lepiej zadzwonić już w kolejnym tygodniu? Dzwoniono do mnie z 22-212-71-37 - także wiem gdzie dzwonić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to dziwne, że CP po złożeniu wypowiedzenia zadzwoniło tylko raz do mnie i już potem zero kontaktu? Podczas tej pierwszej i jedynej rozmowy oferowali mi coś słabego i trochę zbyłem panią konsultant mówiąc, żeby zadzwonili może za parę dni, bo trochę czasu teraz nie mam (na prawdę akurat nie miałem wtedy głowy do rozmowy z nimi), a na razie przedstawia mi pani słabą ofertę jak dla ponad 10 letniego klienta. I miło zakończyliśmy rozmowę pożegnaniem i obietnicą z pani strony, że ktoś będzie się kontaktował.

 

Można wiedzieć, jaką ofertę przedstawiła ci wtedy pani konsultant? Jaką masz obecnie umowę, jakie pakiety i jaki abonament?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecna moja umowa to 15/3 - pakiet premium (ipla mix i hbo go w cenie) + 1 x multiroom za 89,90 zł - to całkowita cena, brak opłat za dekoder i multiroom. Moje dekodery to Sagemcom ESI-88 500 GB (podstawowy) i HD3000 (dodatkowy). Przed tym co mam teraz miałem umowę 12/5 - jedyna różnica to posiadany wcześniej Echostar DVR-7400, który wymieniłem stąd obecny kontrakt jest 15/3 a nie 15/5 :wink:

 

Co mi zaoferowali - ogólnie to była krótka rozmowa i propozycje były na 24 miesiące. Wiedziałem że nie mam wtedy czasu na długie rozmowy i w tym momencie na pewno nie podejmę decyzji, dlatego poświęciłem czas na rozmowę o ofercie pakietowej - co jakbym zostawił premium (mam ten pakiet już długo), a co jakbym zszedł na niższy niż obecny pakiet. Ogólnie to dowiedziałem się, że to co mam mogę mieć za tyle samo, a długość umowy musiałaby pani konsultować z kierownikiem :wink: a w przypadku zejścia na niższy pakiet niby umowy tylko te dłuższe. 

 

P.S Jak wymieniałem dekoder (Echostar na Sagemcom) zapłaciłem wtedy tylko 1 zł :wink:

Edytowane przez kubus.kul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że w twojej sytuacji spokojnie otrzymałbyś teraz nową umowę na 12 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis. Czyli mówiąc skrótowo, umowę typu 12/5. :)

To, że pani konsultant zaproponowała ci "na starcie" umowę na 24 miesiące, nie oznacza, że to jest ostateczna propozycja. Trzeba chwilkę porozmawiać, przedstawić swoją propozycję i myślę, że wtedy nastąpi magiczne "skonsultowanie się z przełożonym" i po chwili otrzymamy satysfakcjonującą nas ofertę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak myślę :smile: . Pozostaje mi tylko zadzwonić do nich. Nie wiem czy dziś pracują, także zadzwonię sobie w poniedziałek. Pogadam sobie jeszcze jakie tam mają dla mnie oferty z evobox-em (na 12/3 bym się skusił jeszcze) i o dodatkowym multiroomie bo chyba będę potrzebował jeszcze jeden dodatkowy dekoder :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W listopadzie 2015r podpisałem umowe na 15miesiecy na pakiet Rodzinny HD. Chciałbym zwiekszyć pakiet do Familijnego HD ale konsulatant powiedział że to jest umowa na sztywno i jak chce wyzszy pakiet to musze zrobić aneks do umowy. Zaproponował umowe na 15m pakiet Familijny HD w tym 4 miesiace za 19.9 a reszte za 39,9. Czy to jest ok? czy dostane coś lepszego? Drugie pytanie bo mam dekoder HD5000 a chciałbym z twardym dyskiem dekoder jaka jest szansa i czy bedzie miesieczna opłata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak myślę :smile: . Pozostaje mi tylko zadzwonić do nich. Nie wiem czy dziś pracują, także zadzwonię sobie w poniedziałek. Pogadam sobie jeszcze jakie tam mają dla mnie oferty z evobox-em (na 12/3 bym się skusił jeszcze) i o dodatkowym multiroomie bo chyba będę potrzebował jeszcze jeden dodatkowy dekoder :wink:

naprawde wystarczy przejrzec ten temat okolo 20 stron ostatnich i bedziesz wiedziec jakie oferty mozesz dostac

a nie wypisywanie o 12/3 z podmiana bo o tym mozesz niestety zapomniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku wymiany obecnego dekodera na ten nowy EvoBox, raczej nie ma co liczyć na umowę 12-miesięczną. Ba, nie wiem, czy dostępna będzie nawet umowa 15-miesięczna. :roll:

Mój tato niedawno przedłużał swoją umowę (w tym samym dniu, co ja swoją) i mimo usilnych próśb nie dostał umowy krótszej, niż na 24 miesiące, w tym 6 miesięcy gratis. Po dłuższym zastanowieniu się, mój tato zaakceptował te warunki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na co mogę liczyć:

 

Teraz mam:

1. umowa tv - Fmax+film+cinemax (wazna jeszcze  8 miesiecy)

2. umowa tv  wszystkie pakiety bez HBO + iplamix     -  59,9  (ze smart dom    49,90)  -  konczy sie w marcu. (juz zlozone wypowiedzenie) i pierwszy kontakt ze mna byl :)  (obecny dekoder hd7000)

3. internet 40GB +dodatkowa karta sim   za 49zł+10za sim             ( 24,90zł (+10zł)   ze smartdom.)

 

Chcę przedłużyc umowę nr 2. - lub ją zakonczyc :)

 

Chcę teraz:

- multiroom, z zostawieniem na nim obecnego hd7000

- dekoder glowny:   evobox

Pakiety wszystkie - ewentualnie z HBO (opcja niekonieczna)

- iplamix (niekoniecznie - ale dobrze gdyby była - teraz wykorzystuję na tablecie po za domem i w pracy, więc się przydaje :)

 

Ktoś pisał (w podpisie),ze w umowie na 24 miesieca dostal to za 65zł (6 miesiecy za 0) (nie ma innych uslug, wiec nie ma tez smartdom).

 

Górny limit to 65-70zł.  (bez smartdom).

Umowa  24/6 może być - nie musi być 15/5

 

Czy jakiś "dobrze poinformowany" wie co mogę osiągnąć?

Z góry dzięki. (oczywiście podam numer mój dla celów prowizyjnych :)))

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem punktu 2 i 3

głównie dlatego, że nie możesz mieć 2 rabatów z racji smartdomu, zważywszy na to że mogą być to 3 różne usługi.

Nie mogą być 2 tv(a tak to rozumiem 1 tv  2 tv 3 internet).

Łopatologicznej plz to może coś doradze.

Edytowane przez tomekb1976
Usunięto zbędne cytowanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tak mam :)

 

1. umowa jest "glowna" bez zadnych rabatow

2. umowa na tv jest z rabatem smartdom (-10zł)

3. umowa internet jest z rabatem smartdom -50%  (25zł zamiast 49zł).  (ta zawarta parę miesięcy temu na 24/6).

 

Umowa nr 2 zawierałem jeszcze wtedy kiedy rabat był dawany na dwie takie same usługi (2xtv)., a nie jak teraz jeszcze telefon z plusa.

 

Teoretycznie mogę nie wypowiadać umowy 2 i mieć ją na czas nieokreślony (nadal za 49,9zł) i dobrać sobie multiroom (za 10zł). ale wtedy nie wymienię dekodera na evobox i nie dostanę dekodera do MR z nagrywarką (hd7000), a chciałbym mieć oba z nagrywarką.

 

Umów nr 1 i nr 3 nie zmieniam teraz - pozostają takie jakie są - napisałem tlyko dlatego, że może to ma odzwierciedlenie w warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

głównie dlatego, że nie możesz mieć 2 rabatów z racji smartdomu, zważywszy na to że mogą być to 3 różne usługi.

Nie mogą być 2 tv(a tak to rozumiem 1 tv  2 tv 3 internet).

Ojej, naprawdę? A ja też tak mam, co więcej, gdybym miał więcej umów dowolnego typu, też na każdą dostawałbym 10 zł rabatu - właśnie "z racji" SmartDomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótko i na temat dostępne są oferty z podmiana i wtedy jest 24/6 albo 15/3
 
Policz sobie średnią i wtedy zdecyduj..
Średnia wyjdzie lepiej przy 24/6, ale jesli wezmiesz 15/3 to wcześniej możesz skorzystać z nowych ofert, a one sa dostepne już 6 miesięcy przed końcem umowy.
 
@edit:
A i pamietaj, że jeśli weźmiesz HBO to i dostaniesz na cały okres umowy HBO GO.
;)
 
Pakiet z hbo + ipla to 89.99, przy umowe 15m 3 free, wychodzi okolo 72zl miesiecznie(licze na całą umowę - 15ms)
Ale 6 miesiecy wczesniej skladasz wypowiedzenie i mozesz potem skorzystac z 12/5 lub 15/5 i tak ciągle więc wtedy ta średnia spada znacząco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem punktu 2 i 3 głównie dlatego, że nie możesz mieć 2 rabatów z racji smartdomu, zważywszy na to że mogą być to 3 różne usługi.

.

 

Może bo SmartDom to jest powiedzmy ogólna nazwa programu lojalnościowego, obejmującego różne zniżki. Nie tylko "drugi produkt za półówkę" ;)

Co do pytania kolegi @wmb09 to trzeba pamiętać jeszcze o jednorazowej opłacie aktywacyjnej za Evo i opłacie za multiroom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem tym razem z panem konsultantem ponad 40 minut (w tym było parę konsultacji jego z kierownikiem). Skończyło się tym, że się zastanowię i na razie jeszcze nie osiągnęliśmy porozumienia. Strasznie powoli schodziłem na lepsze oferty, zaczęło się w ogóle od umowy 29 miesięcznej i potem dziwnych różnych kombinacjach :woot: .

 

Na samym końcu po 3 konsultacji z kierownikiem przedstawiono mi taką ofertę: 15 miesięcy umowa, 5 miesięcy gratis (15/5), pozostaje pakiet premium z HBO GO za 89,99 zł w opcji elastycznej (za 99,99 zł dodatkowo jest ipla mix i pakiet VOD). Dekodery bez zmian (Sagem i HD3000), 1 multiroom za 0 zł, brak czynszu za dekodery. Za dodatkowy multiroom, który chciałbym sobie dobrać zapłaciłbym standardowo - 29 zł za dekoder i potem opłata 5 zł miesięcznie.

 

Zastanawiam się czy nie ma szans na umowę 12/5 albo na niższy abonament - ten 79,99 zł. Ale ogólnie miałem wrażenie, że konsultant myśli że wyrwał jelenia, bo każdą praktycznie propozycję kwitował: "no to co piszemy takie zamówienie proszę pana?". A już po według niego mega obniżce do 15 miesięcznej umowy i daniu 4 miesięcy mniej płatnych (chyba -20 zł) już bez mojego TAK chciał pisać zamówienie :lol2:

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warunki więc takie dostałem:

 

Premium (z HBO GO) 79,90   + 5 za multiroom

+obecny dekoder hd7000 idzie do MR

+49 jednorazowo za evobox  (bez czynszu miesicznego juz). (oraz +129 za zestaw antenowy - glownie chodzi o unicable konwerter, bo anete mam po eNce 80 wiec luz).

Umowa 15/3.

Do wyboru tez umowa 24/6

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w przyszłym tygodniu czekają mnie negocjacje z CP więc liczę na dobre rady;) Obecnie posiadam pakiet familijny max hd plus pakiet hbo cinemax hd w cenie 69,90 plus MR w cenie 10zł. Umowa była na 29 miesięcy.Generalnie pakiet hbo bym zostawił i zależy mi na pakiecie sport, cinemax mi nie potrzebny.W grę wchodzi wymiana na evoboxa. Nie ukrywam też że najlepiej jakby cena całkowita pozostała na poziomie 79.90. Wypowiedzenie oczywiście wysłane . Proszę o rady;)

Edytowane przez lpluto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę renegocjowałem umowę panny - wysłane wypowiedzenie - 4 miesiące do końca obecnej umowy.

Miała obecnie umowę Premium 24/8 za 89.90 + multiroom za 0 zł (zależało jej na jak najdłuższym okresie gratisowym)  ;)

Dekoder główny na początku był HD 5000 i do multiroomu również HD 5000. Główny w miedzy czasie wymieniła na Echostara HDS-400E.

 

Obecna umowa 15/3 - pakiet za 59.99 zł (Familijny Max HD+Sport HD+Film HD+Cinemax HD) - z  wymianą dekodera głównego na Echostara 7400(PVR) za 1 zł.

Chciałem jako główny HD 7000(żeby przy następnej renegocjacji wziąć Evobox'a, a HD 7000 "przenieść jako multiroomowy :D ) - niestety konsultant nie miał możliwości/nie miał na stanie HD 7000.

Spróbuję po miesiącach promocyjnych wymienić tego Echostara na HD 7000 , w którymś APS-ie i spróbować "myku" z podmianką do multiroomu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...