madridista555 Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 W dniu 2.08.2021 o 11:11, maniek357 napisał: W umowie masz kwotę jaką będziesz płacił na nieokreślonym. Zazwyczaj to kilka zł więcej. Rozumiem że jeśli umowa przejdzie na czas nie określony to okres wypowiedzenia takiej umowy wynosi miesiąc bez żadnych kar/opłat dodatkowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 35 minut temu, madridista555 napisał: Rozumiem że jeśli umowa przejdzie na czas nie określony to okres wypowiedzenia takiej umowy wynosi miesiąc bez żadnych kar/opłat dodatkowych Tak. Jedyną dodatkową opłatą może być podwyższony abonament względem okresu oznaczonego. Jeśli miałeś coś zrabatowane (np. Mistrzowska Piłka za 0zł/30zł) to jeśli nie wyłączysz dodatkowych kanałów to będziesz za nie bulił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Godzinę temu, Mikizncplus napisał: Wszystkim nie. Natomiast jest grupa osób oznaczonych którym przedłużeniem zajmuje się specjalny dział, póki co CC, niebawem zostanie to rozszerzone również na salony. Wtedy zamiast usługi MR dostajesz drugą umowę, najczęściej na pakiet Extra za 20zł z G5 lub Extra z C+ za 35zł z G5. Docelowo grupa objęta będzie się zwiększać. Jeśli już jesteś "oznaczony" to nie ma wyjątku. Co to znaczy "z G5"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ainsztain Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Czyli mam pecha. Oznaczyli mnie w ciągu ostatnich 2 tygodni. Było wtedy brać ten MR za 120 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 9 minut temu, ainsztain napisał: Czyli mam pecha. Oznaczyli mnie w ciągu ostatnich 2 tygodni. Było wtedy brać ten MR za 120 zl Po czym poznałeś że niby cię zablokowali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gas Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 (edytowane) Witam, może komuś przyda się: dojdzie 5 zł/m-c za dekoder z dyskiem; umowa na 12 m-cy (takie ustalenia telefoniczne); pierwszy mail 24 m-ce; drugi (tak jak wspomniał pracownik; ponoć inaczej nie mógł) info o 12 m-cach Edytowane 3 Sierpnia 2021 przez Gas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Godzinę temu, kamil2505 napisał: Co to znaczy "z G5"? Wifipremium box. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 @Mikizncplus za dużo macie klientów, że wprowadzacie takie zmiany? Przyznam, że jak i ja będę w tej puli klientów to będzie to kolejny powód, żeby z C+ się pożegnać i w całości przejść do streamingu. Oferta C+ robi się tak słaba, że już naprawdę przysłowiowej "łaski" nie robicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 To nie chyba dział do wyrażania opinii oraz płaczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 @Mikizncplus akurat wyrażanie opini to w tym miejscu to standard, bo ktoś opiniuje czy dana oferta jest dobra czy nie. Więc na co dzień są tego typu posty. Płacz? Żeby jeszcze było po czym. Wy chyba naprawdę żyjecie w przekonaniu, że ludzie potrzebują pakiety z 160 kanałami, z których ogladają może 1/6. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 (edytowane) @kamil2505 Bez wycieczek osobistych, nie ma żadnego Wy, jestem tutaj Ja. Co do mnie to uwierz mi że nie zależy mi czy oglądasz 160 kanałów czy 2 kanały. Ja nie oglądam telewizji w ogóle chociaż mam pełny pakiet za darmo, mam ciekawsze rzeczy do robienia w życiu Dla mnie to jest biznes, na którym zarabiam i z którego się utrzymuję, więc czy sprzedam komuś dostęp do full pakietu czy miernego, serio wisi mi to bo narzekać nie mogę. Natomiast co do samej sytuacji to chyba od samego początku zdawałeś sobie sprawę, że zostanie to kiedyś ujednolicone. Nigdy nie było przyzwolenia na korzystanie z dwóch kart w różnych lokalizacjach - jeśli masz taki zapis w regulaminie to chętnie poczytam. To że tak klienci robili nie zmienia faktu że w umowie jest zapis że usługa ma działać w jednym gospodarstwie domowym. Dodam jeszcze tylko od siebie że z badań wynika że 40% abonentów w ciągu 2-5 lat wraca, także nie ma sensu palić za sobą mostów Edytowane 3 Sierpnia 2021 przez Mikizncplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ainsztain Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 (edytowane) 2 godziny temu, PawelTSW napisał: Po czym poznałeś że niby cię zablokowali? W punkcie już nie mają żadnej oferty, każą dzwonić na infolinię. 2 tygodnie mieli ofertę, ale niby umowa do listopada więc myślałem że bez spiny. Na infolinii po długim czekaniu wczoraj nie ma żadnej oferty i oddzwaniają ze specjalnego działu ze "specjalną" ofertą. Dwie umowy, w "super" cenie. Trzeba pisać chyba wypowiedzenie. Edytowane 3 Sierpnia 2021 przez ainsztain Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirkoz Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 witam Przed chwila telefon z DUA z Krakowa. W tej chwili mam pakiet comfort z opcja canal+ (w tym c+ultra hd) za 69,99 zł. Zaproponowano mi to samo, ale nie na 12 miesięcy tylko do wyboru albo 15 m-cy lub 24 m-ce. Odmówiłem, czekam na lepsze oferty. Pani z DUK chciała mi dać dodatkowo pakiet extra za 69,99 zł, ale bez c+ultra hd. Odmówiłem, bo oferta sportowa coraz uboższa. Zobaczę, czy będzie oferta viaplay w stremingu lub w postaci kanałów satelitarnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 1 godzinę temu, Mikizncplus napisał: @kamil2505 Bez wycieczek osobistych, nie ma żadnego Wy, jestem tutaj Ja. To nie są żadne wycieczki osobiste. Często stajesz w roli przedstawiciela operatora oferując pomoc przy przedłużeniu umowy. Nieoficjalnego, ale jednak. Więc nie widzę nic złego w określeniu "Wy". Sam stanowisz część zespołu C+. 1 godzinę temu, Mikizncplus napisał: Ja nie oglądam telewizji w ogóle chociaż mam pełny pakiet za darmo, mam ciekawsze rzeczy do robienia w życiu No to super. To tym bardziej powinieneś zrozumieć znaczenie zwrotu "łaski nie robicie". Mi też tv nie jest niezbędna do życia. 1 godzinę temu, Mikizncplus napisał: Dla mnie to jest biznes, na którym zarabiam i z którego się utrzymuję, więc czy sprzedam komuś dostęp do full pakietu czy miernego, serio wisi mi to bo narzekać nie mogę. Jakiś czas temu w innym wątku dot. pracy w C+ sam stwierdziłeś, że "złote czasy" już minęły. Ale w sumie nie interesuje mnie jak na tym wychodzisz. 1 godzinę temu, Mikizncplus napisał: Natomiast co do samej sytuacji to chyba od samego początku zdawałeś sobie sprawę, że zostanie to kiedyś ujednolicone. Nigdy nie było przyzwolenia na korzystanie z dwóch kart w różnych lokalizacjach - jeśli masz taki zapis w regulaminie to chętnie poczytam. To że tak klienci robili nie zmienia faktu że w umowie jest zapis że usługa ma działać w jednym gospodarstwie domowym. Zaskoczę Cię, bo korzystam z Multiroom po Cyfrze+ od jakiś 11 lat zgodnie z zapisem umowy, czyli w jednym gospodarstwie domowym. Nie interesuje mnie to, że ktoś robi inaczej. To C+ powinno wiedzieć jak ten problem rozwiązać. Jednak czy właściwym jest stawienie klienta w sytuacji, gdzie zamiast Multiroom ma podpisywać kolejną umowę, często z niższym pakietem za wyższą cenę? No chyba nie. To po prostu wciskanie kolejnej umowy z niższym pakietem niż na głównym. Przy okazji będzie "pompowanie" statystyk. Przecież można zaoferować rozwiązanie z "n" albo chociażby wprowadzić koniecznosc przekladania kart co kilka dni między dekoderami. Wtedy uniknie się "cwaniakowania" z Multiroom na dwa domy. 1 godzinę temu, Mikizncplus napisał: Dodam jeszcze tylko od siebie że z badań wynika że 40% abonentów w ciągu 2-5 lat wraca, także nie ma sensu palić za sobą mostów Super. Czyli badanie na przestrzeni kilku lat zrobione skoro określacie powroty nawet w ciągu 5 lat. W międzyczasie wystartowaliście z serwisem C+Online, który dziala coraz lepiej. Dzisiaj jest tyle treści do wyboru, że wiązanie się umową terminową nie ma sensu. Już lepiej skorzystać z C+Online. Włączyć kiedy się chce, do tego można dobrać w atrakcyjnej cenie Netflix czy HBO i podzielić platnosci z kimś na dwa, na co z resztą wyrażacie zgodę. Do tego nie muszę się fatygować do punktu, by podpisywać umowę. Więc na końcu niestety i Ty jesteś stratny. Druga kwestia, że też nie bardzo jest sens wracać. W przyszłym roku nie będzie już w C+ Premier League oraz GP na żużlu. Na wyłączność zostanie już tylko pół hiszpańskiej i tenis. Nawet Ekstraklasa jest juz dostępna w CP. Filmowo tez coraz gorzej. W tym tygodniu aż jedna premiera - bułgarskiego filmu (z całym szacunkiem do bułgarskiego kina, ale ocena na iMDb nie sięga 3,0). Ale ciekawe czy te statystyki będą się zmieniać. Mimo wszystko doradzanie w tej sytuacji by "nie palić mostów" takie chyba nie na miejscu. Tyle ode mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry44 Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 (edytowane) Witajcie, czy oferty przedłużenia umowy na panelu klienta to będą te same jak zadzwoni konsultant? mam Nowy Start+ za 14,99 zł do końca roku ale w domu we wrześniu kończy się Cyfrowy Polsat i myślę żeby wziąć większy pakiet i multiroom. Dostałem też maila że mają dla mnie superofertę za staż. W sumie wystarczy mi Optimum+ pakiet Canal+ pakiet Eleven MP Multiroom dostęp nc+go/c+online za ile ktoś taką ofertę wyrwał ? teraz widzę ze na stronie mi proponują Optimum+ za 30zł ale jak pakiet z Canal+Eleven to ten sam pakiet jest już za 55zł+28zł za Canal+ i 12 zł za Eleven i 5 zł za C+4K. ale scam. Widziałem tu na forum ze niektórzy dostawali za darmo paczki C+ i Mistrzowską Piłkę. Edytowane 3 Sierpnia 2021 przez Harry44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 @kamil2505 Zacznijmy w ogóle od początku. Skąd sobie wziąłeś że zamiast STAREGO MR trzeba wziąć nową, kolejną umowę? To jest jedynie propozycja dla osób które faktycznie posiadają umowę w dwóch różnych lokalizacjach. Jeśli korzystasz w jednej tj. mówisz to po prostu Twoje sprzęty zostaną połączone w sieć i po płaczu. Najpierw proponuję się zaznajomić z tematem a potem wypowiadać na forum Reszta Twoich [beep]n nawet nie czytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 13 minut temu, Mikizncplus napisał: Zacznijmy w ogóle od początku. Skąd sobie wziąłeś że zamiast STAREGO MR trzeba wziąć nową, kolejną umowę? Stąd: 5 godzin temu, ainsztain napisał: Czy to prawda, że zablokowano całkowicie oferty przedłużeniowe na niezależny multiroom i wszystkim są proponowane zamiast 1 umowy 2 niezależne umowy na każdy dekoder osobno. Oczywiście z wyższą cena? Może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć? 5 godzin temu, Mikizncplus napisał: Wtedy zamiast usługi MR dostajesz drugą umowę, najczęściej na pakiet Extra za 20zł z G5 lub Extra z C+ za 35zł z G5. Docelowo grupa objęta będzie się zwiększać. Jeśli już jesteś "oznaczony" to nie ma wyjątku. Skoro "nie trzeba" to po co C+ blokuje mu przedłużenie umowy z Multiroom tylko chce wcisnąć drugą umowę o której z resztą sam piszesz? I skoro to: 14 minut temu, Mikizncplus napisał: To jest jedynie propozycja dla osób które faktycznie posiadają umowę w dwóch różnych lokalizacjach. To dlaczego: 5 godzin temu, Mikizncplus napisał: .Jeśli już jesteś "oznaczony" to nie ma wyjątku. 11 minut temu, Mikizncplus napisał: Reszta Twoich [beep]n nawet nie czytam. "Nie czytam", ale wątek dotyczący Multiroom akurat "wyłapałem" i reszty "nie czytam". Ale farta miałeś. Szczególnie, że wątek ten był gdzieś w środku mojej wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry44 Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Zadzwoniłem sam do Canal+ i taką ofertę dostałem: Optimum+ Eleven Sports paczka Canal+ z C+4K Mistrzowska Piłka Multiroom dekoder 4K umowa na 24 miesiące za 87 zł. Jak oceniacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 7 minut temu, Harry44 napisał: Zadzwoniłem sam do Canal+ i taką ofertę dostałem: Optimum+ Eleven Sports paczka Canal+ z C+4K Mistrzowska Piłka Multiroom dekoder 4K umowa na 24 miesiące za 87 zł. Jak oceniacie? Szukam czegoś podobnego ale bez 4K i na 12 miesięcy. No i najlepiej z 30 zł taniej. Nie wiem ile sobie liczą za to 4K ale w mojej opinii 87zl to dużo za ten pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 @kamil2505 Eh, jeszcze raz bo słabo trybisz. Jak dobrze wiesz są klienci w Canal+ którzy posiadają stary system MR, "niezależny". Abonenci którym kończy się taka umowa, zostali oznaczeni w bazie w celu zmiany ich systemu MR. Dlatego też takimi osobami opiekuję się póki co wybrana grupa konsultantów CC i z nimi póki co mogą abonenci dokonać przedłużenia umowy. Jeśli abonent został już w takiej bazie oznaczony, nie ma możliwości przedłużenia póki co umowy z nikim innym niż pracownikiem biorącym udział w tym projekcie. Abonent który korzysta z oferty MR w dwóch lokalizacjach otrzymuje ofertę drugiej nowej umowy z dekoderem G5 w bardzo korzystnych cenach; sporo taniej niż podpisanie drugiej umowy według ofert obowiązujących. Klient który korzysta z MR w jednej lokalizacji NIE musi pobierać drugiej umowy, jego MR zostaje połączony. Więc jeszcze raz, zacznij czytać ze zrozumieniem. Nikt nikomu nic nie narzuca, żadnej kolejnej umowy, nikt nikomu nic nie zabrania, klient wciąż może przedłużyć umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lecho Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 42 minuty temu, Harry44 napisał: Zadzwoniłem sam do Canal+ i taką ofertę dostałem: Optimum+ Eleven Sports paczka Canal+ z C+4K Mistrzowska Piłka Multiroom dekoder 4K umowa na 24 miesiące za 87 zł. Jak oceniacie? Możesz mieć trochę lepszy pakiet w tej cenie. Extra+ Eleven Sports CANAL+ CANAL+ 4K Mistrzowska Piłka Multiroom dekoder 4K Moduł Cam History, History 2, Adventure i Sportklub Wszytko za 87 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldzio Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 (edytowane) Cześć, mam umowę na czas nieokreślony Comfort, C+, MR Cyfra+, 2 x Camel z dekoderem Pace czyli Ultrabox+, jedna karta goła. Przy podpisaniu nowej umowy na 24 m na jakie możliwie najlepsze dekodery można wymienić Camele? Dzięki za radę. Edytowane 3 Sierpnia 2021 przez waldzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 57 minut temu, Mikizncplus napisał: @kamil2505 Eh, jeszcze raz bo słabo trybisz. Jak dobrze wiesz są klienci w Canal+ którzy posiadają stary system MR, "niezależny". Abonenci którym kończy się taka umowa, zostali oznaczeni w bazie w celu zmiany ich systemu MR. Dlatego też takimi osobami opiekuję się póki co wybrana grupa konsultantów CC i z nimi póki co mogą abonenci dokonać przedłużenia umowy. Jeśli abonent został już w takiej bazie oznaczony, nie ma możliwości przedłużenia póki co umowy z nikim innym niż pracownikiem biorącym udział w tym projekcie. Abonent który korzysta z oferty MR w dwóch lokalizacjach otrzymuje ofertę drugiej nowej umowy z dekoderem G5 w bardzo korzystnych cenach; sporo taniej niż podpisanie drugiej umowy według ofert obowiązujących. Klient który korzysta z MR w jednej lokalizacji NIE musi pobierać drugiej umowy, jego MR zostaje połączony. Więc jeszcze raz, zacznij czytać ze zrozumieniem. Nikt nikomu nic nie narzuca, żadnej kolejnej umowy, nikt nikomu nic nie zabrania, klient wciąż może przedłużyć umowę. W pierwszym poście nie napisałeś, że klient ma do wyboru albo podłączenie Multiroom albo nową umowę, więc trudno czytać ze zrozumieniem coś, co nie zostało napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 25 minut temu, waldzio napisał: Cześć, mam umowę na czas nieokreślony Comfort, C+, MR Cyfra+, 2 x Camel z dekoderem Pace czyli Ultrabox+, jedna karta goła. Przy podpisaniu nowej umowy na 24 m na jakie możliwie najlepsze dekodery można wymienić Camele? Dzięki za radę. 4k + Wifibox lub moduł Cam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 (edytowane) 26 minut temu, waldzio napisał: Cześć, mam umowę na czas nieokreślony Comfort, C+, MR Cyfra+, 2 x Camel z dekoderem Pace czyli Ultrabox+, jedna karta goła. Przy podpisaniu nowej umowy na 24 m na jakie możliwie najlepsze dekodery można wymienić Camele? Dzięki za radę. @waldzio Możesz teraz w trakcie trwania umowy dobrać w salonie CANAL+ moduł CAM CI+ ECP lub dekoder wifiBox+ jako sprzęt uzupełniający w Multiroom post Cyfra+. Oczywiście goła karta Cameleon zostanie wymieniona na kartę Cayman sparowaną ze sprzętem. Natomiast przy przedłużeniu umowy główny dekoder Pace PVR z kartą Cameleon możesz wymienić na dekoder 4K UltraBox+ z dyskiem 1 TB z kartą Cayman. Edytowane 3 Sierpnia 2021 przez lukx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.