Skocz do zawartości

Cyfra+ Multiroom


lucius
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Będę musiał wypowiedzieć umowę, bo nawet pismo do działu relacji z abonentem nie pomaga i nie chcą mi wymienić dwóch modułów MR na dwie oddzielne karty. Jest to nierówne traktowanie klientów. Jedni muszą biegać i aktywować kartę co kilka godzin, a inni nie. Po nowej podwyżce cen miałem nadzieję, że wymiana modułów na karty nie bedzię żadnym problemem , jednak jest inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wysyłam wypowiedzenie i biorę nową umowę. Multiroom jest w postaci dwóch oddzielnych kart??

 

Myślę, że lepiej podwyższ pakiet, bo teraz za MR (rok stażu) zapłacisz 15pln. a jako nowy 35pln. No chyba, że na obecną chwilę nie masz żadnych zniżek to może Ci się opłacać, a po za tym strasząc rozwiązaniem dostaje się fajne propozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że masz rację(przepraszam) .Ta cena jest z tego co wiem dla tych co nie mają jeszcze roku stażu i chcą MR.

Rzeczywiście pisz wypowiedzenie, ale słuchaj co Ci będą proponować (do mnie dzwonili kilka razy jak napisałem), bo może być atrakcyjniej niż po rozwiązaniu. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zawierał już ktoś umowę o abo z MR na nowych zasadach. Gdzie mogę znaleźć regulamin dotyczący MR, a dokładnie kwestii ewentualnej obowiązkowej wymiany w trakcie obowiązywania umowy dwóch kart na moduły? Teraz mam moduły i trafia mnie to bieganie po doładowania modułu. Nie chciałbym się wtopić z ewentualną wymiana na moduły :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zawierał już ktoś umowę o abo z MR na nowych zasadach. Gdzie mogę znaleźć regulamin dotyczący MR, a dokładnie kwestii ewentualnej obowiązkowej wymiany w trakcie obowiązywania umowy dwóch kart na moduły? Teraz mam moduły i trafia mnie to bieganie po doładowania modułu. Nie chciałbym się wtopić z ewentualną wymiana na moduły :(

 

Oddałem stary multiroom (moduły) z rezygnacją, po tygodniu zamówiłem nowy - dostałem dwie karty. W umowie nie ma ani słowa o zwrocie kart. Na początku pojawia się tylko w słowniczku zwrot moduł główny i moduł dodatkowy. Nie ma nic o jakimkolwiek obowiązku zwrotu tych kart i wymiany (chyba, że gdzieś nie doczytałem). Dodatkowo w nowej umowie można wziąć na własność sagema hd za 149 pln co też zrobiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moduł / karta - to pojęcia pojawia się tylko w słowniczku - nic ta nie ma o 6 godzinnym doładowaniu

 

większym problemem jest to że promocja (15 pln) obowiązuje zgodnie z umową tylko do 31 sierpnia 2011

 

potem nie wiem, albo nowa umowa ( i wtedy być może moduły ), albo nowe ceny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dominiq i inni, taką samą sytuację mieliśmy rok temu, od 1 września 2010r. naliczało w systemie po 35zł. Szefostwo wyjaśniało, że będzie to poprawione, i co? Macie po 15zł do 31.08.2011r.

 

Te 15zł to jest rabat i co jakiś czas jest przedłużane, jeżeli było by dane bez okresu końcowego, to wszelkie urzędy wymagały by, żeby określić to jako stałą podstawową cenę. Tak samo macie w N, gdzie cena 54zł, czy inne nie zmieniają się i tylko dodatki i okresy promocji ulegają zmianie. Inaczej były by naciski, by z tego zrobić standardową opłatę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

shidshi, standardowe ceny 35zł i 15zł raczej się nie zmienią. Gwarancji Ci nie dam, bo może się okazać, że np. z dniem 1.06 standardowe ceny multiroom zostaną obniżone itd.

 

Zadne koszty się nie zmieniają same w czasie trwania umowy. Dostajesz wykaz kosztów miesięcznych za cały okres na jaki podpisujesz umowę. Jeśli masz zapisane że MR przez całą umowę kosztować będzie 15 zł to nic tego nie zmieni, a jeśli tak to jest to podstawa do rozwiązania umowy. Żadna cena nie zmieni się od czerwca czy sierpnia, chyba że masz to jasno zapisane w umowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@piotr335, a zobacz co ja w poście wyżej od cytowanego napisałem? Poza tym wykaz kosztów drukowany przy umowie nie jest wiążący. Np. bierzesz Optimum, masz 54zł przez cały okres umowy. Po 2 miechach dzwoni pani z infolini dorzuca ci c+ lub hbo za 50% i cena ci wzrasta. Wykaz kosztów możesz sobie przerobić na origami.

Wiążące są tylko ceny i rabaty wypisane w umowach, aneksach do umów i regulaminach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...