89damian Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 (edytowane) Czy pakiet ON THE GO można dostać gratis przy umowie 15/5 z FMax + Film HD + Cinemax HD + Sport HD za 59,99 zł? Nowi abonenci z tego co widzę dostają ten pakiet w gratisie. Do tej pory miałem powyższy pakiet z OTG za 64,99zł. Wiem, że wcześniej OTG można było dostać w prezencie przy umowach z pakietem Premium Max za 99,99 zł na 12/5 lub 15/5 oraz z pakietem Premium za 79,99 zł i umową na 24 lub 29 miesięcy. Powiedzcie czy coś się zmieniło w tej kwestii? Edytowane 30 Stycznia 2017 przez 89damian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Jestem w szoku, wczoraj złożyłem wypowiedzenie, pól roku do końca umowy, dziś telefon i pyta się co chce, wiadomo 12/5 Premium max , no problem (dodał bajerę ze do końca stycznia tylko taka oferta ale kto by w to wierzył), Podpisane a spodziewałem się , że potrwa to dłużej i troszkę targów z ich strony, Jedyne co to ponoć musiałem wymienić dekoder w multioomie z 700 na 5500S nie wiem czy bajerował czy nie ale dla mnie to bez różnicy więc poszła zgoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Ta bajera to akurat prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Masz na myśli koniec ofert czy wymiana dekodera ? Bo jeśli to 1 to mam szczęście i to niezłe heh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Oferty się zmieniają od 1 lutego o czym tu piszemy od jakiegoś czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artis Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Pakiety ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Nie pakiety tylko oferty jest a raczej będzie mniejszy gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artis Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Masz na myśli koniec ofert czy wymiana dekodera ? Bo jeśli to 1 to mam szczęście i to niezłe heh. Zamiast umów 12/5 będzie 12/3, zamiast 15/5 będzie 15/3. Z wymianą 12/1 lub 15/1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Oferty się zmieniają od 1 lutego o czym tu piszemy od jakiegoś czasu. Tak myślałem, nie czytałem tego bo w sumie myślałem że zadzwonią za miesiąc czy dwa z racji że jeszcze pół roku więc nie chciało mi się tego teraz przeglądać. Tak więc wyszło na dobre dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sybi Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Złożyłem wypowiedzenie umowy (12/5) w której miałem wszystkie kanały oprócz HBO i Eleven. Sprzęt to moduł CAM (główny) oraz 2 multiroomy. Do tego umowa zawiera jeszcze kartę SIM której chciałbym się pozbyć. Otrzymałem potwierdzenie wpłynięcia wypowiedzenia i ostateczną datę rozwiązania umowy 2017-03-02 oraz ofertę na przedłużenie umowy na 29 miesięcy !! zawierającą 174 kanały (w tym HBO, VOD oraz HBO GO). W czasie 9 miesięcy promocji będę płacił za to 79,90/m-c po tym czasie 99,90/m-c z możliwością obniżenia do 89,99 poprzez rezygnację z pakietu VOD. Pismo mówi również o dekoderach multiroom, za które trzeba płacić 5 zł/m-c/każdy. Interesuje mnie ogólnie przedłużenie umowy, ale na warunkach które mam, tzn. bez zmiany sprzętu, krótszy okres umowy, ewentualnie HBO (chciałbym się pozbyć karty sim, ponieważ i tak jej nie używam, natomiast przez nią nie mogłem rozmawiać o przedłużniu umowy z telefonicznym BOK). Proszę o pomoc co jestem w stanie uzyskać i jak to zrobić. Dziękuję z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Jak rozmawiasz o przedłużeniu umowy na standardowej infolinii to wiele nie dostaniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niszczu Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Dział Utrzymania Klienta Cyfrowego Polsatu (DUK) Telefon: 222 127 128 <- pod ten numer dzwoń, tylko radzę się pospieszyć, jutro już nie będzie bardzo dobrych ofert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Przekombinowałem Wczoraj wypowiedzenie złożyłem i wczoraj był ostatni dzień umowy. W DUKu nie mają dla mnie żadnych propozycji. 30 dni na zdanie sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobiepan Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Spokojnie, odezwą się jeszcze. Luzik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 No właśnie mówił, że nie ma dla mnie ofert w systemie. Dzisiaj sygnał odcinają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Już nie jest klientem CP to jak mają się jeszcze odezwać? Może podpisać nową umowę ze zniżką 10zł dla powracających i darmowymi miesiącami w standardzie jak dla nowych. Tak było przynajmniej kiedyś. Pewnie nic się nie zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Jest w DUKu jeszcze dział "kliencie! matko boska nie odchodź" oni zadzwonią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herbert109 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Dziękuje Panowie i Panie za cynk, bo przegapiłbym korzystne warunki. Dziś złożyłem wypowiedzenie (ok. 9:20) i właśnie jestem po rozmowie z DUK, szybszej od poprzedniej o całe 10 minut. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robsonrb Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 31 marca kończy mi się umowa (familijny max hd + pakiety:film, sport, hbo, cinemax i multirom całość za 89,99 m-c) więc tradycyjnie dzwonię do DUK aby nie bawić się w żadne wypowiedzenia a pan do mnie że nie mają dla mnie aktualnie żadnej oferty???!!!i każe dzwonić pod koniec lutego. O co kaman, to już nie można na dwa miesiące przed wygaśnięciem umowy negocjować przedłużenia? (chciałem - 15/5 premium za 79,99 - taką dostałem pocztą swego czasu ulotkę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Skoro nie wysłałeś wypowiedzenia umowy to uczyń to czym prędzej! Bez tego to nie ma co w ogóle z nimi rozmawiać. W takiej sytuacji DUK faktycznie może nie mieć dla ciebie oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 No ileż razy trzeba to każdemu pisać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 (edytowane) Umowa przedłużona - z kontraktu Familijny Max HD + Sport HD + Multiroom (64,90 zł/mies.) zrobiło się Premium za 79,99 zł/mies. + 5 zł Multiroom. Dekodery oba do wymiany - Sagemcom ESI-88 na Evoboxa PVR i HD 5000 na HD 5500s (niestety, ale jest błąd systemowy, który nie pozwala na utrzymanie HD 5000 w ofercie Multiroom, zresztą o tym tu czytałem, nie byłem więc tym zdziwiony). Umowa 15/3 (bo wymiana dekodera) - średnio 67,99 zł/mies. (3 zł/miesięcznie więcej a zyskałem pakiety Film HD, Cinemax HD + HBO HD z HBO GO). W tej opcji nie ma darmowego CP GO (w 29/6 jest), ale na tym mi nie zależało. Zadzwoniłem sam. Polecam wszystkim, którzy mogą przedłużyć umowę, by zrobili to jeszcze dzisiaj Koszty aktywacji i anteny to 207 zł, czyli standardowo (49 Evobox, 29 MR, 129 antena + konwerter Unicable). Edytowane 31 Stycznia 2017 przez Szymon9904 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robsonrb Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Skoro nie wysłałeś wypowiedzenia umowy to uczyń to czym prędzej! Bez tego to nie ma co w ogóle z nimi rozmawiać. W takiej sytuacji DUK faktycznie może nie mieć dla ciebie oferty. OK, dzięki - do tej pory trzykrotnie przedłużałem umowę poprzez DUK bez konieczności składania wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Chyba dziś DUK ma najbardziej zapracowany dzień w roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.