koksik1000 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 jednak musze poczekać z tym wypowiedzeniem bo okres rozliczeniowy mam na 9 września i jak wyśle dziś to się nie wyrobią z nową oferta dla mnie wiec po 9 wysyłam wypowiedzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 obojętnie kiedy podpiszesz umowe i tak ona wejdzie od najbliższego okresu rozliczeniowego. Nie ma to wpływu na przygotowanie oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zainteresowany1 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Mam pytanie. Po ilu dniach od uwzględnienia wypowiedzenia dzwonią z ofertą ? Moje wypowiedzenie przeszło, koniec umowy za 6 dni niby, a jak do tej pory tylko 2 razy dostałem "sygnał" z numeru CP, (wiem że to od CP bo oddzwoniłem na ten nr i dodzwoniłem się do bok'u CP ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 zazwyczaj po kilku dniach. Zawsze możesz sam zadzwonić i powiedzieć co chcesz 222127137 (z tego numeru dzwonili jak ja rozwiązałam umowę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 do zainteresowany Rozumiem, że wypowiedzenie wysłałeś po to, aby dostac nową korzystniejszą umowę. Jeżeli tak to dzwoń do Działu Utrzymania Klienta (DUK) pod nr 222127128 powiedz, że wysłałeś wypowiedzenie umowy za potwierdzeniem odbioru, ale nie dostałeś potwierdzenia odbioru i chcesz sprawdzic czy doszło, czy poczta nawaliła. Wtedy konsultant powinien zapytac dlaczego chcesz zrezygnowac i zaproponuje nową umowę i targuj się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zainteresowany1 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 No właśnie dzwoniłem dzisiaj po to żeby zapytać czy doszło, ale chyba trafiłem na dziwnego konsultanta. Powiedział w przybliżeniu - " Na czas do końca umowy proponuję film z kolekcji VOD ", o ofercie nie wspominał . Wysyłając wypowiedzenie nie oczekiwałem jakiś wielkich promocji, chciałem tylko wymienic HD2000 na Sagemcoma lub PVR7000 na korzystnych warunkach. Obecnie mam Familijny HD + Extra HD. O kanały nie będę się upominał bo osobiście używam nc+ a z mojego CP korzysta rodzinka, która ogląda 5 kanałów na krzyż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Dzwoniłeś do DUK czy do zwykłego konsultanta? Jeżeli do zwykłego to dzwoń do DUK - więcej mogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arerox Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Wbiję się Wam w tę rozmową i dodam jedną rzecz. Denerwuje mnie ta infolinia CP nieziemsko. Ja dzwonię, chcę sobie jakąś sprawę załatwić, a oni wpychają mi jakiś film VOD albo inne [beep]oły typu internet LTE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zainteresowany1 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Dzwoniłeś do DUK czy do zwykłego konsultanta? Jeżeli do zwykłego to dzwoń do DUK - więcej mogą. Do zwykłego, chciałem sprawdzić czy wypowiedzenie doszło. Nie wiedziałem że do DUK można przedzwonić A co do proponowania na infolinii internetu czy VOD, no to nie ma się co dziwić. Czy internet czy tym bardziej VOD to interes polsatu, dlatego proponują. Tak samo jak konsultanci od operatorów komórkowych - może tablet, może internet itd itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zainteresowany1 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Nie wiem czy można post pod postem ale zaryzykuję . Tak więc dzwonili i zaproponowali : Umowa na 29 msc, z czego 6 miesięcy pakietu Fam max HD + Film HD + Sport HD za 49,90 a po 6 miesiącach te pakiety za 69,90 lub mogę wrócić do gołego Familijnego Max HD za 49,90. Dekoder PVR7000 za 49 zł jednorazowo + 14 zł przesyłka, a po 6 miesiącach 5 zł za dzierżawę. Szkoda gadać.. Ja po prostu chciałem Fam Max HD + PVR7000. Jak myślicie , pojawi się coś lepszego jeszcze ? Do tej pory miałem Familijny HD + Extra HD z tunerem HD2000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Hause Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 witam dzis chcialem przedłużyć umowę na familijny hd i co slysze umowa na 15 miesięcy 3 mies fmx hd w cenie 39,90 a potem familijny hd przez nastepne 12 mies to jakaś kpina po 4 latach stazu . Wie ktos czy można coś jeszcze lepszego u nich wygrac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Nie wiem czy można post pod postem ale zaryzykuję . W tym przypadku minęły już 24 godziny od napisania przez ciebie poprzedniego postu, więc w tej sytuacji Regulamin forum SK dopuszcza taką możliwość. Tak więc, bez obaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 W CP przedluzajac umowe potrzebowalbym Pakiet Premium - do pakietu premium internet w ramach umowy telewizyjnej 5GB gratis (tak jak mam teraz) oraz numer komorkowy 30 minut za 1zl. Sprzetowo chcialbym zostac przy posiadanym module CAM jako glowna karta i do multiroomu dostac dekoder HD 7000 , 6000 lub 5000 zamiast obecnie posiadanego mini HD 2000. Prosze mi podpowiedziec jakie ewentualne warianty cenowe sa dostepne ? Dlugosc umowy cena calkowita ilosc miesiecy gratis lub w obnizonej cenie. Co mozna dostac. Dziekuje za odpowiedz jesli ktos jest z orientowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mulder.20 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 witam dzis chcialem przedłużyć umowę na familijny hd i co slysze umowa na 15 miesięcy 3 mies fmx hd w cenie 39,90 a potem familijny hd przez nastepne 12 mies to jakaś kpina po 4 latach stazu . Wie ktos czy można coś jeszcze lepszego u nich wygrac ? Przedłużałem w zeszłym tygodniu. Dostałem Familijny HD za 29,90. Umowa na 12 miesiecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Witam Umowa do konca roku Obecnie : Rodzinny 24,90 miesiecznie do zaplaty To co mnie interesuje Polsat Sport ; Polsat Sport Extra oraz Polsat Sport News W jak najnizszej cenie mozna to wyrwac ? Wysylac wypowiedzenie negocjowac na infolinii Za wszystkie uwagi i sugestie WIELKIE DZIEKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Ja miałem propozycje za 14,90 zł oferta z DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Za ten sam pakiet ; jak dlugi czas umowy jaki dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Tak za pakiet Rodzinny HD, umowa na 12 miesięcy na moduł cam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Za ten sam pakiet ; jak dlugi czas umowy jaki dekoder A czy ty miałeś od początku umowy dekoder hd 2000 czy była wymiana bo ja mam sd F300 i chcę wymienić na hd . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakobsjw1400 Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Rozmawiałem wczoraj z DUK i wynegocjowałem po wysłaniu wypowiedzenia z powodu usunięcia Zone Romantik. Premium na 12 miesięcy 3 miesiące gratis liczone od 17.10 bo mam już opłacone do 17.10 ( za 17.09-17.10 opłacilem 59.90) Dekoder PVR 700 za 49 zł + talerz i podwójny konwenter 60 zł.=109 zł płatne u kuriera. Wychodzi mi: Bym płacił 13* 59.90=778,70 Pakiet HD + Film Zapłacę 9*89,90=809.10 + 59.90( miesiąc już opłacony) =869 Średnio 869/13=66.85 Dopłacam miesięcznie 7.85 + 8.40(109/13 za antenę i dekoder) = 16.25 Mam Full Pakiet nowy dekoder z dyskiem który już chodzi i 3 miesiące przed końcem mogę dzwonić i renegocjować nową umowę ale już bez wymiany dekodera wtedy można dostać lepsze warunki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4pepik Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Moja umowa wygasa w grudniu ale wypowiedzenie już wysłałem i dziś mi zaproponowano Familijny umowa na 15 miesięcy w tym 5 miesięcy gratis, czyli miesięczny abonament to 26,60zł. Oczywiście ofertę mimo, że jest dobra odrzuciłem czekam na umowę 12 miesięcy w tym 5 gratis taka miałem poprzednio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arerox Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Jak będą dzwonić to rób tak: niby ok, godzisz się, koleś się tam nagada, a później stękaj, że te 15 mies. to jednak za długo i czy dałoby rade krócej. Jak będzie marudził, że nie to dalej stękaj i powiedz, że jeszcze poczekasz, bo zawsze nowe promocje, pakietyzacje się zmieniają i 15 mies. to za długo Ogólnie trzeba stękać ile się da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarco19 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Ja utargowałem coś takiego (wypowiedzenie w związku z usunięciem ESPN): - pakiet premium, 89,90 zł - umowa na 15 miesięcy, 5 miesięcy gratis (co średnio wychodzi miesięcznie 59,93 zł) - dekoder główny zostawiłem ten co mam (ECHOSTAR 7400, mam go już 3 albo 4 lata, ale nie chcę go zmieniać) - dekoder dodatkowy zamieniłem z mini na HD3000 - opłata jednorazowa 29 zł, płatne u kuriera) - multiroom gratis przez całą umowę ale to było drugie podejście, bo pierwsza propozycja była na 29 miesięcy, pakiet premium (89.90 zł) 10 miesięcy gratis, ale bez możliwości wymiany dodatkowego dekodera na HD, na czym najbardziej mi zależało. Także chyba nie jest źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zainteresowany1 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Witam. Czy w przypadku, w którym zakończyła mi się umowa dwa dni temu, zablokowali sygnał itp, to czy jest jeszcze możliwość skorzystania z oferty przedłużeniowej ? Dekodera jeszcze nie zwróciłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Nie. Tylko możesz podpisać nową umowę. Dekoder musisz zwrócić i wziąć nowy. Takie są realia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.