swojadroga Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Nie. Tylko poprzez przedłużenie umowy można wymienić dekoder HD na PVR lub Moduł CAM i odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzioo Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 (edytowane) Nie. Tylko poprzez przedłużenie umowy można wymienić dekoder HD na PVR lub Moduł CAM i odwrotnie.Mylisz się @swojadrogaJestem abonentem CP raptem od lipca a już wtedy pytałem czy jest możliwa wcześniejsza wymiana dekodera Otrzymałem odpowiedz ze jest możliwa nawet po 2-3 miesiącach i opłaconych rachunkach na zasadzie dobrej współpracy @Asansiasz spytał czy jest możliwa wcześniejsza wymiana a nie czy tylko z przedłużeniem umowy TAK jest możliwa wcześniejsza wymiana ,w indywidulanym przypadku nawet w tym pierwszym wariancie nawet bez przedłużenia umowy P.S @swoja droga ,szkoda ze nie odpowiadasz na wiadomości prywatne a nawet na pozdrowienia w nich zawarte Edytowane 1 Stycznia 2018 przez dyzioo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreamseller86 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Haha, to idź do APSu i spróbuj wymienić powołując się na tą "dobrą współpracę", przekonasz się wtedy kto się myli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 (edytowane) Mylisz się @swojadroga Jestem abonentem CP raptem od lipca a już wtedy pytałem czy jest możliwa wcześniejsza wymiana dekodera Otrzymałem odpowiedz ze jest możliwa nawet po 2-3 miesiącach i opłaconych rachunkach na zasadzie dobrej współpracy P.S @swoja droga ,szkoda ze nie odpowiadasz na wiadomości prywatne a nawet na pozdrowienia w nich zawarte Na zasadzie dobrej współpracy po 2-3 miesiącach dostaniesz ofertę dla tzw. "Jeleni" z utratą obecnej promocji i przedłużeniem umowy na 29 m-cy. Aktualnie obowiązujące zasady bezpłatnych wymian, nie wymagających podpisywania umowy przedłużającej, mamy już opisane na forum: https://forum.satkurier.pl/topic/7612-wymiany-uszkodzonego-dekodera-cyfrowego-polsatu/?p=1223852 PS. Potrzebna jest jeszcze większa czcionka w mojej sygnaturce? Edytowane 1 Stycznia 2018 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobasek Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 (edytowane) czy wiadomo kiedy pozostałe dekodery dostaną 'Nowy soft" Edytowane 3 Stycznia 2018 przez Mr. Orbita Jeśli pytanie nie dotyczy HD5000, to nie ma być go w temacie tego odbiornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asansiasz Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Na zasadzie dobrej współpracy po 2-3 miesiącach dostaniesz ofertę dla tzw. "Jeleni" z utratą obecnej promocji i przedłużeniem umowy na 29 m-cy. Aktualnie obowiązujące zasady bezpłatnych wymian, nie wymagających podpisywania umowy przedłużającej, mamy już opisane na forum: https://forum.satkurier.pl/topic/7612-wymiany-uszkodzonego-dekodera-cyfrowego-polsatu/?p=1223852 PS. Potrzebna jest jeszcze większa czcionka w mojej sygnaturce? A dekoder PVR na dekoder PVR tylko w przypadku wykazania uszkodzenia (pozytywnie rozpatrzonej reklamacji) ? Jak pisałem w innym dziale mam bardzo fajną ofertę, ale dałem ciała na dekoderze, bo sądziłem że port Ethernet = CP Go, HBO Go itp., a tu lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 To działa ale te opcję trzeba wykupić np w icok. Wymiana jest od ręki biorę stary i mówisz co nie tak daje ci nowy i potwierdzenie wymiany i tyle. Hbo go jest razem w pakiecie z hbo za 30 zł. Jeśli się nie mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilos2521 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 (edytowane) Witam. Mam takie pytanie: Wujek zakończył współpracę z CP, ma dekoder HD 5000, płacił za niego chyba 1 zł (nie pamięta) i czy musi go oddać, czy nie? Jak to jest na umowie? Nigdzie nie ma napisane jak z tym jest. Dzięki za odpowiedzi. Umowa do końca stycznia. Ewentualnie kiedy dekoder oddać? Edytowane 9 Stycznia 2018 przez Barti Bardzo niechlujna pisownia w poście! Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 CP nie sprzedaje dekoderów, tylko je udostępnia. Po zakończeniu lub rozwiązaniu umowy należy go zwrócić w APS lub odesłać bezpośrednio do CP na Łubinową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asansiasz Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 To działa ale te opcję trzeba wykupić np w icok. Wymiana jest od ręki biorę stary i mówisz co nie tak daje ci nowy i potwierdzenie wymiany i tyle. Hbo go jest razem w pakiecie z hbo za 30 zł. Jeśli się nie mylę. Nic nie wykupywałem, reszta się zgadza. Dekoder wymieniony bezproblemowo przez kuriera, dodatkowo dokupiłem za 1 zł w punkcie moduł Wi-Fi i wszystko śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 (edytowane) Witam czy te dwa dek. HD5500s i HD6000 nadają się do odbioru kanałów z Astry poprzez instalacje tzw zez? Edytowane 18 Stycznia 2018 przez swojadroga Przeniosłem do właściwego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Czy ktoś z Was też ma problem z HBO Go na HD5500s? Najpierw wywala mi błąd, że nie mam wykupionej usługi, po czym gdy robię test połączenia to wygląda na to, że nie ma dostępu do serwera HBO Go. Internet na dekoderze jest, VOD CP chodzi bez problemu. Witam czy te dwa dek. HD5500s i HD6000 nadają się do odbioru kanałów z Astry poprzez instalacje tzw zez? Tak, nadają się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Witam czy te dwa dek. HD5500s i HD6000 nadają się do odbioru kanałów z Astry poprzez instalacje tzw zez? Witaj. Tak, możesz na tych dekoderach korzystać z dwóch satelit, natomiast niezbędna jest do tego instalacja typu "zez" lub konwerter Monoblock. Czy ktoś z Was też ma problem z HBO Go na HD5500s? Najpierw wywala mi błąd, że nie mam wykupionej usługi, po czym gdy robię test połączenia to wygląda na to, że nie ma dostępu do serwera HBO Go. Internet na dekoderze jest, VOD CP chodzi bez problemu. Tak, nadają się Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera i sprawdź, czy Twoje oprogramowanie zostało zaktualizowane do najnowszego. Jeżeli nadal będą występowały takie niedogodności, daj nam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Specjalista , podaj jaka wersja oprogramowania powinna być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Najnowsza wersja oprogramowania w dekoderze HD 5500s to 1.112.4.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 I gdzie można ją odczytać/sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Własnie miałem pisać o tym samym problemie. Od kilku dni wystepuje on u mnie. Dekoder w multiroomie jako dodatkowy. CP GO dziala prawidlowo, HBO GO wczytuje sie, ale testu nie przechodzi. Wczytywaniefilmow, jesli sie uda trwa niezmiernie dlugo (czasem nawet okolo 5 minut). Reset do ustawien fabrycznych zrobiony. Nic nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 I gdzie można ją odczytać/sprawdzić Taką informację znajdziesz w Menu swojego telewizora USTAWIENIA -> INFORMACJE -> DOSTĘP WARUNKOWY. Własnie miałem pisać o tym samym problemie. Od kilku dni wystepuje on u mnie. Dekoder w multiroomie jako dodatkowy. CP GO dziala prawidlowo, HBO GO wczytuje sie, ale testu nie przechodzi. Wczytywaniefilmow, jesli sie uda trwa niezmiernie dlugo (czasem nawet okolo 5 minut). Reset do ustawien fabrycznych zrobiony. Nic nie pomaga. Jaką wersję oprogramowania posiada Twój dekoder? Czy po przywróceniu ustawień fabrycznych, urządzenie dokonuje aktualizacji do najnowszej wersji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Oprogramowanie to 1.112.4.0 i nowszej nie znajduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Nie robiłem resetu do ustawień fabrycznych(wolę nie mieć HBO Go niż układać od nowa listę ulubionych ), a HBO Go i tak wieczorem zaczęło działać poprawnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Oprogramowanie to 1.112.4.0 i nowszej nie znajduje. W tej sprawie sugerujemy, udać się do najbliższego punktu, w celu diagnostyki i ewentualnej wymiany sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marekk79 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Witam. Od czasu zmiany aktualizacji oprogramowania w hd6000 mam problem , przynajmniej raz dziennie przy włączeniu tv i dekodera mam głos ale nie ma obrazu, nie można wtedy nawet przełańczać kanałów w dekoderze i wyłączyć go pilotem, tylko w xciągnięcie z gniazdka pomaga!!! Wymieniłem w ostatnim czasie 2 te dekodery i dalej lipa. Dodam że czasami też jest obraz a nie ma głosu ale wtedy dekoder reaguje na pilota i zmiany kanałów. O co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Jaki TV i jak podłączony. Bezpośrednio przez HDMI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Nie zaszkodzi też wykonać ustawienia fabryczne w obu urządzeniach i sprawdzić czy w TV jest najnowsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marekk79 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) Samsung smart tv kupiony w 2017roku,modelu teraz nie podam ponieważ w pracy jestem. Ale podłączony kablem hdmi, próbowałem każde gniazdo ale nie ma różnicy Edytowane 22 Stycznia 2018 przez Marekk79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.