czerstwy Opublikowano 30 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2021 9 godzin temu, Stasio777 napisał: To teraz dopełnienie do Extra od razu dają? Dają 3 godziny temu, lakiman napisał: Co to znaczy wcisnąć sobie filmboxy? Przynajmniej konsultant ze 2 x musiał powtórzyć nazwę pakietu. Jak pisałem byłem zajęty czym innym i w tym czasie nie umowa mi była w głowie. Zreszta jak pisałem kompletnie nie zależy mi na zobowiazaniu. Te Filmboxy niby były po co by zobowiązanie było za ok 60zeta i wtedy moga dać MP za free. Zresztą gdy mało Ci zależy to najlepiej sie negocjuje bo nie masz żadnego parcia na umowę.Dziś telefony już od rana teraz dostałem to do akceptacji 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 1 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2021 Zastanawiam się czy uda mi się z nimi dogadać przed wigilią najbardziej interesuje mnie comfort+z c+ z ewentualnym dopełnieniem do ekstra do tego c+4K i ewentualnie hbo i do tego ultrabox w multiroom schodzę z superpremium 4K i ciekawe czy uda mi się zejść poniżej 100zł miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 1 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2021 (edytowane) Ultrabox w multiroom jeszcze nie ma, i zapewne jak będzie to +15 to jak chcesz się zmieścić w 100..? Edytowane 1 Listopada 2021 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2021 Do Comfortu też nie dostanie dopełnienia do Extra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 1 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2021 (edytowane) Z comfortem i umową na dwa lata może się uda comfort+c+z c+4K +mistrzowska pilłka+hbo+ multi z ultraboxsem Edytowane 2 Listopada 2021 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzciona Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 (edytowane) Witam, Mam pytanie czy jest ktoś w podobnej sytuacji jak moja. Umowa do końca lutego. Obecny pakiet to: pakiet extra+, canal+ (wszystkie), eleven sports, multiroom standard (po cyfrze) najem PVR ( UltraBox+/PVR PACE › i WiFi Box+ / SAGEMCOM DSIW74 (MR) ) - karty cameleon cena 81,89 zł Wypowiedzenie złożone Czy jest ktoś w podobnej sytuacji i przedłużał ostatnio umowę oraz dobierał to tego Mistrzowską Piłkę? Pytanie nr 2 - czy jest możliwość wymiany dekoderów (lub przynajmniej tego PACE), ale żeby działały w taki sposób jak do tej pory - czyli niezależnie (bez spinania kablem lub wspólna się wifi) - bez kontroli dostępu. Edytowane 2 Listopada 2021 przez trzciona dodanie informacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corsair28 Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 Umowa do końca listopada, wypowiedzenie poszło w połowie października ( potwierdzone ). Do dzisiaj "zero" kontaktu odnośnie przedłużenia umowy. Sądzicie, że będą dzwonić? Czy samemu zacząć się tym interesować. W poprzednich latach dzwonili co drugi dzień, wręcz nachalnie a teraz cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 Teraz, corsair28 napisał: Umowa do końca listopada, wypowiedzenie poszło w połowie października ( potwierdzone ). Do dzisiaj "zero" kontaktu odnośnie przedłużenia umowy. Sądzicie, że będą dzwonić? Czy samemu zacząć się tym interesować. W poprzednich latach dzwonili co drugi dzień, wręcz nachalnie a teraz cisza. Nie jeden tu był w takiej sytuacji. Do końca lutego dużo czasu. Na dzień dzisiejszy nie zawracaj sobie głowy. Złóż w grudniu wypowiedzenie, albo teraz jak chcesz i zapoznaj się z ofertami podanymi tu w temacie. Będziesz wiedział czego oczekiwać, a także dowiesz się, że masz marne szanse na MR niezależny, ponieważ operator wycofuje tą usługę działająca na tej zasadzie. @corsair28 zadzwoń do DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 @trzciona nie przedłużysz na niezależnych dekoderach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 8 minut temu, corsair28 napisał: Umowa do końca listopada, wypowiedzenie poszło w połowie października ( potwierdzone ). Do dzisiaj "zero" kontaktu odnośnie przedłużenia umowy. Sądzicie, że będą dzwonić? Czy samemu zacząć się tym interesować. W poprzednich latach dzwonili co drugi dzień, wręcz nachalnie a teraz cisza. Od połowy listopada zaczną dzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RR1111 Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 Moja umowa wygasła 31.10.2021, można ją jeszcze jakoś przedłużyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzciona Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 Godzinę temu, PawelTSW napisał: @trzciona nie przedłużysz na niezależnych dekoderach. Czyli muszą mi wymienić te dekodery, które mam? Działają wolno, ale działają. Myślałem, że to dotyczy tylko tych co mają od nich moduły i działają na własnym sprzęcie. Jednym słowem lipa, bo pewnie za nowe dekodery będzie dodatkowa zapłata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RR1111 Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 Moja umowa wygasła 31.10.2021, można ją jeszcze jakoś przedłużyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 14 dni na zdanie sprzętu w tym czasie rzutem na taśmę możesz przedłużyć. Dzwoń do DUK Telefon do znalezienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 33 minuty temu, trzciona napisał: Czyli muszą mi wymienić te dekodery, które mam? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 37 minut temu, trzciona napisał: Czyli muszą mi wymienić te dekodery, które mam? Działają wolno, ale działają. Myślałem, że to dotyczy tylko tych co mają od nich moduły i działają na własnym sprzęcie. Jednym słowem lipa, bo pewnie za nowe dekodery będzie dodatkowa zapłata. Nie dość, że musisz wymienić to jak chcesz dalej mieć w dwóch lokalizacjach to 2 umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 2 godziny temu, RR1111 napisał: Moja umowa wygasła 31.10.2021, można ją jeszcze jakoś przedłużyć? Sprecyzuj pytanie - co masz na myśli pisząc wygasła? Jeżeli nie wypowiedziałeś umowy to przeszła na okres nieoznaczony, a jeżeli wypowiedziałeś to uległa rozwiązaniu. W pierwszym przypadku nadal umowa obowiązuje, a w drugim możesz próbować przedłużyć przez Dział Utrzymania Klienta (DUK). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RR1111 Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 uległa rozwiązaniu, jakoś mało się starali w tym roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
django Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 51 minut temu, RR1111 napisał: uległa rozwiązaniu, jakoś mało się starali w tym roku @RR1111 To dzwoń do Działu Utrzymania Klienta i wznowią Ci umowę przez przedłużenie jej. Napisałem tak w ogóle do Ciebie na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaru6 Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 W dniu 28.10.2021 o 09:15, yaru6 napisał: Przedłużyłem na 2 lata na poniższych warunkach: Extra+ z CANAL+ i Netflix 60 zł 3 m, 109,99 zł 21 m i 139,99 zł/m dla Abonentów (08/21) L, CANAL+ 4K ULTRA HD 0 zł/m dla Abonentów (07/20), HBO i HBO GO 0 zł/m dla Abonentów (07/20), Mistrzowska Piłka za 0zł/m dla Abonentów (07/21), Najem 4K UltraBOX+ bez dysku za 0 zł/m dla Abonentów (03/20), Najem Dysk PVR 1 TB za 0 zł/m dla Abonentów (03/20) Całość za 109,99 zł mc Co o tym sądzicie, dobra cena? W dniu 28.10.2021 o 10:18, mateusz14422 napisał: Po 3 miesiącach opłata wzrasta. Nie, cenę 109,99 mam na 2 lata. Po tym czasie wzrasta oczywiście, o ile nie złożę wcześniej wypowiedzenia. Ciekawi mnie czy często dają HBO i HBO GO na 2 lata za 0zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 Nie wiem jak to jest z ofertami z netfliksewm w pakiecie ale ta wygląda całkiem spoko może ktoś mi podpowie jak cenowo wygląda pakiet 4k netfliksa w umowie z c+ jest taniej niż w miesięcznej subskrybcji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 Czy taniej może o parę złotych ale jesteś uwiązany na całą umowę. Na stronie Netflix możesz mieć - płacić np. na miesiąc - dwa a później 3 miesiące przerwy. Płacisz oglądasz - nie jesteś uwiązany na smyczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 Dlatego pytam o ile jest taniej. nie zapominajmy że tu jest 6mc za darmo więc de facto może być taniej poza tym ceny za netflix rosną a te na umowie raczej nie wzrosną..... każdy kij ma dwa końce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaru6 Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 Wychodzi 28zł za pakiet Standard Netflixa, zamiast 43zł. A co do uwiązania na całą umowę, to nie problem - i tak płacę co miesiąc, bo cała rodzina z tego korzysta w domu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 13 minut temu, _Artek_ napisał: Nie wiem jak to jest z ofertami z netfliksewm w pakiecie ale ta wygląda całkiem spoko może ktoś mi podpowie jak cenowo wygląda pakiet 4k netfliksa w umowie z c+ jest taniej niż w miesięcznej subskrybcji? U mnie przy przedłużeniu zaproponowali mi za 38 zł ( HD na dwa urządzenia ) w abonamencie. Z dopłatą 9 zł (wł / wył 4k na 4 urządzenia ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.