Krzychooo Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Ten multiroon to celowy przekręt Cyfry+. Najpierw w telefonie ściemniają, podając jego cenę na 1 zł odpłatności przez cały okres umowy i dodatkowo, że będzie w postaci dwóch typowych kart kodowych również przez cały okres umowy. Otrzymujesz aneks a w nim masz 14 zł rabatu. W aneksie do umowy masz odpłatność zgodnie z Załącznikiem 1. A w nim miesięczna opłata 35 zł/m-c. I dodatkowo następne uwarunkowanie: 15 zł promocyjnie przez 12 m-cy od daty zawarcia umowy nie dłużej niż do 31 sierpnia 2011 r. No a póżniej 35 - 14 rabatu = 21 zł miesięcznie.To jest celowe działanie oszukańcze Cyfry+. Celowe zagmatwanie. by abonent nie połapał się w tym wszystkim. I wielu się na tym łapie, w otrzymanym aneksie ani słowa o możliwości złożenia reklamacji Czyżby urząd antymonopolowy nie wiedział o tym? Czas najwyższy by się tym zajął. Następna sprawa: karty kodowe czy coś innego? Narazie są więc dam spokój ale znając ich działanie nie potrwa to zbyt długo. Wszystkie te działania zarówno legalne jak i mniej mają na celu pozyskanie abonentów.Nie ważne jakim sposobem, byle był efekt. Pozdrawiam! Ja miałem dokładnie taki przypadek. Zlożyłem reklamacje o niezgodności telefoniczego przedłużania umowy z trescia papierowa otrzymanego aneksu (rabat 14zł). Uznali moją reklamacje ale ... (i tutaj kopara mi siadła) podczas odpowiedzi telefonicznej na reklamacje kazali wybrac (tak, podczas rozmowy !!) czy przystaje na warunki z aneksu papierowego (niekorzystnego, od wrzesnia po 21zł za MR zamiast 1zł do konca umowy za MR wiec 18 miesiecy x 21zł to 378 wiecej za MR) czy umowe rozwiazuje. Suma sumarum umowa rozwiazana. Jutro ide co punktu Cyfry po nowa umowe, tą dla abo innych platform gdzie MR jest po 1zł przez 22 miesiące i to jest w aneksie zapisane. Na kombinacjach ze mna Cyfra stracila lekko ponad 500zł, w dodatku moge wziac kolejne 2 dekodery za promocyjna cene (a do tej umowy przedluzana ponad miesiac temu tez dokupowalem dekoder w promocyjnej cenie !!). To jest chore i dziwie sie KTO tam pracuje. Pseudo "lider" z którym rozmawialem jeszcze bardziej nie kumaty !! Kalkulatora w rece chyba nikt z nich nigdy nie mial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
youandi Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Troche to niesprawiedliwe wytykaja sobie nowych i starych abonentow dziela ktory wiecej zaplaci za MR no to widze ze trzeba troche zamieszac przy przedluzeniu umowy albo konczyc umowe i podpisywac nowa na lepszych warunkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piździpałek Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 W chwili obecnej na wszystkich aneksach MR, przy podpisaniu nowej umowy drukuję się informacja, iż cennik ważny jest do 31 grudnia 2015 Natomiast data 31 sierpień 2011 drukuje się wszystkim obecnym abonentom, którzy przychodzą po MR do istniejącej umowy Czyli nierówne traktowanie abonentów. Czy wiesz może, co ze stawkami po 31 sierpnia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Coraz bardziej tracę zaufanie do Cyfry Wolą lepiej traktować nowych abonentów niż tych , którzy są z nimi kilka lat i bez problemu opłacają rachunki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafałuaz Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 to samo jest w CP 5 lat byłem ich klientem i teraz zaproponowali mi to samo co nowym abonentom wszędzie jest tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Kurcze do 31 sierpnia jescze ponad 6 miesięcy A tu już tyle teorii narosło jakby za tydzień mieli podnieść cenę za MR Poczekajmy trochę, jak coś będzie wiadomo konkretnie, bo na razie zrobiła się znowu ściana płaczu co by było gdy i jak źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
youandi Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 no bo to raczej normalne skoro nagle tyle opcji i CEN na multiroom to sie stresujemy i krzyczymy kilka postow wczesniej okazalo sie ze multi dla nowych jest w obnizonej cenie przez cala umowe dluzej niz to ustawa przewiduje jeden wielki bajzel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hosee87 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Ja brałem multiroom 2 tygodnie temu do umowy która obowiązuje do grudnia 2011 i pytałem gościa czy wie coś na temat tej podwyżki od września do 35 zł. Powiedział że pierwsze słyszy i zagwarantował że do końca obecnej umowy multi będzie za 15 zeta i żadnej podwyżki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Tego Ci nie mógł zagwarantować bo na razie nikt oficjalnie tego nie wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Ja dostałem list z informacją że multiroom bezpłatnie do końca okresu minimalnego tj. luty 2013 (w odpowiedzi na reklamację) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 U mnie rozwiązali ten problem o 180 stopni odwrotnie. Rozwiazali umowe z winy Cyfry. Pisalem o tym powyzej. Ciekawe ile osob sie zamota i we wrzesniu bedzie zgrzyt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Witam czy już są te MR bez aktywacji co 6 godzin u dystrybutora ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Już od jakiegoś czasu dostaje się 2 niezależne karty przy podpisaniu umowy na MR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Przepraszam ze tu napisałem ale może wiecie do kiedy jest ta promocja CANAL+za darmo ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aisa_2611 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 czy wy też macie problem z dekoderami w multiroomie.wymieniałam już kilka razy ale ciągle same się wyłaczaja.nie wiem co robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Napisz troszkę więcej informacji, a przede wszystkim jakie masz dekodery bo nie wspomniałaś ich nazwy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aisa_2611 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 przepraszam że tak późno pisze.tzn cyfrę nam zakładała taka firma coś na zasadzie akwizycji,od nich dostaliśmy dekodery PHILIPS DSX 6010.Po jednym dniu jeden dekoder się wyłączył i koniec oglądania.zadzwoniłam,monter przyjechał i dał drugi taki sam dekoder.po kilku dniach oba dekodery zaczęły wyłączać się same na kanałach 62,65,61.po prostu dekoder w pewnym momencie się wyłączał i po kilku sekundach się włączał na kanale 1.znowu zadzwoniłam.znowu pan przyjechał i znowu dał takie same dekodery.a tak przy okazji dwa które przywiózł od razu na starcie nie działały.po jakimś czasie sytuacja się powtórzyła.zadzwoniłam przyjechał pan ale ja już nie chciałam od niego tych dekoderów bo to bez sensu by było.powiedział że są na pewno zepsute karty i kazał je wymienić .w sklepie karty sprawdzili i działały.kazali wymienić dekodery i dali mi zamiast philipsa dekodery mediasat. owszem same już się nie wyłączają ale na jednym na kanale axn obraz się rozsypuje na kwadraty a drugi non stop się zacina szczególnie jeśli gra na przykład cały wieczór to wieczorem jest tragedia.znowu zadzwoniłam i kazali w punkcie dekodery wymienić.to jakiś obłęd.w sklepie powiedzieli że to wina anteny i teraz ten monter przyjedzie tą antenę oglądać.a najśmieszniejsze jest to że mam w domu także Polsat cyfrowy i dziś na cały dzień podłączyłam dekoder cyfry pod antenę Polsatu i ciągle się zacina.w menu jest rozdział;w razie kłopotów;ale ustawianie od nowa menu kilka razy w ciągu jednego filmu to naprawdę nic zabawnego..będę wdzięczna za jakąkolwiek radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 @aisa_2611 jeśli dobrze wnioskuję twój pakiet nie obejmuje programów HD, więc moja rada to wymień dekodery na PACE 2221, są to chyba najlepsze dekodery SD w ofercie Cyfry+ i na nich powinno wszystko działać (miałem ten dekoder i naprawdę zero było z nim kłopotów, a i jakość obrazu b. dobra). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Czy wybierajac 1 opcje HD jest mozliwe zakupu dekoder HD w MR? Tu umowa przejsciowa dekoder 99zl drugi tyle samo. I czy z tej 1 opcji moge zrezygnowac i zostajac przy optimum z multiroomem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwak Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Co do wyłączania się dekodera to mam taki przypadek z Sagemem za grosz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aisa_2611 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 i co zrobiłeś?na jaki dekoder sobie wymieniłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Witam. Oficjalna informacja - nie ma większego problemu przy wymianie modułów na niezależne karty. Niestety, nie ma takiej możliwości przez wymianę sprzętu - w tym momencie pozostaje rezygnacja z opcji Multiroom i wzięcie jej ponownie po 3 dobach. W takim przypadku traci się jednak swoją poprzednią promocję i obowiązująca będzie promocja aktualna. Z drugiej strony można też zyskać (cenowo), nie mówiąc już o braku konieczności biegania co 6 godzin z aktywacją. Pozdrawiam, Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 No cóż! Multiroom, to taka zabawa w chodzonego. Ale można z tym żyć. Poza tym działa jak należy. Więc po co wymieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewww1986 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 oto co dzisiaj dostałem po złożeniu reklamacji: Szanowny Panie, dziękuję za kontakt. Odpowiadając na zgłoszenie, zapewniam, że miesięczna opłata za usługę Multiroom będzie wynosiła 7 zł 50 gr do końca Okresu Minimalnego, czyli do 31 września 2012 roku. Wyjaśniam, że nieprawidłowe naliczenia na Pana kontrakcie zostaną skorygowane w najbliższym możliwym terminie. W przypadku pojawienia się pytań, uprzejmie proszę o kontakt telefoniczny (801 066 066, 22 310 45 45), przesłanie faksu (22 310 45 44) lub e-maila (informacje@cyfraplus.com.pl). Z poważaniem, xxx xxx Dział Relacji z Abonentami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4demijohn Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Co do wyłączania się dekodera to mam taki przypadek z Sagemem za grosz. Też miałem takiego Sagem'a. Wyłączał się bez powodu, nie widział pilota i inne takie numery. Wymieniłem go na Stronga, a ten co 6 godzin chce ładowania modułu dodatkowego chyba, że moduł podczas nieużywania wysunę, aby nie był dla Stronga widoczny w stendby. Próbowałem reklamacji przez ica, ale dostałem odpowiedź, której komentować nie warto. Nadal szlag mnie trafia na ten brak miłości do starych klientów. Przy okazji dowiedziałem się w jednym z punktów sprzedaży, że owszem, Sagem można wymienić na Stronga, ale istnieje zalecenie, że Stronga można t wymienić tylko na Stronga. Wchodzisz w Stronga - biegasz i ładujesz moduł co 6 godzin. Strong uzależnia! Może sposobem jest to, o czym pisze w swoim poście Dystrybutor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi