kyczniker Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Przeciez to sa niezalezne uslugi... Osobno masz TV, osobno masz Internet, Obydwie uslugi uprawniaja Cie do skorzystania z programu Smartdom. Jesli zlozysz wypowiedzenie, a potem przedluzysz umowe zachowujesz rabat. I serio wszystko juz zostalo powiedziane. Dlaczego masz stracic rabat skoro przedluzysz umowe?A to ze darmowe miesiaca sa jedynie po wypowiedzeniu to prawda i nieprawda. Jakbys przeczytal ten temat (jak inne, np. dotyczacy smartdomu to bys wiedzial). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Wczoraj złożyłem wypowiedzenie i dziś miałem tel. Propozycja. Premium + evobox + 2 multiroomy za 89.99 na 15miesiecy w tym 6 miesiecy za 59.99. Powiedziałem że chce darmowe miesiące jakieś, to powiedzieli że został mi rok, a jak powiedziałem żę złożyłem wypowiedzenie to troche poczekałem i powiedzieli że wypowiedzenie jest ale darmowe miesiące nie są jeszcze odblokowane. Powiedziałem żeby zadzwonili jak będzie lepsza oferta .... Zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Jak zlozyles zwykle wypowiedzenie, to nie ma co się dziwić, że masz takie oferty, chyba że wypowiadales w związku z Fightklub, to poczekaj albo sam zadzwoń i powiedz co chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 (edytowane) Tak. złożyłem z okazji usunięcia kanału. Normalnie bym musiał zapłacić karę, bo jeszcze rok mi został. Edytowane 20 Sierpnia 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu84 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Mam pakiet familijny i dekoder HD5000. Czy mogę dekoder wymienić na evoboxa? Jak tak to na jakich warunkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 @radziu84 Było już o tym mówione wielokrotnie w niniejszym wątku. Przejrzyj, proszę, kilka, kilkanaście ostatnich stron tego wątku, a znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werysoft Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Umowę mam od stycznia 2016 na 24/6, pakiety jak w stopce, 59,99 zł + czynsz za evoboxa 5 zł. Po niedzieli wysyłam wypowiedzenie z powodu Fightklub. Co mogę wynegocjować, jakie pakiety i na ile umowa, aby pozbyć się czynszu za evoboxa jak najtańszym kosztem?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Podobnie, jak kolega wyżej, przejrzyj kilka, kilkanaście ostatnich stron niniejszego wątku, a znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 A najlepiej to złóżcie wypowiedzenia...i nie przedłużajcie...Będzie święty spokój z dublowanymi pytaniami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werysoft Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 To chociaż powiedzcie, czy z moim stażem dostanę 12/5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Staż w Cyfrowym Polsacie nie ma znaczenia. Liczy się to, jaką umowę masz obecnie, tzn. na jaki okres. Skoro teraz masz umowę na 24 miesiące to kolejną spokojnie dostaniesz na okres 12 miesięcy. Musisz tylko przy tym "dobrze rozmawiać", bo konsultant "sam z siebie" raczej ci takiej umowy od razu nie zaproponuje, tylko np. na 15 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Chyba, że będziesz chciał znieść czynsz za Evoboxa, to wtedy umowa 15/3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Staż w Cyfrowym Polsacie nie ma znaczenia. Liczy się to, jaką umowę masz obecnie, tzn. na jaki okres. Skoro teraz masz umowę na 24 miesiące to kolejną spokojnie dostaniesz na okres 12 miesięcy. Musisz tylko przy tym "dobrze rozmawiać", bo konsultant "sam z siebie" raczej ci takiej umowy od razu nie zaproponuje, tylko np. na 15 miesięcy. A czy jest możliwe, że po umowie 12/5 wynegocjować da się raz jeszcze umowę 12/5? Udało się to komuś kiedyś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Na przemian 12/5 na 15.5 itd... przy zmianie dekodera /3 przy zmianie dekodera na Evobox pierwsza zawsze15/3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 @frezuj A gdy już ma się Evoboxa? To możliwa jest kombinacja przedłużania umów 12/5 i 15/5 na przemian? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Oczywiście, że się da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roboo Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Ten Polsat nie jest taki zły jak go malują Wczoraj złożyłem w APS wypowiedzenie w związku z wyłączeniem kanału gwarantowanego, a teraz właśnie dzwonił konsul. Bardzo mnie zdziwiło, że nie zaczynał od umowy na ponad 24 miesiące, a od razu zaproponował to samo co miałem czyli 12/5. Jedyne co się zmieniło to przeszedłem z Premium na Premium MAX. Kolejne 5 miesięcy za darmoszkę Fezuj to jak to w końcu jest piszesz że da się tylko na przemian 12/5 - 15/5 użytkownik kpw z tego co piszę dostał drugi raz 12/5 przechodząc na Premium max ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Po pierwsze to wydaje mi sie że ktoś popełnił błąd- albo konsul dając mu taką ofertę(ale jak to system łyknął ),albo @kpw źle coś zrozumiał,tę kwestię to może rozwiązać @swojadroga bądź ewentualnie @kyczniker* *(choć za wiarygodność tego głowy na pieniek bym nie położył) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as10A Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Indywidualne konwersacje (pertraktacje - rozmowa) z Polsatem, niekoniecznie z podpowiedzią znawców, którzy mają milion postów, mogą zakończyć się satysfakcjonującą dla Ciebie decyzją lub nie. Ale masz prawo spróbować. Próbuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpw Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) Fezuj to jak to w końcu jest piszesz że da się tylko na przemian 12/5 - 15/5 użytkownik kpw z tego co piszę dostał drugi raz 12/5 przechodząc na Premium max ? No właśnie mnie też to zdziwiło i dlatego o tym napisałem. Najlepsze jest to, że propozycja 12/5 padła na samym początku rozmowy ze strony konsula i zanim powiedziałem że chcę podnieść pakiet na wyższy. Po pierwsze to wydaje mi sie że ktoś popełnił błąd- albo konsul dając mu taką ofertę(ale jak to system łyknął ),albo @kpw źle coś zrozumiał. Czy ty mnie obrażasz? Żeby w tym przypadku źle coś zrozumieć mój poziom inteligencji musiałby być na poziomie inteligencji ziemniaka Zawsze proszę o przesłanie potwierdzenia zmian na e-mail i jak coś to będę się bronić Poprzedni aneks Obecny aneks Komuś kto ma wgląd w system CP mogę podać ID kontraktu i niech sobie sprawdzi. Jak już pisałem w innym temacie kilka dni temu: "Dzwoniłem na infolinię ze względu na problem z dekoderem, a miła Pani powiedziała przy okazji, że właśnie kończy mi się 24-miesięczna umowa i ma dla mnie nową ofertę. Trochę się zdziwiłem bo mam umowę 12/5 i jestem jeszcze w okresie promocyjnym (darmowym)." Prawdopodobnie mają bałagan w systemie i dlatego dali mi kolejny raz 12/5, chociaż konsul jasno mówił że czas trwania nowego aneksu będzie taki sam jaki mam teraz - czyli w systemie widzi prawidłowe dane. Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez kpw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 No właśnie mnie też to zdziwiło i dlatego o tym napisałem. Najlepsze jest to, że propozycja 12/5 padła na samym początku rozmowy ze strony konsula i zanim powiedziałem że chcę podnieść pakiet na wyższy. Czy ty mnie obrażasz? Żeby w tym przypadku źle coś zrozumieć mój poziom inteligencji musiałby być na poziomie inteligencji ziemniaka Nawet mi to na myśl nie przyszło, były to tylko przypuszczenia, ale z takim argumentem j.w. to nie ma dyskusji, konsul walnął babola i to XXL, pozostaje tylko pogratulować Ci Ty farciarzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelol1905 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Witam, miałem familijny max hd, sport hd, cinemax hd. 2 dni temu dostałem aneks 12/5 z racji wycofania fightklub. Dobrałem sobie on the go oraz 11 na czas nieokreślony 1 miesiac gratis. Moj okres rozliczeniowy to 14 dzien miesiaca. Zatem aneks wchodzi 14 wrzesnia. Czy on the go oraz eleven powinny dzialac juz teraz czy az po 14 wrzesnia? Dodam ze eleven zakodowany i on the go nieaktywny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba_72 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Mnie działa od razu. Okres od 2 września. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) Ja w środę przeszedłem z FMax HD + Sport + Film + Cinemax na Premium. W czwartek wieczorem HBO już działały a nowy okres rozliczeniowy zaczyna mi się dopiero 16 września. Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) Mi nie działały VOD,tel do CP i po kilku min. już świeciły,okres rozliczeniowy na nowej umowie od 28.08 Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.