Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Wstepnie przedłużyłem dziś umowę na 15m na pakiet extra+ z MR, dwa dekodery w tym jeden 4k z dyskiem za 64,99zl. Dodatkowo na 3m dostałem paczkę C+ oraz na 5m paczkę HBO. 

Mialem dostać maila do zatwierdzenia a tu minęło parę godzin od rozmowy a maila nie ma :(

 

Czy ktoś się orientuję po jakim czasie są wysyłane takie maile z ofertą do zatwierdzenia? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, buzzer napisał:

Witajcie,

 

Wstepnie przedłużyłem dziś umowę na 15m na pakiet extra+ z MR, dwa dekodery w tym jeden 4k z dyskiem za 64,99zl. Dodatkowo na 3m dostałem paczkę C+ oraz na 5m paczkę HBO. 

Mialem dostać maila do zatwierdzenia a tu minęło parę godzin od rozmowy a maila nie ma :(

 

Czy ktoś się orientuję po jakim czasie są wysyłane takie maile z ofertą do zatwierdzenia? 

Właśnie przedłużyłem umowę, e-mail z uzgodniona oferta wpadł po 10 minutach od zakończenia rozmowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, piotr77sat napisał:

Sprawdź w SPAM, a jak nie ma  to dzwoń.

Niestety nic nie ma. Jutro zadzwonię. 

 

Dziś zadzwoniłem i nic nie zostało wysyłane bo nie było w systemie info o wczorajszej rozmowie. Pani odtworzyła ofertę i ta ważna jest 7dni.

 

Tak jak pisałem wcześniej to w ofercie dostałem 3 pełne miesiace paczki canal+ oraz 5 pełnych miesięcy HBO. 

Jak zaakceptuje ofertę teraz to c+ skończy się z końcem sierpnia a HBO z końcem pazdziernika. 

I teraz pytanie: jak ofertę zaakceptuje w ostatnim dniu jej obowiązywania tj 1.06 to te darmowe paczki c+ i HBO będą aktywne o miesiąc później czyli C+ na koniec września a HBO na koniec listopada? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś po krótkich negocjacjach udało się jednak dorzucić Cinemaxy.
 

Wybrane usługi Pakiet Extra+ z CANAL+, HBO, CANAL+4K ULTRA HD, CINEMAX, FOX Play, Filmbox Pack, HBO GO, MISTRZOWSKA PIŁKA, Nat Geo Play, Paramount Play, Najem Moduł CAM 10zł
Wybrane promocje Extra+ z CANAL+ 94,99 zł 24 m, a po tym okresie 103,99 zł/m dla Abonentów (05/20) L, CANAL+ 4K ULTRA HD 0 zł/m dla Abonentów (07/20), Cinemax 0 zł/m dla Abonentów (07/20), Filmbox Pack 5 zł/m dla Abonentów, HBO i HBO GO 0 zł/m dla Abonentów (07/20), Mistrzowska Piłka za 0zł/m dla Abonentów (01/19), Moduł CAM 0 zł dla Abonentów
Czas trwania umowy
(okres oznaczony umowy)
od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +
24 mies.
KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 99,99  zł
Prognozy kolejnych płatności sprawdzaj na bieżąco na strefa.canalplus.pl

 

Dzięki za pomoc, a w szczególności @lukx95 :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mnie baba dzisiaj zdenerwowała propozycją. Dzwoniła kilka dni temu i zaproponowała: Superpremium 4K + HBO Go + Eleven Sports + Mistrzowska Piłka do tego Netflix Premium -przez 6 miesięcy 139 zł potem chyba 186 zł...  Dzisiaj dzwoni inna z tą samą propozycją i mówi to samo tyle , że Netflix standard i od razu 180 zł :D   Denerwują mnie pomału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kidnaper123 napisał:

Ja chciałem wymienić dekoder na 4k i dokupić kanał 4k UHD i też nie dało rady. Wkur.....mnie takie podejście. Mimo że kończy mi się umowa w grudniu to już im puszczam wypowiedzenie.  

Potwierdza sie tylko informacja ze niestety tych dekow brak, sam rowniez bym wymienil . Jak mozna bylo nie wymienilem teraz niestety nie ma takiej mozliwosci 🤔😤

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Dzisiaj Pani zadzwoniła z umową przedłużeniową. Zapytała jakie są moje warunki. 

 

Powiedziałem iż interesuje mnie Pakiet Relax+ z Canal+, HBO, Cinemax i Multriroom. 

 

Pani powiedziała że nie ma takiego pakietu. Grzecznie na razie podziękowałem. Czy to prawda że nie można dobrać takiej oferty? A jeśli można to jakie można najmniejsze ceny wynegocjować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Vaniliovsky napisał:

Cześć. Dzisiaj Pani zadzwoniła z umową przedłużeniową. Zapytała jakie są moje warunki. 

 

Powiedziałem iż interesuje mnie Pakiet Relax+ z Canal+, HBO, Cinemax i Multriroom. 

 

Pani powiedziała że nie ma takiego pakietu. Grzecznie na razie podziękowałem. Czy to prawda że nie można dobrać takiej oferty? A jeśli można to jakie można najmniejsze ceny wynegocjować. 

Wyślij mi swój numer abonenta na priv zobacze co da się zrobić.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, EmilCanalPlus napisał:

Wyślij mi swój numer abonenta na priv zobacze co da się zrobić.

Dziękuję. Na razie poinformowano mnie iż 1 czerwca na moim koncie mają pojawić się jakieś "Super Specjalne" oferty przedłużeniowe. 

 

Jak nic nie będzie ciekawego to oczywiście odezwę się na priv. 

 

Pozdrawiam! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.05.2021 o 20:35, andi64 napisał:

Potwierdza sie tylko informacja ze niestety tych dekow brak, sam rowniez bym wymienil . Jak mozna bylo nie wymienilem teraz niestety nie ma takiej mozliwosci 🤔😤

blokują opcje promocyjne na 6 miesięcy przed końcem umowy, możesz przedłużyć umowę i masz dekoder :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...