artur3m Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Kto w tak ważnej kwestii nie bierze pokwitowania za złożone wypowiedzenia. Nawet nie pytam. Oczywiście ,że dostałem potwierdzenia złożenia wypowiedzeń,tylko że ich interesuje to co mają w systemie ,i nie chcieli abym przesłał im kopie na maila , ewentualnie listownie,procedura miała iść trybem reklamacyjnym i koniec.Wiadomo jak by mi nie uwzględnili reklamacji wtedy bym zaczął "działać inaczej" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Oczywiście że wolałbym umowę na 12m Waszym zdaniem lepiej starać się o umowę na 15m (4x0 i 11x79,90) czy brać na 24m (6x0 i 18x79,90) ? Oczywiście mówimy z HBO na całą umowę, bo widzę że większość dostaje to ja też chcę dostać Nie miałeś wcześniej HBO więc masz marne szanse na ten pakiet na całą umowę.Prędzej przy stałym abonamencie za ok.79 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuQas92 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 @lukimann czy ja wiem widziałem już kilka razy w tym wątku wypowiedzi osób które nie miały HBO, a dostały na cały okres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Wszystko zależy od sposobu negocjacji, konsula i szczęścia. Nie powiedział bym że masz marne szanse a raczej 50/50. Wszystko w twoich rękach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuQas92 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Waszym zdaniem lepiej brać umowę na 24m czy 15m ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Wszystko zależy od ceny . Ja mogę wziąć umowę na 24mies. jeśli cena byłaby adekwatna :> . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Kto w tak ważnej kwestii nie bierze pokwitowania za złożone wypowiedzenia. Nawet nie pytam. Oczywiście ,że dostałem potwierdzenia złożenia wypowiedzeń,tylko że ich interesuje to co mają w systemie ,i nie chcieli abym przesłał im kopie na maila , ewentualnie listownie,procedura miała iść trybem reklamacyjnym i koniec.Wiadomo jak by mi nie uwzględnili reklamacji wtedy bym zaczął "działać inaczej" Jest taki wynalazek, jak: Powiatowy Rzecznik Konsumentów właściwy dla miejsca zamieszkania. Wystarczyło się tam udać a nawet postraszyć, że tam się udasz i sprawa byłaby rozpatrzona na Twoją korzyść. To działa. To tak na przyszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fleks Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Dzisiaj przedłużyłem umowę na 24 miesiące na następujących warunkach: Comfort+, Multi+, MR, dekoder Pace 500GB, dekored Philips 250GB w stałej cenie 29,90zł Ogólnie to jestem z tej oferty zadowolony, a co Wy myślicie? Korzystna ta oferta? Dostał taką ofertę ktoś taniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar_jc Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Witam Ja przedłużyłem wczoraj umowę na 15 miesięcy. Comfort+Extra+Filmbox+Histroy HD za 59 zł. Ciężko było coś więcej wyciągnąć, bo umowę miałem dopiero 15m. Proponowano mi jeszcze pakiet 6xC+ w umowie na 24 miesiące ze średnią 64 zł. Nie chciałem jednak umowy na 24m, a oni nie chcieli zejść... Po jakim czasie od przedłużenia umowy włączają nowe kanały ? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natala Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Mam pytanie jeżeli uda mi się przedłużyć umowę to czy będę mógł pozostać przy starym sprzęcie dekoder SD/PACE DSR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arminvanpiekarz Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 do kedar_jc nowe kanały zazwyczaj włączają do 24h, ja miałem po niecałych 2 do natala sprzęt spokojnie możesz zostawić ale warto wymienić na dekoder HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 @kedar_jc Porażka @natala Można pozostać na swoich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reszka123 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Witam mam do was pytanie. Obecną umowę mam do lipca. Posiadam aktualnie C+ platinum netvod, C+vod, prapremiery, seriale i hbo było jeszcze 2 miesiące gratis + 1 za którego zapłaciłem 20zł. Płacę za to 99zł i 5zł za mediaboxa. I mam do was takie pytanie czy jest szansa na comfort+, Extra+,6xC+ za 59zł + ewentualnie 5zł za mediaboxa? Wiem że aktualnie dużo płacę i trudno będzie przeskoczyć z ceną ale widzę że mają nawet lepsze oferty za tą cenę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natala Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 A czy jakiś dekoder HD od nc+ działa z spliterem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Nie żaden dek od nc+ nie współpracuje ze spliterem @reszka123 Raczej 79.90+5 media Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Czy ktoś się orientuje kiedy powinni przysłać umowę na piśmie - bo słyszałem że obecnie jest taki obowiązek. Dostałem umowę na piśmie, wysłana dnia 6.05.2014 a więc bardzo szybko po telefonicznym uzgodnieniu warunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 A czy jakiś dekoder HD od nc+ działa z spliterem Tylko pace i philips Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WielkopolskaGórą Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Czy dostał ktoś z szanownych kolegów ''stała cenę'' za U+ z 6x C+ i za ile na sprzęcie byłej ''n'' czy raczej jest to niemożliwe ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trezeguet Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Mi proponowali stałą cenę za 79,90 - a z łamańcem za to samo ok.58 - była n-ka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WielkopolskaGórą Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 No to ja za 79,90 odpadam a łamaniec z bajką średniej gdzie i tak zostanę na koniec z abo za 79,90 odpada maksymalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trezeguet Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Po kilku rozmowach telefonicznych odnoszę wrażenie, że konsultant celowo zawyża stałą cenę zachęcając do łamańca.....być może przy dłuższych negocjacjach i zbliżaniu się terminu końca umowy jest możliwość otrzymania stałej w cenie ok.64-69 zł za taki pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WielkopolskaGórą Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 64zł mak jestem w stanie przyjąć w stałej cenie a nie w dziwnych łamańcach i średnich a jak nie to ewakuacja z ''nc+'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
72adam Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Uważam, że niekoniecznie wysyłając pytanie o zarejestrowanie wypowiedzenia osłabia się pozycję do negocjacji. Osobiście uważam, ze nie pokazuje się przez to swojej determinacji czy uzależnienia a tylko chęć dowiedzenia się czy nc+ już rozpatrzyła pozytywnie bądź nie wypowiedzenie. wczoraj rano wysłalem do nich zapytanie czy wyp. jest zarejestrowane i po 2-3 min. odpowiedz że tak , rozwiazanie um. 31.07. ...... po około 20 min. tel. 12294....... i ofera na 24 m-ce za 89,90zl. : stare superpremium po C+ , wiecie o co chodzi .... dalej mam + Cinemax na 6 m-cy free dalej na 2 camelach wziąłem ,wiem wiem że można taniej pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabolek Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Migrowałem z cyfry do nc+ w czerwcu 2013 r. Miałem umowę do czerwca 2014 na universe+ i Pace PVR za 39zł. n Przed wysłaniem wypowiedzenia dzwonili do mnie konsultanci z propozycjami ok. 44 zł za to samo. Złożyłem wypowiedzenie w punkcie. W poniedziałek zadzwonił do mnie bardzo rzeczowy i konkretny konsultant z DUK. Zaproponował od razu comfort+ extra+ C+sport&film na 15 miesięcy w łamańcu 5*0zł/10*79,90zł i dorzucał HBO na 6 miesięcy. Ja powiedziałem, że przedłużę umowę jak dostanę HBO na dłużej. Dwa razy się konsultował z szefem. Za pierwszym razem szef się nie zgadzał. Ja powiedziałem, że jak da 9-10 miesięcy HBO to się zgodzę. No i po drugiej konsultacji z szefem dostałem HBO na 9 miesięcy. W czwartek nowe kanały już działały. Nie mam tylko C+VOD, chociaż wydaje mi się, że konsultant coś o tym wspominał. Wiem, że niektórzy dostawali HBO na całą umowę, ale myślę, że moja oferta jest dość dobra (średnio 53zł/mies). Trochę teraz żałuję, że przed migracją nie wziąłem drugiego cameleona, bo bym miał za darmo multiroom, ale wtedy mi nie zależało, bo miałem splitter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Oooo! Nawet nie wiesz co Konsul potrafi. Tak mi swego czasu wyrecytował wysokości moich abonamentów, że aż mi szczęka opadła. Nie wiedział tylko, co jest napisane w moim wypowiedzeniu. Odczytałem mu z pamięci. Poprosił o chwilę przerwy. Potem uzupełnił moją odpowiedź o pytanie czego oczekuję. Znowu chwila przerwy. I się dokonało. Więc na bank wie o ostatniej wysokości abonamentu. I nie przejmowałbym się wysokością ARPU z klienta a raczej tym, co zostaje w portfelu. Moim portfelu. Uwierz mi wiem co konsul potrafi i co konsul widzi. Widzi np. co masz w pakiecie, więc jeśli potrafi liczyć i orientuje się sprawnie w starych/nowych promocjach i ma przed oczami ARPU no to logiczne, że jest w stanie się zorientować. I nie bardzo kumam o co chodzi Ci z przejmowaniem się ARPU. Logiczne jest, że dla firmy liczy się właśnie przychód z klienta w przeciągu całej umowy a jak jest ono rozłożone to już sprawa drugorzędna. Nie wiem skąd się wzięła tutaj ta panika przed "łamańcem" ale znając życie odporność przed argumentami jest spora i legendy będą sobie kwitły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.