Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ps. dziwne jest też to, że mimo złożenia wypowiedzenia w ICA oferty przedłużeniowe są dalej widoczne (?).

 

Też złożyłem wypowiedzenie w APS. Oferty przedłużeniowe znikną za 2-3 dni jak zostanie twoje wypowiedzenie zarejestrowane. To że dostałeś potwierdzenie wypowiedzenia, nie świadczy o tym, że zostało ono od razu zarejestrowane. Co do nowych warunków to nie sadzę, żeby były dużo lepsze niż te co posiadasz. O karencji nie słyszałem. Wiem, że są takie w CP. Ja złożyłem wypowiedzenie 3 tygodnie temu i zero telefonów mimo, że raz nawet wpisałem w formularzu swój numer, mam zgody marketingowe i obiecali skontaktować się w przeciągu 48h. Taka polityka. Liczy się nowy klient.

Edytowane przez wojmir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@shevchenko1987 Pan z APS skłamał. Na pewno będą możliwe wznowienia, bo dlaczego nie? Widać polityka zniechecania do rezygnacji z powodu zniknięcia UCH panuje w najlepsze :D. Dwa na w wznowieniu masz różne oferty w tym z niższymi pakietami, ale to już jest indywidualnie przygotowane. A trzy nikt nie wie co NC wymyśli z racji wypowiedzeń. Na razie jest jak jest. No i sam na razie nie dzwon bo widać od razu że Ci strasznie zależy :). Poczekaj do świąt jakby nie było kontaktu.

 

@wojmir chyba jednak rezygnacja jest odrazu rejestrowana, skoro sporo osób pisało że na drugi dzień dostawali SMS z prośbą o szybki kontakt z nimi ;).

Edytowane przez Riddick1500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wojmir, dzięki za wyjaśnienia. Nie liczę na super warunki, a możliwość zejścia do gołego Comfort+.

@Riddick1500, dzięki za info. Dzwonić sam na pewno nie będę. Liczę na wznowienie z gołym Comfort+ by móc samemu wł./wył. Eleven i paczkę C+.

Tak właśnie czułem, że gościu kłamie, ale nie chciałem się z nim spierać, bo przecież on wie lepiej ;)

Dziwna polityka firmy by tak okłamywać ludzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać polityka zniechecania do rezygnacji z powodu zniknięcia UCH panuje w najlepsze

 

Nie ma czegoś takiego. Po prostu Pan w APSie popisał się inwencją twórczą i tyle.

 

@shevchenko1987

To nie jest polityka firmy, ba nie było ani jednego info odnośnie zachowania jak opisałeś. Jedyne co APS ma zrobić to zaproponować przedłużenie, jak nie to wypowiedzieć. Tyle i aż tyle reszta to wymysły "Pana".

Edytowane przez roberttosat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@roberttosat ja nie pisze że to polityka NC. Bardziej chodzi mi o APS i ich pracowników. Często ostatnio ludzie takie info podają - podejście pracownika do klienta, gdy ten składa rezygnację z powodu usunięcia UCH. Ale to taki bardziej żart/śmiech z mojej strony :).

 

@shevczenko1987 witaj w klubie :). Też będę schodził do pakietu Comfort z Ekstra. I już się przygotowałem na to, że o jakichkolwiek negocjacjach można będzie myśleć dopiero po 1 stycznia, w ramach wznowienia. Mam nadzieję tylko, że za Comfort nie zaśpiewają więcej niż 29,99 (docelowo chciałbym 24,99) plus 10 za mrs :). Ale to się pewnie okaże po 1 stycznia.

Edytowane przez Riddick1500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Riddick1500, mi pewnie więcej niż 29,99 nie zaproponują, bo mam swój sprzęt (migracja z pre-paida) i taka cena jest u mnie wyjściowa przy podpisywaniu umowy.

Chciałbym też umowę na 15 miesięcy chociaż bardziej odpowiadałaby mi na 12, ale wszyscy piszą, że takich nie ma.

Wcześniej ludkowie pisali, że dostawali:

1) Umowa na 15 m-cy - 27,50 zł - Comfort+

2) Umowa na 24 m-cy - 22,50 zł - Comfort+

Mam nadzieję, że mi też się uda uzyskać takie stawki.

Chcę zejść z Extra+, bo poza Comedy Central i Motowizją nic tam ciekawego nie ma.

@najman12, też tak myślę. Od razu jak go tylko zobaczyłem to wiedziałem, że gościu jest trudny.

@spido, szpiclem nie jestem, ale temu akurat się należało. Tacy pracownicy to prawdziwy "skarb", a jak wiadomo co się robi ze skarbami? Zakupuje się je w ogródku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja mam pytanie. Mam ich dekoder WifiBox+ i pakiet Extra+6C+(LIVE). Czy ktoś się orientuje czy jest możliwość po złożeniu wypowiedzenia (Universal) podnieść pakiet do Superpremium (99,99zł) z dekoderem 4K bez opłaty miesięcznej i aktywacji (jak mają nowi)?

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. To jest wątek o ofertach przedłużeniowych dla obecnych abonentów nc+, a nie dla nowych. Usunięto więc fragment postu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i OK - to jest jakiś konkret. O ile walczyć z DUK-iem za Extra+ i MR ? Wcześniej ktoś wspominał 44,90 + opłata MR- Łącznie 55 zł. Gdyby dorzucili m-ce gratis i 15 m-cy umowy to bym nad klepnięciem jeszcze podumał.

No Ciebie na tym forum z pewnością nie przebiję, ale tu jest dosłownie 4-5 zmiennych. Małpę nauczysz tych cen. Tyle, że ja nie jestem fanem TV i nie potrzebuję Elevenów, filmpacków, manpacków, tylko taki malutki pakiecik skrojony na zachciankę.

 

Ostatnie przedłużałem gołe Extra+ wraz wymianą dekodera. W ostatni dzień umowy zgodziłem się na coś takiego: 44,99 zł, umowa na 24 miesiące, z czego 2 za darmo. HBO w grudniu za darmo - ma się sam0 wyłączyć. Do tego wymiana dekodera na Wfii Premium Boxa za 149 zł (bez miesięcznej opłaty za najem). Chciałem jeszcze legendarne Eleveny za 7,99 zł ugrać, ale nie chcieli się zgodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą tel. z Krakowa wypowiedzenie zarejestrowane w związku z likwidacją Uniwersala (interesuje mnie zejście na najniższy abonament)

 

propozycja start za 14 zł 

 

comfort za 34 zł

 

(po konsultacji z kierownikiem) umowa na 24 m-ce (podobno bez kumulacji okresu pozostałego do zakończeniu umowy 08/2018 - niby zmienili jakieś zasady). 

 

grzecznie odmówiłem i poprosiłem o telefon z lepszymi propozycjami.....  :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą tel. z Krakowa wypowiedzenie zarejestrowane w związku z likwidacją Uniwersala (interesuje mnie zejście na najniższy abonament)

 

propozycja start za 14 zł 

 

comfort za 34 zł

 

(po konsultacji z kierownikiem) umowa na 24 m-ce (podobno bez kumulacji okresu pozostałego do zakończeniu umowy 08/2018 - niby zmienili jakieś zasady). 

 

grzecznie odmówiłem i poprosiłem o telefon z lepszymi propozycjami.....  :wink:

 

Strat+ za 19,90 z Multoroomem, lub Comfort+ z Multiroomem za 39,90 PLN na tym sprzęcie, który mam (Turbo+ stary biały uzupełniający po n-ce) bym wziął. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą byłem złożyć wypowiedzenie z powodu wycofania Universal Channel. 
Umowa do stycznia 2018

Obecnie:
Extra+ z 8x Canal+ za 79.99

Pan w APS zapytał się mnie o prawdziwy powód rezygnacji to mówię mu, że 
chciałem obniżyć mój pakiet do Extra+ z 6x Canal+ za 69,99 ale nie ma dla mnie
takiej oferty to kłamał, że nikt czegoś takiego nie ma i ten pakiet jest w cenie 79,99 :D
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...