paw98 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Wiec na jaka oferte moge liczyc? Przy zalozeniu, ze wypowiadam umowe i podpisuje nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Zaeży co chcesz mieć. Naprawdę nie możecie poczytać kilku ostatnich stron? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 paw98-jedynie jak chcesz mieć pakiet sport hd to możesz go dodać do pakietu familijnego hd i wtedy abonament wyniesie 49.9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 A jak jest z dobieraniem sobie czasowo HBO?? Od jakiego abonamentu mozna tak robić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Symeonius Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Ja mam pytanie w jakim okresie przed zakończeniem czasu trwania umowy najlepiej się zgłosić by uzyskać najlepszą ofertę. Czy na infolinie czy tez do APS? Zostało mi niecałe 5 miesięcy z 29 umowy i chciałem ją przedłużyć na 15-24miesiące z tym samym pakietem co mam teraz Familijny HD. Zadzwonili do mnie z infolinii i zaoferowali Echostara z wbudowanym dyskiem + multiroom. Musiał bym kurierowi oddać stary dekoder plus 99zł za nowy. Powiedziałem że musze się domowników zapytać czy chcą multiroom i by konsultant zadzwonił w Poniedziałek o 16. 3 dni nic i wczoraj dzwoni ktoś inny i stara mi się wcisnąć HD5000+HD za 99zł przy pakiecie za 49zł bez multiroomu. Podzękowałęm bo niedość że dostał bym największe barachło jakie ma CP to jeszcze wymienił bym HD5000 na HD5000.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Ktoś zaraz powie, że najlepiej w ostatnim okresie rozliczeniowym. Jednak możesz zrobić to już teraz. W APS jak i telefonicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matowe Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 W dniu dzisiejszym przedłużyłem umowę na okres 12 miesięcy (umowa normalnie kończyłaby się 5 czerwca), z czego przez pierwsze 5 miesięcy jestem zwolniony z opłaty abonamentowej. Przez 5 miesięcy mam także wyższy pakiet Familijny Max HD, po tym okresie wracam do pakietu niższego: Familijny HD i płacę za niego 39,90 zł przez okres 7 miesięcy. Dekoder pozostawiłem bez zmian. Mam HD 5000. Dobra oferta mi się trafiła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Z moją umową było trochę kłopotów. 12 lutego przedłużyłem umowę na 12 miesięcy w tym 5 bez opłat na Familijny Max HD,Sport HD,Film HD wraz z mutiroomem. Kilka dnia później przyjechał kurier z dekoderem i umową ale na 15 miesięcy.Oczywiście nie odebrałem. Przez ten zwrot przez kilka tygodni nie można było wygenerować dla mnie nowej oferty ("musi system przetworzyć"). W końcu wczoraj oferty dla mnie się odblokowały i ustaliłem przez telefon: -umowa na 12 miesięcy -5 miesięcy bez opłat -opłata za pakiety Familijny Max HD,Sport HD,Film HD 69,90 zł -dekoder do multiroomu HD 3000 1 zł -pakiet VOD za 30 zł przez 11 miesięcy jako klient sieci PLUS. -opłata za mutiroom 5 zł. Dekoder główny mój własny moduł CAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 pakiet VOD od grudnia nie mogą przyłączyć .dzwonie i pisze reklamacje przez ICOK .Tylko śpiewka cierpliwości ktoś odzwoni.Chyba trzeba nastraszyć ,że wypowiem umowę z winy CP może poskutkuje.Czy ktoś miał ten problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxlegiaxxx Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Samsunga DSB-S305G już mam i chciałbym właśnie wymienić go na tuner HD.Punkty sprzedaży nie wchodzą w grę.Mieszkam za granicą i jedyne co wchodzi w rachubę to wysyłka z centrali CP i odebranie sprzętu w Polsce przez np.ojca po wcześniejszym upoważnieniu go do w/w czynności.Potem wysyłka do mnie. Wiem że znajomi załatwiają podobne sprawy dzięki uprzejmości znajomego pracującego w APS w Polsce i nawet załatwił im Samsunga DSB-H370G ale ja niestety nie mam takich dojść.Chyba że tutaj na forum znajdzie się ktoś taki... Mam tutaj znajomą Polkę (68 lat) mieszkającą za granicą 30 lat i ten tuner ma być dla niej.Do tej pory oglądała CP właśnie na Samsungu DSB-S305G ale czas wymienić ten niezawodny sprzęt na jakiś tuner HD. w dostępnych ofertach dla klientów H370G się pojawiają, więc najlepiej zadzwonić... powinno się udać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 pakiet VOD od grudnia nie mogą przyłączyć .dzwonie i pisze reklamacje przez ICOK .Tylko śpiewka cierpliwości ktoś odzwoni.Chyba trzeba nastraszyć ,że wypowiem umowę z winy CP może poskutkuje.Czy ktoś miał ten problem Chodzi Ci o pakiet sVOD (fimy po 5zł.)? Masz ofertę elastyczną z możliwością dołączenia tego pakietu czy nie? Jeśli masz to nie wiem w czym problem. Bo od kilku miesięcy tej opcji już nie ma, chyba że przy starszych umowach gdzie Klient miał pakiet sVOD jak dodatkowy z możliwością włączenia lub wyłaczenia w poszczególnych okresach rozliczeniowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzk44 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Witam. Zostało mi 6 miesięcy umowy, na infolinii zaproponowano umowę na 24 miesiące dekoder hd 6000 z dyskiem za 99zł 6 miesięcy familijny Max hd za 39.90 zł po 6 miesiącach 49,90 lub familijny hd za 39.90. Za dekoder nie płacę czynszu. Mogę coś ugrać więcej? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxlegiaxxx Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 HD5000+dysk był niedawno za 49 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 pakiet VOD od grudnia nie mogą przyłączyć .dzwonie i pisze reklamacje przez ICOK .Tylko śpiewka cierpliwości ktoś odzwoni.Chyba trzeba nastraszyć ,że wypowiem umowę z winy CP może poskutkuje.Czy ktoś miał ten problem Chodzi Ci o pakiet sVOD (fimy po 5zł.)? Masz ofertę elastyczną z możliwością dołączenia tego pakietu czy nie? Jeśli masz to nie wiem w czym problem. Bo od kilku miesięcy tej opcji już nie ma, chyba że przy starszych umowach gdzie Klient miał pakiet sVOD jak dodatkowy z możliwością włączenia lub wyłaczenia w pos zczególnych okresach rozliczeniowych. Chodzi mi o bon plusana VOD 40 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Jeśli w momencie przedłużania umowy byłeś abonentem Plusa to błąd mógł popełnić konsultant nie zaznaczając okienka przy wypisywaniu umowy, jeśli w końcu dotarła do Ciebie papierowa umowa sprawdź czy masz w dokumentach lub regulaminie zgodę na przetwarzanie danych między CP i Plusem. Inaczej tyko reklamacja z konkretnymi oczekiwaniami, że domagasz się np. obniżonej ceny na pakiet czy coś, konkrety! Mają 30 dni na odpowiedź, a jeśli nie odpiszą uznają reklamację za uznaną. Konkrety trzeba pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Tak konsultant nie zaznaczył bo na umowie którą dostałem nie ma zmianki nawet o bonie plusa.Odrazu zadzwoniłem jak otrzymałem umowę .Odsłuchali rozmowe i powiedział ,że tak po m-ce będzie.Złożyłem reklamacje tel .Mam numer reklamacji napisałem przez ICOK .Już 26 .03 minęło 30 dni i nadal nic.Poradż co zrobić czy napisać pisemną.Mam pakiet premium.Umowa 15 m-ce w tym 5 M-ce darmo 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Pisać kolejną reklamację, pisemną. Muszą ręcznie to zmienić, nic więcej nie da się zrobić. A mogłeś przedłużyć umowę w APS i mieć i taką promocję i bon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 APS nie miałem takiej oferty .Jak złożyłem wypowiedzenie to od razu zadzwonili.W APS ma kolegę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Nie wiem czy da się takie coś wprowadzić ręcznie. Raczej anulują tą umowę i dadzą nową już z bonem, ale to już zależne od nich. Formalnie konsultant powinien zapytać, ale wiele czynników może powodować, że nie spytał, sposób prowadzenia rozmowy przez Ciebie, problemy aplikacyjne, presja czasu, może właśnie kończyła mu się zmiana, albo zwyczajne niedbalstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario9678 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Posiadam pakiet Familijny HD i Sport HD oraz multiroom hd.Umowa kończy się w październiku.Czy przy przedłużeniu umowy będę mógł wymienić dekoder podstawowy HD 2000 na Sagemcoma ESI-88 i dekoder dodatkowy na HD 6000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobodera Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Witam, Obecnie posiadam starą ofertę Premium za 99,9 zł na 29 miesięcy i 24 na multiroom. Umowa kończy mi się 28 listopada. Kiedy powinienem dzwonić o przedłużenie multiroomu żeby nie płacić do końca umowy tych 30 paru złotych dodatkowo miesięcznie i jakiej oferty na Premium mógłbym się spodziewać i na jaki okres? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Możesz nawet i teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobodera Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Ale teraz to pewnie zaproponowaliby umowe na 29 miesięcy, a ja wolałbym na 12 lub 15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Skąd możesz wiedzieć? Umowa na 15 m-cy też powinna być dostepna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxlegiaxxx Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Posiadam pakiet Familijny HD i Sport HD oraz multiroom hd.Umowa kończy się w październiku.Czy przy przedłużeniu umowy będę mógł wymienić dekoder podstawowy HD 2000 na Sagemcoma ESI-88 i dekoder dodatkowy na HD 6000? problem może być, raczej na pewno będzie, z wymianą dekodera dodatkowego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.