Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam pytanie w jakim okresie przed zakończeniem czasu trwania umowy najlepiej się zgłosić by uzyskać najlepszą ofertę. Czy na infolinie czy tez do APS? Zostało mi niecałe 5 miesięcy z 29 umowy i chciałem ją przedłużyć na 15-24miesiące z tym samym pakietem co mam teraz Familijny HD. Zadzwonili do mnie z infolinii i zaoferowali Echostara z wbudowanym dyskiem + multiroom. Musiał bym kurierowi oddać stary dekoder plus 99zł za nowy. Powiedziałem że musze się domowników zapytać czy chcą multiroom i by konsultant zadzwonił w Poniedziałek o 16. 3 dni nic i wczoraj dzwoni ktoś inny i stara mi się wcisnąć HD5000+HD za 99zł przy pakiecie za 49zł bez multiroomu. Podzękowałęm bo niedość że dostał bym największe barachło jakie ma CP to jeszcze wymienił bym HD5000 na HD5000....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym przedłużyłem umowę na okres 12 miesięcy (umowa normalnie kończyłaby się 5 czerwca), z czego przez pierwsze 5 miesięcy jestem zwolniony z opłaty abonamentowej. Przez 5 miesięcy mam także wyższy pakiet Familijny Max HD, po tym okresie wracam do pakietu niższego: Familijny HD i płacę za niego 39,90 zł przez okres 7 miesięcy. Dekoder pozostawiłem bez zmian. Mam HD 5000. Dobra oferta mi się trafiła? :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moją umową było trochę kłopotów. 12 lutego przedłużyłem umowę na 12 miesięcy w tym 5 bez opłat na Familijny Max HD,Sport HD,Film HD wraz z mutiroomem. Kilka dnia później przyjechał kurier z dekoderem i umową ale na 15 miesięcy.Oczywiście nie odebrałem. Przez ten zwrot przez kilka tygodni nie można było wygenerować dla mnie nowej oferty ("musi system przetworzyć"). W końcu wczoraj oferty dla mnie się odblokowały i ustaliłem przez telefon:

-umowa na 12 miesięcy

-5 miesięcy bez opłat

-opłata za pakiety Familijny Max HD,Sport HD,Film HD 69,90 zł

-dekoder do multiroomu HD 3000 1 zł

-pakiet VOD za 30 zł przez 11 miesięcy jako klient sieci PLUS.

-opłata za mutiroom 5 zł.

Dekoder główny mój własny moduł CAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samsunga DSB-S305G już mam i chciałbym właśnie wymienić go na tuner HD.

Punkty sprzedaży nie wchodzą w grę.Mieszkam za granicą i jedyne co wchodzi w rachubę to wysyłka z centrali CP i odebranie sprzętu w Polsce przez np.ojca po wcześniejszym upoważnieniu go do w/w czynności.Potem wysyłka do mnie.

Wiem że znajomi załatwiają podobne sprawy dzięki uprzejmości znajomego pracującego w APS w Polsce i nawet załatwił im Samsunga DSB-H370G ale ja niestety nie mam takich dojść.Chyba że tutaj na forum znajdzie się ktoś taki...

Mam tutaj znajomą Polkę (68 lat) mieszkającą za granicą 30 lat i ten tuner ma być dla niej.Do tej pory oglądała CP właśnie na Samsungu DSB-S305G ale czas wymienić ten niezawodny sprzęt na jakiś tuner HD.

 

w dostępnych ofertach dla klientów H370G się pojawiają, więc najlepiej zadzwonić... powinno się udać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pakiet VOD od grudnia nie mogą przyłączyć .dzwonie i pisze reklamacje przez ICOK .Tylko śpiewka cierpliwości ktoś odzwoni.Chyba trzeba nastraszyć ,że wypowiem umowę z winy CP może poskutkuje.Czy ktoś miał ten problem

 

Chodzi Ci o pakiet sVOD (fimy po 5zł.)? Masz ofertę elastyczną z możliwością dołączenia tego pakietu czy nie? Jeśli masz to nie wiem w czym problem. Bo od kilku miesięcy tej opcji już nie ma, chyba że przy starszych umowach gdzie Klient miał pakiet sVOD jak dodatkowy z możliwością włączenia lub wyłaczenia w poszczególnych okresach rozliczeniowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zostało mi 6 miesięcy umowy, na infolinii zaproponowano umowę na 24 miesiące dekoder hd 6000 z dyskiem za 99zł 6 miesięcy familijny Max hd za 39.90 zł po 6 miesiącach 49,90 lub familijny hd za 39.90. Za dekoder nie płacę czynszu. Mogę coś ugrać więcej? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pakiet VOD od grudnia nie mogą przyłączyć .dzwonie i pisze reklamacje przez ICOK .Tylko śpiewka cierpliwości ktoś odzwoni.Chyba trzeba nastraszyć ,że wypowiem umowę z winy CP może poskutkuje.Czy ktoś miał ten problem

 

Chodzi Ci o pakiet sVOD (fimy po 5zł.)? Masz ofertę elastyczną z możliwością dołączenia tego pakietu czy nie? Jeśli masz to nie wiem w czym problem. Bo od kilku miesięcy tej opcji już nie ma, chyba że przy starszych umowach gdzie Klient miał pakiet sVOD jak dodatkowy z możliwością włączenia lub wyłaczenia w pos

zczególnych okresach rozliczeniowych.

Chodzi mi o bon plusana VOD 40 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w momencie przedłużania umowy byłeś abonentem Plusa to błąd mógł popełnić konsultant nie zaznaczając okienka przy wypisywaniu umowy, jeśli w końcu dotarła do Ciebie papierowa umowa sprawdź czy masz w dokumentach lub regulaminie zgodę na przetwarzanie danych między CP i Plusem. Inaczej tyko reklamacja z konkretnymi oczekiwaniami, że domagasz się np. obniżonej ceny na pakiet czy coś, konkrety! Mają 30 dni na odpowiedź, a jeśli nie odpiszą uznają reklamację za uznaną. Konkrety trzeba pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak konsultant nie zaznaczył bo na umowie którą dostałem nie ma zmianki nawet o bonie plusa.Odrazu zadzwoniłem jak otrzymałem umowę .Odsłuchali rozmowe i powiedział ,że tak po m-ce będzie.Złożyłem reklamacje tel .Mam numer reklamacji napisałem przez ICOK .Już 26 .03 minęło 30 dni i nadal nic.Poradż co zrobić czy napisać pisemną.Mam pakiet premium.Umowa 15 m-ce w tym 5 M-ce darmo

3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy da się takie coś wprowadzić ręcznie. Raczej anulują tą umowę i dadzą nową już z bonem, ale to już zależne od nich. Formalnie konsultant powinien zapytać, ale wiele czynników może powodować, że nie spytał, sposób prowadzenia rozmowy przez Ciebie, problemy aplikacyjne, presja czasu, może właśnie kończyła mu się zmiana, albo zwyczajne niedbalstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Obecnie posiadam starą ofertę Premium za 99,9 zł na 29 miesięcy i 24 na multiroom. Umowa kończy mi się 28 listopada. Kiedy powinienem dzwonić o przedłużenie multiroomu żeby nie płacić do końca umowy tych 30 paru złotych dodatkowo miesięcznie i jakiej oferty na Premium mógłbym się spodziewać i na jaki okres?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam pakiet Familijny HD i Sport HD oraz multiroom hd.Umowa kończy się w październiku.Czy przy przedłużeniu umowy będę mógł wymienić dekoder podstawowy HD 2000 na Sagemcoma ESI-88 i dekoder dodatkowy na HD 6000?

 

problem może być, raczej na pewno będzie, z wymianą dekodera dodatkowego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...