Gość bgmnt Opublikowano 8 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2023 (edytowane) Wróćmy lepiej do tematu usługi, która bardzo ostatnio zawodzi, wystarczy poczytać komentarze tutaj: https://ch.trustpilot.com/review/www.sky.com Ocena raptem 0,2 punktu wyższa od Viaplay. Widać też, że kolejni użytkownicy na forum zwracają uwagę, że nie jest z nią tak różowo, jak niektórzy szwajcarscy aktywiści próbują wmawiać. Edytowane 8 Lutego 2023 przez Kiler Wycięto zaczepkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nolan Opublikowano 8 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2023 1 godzinę temu, kunkore napisał(a): Ta, bo Brentford-Southampton to tak ważny mecz, że musieli go pokazać na żywo? xD chinole płacą za to by tak było bo u tamtego buka można nieźle kręcić w czasie takich meczów, a ktoś musi na bieżąco śledzić w necie i oglądać. @bgmnt - brawo ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 8 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2023 Nie jestem wielką specjalistką od praw sportowych, ale akurat ta kwestia była tu wielokrotnie wałkowana, może obrazek pomoże również innym zrozumieć, że zasady są jasno określone - streamowane są wszystkie mecze lecz 232 na żywo, a 148 z odtworzenia (replay). Komentarzy na trustpilot.com dotyczącej szwajcarskiej usługi z bieżącego roku i poprzedniego jest raptem kilkanaście w tym narzekania na VOD, że nie jest Netflixem, jakieś abonamenty, "odbiornik", że ktoś nie anulował i mu pobrało pieniądze, kłopoty z płatnością via Swisscom, że nie działa na AppleTV (tak w ogóle działa i nawet zrzut w temacie jest), ze sportu - ktoś żali się, że Bundesliga po włosku (pewnie nie jest w stanie wybrać niemieckiego feeda) i dalej w podobny deseń. Głos wyrażający zachwyt pominę, ale jest w tej grupie i taki. PS. Pisać każdy może, ale chyba wszystkie minusy usługi zostały wypunktowane już dawno przez jej użytkowników. Można oczywiście coś dorzucić do tej listy, ale nie w postaci bezwartościowych wstawek wyszukanych w necie. Mile są widziane konkrety, zrzuty itp. Uprzejmie upraszam osoby nie mające styczności i wiedzy o szwajcarskiej usłudze oraz nic merytorycznego do powiedzenia w kwestii jej działania, aby nie zaśmiecały wątku. Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tenktoś Opublikowano 8 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2023 Jeśli chodzi o Premier League w jakości UHD HDR to tak jak wspomniała @Zuzia. 12.02. Leeds - Man Utd 13.02. Liverpool - Everton 15.02. Arsenal - Man City Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 8 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2023 5 godzin temu, kunkore napisał(a): Ta, bo Brentford-Southampton to tak ważny mecz, że musieli go pokazać na żywo? xD Dla kogoś kto zarabia na bukmacherce każdy mecz jest ważny. To że Ty takich nie oglądasz to Twoja sprawa. 4 godziny temu, bgmnt napisał(a): Wróćmy lepiej do tematu usługi, która bardzo ostatnio zawodzi, wystarczy poczytać komentarze tutaj: https://ch.trustpilot.com/review/www.sky.com Ocena raptem 0,2 punktu wyższa od Viaplay. Widać też, że kolejni użytkownicy na forum zwracają uwagę, że nie jest z nią tak różowo, jak niektórzy szwajcarscy aktywiści próbują wmawiać. Jest sporo spadków jakości w trakcie weekendowych meczów. Często są nawet zacinki. Niestety, ale skiepścili się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 8 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2023 (edytowane) Ja takie zacinki umiem wywołać sztucznie poprzez ograniczenie przepustowości łącza via QoS lub zmianę trasy albo wyłączenie akceleracji sprzętowej także myślę, że stąd niektórzy mają problemy, że mają jakiś słaby punkt na łączu lub sprzęcie. U mnie nie tnie, tyle, że ja mam dobre wyjście przez Liechtenstein. Tobie @frankie1905 z tego co pamiętam Fubo TV też sprawiało jakieś kłopoty przy 4K. Ale przynajmniej posiadasz usługę Sky naprawdę, w to akurat nie wątpię choć jak podejrzewam nastąpi rozwód i przejście do innego serwisu. Daj znać co się Tobie sprawdzi pod tę bukmacherkę. Edytowane 8 Lutego 2023 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 8 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2023 Nastąpi na pewno rozwód. 300 mb/s łącza światłowodowego, a usługa tnie lub są spadki jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 8 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2023 4K dla PL jest w azjatyckim NowE w planie miesięcznym za 248 HKD. Tyle, że to jest znacznie dalej niż Szwajcaria i zestawienie zadowalającego połączenia może być wyzwaniem. 7 godzin temu, frankie1905 napisał(a): usługa tnie lub są spadki jakości. Nie usługa, a Twoje łącze raczej. Musisz znaleźć optymalną trasę do szwajcarskiego CDN, z którym łączysz się w danej transmisji. Tak samo jest z FuboTV, NowE i podobnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 (edytowane) Nie wiem jak u was, ale u mnie kiedy miałem Sky to ani razu nie dostrzegłem zwiechy czy czegoś podobnego. Wręcz przeciwnie, każdy feed wskakiwał błyskawicznie i śmigało jak tralala włącznie z 4K. Shield na kablu jakby ktoś pytał + 900 Mb/s. Moim skromnym zdaniem podzielam opinię @Zuzia, że jak komuś ta usługa szwankuje w sensie ścinek to nie jest wina po stronie szwajcarów. Co do jakości na dziś to nie wiem, może spadła, ale powiedzmy sobie szczerze miała z czego deko spaść i jest to zapewne chwilowe. Edytowane 9 Lutego 2023 przez tracer10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 I ja również nie korzystam z Wi-Fi tylko z połączenia kablowego, bez przystawek. Raz pamiętam były grubsze problemy, ale wtedy siadło mnóstwo usług w Szwajcarii. To jest sprawdzalne poprzez zmianę tras do CDN tylko, że przeciętny użytkownik nie dysponuje kilkoma VPN/proxy i nie bawi się w żadną zaawansowaną diagnostykę lecz pisze, że mu tnie. A w Kodi można robić nawet takie sztuczki jak wybieranie strumienia po różnych protokołach, także usługa Sky to prawdziwe Eldorado o ile się umie z niej skorzystać. Od razu zaznaczam, że w ramach legalnej subskrypcji, bo to nie jest usługa garażowa, których się ostatnio namnożyło, gdzie są jakieś darmowe obiady dla spryciarzy. Aczkolwiek są ciekawe promocje indywidualne przypisane do danego konta, np. na pakiet blue, ale warunkiem jest posiadanie podstawowego i przynajmniej jedno wcześniejsze wykupienie blue. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 (edytowane) 2 godziny temu, Zuzia napisał(a): I ja również nie korzystam z Wi-Fi tylko z połączenia kablowego, bez przystawek. Raz pamiętam były grubsze problemy, ale wtedy siadło mnóstwo usług w Szwajcarii. To jest sprawdzalne poprzez zmianę tras do CDN tylko, że przeciętny użytkownik nie dysponuje kilkoma VPN/proxy i nie bawi się w żadną zaawansowaną diagnostykę lecz pisze, że mu tnie. Faktem jest, że gdy korzystałem z VPN przez Szwajcarię, to usługa faktycznie nie cięła, ale nie chce mi się bawić już w VPN, itp. Edytowane 9 Lutego 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicek Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 Ja sądzę, że największym problemem jest jakość polskiego internetu. Na papierze, nawet w testach jest 1gb, ale jest jeszcze opóźnienie (ping), które nieraz potrafi nagle być bardzo znaczne. Test łącza jest krótki, ja sprawdzałem bardzo długo i nie jest różowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 9 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2023 To zmień dostawcę internetu. Na kablu mam 1 ms, a przez WiFi jest 5-15 ms. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 10 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2023 (edytowane) 21 godzin temu, frankie1905 napisał(a): Faktem jest, że gdy korzystałem z VPN przez Szwajcarię, to usługa faktycznie nie cięła, ale nie chce mi się bawić już w VPN, itp. To właśnie oznacza niewydolność łącza na styku Polska-Szwajcaria, wtedy zmiana trasy przez VPN może pomóc. Fakt, że VPN to niewygodne rozwiązanie i dodatkowy koszt, innym jest zmiana dostawcy, co też bywa trudne, a czasem niemożliwe. 14 godzin temu, Wicek napisał(a): Ja sądzę, że największym problemem jest jakość polskiego internetu. Na papierze, nawet w testach jest 1gb, ale jest jeszcze opóźnienie (ping), które nieraz potrafi nagle być bardzo znaczne. Test łącza jest krótki, ja sprawdzałem bardzo długo i nie jest różowo. W testach jest pełna prędkość, ale do serwera znajdującego się gdzieś blisko w Polsce. Jak go zmienić na szwajcarski, czy amerykański wyniki zazwyczaj są marne. Wiem, bo sprawdzałam na różnych typach łącz. Tyczy się to zarówno prędkości jak i opóźnień. Tym niemniej do Sky nie trzeba cudów tylko stabilnych kilkudziesięciu Mbps i jeśli dostawca Internetu je zapewnia, usługa działa prawidłowo. Edytowane 10 Lutego 2023 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicek Opublikowano 10 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2023 18 godzin temu, Wodnik Szuwarek napisał(a): To zmień dostawcę internetu. Na kablu mam 1 ms, a przez WiFi jest 5-15 ms. Raz, że jestem związany umową, dwa nie mam innego dostawcy (inny i tak korzystałby z łącza mojego dostawcy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 11 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2023 Rzadko, o ile w ogóle w temacie pojawiają się zrzuty z paczki dodatkowo płatnych kanałów Blue Sport. A trzeba przyznać, że dobrze nie jest jeśli o HD (pojedyncze transmisje w UHD to inna rzecz). Mimo grubej opłaty jakościowo są one na poziomie Viaplay - czyżby źródłem był dosył, który ma sztywne 5.9 Mbps w Swisscom? Swoją drogą, całkiem ciekawie wyglada promocja ze Sky TV-Stickiem 4K - nie dość, że dostajemy urządzenie to jeszcze 2 miesiące sportu za około 380 złotych. Tylko z tego co rozumiem nie dodają tam subskrypcji własnej usługi tylko Zatto Ultimate w którym są ich własne kanały? Dziwne tam mają układy... Sam stick parametrami nie powala - ma Androida 10, Amlogica S905Y2 i 2 GB RAM, 8 GB pamięci dla usera, ale jak zawsze wszystko zależy od optymalizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 11 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2023 O sticku już było, a zakup nikomu w Polsce nie grozi, bo wymaga adresu szwajcarskiego. Aczkolwiek przynajmniej jest jakaś opcja dostarczana przez dostawcę zapewniająca odbiór UHD HDR. Zaś pakiet blue trzeba najpierw kupić, pisałam już, aby nie wrzucać przypadkowych rzeczy z neta w poszukiwaniu dziury w całym tylko sprawdzić u źródła. Wszystkie kanały HD (łącznie 19 pod feedy) blue mają najmniej bitrate 7,2 Mbps i 50 FPS, a dziś pierwsza transmisja w szwajcarskim Sky z blue zaczyna się po 16-tej. Będą zrzuty z blue, czemu nie. Dziś też dwa razy Bundesliga w UHD HDR. Wybrałam najgorzej wyglądający zrzut jaki udało mi się zrobić i z feeda HD. Tak się prezentuje z opcjami jak się posiada subskrypcję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 11 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2023 (edytowane) Dla chcącego nie jest żadnym problemem zamówic sticka do firmy wysyłkowej, która później prześle go do nas. Jest tego wiele. Zrzut który wkleiłem jest wykonany 2 godziny temu bezpośrednio ze źródłowej usługi Blue TV. Rozumiem, że może boleć "brak wyłączności" na ciekawe usługi, ale sugeruje nie wyskakiwać z sugestiami o "śmieciach" bo aż tak źle bym tego nie nazwał. Może założę osobny temat dla całej usługi jak będe miał ochotę, ale na razie wkleiłem jako ciekawostkę do dyskusji tutaj :). Bitrate źródła które potem jest zapewne sztucznie podbijanie w SKY (bo Swisscom jest nadawcą tego kanału) do 7 Mbps można sobie zweryfikować tutaj: https://www.digitalbitrate.com/dtv.php?mux=SWI&pid=19073&live=113&lang=en Dotyczy to zresztą także wielu innych, "feedów" (które żadnymi dosyłami nie są zresztą, a zwykłymi retransmisjami sygnału branego z satelity albo i naziemnej - sytuacja jak z Kabelio). edit: Tutaj jeszcze źródło UHD: 15.2 Mbps: https://www.digitalbitrate.com/dtv.php?mux=SWI&pid=16010&live=113&sec=0&lang=en Edytowane 11 Lutego 2023 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 11 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2023 (edytowane) Ale po co go zamawiać skoro było pisane, że nie warto, bo zablokowane jest instalowane innych aplikacji poza Sky? Były też podawane przykłady sticków lepszych i kompatybilnych ze Sky. Tej temat to nie laurka i krytyczne uwagi mile widziane, ale merytoryczne. Mogę się wypowiedzieć tylko o tym co mam bezpośrednio w pakiecie blue w Sky, na razie obraz bardzo ładny, ale transmisja jeszcze się nie zaczęła na dobre. Edytowane 11 Lutego 2023 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 11 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2023 No, "świetna" ta jakość, nawet logo rozmyte. O tym właśnie pisałem... . A na ekranie jeszcze nawet ruchu nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 11 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2023 Bo dedykowany stick nie najwyższych lotów (jakby ktoś twierdził inaczej), bo bitrate nie to co w sieci podają, bo coś tam, ale z tych kilku osób co tu Sky+blue posiadają utyskują te co akurat nie posiadają, istny fenomen. Logo trochę na niektórych nieco zasłonięte, ale da się bez problemu odczytać model mikrofonu. Zaś odczyt bitrate zwraca te same wyniki, dla kanałów blue ze Sky Ch, a nie "innego źródła". (+) Video --vid=1 (h264 1920x1080 50.000fps) (7200 kbps) (+) Audio --aid=1 (aac 2ch 48000Hz) I jeszcze wykonane w Kodi z widocznością bitrate i framerate plus logo w powiększeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 11 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2023 Fenomenem to jest to, że kiedy sypie się narracja o jakościowej usłudze obrażasz innych (vide post do Nolan w koszu) i uzurpujesz sobie prawo do twierdzenia kto ma usługę a kto nie i kto może się na jej temat wypowiadać. Wkleiłaś kilka wybranych screenów ze zbliżeniami, kiedy brak na ekranie szczegołów. Nic na temat rzeczywistej jakości one nie mówią a i tak wylewa się z nich typowa dla wysokiej kompresji pixeloza - wystarczy spojrzeć chociażby na hashtag na dole ekranu który lepiej wygląda na Eleven z satelity przy 6 Mbps, nie mówiąc już o artefaktach na rozmytych tłach. Wcześniej dałaś zresztą nieuważnie taki screen z widownią gdzie wyraźnie widać jak słabo Blue wyglada gdy jest potrzebne jest do pokazania więcej szczegółów. Co zresztą też udowodniłem swoim screenem (rzekomo nie mając dostępu do usługi, ściagając go z Internetu, wyciągając ze śmietnika i co tam jeszcze )... Tutaj tylko z bardziej jaskrawych przykładów o czym mowa, wycięty 1:1 ze screena w pełnej rozdzielczości który dałaś, na drugim minimalnie rozjaśniony dla uwyplukenia tego "wspaniałego" HD :)) I ponownie breja zamiast trawy i rozmyte logo z poszarpanymi liniami, kiedy na ekranie jest trochę szczegołów: Ile razy jeszcze trzeba powtarzać i ile razy udowadaniać, że to co pokazuje Kodi i co sobie na sztywno ustawił nadawca (obojętnie czy Sky, czy Canal+ czy Polsat) w manifeście nie równa się temu w jakiej jakości jest źródło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 Dziękuję za ocenę urody obrazków, wszystkim się nie dogodzi, oczywiście można wrzucać swoje, ale z usługi będącej przedmiotem wątku. Są zrzuty z parametrami streamu jako dowód, a wywody około tematu osób opierających się na opiniach wyczytanych z netu albo jakiś innych źródłach streamu z innych usług, postach z kosza itd. nie interesują mnie i grzecznie proszę ponownie o niezamieszczanie podobnych treści, a tym bardziej wrzucanie tutaj zrzutów niewchodzących w skład transmisji serwisu Sky pochodzących spoza Sky Ch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 (edytowane) Sky nie jest nadawcą kanałów Blue, tylko je retransmituje. Lepszej jakości niż w źródle nie wyczaruje. Może ją ewentualnie jeszcze pogorszyć. Ważne dla całego tematu jest to, że dzisiejsze kilka screenów jasno pokazało, że do dobrego HD w przypadku paczki Blue niezależnie czy pochodzi bezpośrednio z tv.blue.ch czy z retransmisji Sky w ich serwisie, czy z kablówki Swisscom (tutaj widzimy tylko cyferki, ale są niskie) wiele brakuje. Tylko i aż tyle ;). Edytowane 12 Lutego 2023 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 (edytowane) Wykazało, że nie korzystasz ze Sky Ch lecz podpierasz się innymi źródłami streamu, digitalbitrate, photoshopem na cudzych zrzutach i na tej podstawie oceniasz całą usługę (pakiet blue), to wszystko. Edytowane 12 Lutego 2023 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.