Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, adam93 napisał:

Czy naprawdę tam pracują takie [beep]e i znowu trzeba co przedłużenie robić szopkę z wypowiedzeniem umowy i wtedy się jednak da owy pakiet załatwić ?

Co wy na takie praktyki , uda się zmienić to na extra + za 45zł , dekoder zostaje za 0zł + 10 multi ?

@adam93 Jak schodzisz z pakietu na niższy to lepiej złóż wypowiedzenie, aby uzyskać lepszą ofertę. Jak masz obecnie dekoder 4K za 0 zł miesięcznie, to tak Ci zostanie i Multiroom bez zmian też za 10 zł miesięcznie.

Edytowane przez django
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kopalnia dobrych rad jak widzę.  Wydzwaniają ws. 2. umów na 1 osobę  kończących się w listopadzie i grudniu 2022.

Są to Ultrabox za 0 zł z Nowym Comfortem za 29,99   i Nowy Comfort na wifiboxie za 22,5.. Na razie bez wypowiedzeń. To co teraz dadzą w tej samej cenie, z Optimum 5 zwyżki.

Da radę na 1. Optimum za 29,99 i 2.  dalej 22,5 ?  Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, django napisał:

@mad dog Moduł CAM jak za niego nie płacisz, to możesz go utrzymać za free, chyba że wymieniasz starszy typ na nowszy, to może być opłata. Negocjuj o pakiet Nowy Comfort+ w cenie 22,50 zł lub jak chcesz Eurosport 2, to negocjuj o pakiet Optimum+ w cenie 24,99 zł lub 29,99 zł i do tego dodatki:

- CANAL+ za 19,90 zł

- CANAL+ 4K Ultra HD za 0 zł

- Mistrzowska Piłka za 5 zł

- Eleven Sports za 11,90 zł

 

dzięki. dziś znów telefon i przy negocjacji oferty j.w. konsultant stwierdził, że pakiet canal + wraz z 4K UHD nie mogą dać za 19,99, bo to cena tylko dla tych, co wcześniej Canala nie mieli. prawda to, czy ktoś może potwierdzić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, mad dog napisał:

 

dzięki. dziś znów telefon i przy negocjacji oferty j.w. konsultant stwierdził, że pakiet canal + wraz z 4K UHD nie mogą dać za 19,99, bo to cena tylko dla tych, co wcześniej Canala nie mieli. prawda to, czy ktoś może potwierdzić?

 

Bzdury Ci wciska.

2 godziny temu, zygaj napisał:

Witam.

Kopalnia dobrych rad jak widzę.  Wydzwaniają ws. 2. umów na 1 osobę  kończących się w listopadzie i grudniu 2022.

Są to Ultrabox za 0 zł z Nowym Comfortem za 29,99   i Nowy Comfort na wifiboxie za 22,5.. Na razie bez wypowiedzeń. To co teraz dadzą w tej samej cenie, z Optimum 5 zwyżki.

Da radę na 1. Optimum za 29,99 i 2.  dalej 22,5 ?  Z góry dzięki.

Możesz  mieć na 2 umowach Comfort za 22,50, albo Optimum za 24,99.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, mikolaj.krot napisał:

3. Czy w jakiś sposób mogę wymienić wifi Box?

 

Z góry dzięki za pomoc.

 

ad.3. Przy wymianie w multiroomie "szrota" wfibox na Ultrabox 4K bez dysku doliczają opłatę aktywacyjna w wysokości 49,- . Ten dekoder w multiroomie jest co miesiąc za 15,- .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, PawelTSW napisał:

 

Nie kłam. 

Nie kłamie. W środę wymieniałem przy aneksowaniu umowy. W punkcie podczas wymiany wyświetliła się opłata aktywacyjna. Wykonałem telefon do biura utrzymania klienta, który potwierdził brak anulowania opłaty aktywacyjnej. Jako, że nie zostałem o tym fakcie powiadomiony przy akceptacji aneksowania swojej umowy ( patrz kilka linijek wyżej, w tym temacie), po konsultacji z kierownikiem działu otrzymałem w ramach rekompensaty za taką sytuację do swojego pakietu Superpremium+ 4K dwa kanały Cinemax.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ircios napisał:

Ogólnie jest za free aktywacja dekodera jak i MR przy aneksowaniu. A jak Ci coś nie pyklo

Ale to " nie pykło" jest wyświetlane w systemie, którym posługują się w punktach, to raz. A dwa skoro była rozmowa z kierownikiem działu utrzymania klienta i w efekcie przyznanie rekompensaty za brak właściwej informacji, to nie jest więc jednorazowy przypadek. Owszem dotąd wymiana bezpłatna była (bez aktywacji) dekodera głównego na 4K i dalej tak jest. Wymiana bezpłatna dekodera dodatkowego bez opłaty aktywacyjnej uszkodzonego dekodera na działający prawidłowo, bez różnicy jaka marka dekodera. Natomiast przejście w dekoderze dodatkowym na 4K, przy utrzymaniu zero opłat za dekoder główny oraz dysk jest opłata. Informacja nie "wyssana" z palca tylko potwierdzona przez kierownika działu utrzymania klienta.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, waldi123 napisał:

W środę wymieniałem przy aneksowaniu umowy.

Ja wymieniałem dziś kolejny dekoder (to już 4 wifibox => ultrabox 4k) w ciągu 2 miesięcy i ani razu nie było opłaty aktywacyjnej. 

4 minuty temu, waldi123 napisał:

Natomiast przejście w dekoderze dodatkowym na 4K, przy utrzymaniu zero opłat za dekoder główny oraz dysk jest opłata

Nie ma żadnej opłaty.  

Edytowane przez PawelTSW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, PawelTSW napisał:

Idąc twoim tokiem myślenia mogłeś przedłużyć umowę na wifibox, po czym wymienić dzień później na 4k za 0 :D

No tak. 

Dziękuje. To zmienia postać rzeczy. Opłata aktywacyjna pojawia się podczas aneksowania umowy, nowej umowy, podczas wymiany dekodera w mulitroomie na 4K. Informacja od kierownika działu utrzymania klienta. Nie wiedziałem o takiej opłacie aktywacyjnej, ponieważ dotąd jej nie było przy aneksowaniu umowy i wymianie dekodera na inny model. Nie byłem o tym informowany dlatego w ramach rekompensaty za błąd po ich stronie otrzymałem do Superpremium+ 4K dwa Cinemaxy, które w tym pakiecie normalnie nie występują.

Edytowane przez waldi123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, waldi123 napisał:

Opłata aktywacyjna pojawia się podczas aneksowania umowy

To po co wymieniać przy aneksowaniu jak dzień później można dostać za 0? :D

Pierwszy raz słyszę by ktoś płacił aktywację przy przedłużeniu :D

@ircios by chętnie ci powiedział o opłacie aktywacyjnej przy przedłużeniu umowy. 

Jak dla mnie to zrobili cię na 49 zł :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Optimum+ za 29,99 z 24 m a po tym okresie za 33,99 z/m dla Abonent02/21) L, CANAL+ 4K ULTRA HD 0 z/m dla Abonent07/20), CANAL+ za 19,90 z/m z dla Abonent05/21), HBO z nc+go TV HBO GO 0 z 2 m i 25 z/m dla AbonentNajem 4K UltraBOX+ bez dysku za 0 z/m dla Abonent03/20), Najem Dysk PVR 1 TB za 0 z/m dla Abonent03/20). To chyba taka standard oferta pewnie można było taniej o 5 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, ircios napisał:

Takie reguly gry. Jak ciężko Ci wysłać wypowiedzenie online,  to próbuj bez. Pokaż siłę pokaż moc. Już nie jeden dostał dobra ofertę bez wypowiedzenia.

E+ za 44,99 jest jak najbardziej osiągalne. 

Skoro umowa do 31.08 czyli wypowiedzenie dopiero możliwe od 01.08 do wysłania online ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...