buzzer Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 Witajcie, Wstepnie przedłużyłem dziś umowę na 15m na pakiet extra+ z MR, dwa dekodery w tym jeden 4k z dyskiem za 64,99zl. Dodatkowo na 3m dostałem paczkę C+ oraz na 5m paczkę HBO. Mialem dostać maila do zatwierdzenia a tu minęło parę godzin od rozmowy a maila nie ma Czy ktoś się orientuję po jakim czasie są wysyłane takie maile z ofertą do zatwierdzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 Sprawdź w SPAM, a jak nie ma to dzwoń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 Godzinę temu, andi64 napisał: No i niestety nie ma w tej chwili mozliwosci wymiany,tylko przy przedluzeniu lub nowej umowie,taka informacje dostalem . Czyli jednak brakuje dekoderów. Bo taka mozliwość była nawet w strefie abonenta jakiś czas temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg78 Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 41 minut temu, buzzer napisał: Witajcie, Wstepnie przedłużyłem dziś umowę na 15m na pakiet extra+ z MR, dwa dekodery w tym jeden 4k z dyskiem za 64,99zl. Dodatkowo na 3m dostałem paczkę C+ oraz na 5m paczkę HBO. Mialem dostać maila do zatwierdzenia a tu minęło parę godzin od rozmowy a maila nie ma Czy ktoś się orientuję po jakim czasie są wysyłane takie maile z ofertą do zatwierdzenia? Właśnie przedłużyłem umowę, e-mail z uzgodniona oferta wpadł po 10 minutach od zakończenia rozmowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buzzer Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 29 minut temu, piotr77sat napisał: Sprawdź w SPAM, a jak nie ma to dzwoń. Niestety nic nie ma. Jutro zadzwonię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi64 Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 2 godziny temu, czerstwy napisał: Czyli jednak brakuje dekoderów. Bo taka mozliwość była nawet w strefie abonenta jakiś czas temu. Takie samo info dostalem od milej Pani . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buzzer Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 16 godzin temu, piotr77sat napisał: Sprawdź w SPAM, a jak nie ma to dzwoń. Niestety nic nie ma. Jutro zadzwonię. Dziś zadzwoniłem i nic nie zostało wysyłane bo nie było w systemie info o wczorajszej rozmowie. Pani odtworzyła ofertę i ta ważna jest 7dni. Tak jak pisałem wcześniej to w ofercie dostałem 3 pełne miesiace paczki canal+ oraz 5 pełnych miesięcy HBO. Jak zaakceptuje ofertę teraz to c+ skończy się z końcem sierpnia a HBO z końcem pazdziernika. I teraz pytanie: jak ofertę zaakceptuje w ostatnim dniu jej obowiązywania tj 1.06 to te darmowe paczki c+ i HBO będą aktywne o miesiąc później czyli C+ na koniec września a HBO na koniec listopada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 (edytowane) Ostatni dzień Twojej umowy to 31 Maj. Możesz śmiało zaakceptować nowe warunki 1 Czerwca. Wszystkie gratisy będziesz miał o miesiąc dłużej liczone od Lipca. Edytowane 25 Maja 2021 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek505 Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Witam, Szybkie pytanie czy przy przedłużaniu umowy można dobrać sam Canal+ 4K, bez pakietu kanałów Canal+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Nie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buzzer Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Godzinę temu, ircios napisał: Ostatni dzień Twojej umowy to 31 Maj. Możesz śmiało zaakceptować nowe warunki 1 Czerwca. Wszystkie gratisy będziesz miał o miesiąc dłużej liczone od Lipca. Wielkie dzięki za info. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kidnaper123 Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 18 godzin temu, andi64 napisał: Takie samo info dostalem od milej Pani . Ja chciałem wymienić dekoder na 4k i dokupić kanał 4k UHD i też nie dało rady. Wkur.....mnie takie podejście. Mimo że kończy mi się umowa w grudniu to już im puszczam wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Dobry ruch. Niech więcej osób, zagłosuje swoim portfelem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiz Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Dziś po krótkich negocjacjach udało się jednak dorzucić Cinemaxy. Wybrane usługi Pakiet Extra+ z CANAL+, HBO, CANAL+4K ULTRA HD, CINEMAX, FOX Play, Filmbox Pack, HBO GO, MISTRZOWSKA PIŁKA, Nat Geo Play, Paramount Play, Najem Moduł CAM 10zł Wybrane promocje Extra+ z CANAL+ 94,99 zł 24 m, a po tym okresie 103,99 zł/m dla Abonentów (05/20) L, CANAL+ 4K ULTRA HD 0 zł/m dla Abonentów (07/20), Cinemax 0 zł/m dla Abonentów (07/20), Filmbox Pack 5 zł/m dla Abonentów, HBO i HBO GO 0 zł/m dla Abonentów (07/20), Mistrzowska Piłka za 0zł/m dla Abonentów (01/19), Moduł CAM 0 zł dla Abonentów Czas trwania umowy (okres oznaczony umowy) od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +24 mies. KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 99,99 zł Prognozy kolejnych płatności sprawdzaj na bieżąco na strefa.canalplus.pl Dzięki za pomoc, a w szczególności @lukx95 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin225 Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Ale mnie baba dzisiaj zdenerwowała propozycją. Dzwoniła kilka dni temu i zaproponowała: Superpremium 4K + HBO Go + Eleven Sports + Mistrzowska Piłka do tego Netflix Premium -przez 6 miesięcy 139 zł potem chyba 186 zł... Dzisiaj dzwoni inna z tą samą propozycją i mówi to samo tyle , że Netflix standard i od razu 180 zł Denerwują mnie pomału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Nie ma co sie denerwowaćolewać oferty i po jakimś czasie masz spokój o ile nie wysłałeś wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi64 Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 4 godziny temu, kidnaper123 napisał: Ja chciałem wymienić dekoder na 4k i dokupić kanał 4k UHD i też nie dało rady. Wkur.....mnie takie podejście. Mimo że kończy mi się umowa w grudniu to już im puszczam wypowiedzenie. Potwierdza sie tylko informacja ze niestety tych dekow brak, sam rowniez bym wymienil . Jak mozna bylo nie wymienilem teraz niestety nie ma takiej mozliwosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Oj tam nie da się... Możesz zawrzeć nową umowę i jak ci przyślą dekoder to od niej odstąpić. Odniesiesz dekoder do punktu i od razu wymienisz bo przecież mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 Cześć. Dzisiaj Pani zadzwoniła z umową przedłużeniową. Zapytała jakie są moje warunki. Powiedziałem iż interesuje mnie Pakiet Relax+ z Canal+, HBO, Cinemax i Multriroom. Pani powiedziała że nie ma takiego pakietu. Grzecznie na razie podziękowałem. Czy to prawda że nie można dobrać takiej oferty? A jeśli można to jakie można najmniejsze ceny wynegocjować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 Nigdy nie wierz kobiecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 (edytowane) @Vaniliovsky, standardowo zostałeś oszukany, jest to próba wyłudzenia od ciebie większej kwoty abonamentu (czytaj. propozycja negocjacyjna ) Edytowane 27 Maja 2021 przez Woocash Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EmilCanalPlus Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 Godzinę temu, Vaniliovsky napisał: Cześć. Dzisiaj Pani zadzwoniła z umową przedłużeniową. Zapytała jakie są moje warunki. Powiedziałem iż interesuje mnie Pakiet Relax+ z Canal+, HBO, Cinemax i Multriroom. Pani powiedziała że nie ma takiego pakietu. Grzecznie na razie podziękowałem. Czy to prawda że nie można dobrać takiej oferty? A jeśli można to jakie można najmniejsze ceny wynegocjować. Wyślij mi swój numer abonenta na priv zobacze co da się zrobić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 31 minut temu, EmilCanalPlus napisał: Wyślij mi swój numer abonenta na priv zobacze co da się zrobić. Dziękuję. Na razie poinformowano mnie iż 1 czerwca na moim koncie mają pojawić się jakieś "Super Specjalne" oferty przedłużeniowe. Jak nic nie będzie ciekawego to oczywiście odezwę się na priv. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 Czekaj spokojnie. Najlepsze propozycje z reguły na sam koniec umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 W dniu 25.05.2021 o 20:35, andi64 napisał: Potwierdza sie tylko informacja ze niestety tych dekow brak, sam rowniez bym wymienil . Jak mozna bylo nie wymienilem teraz niestety nie ma takiej mozliwosci blokują opcje promocyjne na 6 miesięcy przed końcem umowy, możesz przedłużyć umowę i masz dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.