Mikelonsky Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Kolego (jeśli mogę...) czerstwy, czy jesteś z Lublina? Pytam bo jakiś czas temu odwiedziłem punkt NC+. Punkt w Galerii Handlowej E Leclerc na Zana. Długo nie rozmawiałem bo nie chciałem zawracać głowy a wiedziałem że i tak człowiek raczej nie jest w stanie pomóc bo to nie DUK. Odniosłem wrażenie że rozmawiam z osobą kompetentną która posiada wiedzę na temat tego co robi. To moje osobiste wrażenie, jeśli ktoś jest z Lublina może nie tylko ja tak myślę... Może człowiek jest uczciwy i dałby Ci odpowiedź na Twoje pytania? (zakładając że same NC+ nie ma bałaganu informacyjnego...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Znam punkt choć nie jestem z Lublina bardzo miły młody pracownik jakiś czas jak nie było tego punktu pracował w innym na Lubartowskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lizbona9 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Witam, Wypowiedzenie złożone, umowa do końca lipca. To co dziś zaoferowali to: Umowa na 12 mc z: 6xC+ Extra+ Multi+ History HD Pakiet Filmbox HB0 na 6 mc To wszystko za 64 zł z Mediabox. Poprzednie 20 ofert karygodnych w stylu pakiet C+ z HBO na caly okres umowy 89 zł. Wiem że wiecej ugrywacie, ale może i dużej z nimi jesteście. Ja od 3 lat wiec myślicie że wiecej da sie ugrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Nie ma najmniejszego wpływu ile z nimi jesteś.Wszystkie dobre ofert są z przed 11 maja Twoja jak na razie jest chyba najlepsza jak do tej pory po 11 maja.Myślę że pójdą jeszcze na jakieś ustępstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikelonsky Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Znam punkt choć nie jestem z Lublina bardzo miły młody pracownik jakiś czas jak nie było tego punktu pracował w innym na Lubartowskiej. Mnie także wydaje mi się że miły i kompetentny. Lubartowska to nie mój rejon ale byłem tam kiedyś...to był chyba Arcon... Oj było tych punktów Cyfry+ na A w Lublinie...Andar na Kościelnej (już nie ma ), Arcon na Lubartowskiej, ostał się tylko Ansat na Krakowskim... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krycho Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Panowie proszę o wzór wypowiedzenia. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
No Chance Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Data i miejscowość Rezygnacja z umowy o świadczenie usług Niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o świadczenie usług nr ............... i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem oznaczonego w umowie okresu jej trwania własnoręczny podpis Imię i Nazwisko Adres Nr klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krycho Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Dzięki. A na jaki adres wysłać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Skrytka pocztowa 8; 02-100 Warszawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krycho Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Bóg zapłać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Panowie proszę o wzór wypowiedzenia. Z góry dzięki. A nie lepiej zajść do punktu na 5 minut?Dostajesz gotowca do podpisu i wypowiedzenie za chwilę w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 A u mnie jak na razie cisza po tych trzech telefonach dwóch do nich i jednym od nich z propozycjami( ostania propozycja w poniedziałek) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax1982 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Ja dziś złożyłem wypowiedzenie w APS (umowa do 31.07.2015). Wolę nie obudzić się z ręką w nocniku. Teraz trzeba czekać, aż oferty się "wyklarują", bo to co obecnie proponują, te zmiany pakietowe to jakieś nieporozumienie. I znów będzie, że: "klienci nie zrozumieli oferty". Na dzień dzisiejszy oferta typu Comfort+/Multi+/Ekstra+, HBO, 8C+, MRs (mediabox + adb2851S) kosztowałaby zapewne około 109zł co jest absurdalną kwotą. I w dodatku wycięto kanały z opcji Extra przenosząc je do innego pakietu. Czy po zalogowaniu do ICA można w jakikolwiek sposób poznać, czy wypowiedzenie jest zarejestrowane? Czy np. przy zakładce "moja oferta" powinna być proponowana jakaś opcja przedłużenia z automatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tygrysek30 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Skrytka pocztowa 8; 02-100 Warszawa Ja Wysłałem na ITI Neovision S.A. Al. Gen. W. Sikorskiego 9 02-758 Warszawa - Czy dojdzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strashak Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Dojdzie ja tak wysłałem i już zarejestrowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
No Chance Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Czy po zalogowaniu do ICA można w jakikolwiek sposób poznać, czy wypowiedzenie jest zarejestrowane? Czy np. przy zakładce "moja oferta" powinna być proponowana jakaś opcja przedłużenia z automatu? W ICA nie można niestety poznać czy wypowiedzenie zostało zarejestrowane i nie ma też ofert przedłużeniowych(takowe tylko telefonicznie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Ja dziś złożyłem wypowiedzenie w APS (umowa do 31.07.2015). Wolę nie obudzić się z ręką w nocniku. Teraz trzeba czekać, aż oferty się "wyklarują", bo to co obecnie proponują, te zmiany pakietowe to jakieś nieporozumienie. I znów będzie, że: "klienci nie zrozumieli oferty". Na dzień dzisiejszy oferta typu Comfort+/Multi+/Ekstra+, HBO, 8C+, MRs (mediabox + adb2851S) kosztowałaby zapewne około 109zł co jest absurdalną kwotą. I w dodatku wycięto kanały z opcji Extra przenosząc je do innego pakietu. Czy po zalogowaniu do ICA można w jakikolwiek sposób poznać, czy wypowiedzenie jest zarejestrowane? Czy np. przy zakładce "moja oferta" powinna być proponowana jakaś opcja przedłużenia z automatu? Ale co Ty chcesz sprawdzać?Skoro wypowiedzenie składałeś w punkcie to za chwilę jest w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax1982 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 @czerstwy Ale wydawało mi się, że kiedyś były takie oferty w zakładkach ICA, które pojawiały się tylko i wyłącznie po zarejestrowaniu wypowiedzenia. Teraz nie mam, dlatego pytam. To, że zarejestrowane to wiem. Ale dzięki za wyjaśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 @ajax 1982 nie wiem czy były czy nie były bo nie przykładam do tego znaczenia.Ale zobacz jaki jest ostatnio tam bałagan np ofert specjalne jeden pakiet dodatkowy i nic więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax1982 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 No zgadza się. [beep] w ofertach. Niezrozumiałe zmiany. Trzeba poczekać, może się wyklaruje i wtedy dopiero przedłużać lub nie. Póki co jest tak jak się większość z nas spodziewała, czyli gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Czy po zalogowaniu do ICA można w jakikolwiek sposób poznać, czy wypowiedzenie jest zarejestrowane? Czy np. przy zakładce "moja oferta" powinna być proponowana jakaś opcja przedłużenia z automatu? W ICA nie można niestety poznać czy wypowiedzenie zostało zarejestrowane i nie ma też ofert przedłużeniowych(takowe tylko telefonicznie). Na 99% można poznać bo zapewne po zarejestrowanym wypowiedzeniu nie masz dostępnych opcji dodatkowych (np. Man Pack). W przeciwnym wypadku opcje są widoczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Sorki..... ale są widoczne opcje dodatkowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-T Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Na 99% można poznać bo zapewne po zarejestrowanym wypowiedzeniu nie masz dostępnych opcji dodatkowych (np. Man Pack). W przeciwnym wypadku opcje są widoczne. Co prawda wypowiedzenie składałem dzisiaj powtórnie w punkcie, ale potwierdzam to co kol wyżej napisał. Mam nadal dostępny Man Pack w ofertach dodatkowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Widocznie się to zmieniło. Kiedyś zarejestrowanie wypowiedzenia umowy = zniknięcie wszystkich opcji, które można było dobrać w ICA. Widocznie to zmienili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ashes Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Dzwonili z DUK i pan przedstawił mi ofertę Comfort Extra Multi 6C+ 2 Cinemaxy za 59 na 12 miesięcy odmówiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.