Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

MULTI+ zawiera się w opcji COMFORT+ EXTRA+. Proponowali SUPERPREMIUM+ za 109,90 + 20 zł drugi dekoder PACE PVR . Cały czas mówiłem, że nie zależy mi na NCPLUS, bo mam POLSAT i że rezygnując mogę zyskać 100 zł a oni stracić 100... Dziś z rana kilka telefonów od nich i po "konsultacjach z przełożonym" dostałem takie warunki.

Wypowiedzenie oczywiście złożone, bez tego nie ma co w ogóle zasiadać do negocjacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie coś przestali dzwonić.

W ciągu ostatnich dwoch tygodni miałem telefony codziennie. Przeważnie nie odbierałem, 2 razy mi zaproponowali coś słabego, a 3 razy babka rozłączyła się sama od razu po pytaniu "czy możemy chwilę porozmawiać" (nie wiem czy to były jakieś problemy techniczne u nich czy co).

W poniedziałek poszło wypowiedzenie, więc teraz powinni dzwonić z rozsądniejszymi ofertami.

Ale na razie cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Wątek śledzę już parę miesięcy.

Umowę mam, tzn. miałem do 30 czerwca 2014 roku, bo okazało że samowolnie mi ją przedłużyli:

Najwidoczniej za to, że w tamtym roku konsultant mnie oszukał (reklamacja rozpatrzona pozytywnie z wątku; http://forum.ncplus.pl/forum/showthread.php?t=64545)

NC+ samowolnie i bez mojej wiedzy przedłużyło mi umowę o 2 miesiące.

W marcu 2014 zacząłem otrzymywać telefony z BOK, że umowa kończy mi się 30 czerwca 2014 i proponując mi przedłużenie.

Z powodu braku interesującej oferty dla mnie, postanowiłem zakończyć umowę po okresie oznaczonym. Datę 30 czerwca jako koniec umowy,kilkukrotnie potwierdził mi konsultant telefonicznie.

W dniu 8 maja 2014 w punkcie NC+ złożyłem pismo o rozwiązaniu umowy po okresie oznaczonym czyli 30 czerwca 2014. W dniu 18 maja 2014 dostałem potwierdzenie na maila o rozwiązaniu umowy z dniem 30 czerwca 2014:

 

Witam,

 

potwierdzam, że wypowiedzenie umowy wpłynęło do Biura Obsługi Klienta. Umowa zostanie rozwiązana z końcem czerwca 2014 r. Zgodnie z Regulaminem w razie rozwiązania, wygaśnięcia lub zakończenia w inny sposób umowy, dekoder należy zwrócić w terminie 14 dni od daty zakończenia umowy. Zwrot dekodera po terminie 14 dni wiąże się naliczeniem kary w wysokości określonej w Cenniku. Przypominam, że zwrot sprzętu możliwy jest w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży. Wykaz takich Punktów znajduje się na stronie http:// ncplus.pl/oferta/jak-kupic.

Jednocześnie informuję, że niebawem skontaktuje się z Panem Konsultant, aby zaproponować atrakcyjną ofertę. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Z wyrazami szacunku,

Specjalista ds. Komunikacji Elektronicznej platforma nc+ Internetowe Centrum Abonenta

ica.ncplus.pl

 

Miesiąc żyłem w błogiej nieświadomości, ale że termin mojego urlopu zbiegł się z terminem zdania dekodera

25 czerwca 2014 wysłałem zapytanie na kontakt NC+ o następującej treści:

temat: Informacje

treść: Witam. Umowę z NC+ mam do 30 czerwca. Czy z powodu wyjazdu na urlop mogę zdać sprzęt przed zakończeniem terminu oznaczonego w wypowiedzeniu Proszę o podanie mi najbliższego punktu NC+ gdzie będę mógł zdać dekoder i kartę. Czy wszystkie zobowiązania finansowe wobec NC+ mam uregulowane? Pozdrawiam

data: 2014-06-25

 

Dostałem następującą odpowiedź:

 

Witam,

 

informuję, że zgodnie z rezygnacją jaką Pan złożył, umowa zostanie rozwiązana z końcem 31.08.2014 r. Przypominam, że w przypadku rezygnacji z umowy należy dokonać zwrotu dekodera do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży i Serwisu w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty zakończenia umowy.

 

Z wyrazami szacunku,

Specjalista ds. Komunikacji Elektronicznej platforma nc+ Internetowe Centrum Abonenta

ica.ncplus.pl

 

W dzisiejszej rozmowie telefonicznej z BOK została podtrzymana data rozwiązania umowy w dniu 31 sierpień 2014 z powodu "wcześniejszego zawieszenia umowy".

Tzw. zawieszenia umowy faktycznie nie było (opłaty były pobierane za cały okres) a wszystko odbyło się z winy NC+, na co były złożone 2 rozpatrzone na moją korzyść reklamacje w maju 2013.

Dlaczego w kilkukrotnych rozmowach z BOK nie zostałem poinformowany o innym terminie rozwiązania umowy? Gdyby nie moje zapytanie w innej sprawie dowiedziałbym się po fakcie o tym, że NC+ samodzielnie przedłużyło mi umowę o 2 miesiące. Dlaczego ja mam płacić za błędy konsultantów?

Przed chwilą była kolejna rozmowa, teraz wycofują się że jako powód przedłużenia było zawieszenie umowy tylko błąd w wypowiedzeniu składanym w punkcie NC+ na ich druku.

Taką odpowiedź dostałem od nich pisemnie:

Umowa jest w czasie oznaczonym do końca czerwca. Jednak na formularzy jest napisane, że umowa ma ulec rozwiązaniu po okresie oznaczonym (nie jest to formularz typu: wygaśnięcie umowy). Jeżeli takie pismo zostało złożone jeszcze w czasie trwania umowy na czas oznaczony, zostaje wyznaczony trzymiesięczny okres wypowiedzenia (a tak się stało w tym przypadku). Pamiętaj, że zawsze możesz odstąpić od złożonej rezygnacji.

Reklamacja złożona, wcześniej miałem comfort+6xC+ za 59 zł.

Zadzwoniłem również do DUK, oferują mi to samo za łamańca 53 zł, ale konsul nie chciał mi wysłać potwierdzenia na maila, bo jak to określił nie wysyłają nikomu. Odrzuciłem.

Najgorsze, że przez dodatkowe dwa miesiące mam płacić cenę standartową - 149 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 czerwca wypowiedzenie zarejestrowane a do tej pory jeszcze nikt nie dzwonił

Czekać czy też mieliście taką sytuację że nikt nie dzwonił ?

Dokładnie, nie dzwonią do lipcowych (przynajmniej części) ją zadzwoniłem dziś potwierdzić czy dotarło wypowiedzenie, przy okazji dostałem dwie oferty 79,99 za comfort extra multi MR 1 pace i 6C+ lub 74,99 za 3C+ oczywiście odrzucone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak samo zadzwoniłem kilka dni temu z pytaniem czy mają zarejestrowane

Konsul przedstawił ofertę na Comfort+ Multi+ i Opcję Sport+ średnio za 44,90 czyli tam wychodzi 4x 0 i 11x 59,90

podziękowałem

taki pakiet mnie satysfakcjonuje

ale chce otrzymać 5x0 10x 59,90 czyli średnią na poziomie 39,30zł i dodatkowo Extra+ na 6 lub 9m za 0zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasy się zmieniają.Jeszcze parę miesięcy wcześniej wyśmiewano "łamane" oferty .Ludzie rękami i nogami bronili się przed aneksowaniem takich umów. Natomiast dzisiaj z kolei niemalże żądają "łamańców".Jak widać sprawdziło się przysłowie-" Nie taki diabeł straszny jak go malują".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, witajcie

 

Przyszła pora i na moją umowę..

 

Obecnie płacę 69 zł za Canal+ Silver (3x C+), HBO oraz całą podstawę (obecnie pełne stare 6 kategorii się nazywa comfort + extra, racja?) + 10 zł za mediabox.

 

Jak na razie po śmiesznych propozycjach od sprzedawców, dostałem jedną z działu utrzymania (kierunkowy 12).

6x C+, HBO i cała podstawa za 79 zł na 15 lub 24 miesiące + 5 zł za mediabox oraz multiroom premium (biorę po raz pierwszy) rok za darmo i 0 zł aktywacja przy umowie 24 miesiące albo pół roku za darmo i aktywacja 49 zł przy umowie na 15 miesięcy.

Z mojej oceny wynika że przydałby się łamaniec (chociaż 3 miesiące) do tego by oferta stała się atrakcyjna, co sądzicie?

Planuję jeszcze powalczyć o History HD, Canal+ VOD oraz nc+ go.

 

Rozmowa odbyła się jakiś czas temu, tuż po złożeniu rezygnacji.

Mają dzwonić jeszcze w przyszłym miesiącu, gdyż będzie on ostatnim.

 

Z tego co widzę większość z was ma stałe ceny na multiroom wliczone w abonament, stawiam że jesteście po cyfrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za offtop.

@sylwekdm A masz jeszcze tego maila o przyjęciu wypowiedzienia? Widziałeś datę na tym piśmie składanym w nc+? Jeśli tam było 30, a nie 31 to kłamią, bo od kiedy to sierpień ma 30 dni. Jeśli masz ten mail to przedstaw go w punkcie, a jeśli to nie pomoże to radzę ci udać się do Rzecznika Praw Konsumenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem również do DUK, oferują mi to samo za łamańca 53 zł, ale konsul nie chciał mi wysłać potwierdzenia na maila, bo jak to określił nie wysyłają nikomu. Odrzuciłem.

Nie wysyłają ale prawdą też jest, że w DUK obowiazuje reguła, że wypowiedziane słowo tożsame jest ze słowem pisanym. Ja to przerabiałem i na tym etapie nie było już żadnych nieporozumień. Chyba potraktowałeś tę ostateczną ofertę zbyt emocjonalnie. Ale też się nie dziwię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za offtop.

@sylwekdm A masz jeszcze tego maila o przyjęciu wypowiedzienia? Widziałeś datę na tym piśmie składanym w nc+? Jeśli tam było 30, a nie 31 to kłamią, bo od kiedy to sierpień ma 30 dni. Jeśli masz ten mail to przedstaw go w punkcie, a jeśli to nie pomoże to radzę ci udać się do Rzecznika Praw Konsumenta.

Mam maila potwierdzającego, że wypowiedzenie wpłynęło i że umowa zostanie rozwiązana z dniem 30 czerwca. Mam również pismo z wypowiedzenia, bo wypowiedzenie składałem w punkcie na ich druku. Tylko tam nie było oznaczenia daty jedynie formułka: Rozwiązanie umowy po okresie oznaczonym.

Jak nie uznają reklamacji to będę musiał za lipiec i sierpień zapłacić 149 zł. Chyba, że do poniedziałku wycofam wypowiedzenie i zgodzę się na ich ofertę:

Comfort+ Multi+ i 6xC+ za 5x0 zł i 10x79zł, średnia 53zł. Gdyby w ramach zadośćuczynienia za te wszystkie reklamacje dorzucili HBO to jeszcze bym rozważył, a tak traktuję to jako szantaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie przedstawią ci dobrej oferty, to powiedz że dzwoniłeś w maju (powinni mieć nagranie) i że powiedzieli ci że umowa kończy ci się w czerwcu i masz to na mailu i jeszcze w maju złożyłeś wypowiedzenie, a jak to nie poskutkuje to postrasz Rzecznikiem Praw Konsumenta. A jeśli nie zadzwonią do 30 czerwca tak do popołudnia sam do nich zadzwoń i jeśli nie będziesz mógł się dogadać z konsultantem poproś o przekierowanie lub numer do Działu Utrzymania Klienta/Abonenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam was posiadam kartę Cameleon w kolorystyce szaro czarno czerwonej i mam pytanie czy to jest najnowsza karta Cameleon i najlepsza czy karty szare z kolorowymi kwadracikami są najnowsze i najlepsze?

Ostatnia wymiana kart w cyfrze była w 2008r i są to jak wspomniałeś karty szare z "kolorowymi kwadratami"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ja przedłużałem umowę jakiś tydzień temu bez pisania wypowiedzenia. Warunki dostałem chyba przyzwoite ? Umowa na 2 lata na pakiet Komfort + Extra plus 6 x C+ do tego HBO, CINEMAX i FILMBOX na całą długość umowy za stałą stawkę 99,90 zł za miesiąc. Dekoder za 0 zł (miałem mediaboxa).

Ale trzeba wiedzieć jak dzwonić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NC+ zaszalało haha, o to co znalazłem ICA: "W związku z tym że jesteś naszym stałym Abonentem, przygotowaliśmy dla Ciebie ofertę specjalną - dotyczącą przedłużenia Twojej umowy z nc+.

 

Prosimy o pozostawienie aktualnego numeru telefonu, a nasz konsultant skontaktuje się w celu przedstawienia oferty" Zadzwoniłem więc (numeru nie podałem bo mieszkam w UK i nie mam polskiego nr) i oferta przedłużeniowa dla mnie: Pakiet all inclusive+ w cenie 189 zł... Obecnie za to samo płace 179 haha żenada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koniu1906 nie jesteś sam :)

Mam teraz canal + superpremium + HBO z cameleonem na technisacie isio s za 149 zł. A pan konsultant proponuje mi pakiet full za ... 159 zł, bo to jedyna oferta jaką niby ma...

To już bardziej mi się kalkuluje rozwiązać umowę (jeśli nic nie ugram) i przejść na nc+ mix. Bo będzie mi ten moduł działał jak należy, czy się może mylę, wie ktoś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NC+ zaszalało haha, o to co znalazłem ICA: "W związku z tym że jesteś naszym stałym Abonentem, przygotowaliśmy dla Ciebie ofertę specjalną - dotyczącą przedłużenia Twojej umowy z nc+.

 

Prosimy o pozostawienie aktualnego numeru telefonu, a nasz konsultant skontaktuje się w celu przedstawienia oferty" Zadzwoniłem więc (numeru nie podałem bo mieszkam w UK i nie mam polskiego nr) i oferta przedłużeniowa dla mnie: Pakiet all inclusive+ w cenie 189 zł... Obecnie za to samo płace 179 haha żenada.

To nic nowego! Też tak mam:

W związku z tym że jesteś naszym stałym Abonentem, przygotowaliśmy dla Ciebie ofertę specjalną - dotyczącą przedłużenia Twojej umowy z nc+.

Prosimy o pozostawienie aktualnego numeru telefonu, a nasz konsultant skontaktuje się w celu przedstawienia oferty.

Numer telefonu do kontaktu: --------;

Proszę o kontakt

Ale ty dałeś się złapać! Ja nie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...