qrczak Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 będzie ciężko ale zawsze można złożyć wypowiedzenie i czekać co dają, a jak nic nie otrzymasz w gratisie to zawsze istnieje możliwość oddania dekodera po wyłączaniu sygnału i wziąć nową umowę dla nowego klienta z promocyjnymi miesiącami i dodatkowymi pakietami w pierwszych miesiącach (tak więc zawsze się opłaca) A czy wogóle jest możliwość w moim przypadku po złożeniu wypowiedzenia zejścia do familijnego max hd czy będą robić problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 konsultant będzie oporny na takie zejście ale myślę że możliwe jest wynegocjowanie umowy na 15 miesięcy za 49,90 w podstawie fam max hd a przez pierwsze 5 miesięcy za free fam max + sport + film Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VISS Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 I po rozmowie z DUK. Bardzo miła Pani. Pani przyjęła moje oczekiwania i zapewniła że powinno być OK. Oferty są szykowane. Jestem umówiony na kolejna konkretną rozmowę po niedzieli. Myślę że dojdziemy do porozumienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dondolares Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Witam serdecznie wszystkich. Od dawna śledzę forum ale dzisiaj CP mnie zmotywował żeby utworzyć konto Wysłałem wypowiedzenie z powodu usunięcia kanałów Sundance SD i Cinemax, Cinemax 2 SD. Dzisiaj miałem telefon z nr: 22 2127128 i pani konsultantka z pretensjami pytała się czemu wysłałem wypowiedzenie jak odbieram kanały HD. Wytłumaczyłem pani że nie mam możliwości dokładnie ustawić anteny ponieważ przeszkadzają inne zabudowania i często zacina mi się obraz w HD. Pani stwierdziła że nie ma dla mnie żadnej oferty, ewentualnie może mi dać pakiet premium na 29 miesięcy za 89.9zł w tym pierwsze 6 lub 8 miesięcy (nie zrozumiałem) za 69.9zł Kategorycznie odmówiłem i stwierdziłem że nowi klienci mają lepsze oferty. Pani odpowiedziała mi że jeżeli nie akceptuje jej propozycji to w ciągu 2 tyg przyjdzie informacja o rozwiązaniu umowy i mam 30 dni od 2 maja (wtedy kończy mi się okres rozliczeniowy) na oddanie sprzętu. Rozmowa trwała ok 1min. Jak myślicie straszyła tylko czy jest szansa że jeszcze zadzwonią? Dodam że nigdy nie wysyłałem wypowiedzenia. Obecnie mam Fam max HD + sport + film + cinemax + multiroom w cenie: 4 miesiące za 49zł a 11miesięcy za 79,9zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrrrr2r Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Miałem podobną rozmowę dodatkowo potwierdzono mi infolini że umowa zostanie rozwiązana w moim bieżącym okresie rozliczeniowym więc za kilka dni plus zwrot nadpłaty więć jesli nie zadzwonią z dobrą ofertą to bye bye CP a nadpłata pódzie na umowę z nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajniak+ Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Pamiętajcie, że macie sporo czasu na kolejne oferty. Umowa ulega rozwiązaniu dopiero z końcem waszego okresu rozliczeniowego, a potem macie jeszcze 1 miesiąc na oddanie sprzętu. Dopóki sprzętu nie oddacie będą się z wami kontaktować z nową ofertę. Zatem spokojnie czekać na lepsze oferty. W każdym razie niechęć do dawania 12/5 wynika pewnie z tego, że w ciągu najbliższych dwóch lat kanały SD będą systematycznie wyłączane i okazji do rozwiązania umowy będzie więcej. Chyba, że już teraz zabezpieczą się na tę ewentualność, ale jest to raczej mało prawdopodobne znając ich korporacyjną opieszałość. Zresztą, nawet cieszę się, że pozbędę się umowy z CP. Ustawię DVB-T, żeby jakaś TV w domu była i ewentualnie opłacę SmartHD+ jak mi będzie ciężko bez codziennej propagandy z TVN24. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VISS Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 A ja miałem właśnie telefon z DUK. Miało być po niedzieli było po 30 minutach. Pakiet full - Premium. Umowa 12/5 z multirum. Od 6 miesiąca opłata 89,90 zł + 5 zł opłata za dekoder = 94,90 zł. Trzeba w 5 miesiącu wyłączyć tylko VOD bo to dodatkowo od 6 miesiąca 10 zł. Średnio wychodzi 55 zł miesięcznie. Bardzo rzeczowa i konstruktywna rozmowa. Przedstawienie oczekiwań i propozycje DUK. Była jeszcze oferta 15/5 z mniejszym pakietem. Ale ta była korzystniejsza bo za 60 zł więcej mam więcej kanałów i krótszą umowa. Jestem zadowolony. A jaka przemiła Pani. Życzę sobie więcej tak miłych konsultantów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banitaUSA Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Przy przedłuzeniu dostałem następujące warunki: Czas trwania: 15 m-cy Okres wypowiedzenia: 2 m-ce Oferta: 5 miesięcy full za 59,90 zł + 5 zł dekoder, kolejne 10 miesięcy albo 99,90 zł + 5 zł dekoder (full opcja) lub minimum Familijny Max HD+Film HD+Sport HD+Cinemax HD za 59,90 zł + 5 zł dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frank_2424 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 VISS wypowiadałeś w związku z usunięciem kanałów SD? Wypowiadałeś także w grudniu z powodu love? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VISS Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Tylko teraz. W związku z usunięciem kanałów SD. Posiadałem pakiet Premium z 2013r. umowa 29/6 Multirum + Dekoder S88 i mini 2000. Zostałoby do spłaty 17 miesięcy po 94,90. Umowa była bez HBO GO i bez Ipli oraz bez VoD. Otrzymałem to co powyżej w poprzednim poście. Dość że umowa krócej o 5 miesięcy to dodatkowo mniej o 5 miesięcy płacę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 I wszystko wyjaśnia nie wysyłałeś wypowiedzenia w darmowym okresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paco24 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 No i umowa przedłużona. Pierwsza rozmowa z DUK, kumata konsultantka i pakiet Premium w opcji 12/5, czyli dokładnie to co chciałem Dodam tylko, że umowę w CP miałem raptem 2 miesiące, a do lipca miałem jeszcze darmowe miesiące. Więc mimo tego, można dostać dobrą ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsukk Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 paco24 podpisałeś NOWĄ umowę czy przedłużyłeś 2 miesiące temu? Jeśli nową, to jestem w podobnej sytuacji, umowa od stycznia na 24 miesiące Fam Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD(w tym 6 miesięcy wszystko za 0), potem 59,90. Myślicie, że w da się zejść z 24/6 do 12/5 albo 15/5, jeśli mam nową umowę dopiero kilka miesięcy(nie przedłużona, tylko nowa)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimmyboy Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Ja w grudniu po wypowiedzeniu umowy zawartej w listopadzie na okres 18 miesięcy dostałem nową ofertę 12/5 bez żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsukk Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Ok, bo widzę, że teraz są problemy z umowami 12/5 i nie jest to już taki pewniak jak ostatnio, ale to może dlatego, że niektórzy mają jeszcze sporo dni do końca okresu rozliczeniowego, stąd takie słabe propozycje. Najważniejsze żeby udało się zejść chociaż do tych 12 miesięcy jako podstawowy okres umowy, a co do gratisowych miesięcy jak będą to super, a jak nie - to też nie przesadzajmy, żeby cały czas mieć tv za darmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paco24 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 @borsukk W styczniu podpisywałem nową umowę na 24 miesiące w tym 6 za free. Okres rozliczeniowy do 24. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Ja czekam jeszcze ten tydzien na oferty z duk.Jesli nie dadza 12/5 to nie mamy nawet o czym rozmawiac,choc coraz bardziej zastanawiam sie jednak nad przejsciem do konkurencji z oferta z mediaboxem.Ten tydzien bedzie decydujacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 U mnie zaś dotychczas było:pakiet Familijny max HD+PVR7000=44.90.Umowa miała być do grudnia tego roku,lecz zadzwoniłem do nich,potem oni do mnie z DUK i dali:pakiet premium na 9msc w cenie 44.90,potem 63.90 przy czym zostanie pakiet F.MAX HD,CINEMAX I FILM HD z umową łączną 24msc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Oferta słaba. Wysłałeś wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Jeszcze nie.Ale niech coś mi usuną z oferty to dryndnę do nich i niech mi obniżą cenę lub dorzucą HBO w dotychczasowej cenie do końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Raczej nic ci nie dorzucą. Bez wypowiedzenia zwykły konsul z infolinii nic nie może... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malizna0 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Witam, Wysłałem wypowiedzenie w związku z usunięciem kanałów. Okres rozliczeniowy mam do 16 kwietnia, więc rozwiązanie umowy nastąpi zapewne 17 maja. Dotychczas miałem standardową umowę Premium 29mc (6 gratis), stare dekodery (Echostar) i multiroom SD. - koszt 89,90. Umowa kończyłaby się za 7 miesięcy. Mam w związku tym dwa pytania: 1. Teraz chciałbym uzyskać ofertę 5 mc gratis a 10mc po 89,90 za ofertę premium, wymianę dekoderów na HD7000 i HD3000 oraz MULTIROOM HD i jak się da to na 5mc IPLA oraz VOD. Czy jest to możliwe? 2. Mam również INTERNET LTE - 6GB za 39,90 - zobowiązanie wynosi jeszcze 14 miesięcy. Mam pytanie czy są w stanie zaproponować jakiś wspólny pakiet i anulować tą umowę? Nowi klienci w pakiecie Smart Dom otrzymują w ramach opłaty, którą płacę: Telewizję bez HBO i internet 30GB lub Premium i internet 17GB. Czy mogę liczyć na lepszą ofertę pakietu czy pozostaje tylko negocjacja abonamentu tv? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Witam, Wysłałem wypowiedzenie w związku z usunięciem kanałów. Okres rozliczeniowy mam do 16 kwietnia, więc rozwiązanie umowy nastąpi zapewne 17 maja Kiedy wysłałeś wypowiedzenie? Jeśli dotrze do nich Np.dzisiaj to umowa zakończy się w kwietniu. Duk może nie zdążyć zadzwonić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk1944 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Obecnie mam pakiet Familijny Max HD+Sport HD z dekoderem essi88 za 59.90zł+5zł czynsz za dekoder(ten sam egzemplarz przez trzy lata).Oglądam wyłącznie programy sportowe.Do jakiego najtańszego pakietu podstawowego mogę dodać pakiet SportHD.Czy da się zlikwidować czynsz za dekoder,który już chyba czynszem kupiłem na własność?Z pakietu SportHD obecnie korzystam tylko z Eurospotu2,bo reszta kanałow sportowych mam w pakiecie podstawowym F.M.HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Przedłużając umowę z wymianą dekodera (zdajesz obecny) na PVR7000 przy abonamencie 59,90zł (Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD) można pozbyć się czynszu płacąc tylko jednorazowo aktywację nowego dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.