5dario Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Trochę postraszyliście mnie ta ustawa konsumencką i tym wyłączeniem kanałów ( a synek rano bez obejrzenia bajek nie chce iść do przedszkola) więc zadzwoniłem sam. Było Univers C+ x6 za 54 zł Od teraz mam: COMFORT+ MULTI+ PREMIUM FILM EXTRA+ HBO PREMIUM SPORT Umowa na 15 miesięcy.Cena stała 49,9 zł Dekodera dalej nie chcieli dać więc już się nie upierałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Ale młyn w sprawie tej ustawy - a ona tak naprawdę nic nie zmienia. Dla stałych abonentów nc+: "Do umów zawartych przed wejściem w życie nowych przepisów zastosowanie będą miały przepisy dotychczasowe. W praktyce oznacza to, że ITI Neovision obowiązany będzie udostępnić dwa regulaminy – jeden dostosowany już do nowych przepisów, a drugi dostosowany do przepisów dotychczasowych. Innym rozwiązaniem będzie przygotowanie regulaminu hybrydowego, który będzie dostosowany zarówno do dotychczasowych, jak i nowych przepisów." I to tyle i aż tyle. To wyjaśnienie Urzędu. Nowelizacja dostosowuje tylko przepisy do dyrektywy PE i Rady nr 2011/83/UE - tak samo będziemy zawierać umowę z NC+ już od 25 grudnia z terenu całej UE!!! Dla domyślnych - a po co jest ICA? Czy odesłanie przez ICA wynegocjowanych warunków jest niezgodne z nowelizacją? Jakoś Julian nie wpada w panikę..., a Sloneczko też siedzi cicho. Nowa ustawa dotyczy umów zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r. Ustawa mówi też, że o ile zawierający wyrazi zgodę możliwe jest porozumienie za pomocą treści innych niż papier - czyli cyfrowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Trochę postraszyliście mnie ta ustawa konsumencką i tym wyłączeniem kanałów ( a synek rano bez obejrzenia bajek nie chce iść do przedszkola) więc zadzwoniłem sam.Było Univers C+ x6 za 54 zł Od teraz mam: COMFORT+ MULTI+ PREMIUM FILM EXTRA+ HBO PREMIUM SPORT Umowa na 13 miesięcy.Cena stała 49,9 zł Dekodera dalej nie chcieli dać więc już się nie upierałem. Dobra oferta pod jaki numer zadzwoniłeś? Też biorę pod uwagę że mi tego pace'a nie wymienią ;/ ale z 69 na 49zł obniżka to już by było coś. Jedynie ten dekoder.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5dario Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Oczywiście pod krakowski. Pierwszy raz z Krakowa dzwonili tydzień temu mimo iż wypowiedzenie złozone było w październiku ale nie mogąc za bardzo rozmawiać poprosiłem ich o kontakt wieczorem ale już się nie odezwali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilion11 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 5dario, pamietaj o jednym:Od 22 grudnia nastąpią dość ważne zmiany związane z nową ustawą konsumencką - W przypadku promocji przyznanej przez BOK podczas rozmowy telefonicznej, promocja zostanie uruchomiona dopiero w momencie przesłania do nc+ podpisanego przez klienta aneksu. A więc trzeba odpowiednio wcześniej, przed końcem okresu minimalnego dogadać się przez telefon i odesłać otrzymany aneks tak żeby dotarł przed zakończeniem okresu promocyjnego Tak więc, jeśli przedłużysz umowę 22 grudnia lub dalej to praktycznie nie masz szans,żebyś całą sprawe załatwił jeszcze w grudniu, i wtedy za styczeń zapłacisz pełną kwote za abonament bez żadnych rabatów. Możesz tez zrobić tak,że twoja umowa wygaśnie,a ty zadzwonisz do nich powiedzmy 2 stycznia i przedłużysz umowe(dopóki nie oddasz sprzętu i karty jestes traktowany jak stary klient).Jak otrzymają twój aneks to ponownie właczą ci kanały.W tym przypadku będziesz przez około 12-14 dni bez telewizji Dzisiaj rozmawiałem z konsultantem i przedłużenie umowy będzie można potwierdzić elektronicznie/ mail lub przez konto abonenta/ także nie trzeba się martwić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Czy jest szansa zejść z pakietu za 99,90 zł do pakietu za np. 59,90 zł, zmniejszajać oczywiście zawartość oferty?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santamo Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Też dzisiaj przedłużyłem umowę. Wczoraj zarejestrowane wypowiedzenie bo dzwoniłem. Aneks pod numerem 12 2947879. Do tej pory umowa do 02.2015 Universe, wszystkie Canal +, Cinemax, Multiroom, Pace PVR, Sagemcom = 59zł Teraz: Comfort+, Extra+, Multi+, wszystkie Canal+ (Premium Sport i Film), HBO, HBO GO, NET VOD+ konto podstawowe, Canal+VOD = 59,90zł stała opłata przez 2 lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suinam Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Witam Przed momentem telefon z Warszawy i oferta: Komfort+, Sport, Film Extra, 6xC+ 6 m-cy HBO, 6 m-cy FilmBox - umowa na 24 miesiące - 69,92 Podziękowałem i zadzwoniłem pod krakowski numer i usłyszałem: Komfort+, Sport, Film Extra, 6xC+, HBO, HBO GO, NET VOD+ konto podstawowe, Canal+VOD na 15 miesięcy - 79,99. Podziękowałem. Nie złożyłem jeszcze wypowiedzenia. Może poskutkuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Wypowiedzenie na pewno poskutkuje do lepszej oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkowic Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Obecnie Full Extra, czyli 6xCanal+, HBO, Cinemax, History HD, Sundance HD, RedLight HD, Filmbox + Multiroom Standard za kwotę 124 zł/miesięcznie. Oferują to samo + H2, Adventure HD, HBO GO, kanał erotyczny Hustler HD za 104 zł przez 12 miesięcy (rabat na MR), później 114zł, średnio 109zł. Pani konsultantka ma do mnie zadzwonić ponownie, bo powiedziałem, żeby dała mi chwilkę do namysłu, brać panowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 B . dobra oferta. Chyba nie ma nad czym się zastanawiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schranzmania Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Umowa przedłużona dzwonili z Krakowa z numeru 122947879 Do tej pory od 1.1.2014 do 31.12.2014r Pakiet Universe+ (Comfort+ Extra+ Multi+) za 59zł od 1.1.2015 do 31.3.2016 Comfort+ Extra+ Multi+ 6xC+ za 49zł oferta stała, nie łamaniec dekoder Box+, bez MR Co o tym sądzicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkowic Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Umowa podpisana, na zasadach wyżej wymienionych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 124 tak jak w podpisie? Oferta godna uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 @schranzmania. Dobra oferta jaką dostałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShinobiQWE Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Witam, jestem od niedawna nowym klientem nc+ ale podpisując umowę wziąłem Comfort+ i Extra+ za 59,90 + 10 zł wynajem deokdera na 15m. Teraz jednak sobie uświadomiłem, że chciałbym mieć to co mam oraz dodatkowo 6x Canal+, Hbo mnie nie interesuje. Moja obecna umowa praktycznie dopiero się zaczęła. Czy mam możliwość przejścia w jakiś sposób na wyższą umowę? Chcę przejść na wyższy abonament więc dla nc+ powinno być to korzystne, bo co innego jakbym chciał przejść na niższą wtedy bym nawet nie pytał bo to byłoby logiczne, że nie mogę . Ewentualnie chciałbym chociaż żeby był pakiet sportowy czyli Canal+Sport i Canal+Family1,2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
linux888 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Ja się trochę dziwię stałym klientom, chcieliby wszystko najlepiej za darmo. Jeżeli Kowalski kupije przez 5 lat bułki w tym samym sklepie to czy dostanie je za pół ceny? Niektórym się wydaje, że operatorzy to organizacje harytatywne. Jeżeli miałbyś stałego klienta to dawałbyś mu towar po pół ceny, nie sądzę, rabat może 10% zniżki ale nie więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoffeeBreak Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 W pełni zgadzam się. Prawie codziennie słyszę tekst "dlaczego stały klient jest gorzej traktowany niż nowy?". Po czym okazuje się że gość ma pakiet w cenie 20zł niższej niż miałby nowy klient, ale dalej twierdzi, że jest gorzej traktowany bo ma stary dekoder po "n", zobaczy premiumboxa w gablocie i już go chce, najlepiej za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darklew64 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Prawie codziennie słyszę tekst "dlaczego stały klient jest gorzej traktowany niż nowy?". Po czym okazuje się że gość ma pakiet w cenie 20zł niższej niż miałby nowy klient, ale dalej twierdzi, że jest gorzej traktowany bo ma stary dekoder po "n", zobaczy premiumboxa w gablocie i już go chce, najlepiej za darmo. Stały klient od 1996 r. w canal+. To co się dzieje teraz woła o pomstę do nieba. Ostatnio platyna za 99 zł po tylu perturbacjach przy przechodzeniu do nc+, że lepiej nie mówić. Od wczoraj to samo co w platynie za tę samą cenę w jakiejś dziwnej konfiguracji, która sprawiła, że po dzisiejszej aktywacji już musiałem wykonywać dwa telefony z reklamacją. Wcześniej przez lata żadnych kontaktów z jakimś ica, czy tym podobnym tworem. Wszystko szło jak po sznurku. Wtedy jakoś można było i zachować promocje dla stałych i takie fajne bonusy jak złoty plus, gdzie za zdobyte punkty można było sobie zamówić interesujący nas kanał na miesiąc, itp. Wczoraj jak mi konsultant zaczął czytać ile i jakich pakietów i opcji może zaproponować, to głowa bolała. Namnożyć opcji, sprawić by każdy płacił inną cenę, żeby właściwie uniemożliwić porównanie, to z założenia bazowanie na oszustwie. Z oferty telewizji premium zrobili bazar, a jednym z efektów tego zabiegu jest to, że na forum zamiast dominować dyskusja o samej ofercie i jej wadach i zaletach, brylują osobnicy, którzy po 40 telefonie zbili cenę swego abonamentu o 4 zł w stosunku do wczorajszego rekordzisty. Brak słów co socjotechniki mogą zrobić z człowieka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Witam, jestem od niedawna nowym klientem nc+ ale podpisując umowę wziąłem Comfort+ i Extra+ za 59,90 + 10 zł wynajem deokdera na 15m. Teraz jednak sobie uświadomiłem, że chciałbym mieć to co mam oraz dodatkowo 6x Canal+, Hbo mnie nie interesuje. Moja obecna umowa praktycznie dopiero się zaczęła. Czy mam możliwość przejścia w jakiś sposób na wyższą umowę? Chcę przejść na wyższy abonament więc dla nc+ powinno być to korzystne, bo co innego jakbym chciał przejść na niższą wtedy bym nawet nie pytał bo to byłoby logiczne, że nie mogę . Ewentualnie chciałbym chociaż żeby był pakiet sportowy czyli Canal+Sport i Canal+Family1,2. Zadzwoń, a z chęcią podniosą Ci pakiet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzees Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Witam,, umowa do końca stycznia. Obecnie posiadam pakiet Superpremium HD z C+,HBO,Cinemaxy,Filmboxy,HistoryHD,SoundanceHD + PACE za darmo. Za całość płacę kwotę 103,98 zł. Dzwonią do mnie od tygodnia dzień w dzień, i dzisiaj padła najlepsza oferta- umowa na 24 miesiące za 99 zł. Zachowuję to co miałem, ale HsitoryHD i Soundance HD za darmo tylko na dziewięć miesięcy. Dałem sobie do jutra czas do namysłu. Nie wiem czy wysyłać wypowiedzenie jak co roku, tylko przyjąć te warunki bo wydają się rozsądne. Chciałbym wyrwać te dwa kanały nie na dziewięć miesięcy, ale na cały okres umowy, mimo, że nic na nich nie ma dodatkowo H2 i Adventure HD i może jakiś kanał erotyczny. Co myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eNCe peNCe Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Proponuję tym co się kończa umowy z koniec grudnia lub stycznia o jak najszybsze załatwienie tematu - tzn. do 22 grudnia. Nowa Ustawa Konsumencka która wchodzi w życie w NC+ z tym dniem zawiera takie babole że konsule czy osoby kierownicze nie będą mogły dawać fajnych dopalaczy. Jeśli umowa zawiera np. HBO na 6mc to nie będzie mógł konsul czy kierownicy dać promocji na cały okres. Dlaczego? Wcześniej mieliśmy tak że umowa, umową a co dostałeś za friko to Twoje negocjacje itp. Teraz nic nie może być wstawiane ręcznie i konsule dysponować będą tylko normalnymi umowami. Czyli np. łamaniec z C+ za ok 54 zł miesięcznie zawiera w sobie hbo na bodajże 9mc za 0zł. I zgodnie z ustawą konsumencką nie może konsul Ci dać czegoś gratis czego nie będzie w umowie. Potwierdzone info. Może z czasem będzie to bardziej elastycznie ale póki co podobno dają wszystko do 22 grudnia jak mogą więc raqdzę skorzystać i wykonać telefon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquas92 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Ustawa wchodzi w życie 25 grudnia, dalszych rewelacji nie czytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedy Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Witam. Dostałem dzisiaj ofertę z DUK Kraków - Universe+ + 6xCanal+ + MR + Pace PVR + Extra+ za 59,90 + 20 zl za 2 Pace PVR + HBO na 4 miesiące. Czyli to co miałem za 10 zł/m taniej niż miałem. Umowa na 15 miesięcy. Czy jest to dobra oferta? Można jeszcze coś ugrać czy to jest max? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selko Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Proponuję tym co się kończa umowy z koniec grudnia lub stycznia o jak najszybsze załatwienie tematu - tzn. do 22 grudnia. Nowa Ustawa Konsumencka która wchodzi w życie w NC+ z tym dniem zawiera takie babole że konsule czy osoby kierownicze nie będą mogły dawać fajnych dopalaczy. Jeśli umowa zawiera np. HBO na 6mc to nie będzie mógł konsul czy kierownicy dać promocji na cały okres. Dlaczego? Wcześniej mieliśmy tak że umowa, umową a co dostałeś za friko to Twoje negocjacje itp. Teraz nic nie może być wstawiane ręcznie i konsule dysponować będą tylko normalnymi umowami. Czyli np. łamaniec z C+ za ok 54 zł miesięcznie zawiera w sobie hbo na bodajże 9mc za 0zł. I zgodnie z ustawą konsumencką nie może konsul Ci dać czegoś gratis czego nie będzie w umowie. Potwierdzone info. Może z czasem będzie to bardziej elastycznie ale póki co podobno dają wszystko do 22 grudnia jak mogą więc raqdzę skorzystać i wykonać telefon Wszystko co dają wpisują w systemie i jest to w umowie potem. Także mit obalony. Witam. Dostałem dzisiaj ofertę z DUK Kraków - Universe+ + 6xCanal+ + MR + Pace PVR + Extra+ za 59,90 + 20 zl za 2 Pace PVR + HBO na 4 miesiące. Czyli to co miałem za 10 zł/m taniej niż miałem. Umowa na 15 miesięcy. Czy jest to dobra oferta? Można jeszcze coś ugrać czy to jest max? Pozdrawiam Taniej nie będzie, ja dostałem to samo tyle ze HBO na całą umowę gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.