markar Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) Jestem po rozmowie. Obecnie Rodzinny HD za 19,90 -własny moduł CAM- umowa na wypowiedzeniu.. Od nowego okresu rozliczeniowego: -umowa na 24 miesiące -pierwsze 3 bez opłat -pakiet Rodzinny HD -po 3 miesiącach opłata 4,99. Dziękuję! Wypowiadam Mini HD za 4,99 na innym module.... Edytowane 21 Marca 2017 przez markar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniutek Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Możliwość jest, ale skoro i tak planujesz związać się z operatorem na dłużej, nie lepiej przedłużyć umowę z CP i skorzystać z bezpłatnych miesięcy? Ile tych bezpłatnych miesięcy jest? Wystarczy, że zadzwonię na infolinię i wszystko tam załatwię? Nie mam jak podejść do punktu. Dzięki za informacje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman12 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Mnie na module proponowali Rodzinny +sport hd za 39,90. To jak tobie za 4,99 zł dają Rodzinny hd to do tego sport za 20 zł i by była super oferta. Jestem po rozmowie. Obecnie Rodzinny HD za 19,90 -własny moduł CAM- umowa na wypowiedzeniu.. Od nowego okresu rozliczeniowego: -umowa na 24 miesiące -pierwsze 3 bez opłat -pakiet Rodzinny HD -po 3 miesiącach opłata 4,99. Dziękuję! Wypowiadam Mini HD za 4,99 na innym module.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 W tej koncepcji możesz dobrać HBO lub Eleven Sports. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Chciałbym również dopytać czy do opcji Rodzinnego HD za 4,99 zł można dobrać Sport HD w cenie 20 zł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy_LIszowski Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Do mnie już 3 raz dzwoni konsultant z infolinii i opowiada za każdym razem co innego. Dzisiaj np. Mówił że jak mam smart dom to nie należy mi się żaden miesiąc darmowy. Heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 A my, na tym forum prosimy każdego żeby wysłał pismo z wypowiedzeniem i oczekiwał na telefon od działu DUK albo sam zadzwonił na DUK ale nikt tego nie czyta, ja już nie rozumiem... Heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy_LIszowski Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) Ja złożyłem wypowiedzenie, ale dzwonią tylko mało kumaci ludzie z infolinii. Często dzwonią, a oferty to porażka, jak mu mówię że mnie chce okancić bo są inne długości umów to udaje Greka że to jest ostateczne. Więc ja na to , że dziękuję i do widzenia. Edytowane 22 Marca 2017 przez Andy_LIszowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 No to następnemu powiedz co Ty chcesz-zgodzi się to ok. nie- to podziękuj i czekaj na bardziej elastycznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy_LIszowski Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Masz rację tak właśnie robię. Nie zależy mi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Masz rację tak właśnie robię. Nie zależy mi. Źle robisz. Sam zadzwoń do DUK, tel. 22 212 71 28. Rozmawiaj tylko z DUK, a nie z jakąś infolinią. Zadzwoń, zapytaj czy wypowiedzenie wpłynęło i mów co chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy_LIszowski Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Coś się pozmieniało chyba bo jak powiedziałem co chce to gość powiedział że się zdenerwował i jak lepiej od niego wiem to może ja będę sprzedawał. Hahaha no szok. Mylił kwoty z pakietów, twierdził że smart dom już nie dostanę jak będę miał miesiąc darmowy, nie było sensu rozmawiać. Ja mam jakiegoś pecha. Poczekam jak sami zadzwonią. Chciałem 15/1 bo wymieniam dekoder na evobox , pakiet premium max z vod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Coś się pozmieniało chyba bo jak powiedziałem co chce to gość powiedział że się zdenerwował i jak lepiej od niego wiem to może ja będę sprzedawał. Hahaha no szok. Mylił kwoty z pakietów, twierdził że smart dom już nie dostanę jak będę miał miesiąc darmowy, nie było sensu rozmawiać. Ja mam jakiegoś pecha. Poczekam jak sami zadzwonią. Chciałem 15/1 bo wymieniam dekoder na evobox , pakiet premium max z vod. Nie czekaj tylko dzwoń. Tam za każdym razem odbiera inny konsultant. W końcu odbierze taki, z którym się dogadasz. Ja przy poprzedniej umowie, dzwoniłam cztery razy. Trzy razy odbierały konsultantki, nic nie wiedziały, dopiero jak odebrał facet, to bez problemu się dogadaliśmy. To były wakacje, więc może mieli tak wtedy jakiś stażystów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy_LIszowski Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Ok. Jutro zaczynam dzwonić. Ale może ktoś wie co można ugrać np. Przy premium max , albo familijny sport, film itd. Oprócz tej umowy (z resztą już i tak okrojonej) 15/3 i 15/1 z wymianą dekodera to nic nie oferują lepszego niż na stronie u nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI2 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Coś się pozmieniało chyba bo jak powiedziałem co chce to gość powiedział że się zdenerwował i jak lepiej od niego wiem to może ja będę sprzedawał. Hahaha no szok. Mylił kwoty z pakietów, twierdził że smart dom już nie dostanę jak będę miał miesiąc darmowy, nie było sensu rozmawiać. Ja mam jakiegoś pecha. Poczekam jak sami zadzwonią. Chciałem 15/1 bo wymieniam dekoder na evobox , pakiet premium max z vod. To forum jest wskazówką jak uzyskać ciekawą ofertę, ale jeszcze trzeba z "głową" z tego korzystać... To logiczne, jeśli wszyscy będziemy się przemądrzać przed konsultantami to w końcu wszyscy stracimy, bo będą kręcić z przedłużeniami coraz więcej. Być może to pierwszy objaw, że zostają "rozszyfrowani" przez coraz więcej ludzi - nie można tak jawnie tego okazywać! Nie można wskakiwać przed pierwszy szereg, trzeba dać im wygadać się, a później ewentualnie zasugerować. Nigdy nie atakowałem bezpośrednio, że wszystko wiem i efekt rewelacyjny - zero problemów z konsultantami, zawsze po pierwszym telefonie dostaję to co chcę, obojętnie na kogo trafię. Jeśli będziecie tak bez głowy korzystać, to cierpliwi ludzie z tego forum coraz mniej będą Wam pomagać. Oby tak oczywiście nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Ciekawe oferty to się skończyły a z tym że zostali rozszyfrowani to sami wiedzą.Bo z jakiego powodu były ostatnie zmiany ofert?Coraz więcej abonentów korzystało z 12/5 czy 15/5 jak i Premium za 79.99 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy_LIszowski Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) No ok. Tylko jak gość mówi że da ci połowę z tego co jest oficjalnie dostępne na ich stronie to sorry. Nawet mówi że nie ma pojęcia co jest na stronie, żenada. To jest wymądrzanie że mam otwartego laptopa na stronie z ofertami Polsatu? Dzisiaj dałem mu się wygadać i zapytałem czy ma lepszą ofertę niż te ogólnie dostępne na stronie. To się wkurzył. Mam to gdzieś, jak się nie nadaje do obsługi klienta to niech zmieni prace albo przed pracą weźmie tabletki. Chyba nie oczekiwał że zgodzę się na gorsze warunki niż są na stronie. Po to dzwonię żeby dostać coś dodatkowo. Edytowane 22 Marca 2017 przez Andy_LIszowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Dostałeś odpowiedz dzwoń do DUK tam mają lepsze oferty bo od tego jest ten dział.Zwykła infolinia to i zwykłe oferty.Zgłoś to rozmowy są nagrywane niech sprawdzą jakie panują standardy i jak jest traktowany abonent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI2 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 heh.. to nie ma z czego się cieszyć, bo pomocne wskazówki innym obracają się przeciwko ludziom którzy bezinteresownie pomagają i w konsekwencji sami tracą, bo CP pogarsza warunki ! Radziłbym bardziej doceniać, tych co wiedzą coś więcej i się tym dzielą, bo w końcu to też tutaj się zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy_LIszowski Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 To był już 2 pan z duk. A z jednym pisze z forum i też lipa. Chyba koniec z tym co piszecie. Jutro wykonam jeszcze 2 telefony to dam znać. Czarno to widzę, chyba faktycznie się pozmieniało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Nie wiem na co liczysz ale przy zmianie na Evo to 15/1.I nawet jak zadzwonisz 100 razy to większego gratisu nie dostaniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy_LIszowski Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) To wiem. Tylko oficjalna cena na stronie jest taka jak w duk. To po co duk? Czym utrzymają klienta czym? Chciałem podnieść o 2 stopnie abo. Z familijny max HD na premium max w zamian za jakiś gratis. Np darmowe vod. Nic nie dadzą. To chyba koniec duk. Edytowane 22 Marca 2017 przez Andy_LIszowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Nie wymieniaj dekodera i dostaniesz tyle gratisu co nowy przy 24 miesięcznej umowie.Lub nawet dostaniesz ten gratis przy umowie na 12 miesięcy.Krótsza umwa wcześniej wypowiesz i podpiszesz nową z kolejnym gratisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy_LIszowski Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 O jakim gratisie piszesz? Bo żadnego nie zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.