dannymich Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Witam, Poluję na coś podobnego, tylko zamiast red light właśnie cinemaxy i co z opcją multi+. Rozumiem, że byłeś na wypowiedzeniu (bo ja właśnie złożyłem-umowa do końca lipca) i jakie miałeś wcześniejsze propozycje? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YETI Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 MULTI+ zawiera się w opcji COMFORT+ EXTRA+. Proponowali SUPERPREMIUM+ za 109,90 + 20 zł drugi dekoder PACE PVR . Cały czas mówiłem, że nie zależy mi na NCPLUS, bo mam POLSAT i że rezygnując mogę zyskać 100 zł a oni stracić 100... Dziś z rana kilka telefonów od nich i po "konsultacjach z przełożonym" dostałem takie warunki. Wypowiedzenie oczywiście złożone, bez tego nie ma co w ogóle zasiadać do negocjacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Oferta przedłużająca z wczoraj: Comfort, Extra, Premium Film & Sport, Turbobox+ = 69zł za całość. Odmowa. Umowa kończy się za 4 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Do mnie coś przestali dzwonić. W ciągu ostatnich dwoch tygodni miałem telefony codziennie. Przeważnie nie odbierałem, 2 razy mi zaproponowali coś słabego, a 3 razy babka rozłączyła się sama od razu po pytaniu "czy możemy chwilę porozmawiać" (nie wiem czy to były jakieś problemy techniczne u nich czy co). W poniedziałek poszło wypowiedzenie, więc teraz powinni dzwonić z rozsądniejszymi ofertami. Ale na razie cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wAFLU Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Do końca umowy 3 dni i zero odzewu, wcześniej miesiąc temu telefony co dwa dni ale z cienizną. Walczę o : 2xpace 500gb, comfort+premium sport, multiroom za 59 zł da radę czy pakować już dekodery? Aktualnie to co wyżej ale z 6xC+ za 79 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q77 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 15 czerwca wypowiedzenie zarejestrowane a do tej pory jeszcze nikt nie dzwonił Czekać czy też mieliście taką sytuację że nikt nie dzwonił ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwekdm Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Witam wszystkich. Wątek śledzę już parę miesięcy. Umowę mam, tzn. miałem do 30 czerwca 2014 roku, bo okazało że samowolnie mi ją przedłużyli: Najwidoczniej za to, że w tamtym roku konsultant mnie oszukał (reklamacja rozpatrzona pozytywnie z wątku; http://forum.ncplus.pl/forum/showthread.php?t=64545) NC+ samowolnie i bez mojej wiedzy przedłużyło mi umowę o 2 miesiące. W marcu 2014 zacząłem otrzymywać telefony z BOK, że umowa kończy mi się 30 czerwca 2014 i proponując mi przedłużenie. Z powodu braku interesującej oferty dla mnie, postanowiłem zakończyć umowę po okresie oznaczonym. Datę 30 czerwca jako koniec umowy,kilkukrotnie potwierdził mi konsultant telefonicznie. W dniu 8 maja 2014 w punkcie NC+ złożyłem pismo o rozwiązaniu umowy po okresie oznaczonym czyli 30 czerwca 2014. W dniu 18 maja 2014 dostałem potwierdzenie na maila o rozwiązaniu umowy z dniem 30 czerwca 2014: Witam, potwierdzam, że wypowiedzenie umowy wpłynęło do Biura Obsługi Klienta. Umowa zostanie rozwiązana z końcem czerwca 2014 r. Zgodnie z Regulaminem w razie rozwiązania, wygaśnięcia lub zakończenia w inny sposób umowy, dekoder należy zwrócić w terminie 14 dni od daty zakończenia umowy. Zwrot dekodera po terminie 14 dni wiąże się naliczeniem kary w wysokości określonej w Cenniku. Przypominam, że zwrot sprzętu możliwy jest w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży. Wykaz takich Punktów znajduje się na stronie http:// ncplus.pl/oferta/jak-kupic. Jednocześnie informuję, że niebawem skontaktuje się z Panem Konsultant, aby zaproponować atrakcyjną ofertę. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt. Z wyrazami szacunku, Specjalista ds. Komunikacji Elektronicznej platforma nc+ Internetowe Centrum Abonenta ica.ncplus.pl Miesiąc żyłem w błogiej nieświadomości, ale że termin mojego urlopu zbiegł się z terminem zdania dekodera 25 czerwca 2014 wysłałem zapytanie na kontakt NC+ o następującej treści: temat: Informacje treść: Witam. Umowę z NC+ mam do 30 czerwca. Czy z powodu wyjazdu na urlop mogę zdać sprzęt przed zakończeniem terminu oznaczonego w wypowiedzeniu Proszę o podanie mi najbliższego punktu NC+ gdzie będę mógł zdać dekoder i kartę. Czy wszystkie zobowiązania finansowe wobec NC+ mam uregulowane? Pozdrawiam data: 2014-06-25 Dostałem następującą odpowiedź: Witam, informuję, że zgodnie z rezygnacją jaką Pan złożył, umowa zostanie rozwiązana z końcem 31.08.2014 r. Przypominam, że w przypadku rezygnacji z umowy należy dokonać zwrotu dekodera do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży i Serwisu w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty zakończenia umowy. Z wyrazami szacunku, Specjalista ds. Komunikacji Elektronicznej platforma nc+ Internetowe Centrum Abonenta ica.ncplus.pl W dzisiejszej rozmowie telefonicznej z BOK została podtrzymana data rozwiązania umowy w dniu 31 sierpień 2014 z powodu "wcześniejszego zawieszenia umowy". Tzw. zawieszenia umowy faktycznie nie było (opłaty były pobierane za cały okres) a wszystko odbyło się z winy NC+, na co były złożone 2 rozpatrzone na moją korzyść reklamacje w maju 2013. Dlaczego w kilkukrotnych rozmowach z BOK nie zostałem poinformowany o innym terminie rozwiązania umowy? Gdyby nie moje zapytanie w innej sprawie dowiedziałbym się po fakcie o tym, że NC+ samodzielnie przedłużyło mi umowę o 2 miesiące. Dlaczego ja mam płacić za błędy konsultantów? Przed chwilą była kolejna rozmowa, teraz wycofują się że jako powód przedłużenia było zawieszenie umowy tylko błąd w wypowiedzeniu składanym w punkcie NC+ na ich druku. Taką odpowiedź dostałem od nich pisemnie: Umowa jest w czasie oznaczonym do końca czerwca. Jednak na formularzy jest napisane, że umowa ma ulec rozwiązaniu po okresie oznaczonym (nie jest to formularz typu: wygaśnięcie umowy). Jeżeli takie pismo zostało złożone jeszcze w czasie trwania umowy na czas oznaczony, zostaje wyznaczony trzymiesięczny okres wypowiedzenia (a tak się stało w tym przypadku). Pamiętaj, że zawsze możesz odstąpić od złożonej rezygnacji. Reklamacja złożona, wcześniej miałem comfort+6xC+ za 59 zł. Zadzwoniłem również do DUK, oferują mi to samo za łamańca 53 zł, ale konsul nie chciał mi wysłać potwierdzenia na maila, bo jak to określił nie wysyłają nikomu. Odrzuciłem. Najgorsze, że przez dodatkowe dwa miesiące mam płacić cenę standartową - 149 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pltrot Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 15 czerwca wypowiedzenie zarejestrowane a do tej pory jeszcze nikt nie dzwoniłCzekać czy też mieliście taką sytuację że nikt nie dzwonił ? Dokładnie, nie dzwonią do lipcowych (przynajmniej części) ją zadzwoniłem dziś potwierdzić czy dotarło wypowiedzenie, przy okazji dostałem dwie oferty 79,99 za comfort extra multi MR 1 pace i 6C+ lub 74,99 za 3C+ oczywiście odrzucone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q77 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Ja tak samo zadzwoniłem kilka dni temu z pytaniem czy mają zarejestrowane Konsul przedstawił ofertę na Comfort+ Multi+ i Opcję Sport+ średnio za 44,90 czyli tam wychodzi 4x 0 i 11x 59,90 podziękowałem taki pakiet mnie satysfakcjonuje ale chce otrzymać 5x0 10x 59,90 czyli średnią na poziomie 39,30zł i dodatkowo Extra+ na 6 lub 9m za 0zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pltrot Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Polujesz na to samo co ja, jak będą jakieś ciekawe propozycje to pisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Czasy się zmieniają.Jeszcze parę miesięcy wcześniej wyśmiewano "łamane" oferty .Ludzie rękami i nogami bronili się przed aneksowaniem takich umów. Natomiast dzisiaj z kolei niemalże żądają "łamańców".Jak widać sprawdziło się przysłowie-" Nie taki diabeł straszny jak go malują". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pociej Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Hej, witajcie Przyszła pora i na moją umowę.. Obecnie płacę 69 zł za Canal+ Silver (3x C+), HBO oraz całą podstawę (obecnie pełne stare 6 kategorii się nazywa comfort + extra, racja?) + 10 zł za mediabox. Jak na razie po śmiesznych propozycjach od sprzedawców, dostałem jedną z działu utrzymania (kierunkowy 12). 6x C+, HBO i cała podstawa za 79 zł na 15 lub 24 miesiące + 5 zł za mediabox oraz multiroom premium (biorę po raz pierwszy) rok za darmo i 0 zł aktywacja przy umowie 24 miesiące albo pół roku za darmo i aktywacja 49 zł przy umowie na 15 miesięcy. Z mojej oceny wynika że przydałby się łamaniec (chociaż 3 miesiące) do tego by oferta stała się atrakcyjna, co sądzicie? Planuję jeszcze powalczyć o History HD, Canal+ VOD oraz nc+ go. Rozmowa odbyła się jakiś czas temu, tuż po złożeniu rezygnacji. Mają dzwonić jeszcze w przyszłym miesiącu, gdyż będzie on ostatnim. Z tego co widzę większość z was ma stałe ceny na multiroom wliczone w abonament, stawiam że jesteście po cyfrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Przepraszam za offtop. @sylwekdm A masz jeszcze tego maila o przyjęciu wypowiedzienia? Widziałeś datę na tym piśmie składanym w nc+? Jeśli tam było 30, a nie 31 to kłamią, bo od kiedy to sierpień ma 30 dni. Jeśli masz ten mail to przedstaw go w punkcie, a jeśli to nie pomoże to radzę ci udać się do Rzecznika Praw Konsumenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zadzwoniłem również do DUK, oferują mi to samo za łamańca 53 zł, ale konsul nie chciał mi wysłać potwierdzenia na maila, bo jak to określił nie wysyłają nikomu. Odrzuciłem. Nie wysyłają ale prawdą też jest, że w DUK obowiazuje reguła, że wypowiedziane słowo tożsame jest ze słowem pisanym. Ja to przerabiałem i na tym etapie nie było już żadnych nieporozumień. Chyba potraktowałeś tę ostateczną ofertę zbyt emocjonalnie. Ale też się nie dziwię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Witam was posiadam kartę Cameleon w kolorystyce szaro czarno czerwonej i mam pytanie czy to jest najnowsza karta Cameleon i najlepsza czy karty szare z kolorowymi kwadracikami są najnowsze i najlepsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Czy ja wiem, czy to ma znaczenie? Karta, jak karta. I jeśli czytnik w porządku i działa, to nie ma znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwekdm Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Przepraszam za offtop.@sylwekdm A masz jeszcze tego maila o przyjęciu wypowiedzienia? Widziałeś datę na tym piśmie składanym w nc+? Jeśli tam było 30, a nie 31 to kłamią, bo od kiedy to sierpień ma 30 dni. Jeśli masz ten mail to przedstaw go w punkcie, a jeśli to nie pomoże to radzę ci udać się do Rzecznika Praw Konsumenta. Mam maila potwierdzającego, że wypowiedzenie wpłynęło i że umowa zostanie rozwiązana z dniem 30 czerwca. Mam również pismo z wypowiedzenia, bo wypowiedzenie składałem w punkcie na ich druku. Tylko tam nie było oznaczenia daty jedynie formułka: Rozwiązanie umowy po okresie oznaczonym. Jak nie uznają reklamacji to będę musiał za lipiec i sierpień zapłacić 149 zł. Chyba, że do poniedziałku wycofam wypowiedzenie i zgodzę się na ich ofertę: Comfort+ Multi+ i 6xC+ za 5x0 zł i 10x79zł, średnia 53zł. Gdyby w ramach zadośćuczynienia za te wszystkie reklamacje dorzucili HBO to jeszcze bym rozważył, a tak traktuję to jako szantaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Jeśli nie przedstawią ci dobrej oferty, to powiedz że dzwoniłeś w maju (powinni mieć nagranie) i że powiedzieli ci że umowa kończy ci się w czerwcu i masz to na mailu i jeszcze w maju złożyłeś wypowiedzenie, a jak to nie poskutkuje to postrasz Rzecznikiem Praw Konsumenta. A jeśli nie zadzwonią do 30 czerwca tak do popołudnia sam do nich zadzwoń i jeśli nie będziesz mógł się dogadać z konsultantem poproś o przekierowanie lub numer do Działu Utrzymania Klienta/Abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Witam was posiadam kartę Cameleon w kolorystyce szaro czarno czerwonej i mam pytanie czy to jest najnowsza karta Cameleon i najlepsza czy karty szare z kolorowymi kwadracikami są najnowsze i najlepsze? Ostatnia wymiana kart w cyfrze była w 2008r i są to jak wspomniałeś karty szare z "kolorowymi kwadratami" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Czyli karty szare z kolorowymi kwadratami są stare i zostały zastąpione kartami szaro czarno czerwonymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Stara karta Nowe karty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokić Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Witam, ja przedłużałem umowę jakiś tydzień temu bez pisania wypowiedzenia. Warunki dostałem chyba przyzwoite ? Umowa na 2 lata na pakiet Komfort + Extra plus 6 x C+ do tego HBO, CINEMAX i FILMBOX na całą długość umowy za stałą stawkę 99,90 zł za miesiąc. Dekoder za 0 zł (miałem mediaboxa). Ale trzeba wiedzieć jak dzwonić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniu1906 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 NC+ zaszalało haha, o to co znalazłem ICA: "W związku z tym że jesteś naszym stałym Abonentem, przygotowaliśmy dla Ciebie ofertę specjalną - dotyczącą przedłużenia Twojej umowy z nc+. Prosimy o pozostawienie aktualnego numeru telefonu, a nasz konsultant skontaktuje się w celu przedstawienia oferty" Zadzwoniłem więc (numeru nie podałem bo mieszkam w UK i nie mam polskiego nr) i oferta przedłużeniowa dla mnie: Pakiet all inclusive+ w cenie 189 zł... Obecnie za to samo płace 179 haha żenada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bohor Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 koniu1906 nie jesteś sam Mam teraz canal + superpremium + HBO z cameleonem na technisacie isio s za 149 zł. A pan konsultant proponuje mi pakiet full za ... 159 zł, bo to jedyna oferta jaką niby ma... To już bardziej mi się kalkuluje rozwiązać umowę (jeśli nic nie ugram) i przejść na nc+ mix. Bo będzie mi ten moduł działał jak należy, czy się może mylę, wie ktoś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 NC+ zaszalało haha, o to co znalazłem ICA: "W związku z tym że jesteś naszym stałym Abonentem, przygotowaliśmy dla Ciebie ofertę specjalną - dotyczącą przedłużenia Twojej umowy z nc+. Prosimy o pozostawienie aktualnego numeru telefonu, a nasz konsultant skontaktuje się w celu przedstawienia oferty" Zadzwoniłem więc (numeru nie podałem bo mieszkam w UK i nie mam polskiego nr) i oferta przedłużeniowa dla mnie: Pakiet all inclusive+ w cenie 189 zł... Obecnie za to samo płace 179 haha żenada. To nic nowego! Też tak mam: W związku z tym że jesteś naszym stałym Abonentem, przygotowaliśmy dla Ciebie ofertę specjalną - dotyczącą przedłużenia Twojej umowy z nc+.Prosimy o pozostawienie aktualnego numeru telefonu, a nasz konsultant skontaktuje się w celu przedstawienia oferty. Numer telefonu do kontaktu: --------; Proszę o kontakt Ale ty dałeś się złapać! Ja nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.