OlafS Opublikowano 8 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 15 godzin temu, Majkel22 napisał: Witam serdecznie, mam problem z dekoderem evobox pvr. Sprawa wyglada tak że była przedłużona umowa, dostałem evoboxa pvr i do tego wziąłem multiroom czyli evobox lite. Podłączam główny dekoder w miejsce starego, konfiguruje wszystko git. Leci telewizja 10 minut i dekoder się wyłącza nagle... włączam, leci kanał i znowu się wyłączą. Raz wyłączy się po 10 minutach, raz po 30 sekundach a czasem nagle sam się uruchomi. Oczywiście dekoder wymieniany był 3 razy, był też sprawdzany w punkcie i oczywiście tam się nie wyłączał, wszystko działało. Dodam że jak podepnę evoboxa lite to nie ma tego problemu. Na starym dekoderze też wszystko śmigało. Proszę bardzo o pomoc To ewidentnie wskazuje na jakiś problem z instalacja elektryczną a dokładniej z gniazdkiem do którego jest podpięty, być może luźny przewód lub nadpalony styk powoduje że są zaniki napięcia, lite może nie reagować bo zapewne pobiera mniej energii do działania lub jest mniej czuły na mikro zaniki. To mój prywatny osąd wydany na podstawie twojego opisu, ale myślę że dość prawdopodobny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel22 Opublikowano 9 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2021 (edytowane) W dniu 8.03.2021 o 08:20, OlafS napisał: To ewidentnie wskazuje na jakiś problem z instalacja elektryczną a dokładniej z gniazdkiem do którego jest podpięty, być może luźny przewód lub nadpalony styk powoduje że są zaniki napięcia, lite może nie reagować bo zapewne pobiera mniej energii do działania lub jest mniej czuły na mikro zaniki. To mój prywatny osąd wydany na podstawie twojego opisu, ale myślę że dość prawdopodobny. No właśnie próbowałem już na innych gniazdkach których dało radę podpiąć ale dalej to samo... może być to powiązane z tym że nie posiadam tego konwertera unicable? Dramat... edit teraz spróbowałem takiej rzeczy że podpiąłem dekoder, włączyłem, kanały lecą i odłączyłem kabel antenowy i dekoder się nie wyłącza! Cały czas działa tak jak powinien, pokazuje komunikat że nie ma sygnału itd. Więc sprawa już rozchodzi się o kabel antenowy... jakieś pomysły co dalej? Co tam może nie grać że starszy starszy dekoder i evobox lite działają normalnie a evobox pvr już nie... Edytowane 9 Marca 2021 przez Majkel22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton360 Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 Dekoder HD5000, problem z audiodeskrypcją. Próbowałem klasycznie wejść w opcje wyboru ścieżki językowej i tam zamiast wyboru języka wyświetla się tylko biały pasek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 17 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2021 Już tak jest od wprowadzenia nowego software czyli ładne parę lat jedynie reset dekodera pomoże ale tylko na chwilę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2021 15 godzin temu, proton360 napisał: Dekoder HD5000, problem z audiodeskrypcją. Próbowałem klasycznie wejść w opcje wyboru ścieżki językowej i tam zamiast wyboru języka wyświetla się tylko biały pasek Witam. Chodzi o włączenie czy wyłączenie tej funkcji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton360 Opublikowano 18 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2021 21 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Chodzi o włączenie czy wyłączenie tej funkcji? O wyłączenie, od razu uprzedzę, w telewizorze wszystko wyłączone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2021 Proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych dekodera i weryfikację, czy sytuacja nadal występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystyna Blaszczuk Opublikowano 28 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2021 Dlaczego zniknela opcja nagrywanie,nie dostalam zadnej informacji na ten temat!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agurka Opublikowano 28 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2021 W dniu 7.03.2021 o 16:38, Majkel22 napisał: Witam serdecznie, mam problem z dekoderem evobox pvr. Sprawa wyglada tak że była przedłużona umowa, dostałem evoboxa pvr i do tego wziąłem multiroom czyli evobox lite. Podłączam główny dekoder w miejsce starego, konfiguruje wszystko git. Leci telewizja 10 minut i dekoder się wyłącza nagle... włączam, leci kanał i znowu się wyłączą. Raz wyłączy się po 10 minutach, raz po 30 sekundach a czasem nagle sam się uruchomi. Oczywiście dekoder wymieniany był 3 razy, był też sprawdzany w punkcie i oczywiście tam się nie wyłączał, wszystko działało. Dodam że jak podepnę evoboxa lite to nie ma tego problemu. Na starym dekoderze też wszystko śmigało. Proszę bardzo o pomoc Mam to samo, czy problem został rozwiązany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 28 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2021 @Majkel22 A przypadkiem ktoś w pobliżu(za oknem) nie ma też jakiegoś Evoboxa być może ktoś klika swoim pilotem a twój odbiera sygnał i tak po prawdzie bez żadnego powodu głupieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian.nora Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 Witam, mam problem z CP. Dokonała się aktualizacja i jest to totalny kogiel mogiel. Funkcje przestały działać, menu jest strasznie toporne, nie mogę nawet ustawić kolejności w programach ulubionych, nie działa sterowanie dekodera przez TV, wszystko jest mało czytelne i udziwnione - aby np przełączyć kanał muszę wcisnąć okejkę 2 razy i to drugi raz po czasie przeskoku menu dekodera - strasznie irytujące. Czy znacie państwo jakis sposób na powrót poprzedniego menu? Infolinia polsatu to porażka, nie wiedzą tam nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
django Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 @damian.nora Jeśli posiadasz dekoder Evobox Lite, to oprogramowanie dekoderów Evobox Lite zostało ujednolicone i jest teraz takie same jak w pozostałych dekoderach Evobox. Nie ma możliwości powrotu do poprzedniego oprogramowania. Nikt nie narzekał do tej pory na to oprogramowanie w innych dekoderach Evobox, w których ten soft jest już od długiego już czasu. Jeśli masz jakieś pytania, problemy jak co zrobić/ustawić w nowym oprogramowaniu, to zapytaj o to w odpowiednim wątku, który dotyczy tego dekodera. Link poniżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian.nora Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 @django ok, dzięki za linka. Tak mam ten właśnie dekoder i po 2 dniach doprowadza mnie do szewskiej pasji. "Nie ma możliwości powrotu do poprzedniego oprogramowania." czy można przez to roziwązać umowę z operatorem? Ktoś się orientuje, czy jest to dobra podstawa - z jego winy? Bo w końcu jak mi pokazywali jak to będzie działać to było kompletnie inaczej, a teraz nie mogę ustawić podstawowych opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
django Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 (edytowane) Nie można rozwiązać umowy z powodu zmiany wyglądu oprogramowania dekodera. Było wiadomo, że w najbliższym czasie ujednolicą oprogramowanie tego dekodera, tak aby było takie same, jak na innych dekoderach Evobox. Za nowe oprogramowanie odpowiada firma ADB, która tworzy też oprogramowanie dekoderów platformy CANAL+. Edytowane 29 Marca 2021 przez django Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian.nora Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 @django znam dekodery ADB inea z nich korzysta i u inea menu jest o niebo lepsze. "Nie można rozwiązać umowy z powodu zmiany wyglądu oprogramowania dekodera." masz to czymś poparte? Bo na moje oko zmienily się kluczowe elementy obsługi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
django Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 (edytowane) @damian.nora Oprogramowanie dla dekoderów Evobox Cyfrowego Polsatu jest tworzone przez firmę ADB i jest to typ oprogramowania stworzony przez ADB, który ADB nazywa Graphyne. To Graphyne od ADB jest bardzo chwalone od długiego czasu i jest następcą stylu oprogramowania stosowanego w Inea o nazwie Carbo. Dekodery od CANAL+ też mają stare oprogramowanie Carbo od ADB i w CANAL+ w najbliższym czasie szykuje się też rewolucja w oprogramowaniu dekoderów. Nie ma gwarantowanego w umowie wyglądu menu dekodera, więc nie można zerwać umowy. To nowe oprogramowanie Graphyne dla dekoderów Cyfrowego Polsat od dawna jest już dostępne na wszystkich innych Evoboxach i każdy ten wygląd i to oprogramowanie sobie chwali, więc może kwestia przyzwyczajenia? @spamator12 Temat odnośnie dekodera Evobox Lite nadal jest dostępny pod linkiem: https://forum.satkurier.pl/topic/26854-dekoder-evobox-lite-dyskusja-ogólna/ Edytowane 29 Marca 2021 przez django 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian.nora Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 @django to powiedz mi czemu sterownaie prez HDMI nie dziala, jak dzialalo? Jak ustawic kolejnosc ulubionych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spamator12 Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 Albo jak wybierac program bez wciskania 2x razy OK, i jak latwo zarzadzac przypomnieniami i je ustawiac. @damian.nora aby przycisk ulubione na pilocie (ten neibieski) byl aktywny musisz wpierw dodac jakies kanaly do ulubionych. I oczywiscie bedziesz mial tam standardowo 2-3 programy polsatu... jakies abonamentowe, bo CP tak chce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian.nora Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 (edytowane) @patryszq jakie bluzganie? Przecież facet pisał na temat. To Ty tam wstawiałeś jakieś memy i glupkowałeś. Pisał bardzo konkretnie, sam mam np tomato by shibby w routerze i daje to duzo możlwiosci - zdecydowanie więcej niż standardowy software netgera. dzięki temu software, nie musiałem kupować nowego routera. Może jak jesteś taki kozak, to odpowiesz na powyższe pytania, czy wkleisz jakiegoś mema znowu? Infolinia polsatu to porażka na całej linii, nie wiedzą tam kompletnie nic. Chyba zatrudniają te baby dla wyglądu bo napewno nie dla wiedzy. Soft jest zwalony i widzi to chyba każdy, kto ma styczność z tym dekoderem. @damian, tak, tylko kolejnosci tych kanłów nie mogę ustawić. A te kanały polsatu to są tam standardowo - sam nie wiem po co wciskane są też do ulubionych, tylko się niepotrzebnie po nich przejeżdża. sama oferta programowa jest dobra, tylko ta aktualizacja to jest jakiś koszmar. Zgadzam się, że robił to jakis kompletny moron, pewnie aby obsługiwać komórka, czyli palcem (bo taka jest moda). Edytowane 29 Marca 2021 przez damian.nora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 (edytowane) U jednych aktualizacja DZIAŁA poprawnie , u drugich sprawia iż wylewają swoje frustracje , a u trzecich psuje się dosłownie w trakcie użytkowania dekodera - i co będę klepał informatyczne formułki że sobie sam wgram soft albo ze CP ma dać mi możliwość zrobienia " cofnięcia " ?? Na jakim świecie żyjemy czy ktoś zaczął się dopiero bawić w sprzęt sat od operatora - bo tak to tu grzmiało . Czasami wiele rzeczy w funkcjonowaniu jest zbyt oczywiste i dopiero z czasem dociera do Nas " LOL " jakie to było proste - nieskomplikowane . Ja i nie tylko ja odniosłem wrażenie iż Pan " ustawie IT CP " odpalił dekoder ustawił i będzie kraina miodem i mlekiem . Nie działa , zawiesza się - ZDARZA SIĘ - ZGŁASZAM - INFORMUJE - a nie wyrażam się słowami technicznymi co to nie JA wiem , zrobię , bom Pan to tak ma być . Nadal jasne i klarowne . @Specjalista Cyfrowy Polsat @support458 interweniujcie bo tu jednym działa , drugim losowo , a trzecim bez zarzutu 23 minuty temu, damian.nora napisał: Pisał bardzo konkretnie, sam mam np tomato by shibby w routerze i daje to duzo możlwiosci - zdecydowanie więcej niż standardowy software netgera. dzięki temu software, nie musiałem kupować nowego routera. To że pisał z sensem dla CP nie ma żadnego znaczenia - jeszcze nie powstała taka platforma co by na takie manewry pozwalała - soft jest ubabrany to z czasem wydawane są łatki by to poprawić a finalnie coś innego popsuć - PATRZ SOFT do EVO PVR . I żadne mądre słowa tego nie zmienią nawet jeśli wiemy i umiemy więcej niż programista z IT CP Edytowane 29 Marca 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian.nora Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 5 minutes ago, patryszq said: U jednych aktualizacja DZIAŁA poprawnie , u drugich sprawia iż wylewają swoje frustracje , a u trzecich psuje się dosłownie w trakcie użytkowania dekodera ale co mnie to interesuje, ze komus dziala a innemu nie. Mi ma działać z wszystkimi funkcjami i kropka. Inaczej Polsat pokpił sprawę. Nie wiem po co ten twój wywód. Zgłaszałes kiedyś cos na infolinii polsatu? Równie dobrze możesz posłać osła na pustynie. Pytam tutaj, bo może ktoś sobie z tym poradził, na polsat nie ma co liczyć. Można chyba jedynie rozwiązać z nimi umowę - bo nie działają funkcje, ktore miały działąć jak informowano podczas podpisywania umowy. Może jeszcze czerwonego koloru dekoder nie bedzie wyświetlać i to też "future" a nie błąd polsatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 (edytowane) @damian.nora i @spamator12 Pytajcie najlepiej w temacie o tym dekoderze i specjalisty Cyfrowego Polsatu co ma konto tutaj pod nickiem @Specjalista Cyfrowy Polsat. Edytowane 29 Marca 2021 przez lukx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
django Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 Godzinę temu, damian.nora napisał: @django to powiedz mi czemu sterownaie prez HDMI nie dziala, jak dzialalo? Jak ustawic kolejnosc ulubionych? Nie mam Cyfrowego Polsatu, to wam nie odpowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 W trakcie tworzenia listy ulubionej nazywając ją np. HD , po dodaniu kanałów do listy , najechaniu na utworzona listę mamy " menu " OPCJE AKCJE KOLEJNOŚĆ ... i wówczas ptaszkujemy kanały w utworzonej liście i je PRZESUWAMY prawo lewo zmieniając ich kolejność na tejże liście . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian.nora Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 @patryszq - dziekuje. Nareszcie coś konkretnego. Zdaje się, że to ja okazałem sie malo kumaty - bo nie zauważyłem, że można najechać na OPCJE strzałką w lewo, pffff. Teraz pozostaje zablokowanie "informacji" i ustawienie programu TV aby kanaly byly po lewej stronie i lista programowa sie od nich zaczynała a nie od programu + przypominanie. Ale przynajmniej ustawiłem kolejność ulubionych. Pierwsza lista nazywa sie ULUBIONE, dopiero nastepna moglem nazwac inaczej. Aż dziw, ze na infolinii tego nie potrafili tego wydusić i musiałem się dowiedzieć tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.