bartc1 Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Mam dwa pytania 1. Czy oferta w zwiazku z promocja zwrotu 30 zl za abonament NC+ w Credit Agricole dotyczy także klientów Credit Agricole czy tylko nowych ? 2. Nadchodzi LM jaka jest obecnie najtańsza opcja na włączenie MP bez zobowiązania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 (edytowane) Dotyczy nowych jak i obecnych abonentów nc, którzy chcą otworzyć konto 15zł w opcji włącz wyłącz . Edytowane 2 Września 2019 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 1. Dotyczy nowych klientów. 2.30 zeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartc1 Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 (edytowane) irocios@ jestem juz klientem Credit Agricole i oczywiscie od wielu lat NC+ to mogę wejść w tą promocję w Credit Agricole na upust na abo ( bo jak pisze Paweł@ jednak nie) choc Ty na drugie pytanie podałes lepszą opcję ? A widze edytowałes swoją odpowiedz czyli jednak nie mogę skorzystac z upustu? Edytowane 2 Września 2019 przez bartc1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Dotyczy nowych klientów banku.Załóż konto komuś z rodziny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartc1 Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Jasne wiadomo i tak zrobię, dzięki. A na jaki czas jest ten upust 30 zł na abo? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 (edytowane) Maksymalny czas zwrotu to 18 miesięcy ale jest jeszcze drugie ograniczenie - maksymalna kwota to 360 zł. Więc korzystając miesięcznie z maksymalnej dopłaty wykorzystasz kwotę ulgi po 12 miesiącach. Jest jeszcze 100 zł za założenie konta i 50 zł za kod polecenia, więc finalnie dopłata wychodzi niemal przez pełne 18 miesięcy. P.S. Musisz oczywiście dokonać cesji umowy nc+ na członka rodziny zakładającego konto. Edytowane 2 Września 2019 przez Pawel 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartc1 Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 dzieki Paweł 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 22 minuty temu, Pawel napisał: Dotyczy nowych klientów banku.Załóż konto komuś z rodziny 40 minut temu, bartc1 napisał: A widze edytowałes swoją odpowiedz czyli jednak nie mogę skorzystac z upustu? Edytowałem, aby sprecyzować dokładniej dla kogo ta promocja. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartc1 Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zxxz Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 (edytowane) Kończy mi się umowa i czy jest szansa wybrać sobie pakiet Start+ z Canal+ 4K i Polsat Sport Premium, jak tak to za ile można to dostać? Mówiąc prościej to za ile najtaniej można dostać Canal+ 4K z Polsat Sport Premium Edytowane 3 Września 2019 przez zxxz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys83 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 W dniu 1.09.2019 o 19:49, ezequiel93 napisał: Poprosiłem o wznowienie, ale wg konsultanta było zamknięte. Wznowię jutro, nie śpieszy mi się. ezequiel93, czy wznowiłeś umowę? Ja wczoraj wieczorem próbowałem wznowić umowę. Najpierw rano sami dzwonili lecz zaproponowali gorsza ofertę niż w ostatnim dniu sierpnia. Wieczorem sam zadzwoniłem i poprosiłem o połączenie z DUK, niestety nie ma u nas takiego działu i zaproponowali to samo co rano. Za chwilę raz jeszcze zadzwoniłem i mówię że jest nowy miesiąc to może coś się zmieniło u was i może wznowie umowę bo dekoderów jeszcze nie oddałem. Odpowiedź była taka że jak nie byliśmy w stanie nic Panu dobrego zaproponować pod koniec umowy to teraz nic nowego się nie pojawiło. No odpowiedź pierwsza klasa, szczera do bólu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 (edytowane) @Soltys83, możesz przypomnieć o co walczysz? I z czego schodzisz? Tutaj masz nr do DUK Kraków: 122947879 Dzwoń do skutku, bo niestety buców tam nie brakuje. Widocznie miałeś pecha. Niestety czasami swoją ścieżkę zdrowia trzeba z nimi przejść by otrzymać to się chce. Możesz też spróbować podejść do APS i tam wszystkie opcje powinny być już odblokowane. Tylko nie dzisiaj, bo jest "BUM" w takim sensie, że nie działa im serwis / system po rebrandingu Edytowane 3 Września 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys83 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 W sobotę dawali mi suprpremium z 10c+, filmboxy, cinemax, HBO, stary MR, stare dekodery, LM I hustlera za 114.90 na 15miesiecy. Jak by dali multi menpaka to bym się zgodził. Wczoraj już wolało 124 zł i umowa na 24miechy. Czy po połączeniu z tym numerem mam prosić o dział DUK czy pierwszy lepszy kto odbierze to jest z tego działu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Pierwszy lepszy. Spokojnie, masz jeszcze 10 dni, kupa czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys83 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Jo ale w domu szoku doznawają bo muszą oglądać tylko naziemną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 15 minut temu, Soltys83 napisał: W sobotę dawali mi suprpremium z 10c+, filmboxy, cinemax, HBO, stary MR, stare dekodery, LM I hustlera za 114.90 na 15miesiecy. Jak by dali multi menpaka to bym się zgodził. Wczoraj już wolało 124 zł i umowa na 24miechy. Czy po połączeniu z tym numerem mam prosić o dział DUK czy pierwszy lepszy kto odbierze to jest z tego działu. Ta propozycja była naprawdę dobra. Trzeba było brać. Nie dadzą Ci w tej kwocie MMP i to na 15 m-cy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys83 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Byłem pewien że jak przeciagne sprawę do dziś to dadzą to samo lub coś wiecej u tu lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrNo Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Kurczę, widzę że numer telefonu pod który proszą mnie o kontakt po wypowiedzeniu umowy się różni, też należy do DUK Kraków? "Prosimy o pilny kontakt w sprawie umowy pod numerem telefonu 122947999." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys83 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 No właśnie do mnie też z tego numeru ciągle dzwonili a z ... 79 cisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 56 minut temu, Soltys83 napisał: No właśnie do mnie też z tego numeru ciągle dzwonili a z ... 79 cisza Może zaznaczyli twoje dane w systemie że "cwaniak" i już lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 1 godzinę temu, Soltys83 napisał: Byłem pewien że jak przeciagne sprawę do dziś to dadzą to samo lub coś wiecej u tu lipa. Ta zapewne dadzą.Dzwoń co godzinę w ten sposób pokazujesz jak zależy ci na tv.A na takich duża część konsultantów łapie większe premie za umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartc1 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Mam pytanie do osób które korzystają z upustu na abo w promocji z Credit Agricole. Jak otrzymały zaproszenie do udziału w promocji ze strony banku czy tez NC+ bo ponoć jest to warunek jaki należy spełnić aby przystąpić do proocji i zawrzeć umowę do konta w Credit Agricole??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzion19 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Nie trzeba żadnego zaproszenia, zakładasz konto i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Nie dostaje się żadnego zaproszenia od banku ani od nc. Idziesz do banku i zakładasz konto. Najlepiej z kodem polecającym od kogoś, bo dostaniesz dodatkowe 5 dych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.