Skocz do zawartości

nBox i nBox Recorder - problemy, oceny, komentarze


LukWil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

to będę miał wtedy najwyżej sam do siebie pretensje, że g.... kupiłem a nie, że czytałem niepochlebne opinie i w bagno mimo ostrzeżeń wlazłem:)

 

Ale to nie jest żadne bagno. Wiesz co nboxy potrafią i wszystkie oferowane funkcje działają. Z aktywacją też nie ma problemów. Owszem, trafia się czasami jakiś pech i są problemy, ale ogólnie wszystko działa bez zastrzeżeń... nawet nbox turbo działa jako-tako - tzn.wszystkie funkcje w nim zawarte działają i to w miarę szybko... no raz na 20-30 nagrań jest czarny ekran - to jedyna nierozwiązana bolączka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

białych - aktualnych - http://www.nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=23608 to wypowiedź 10 maja b.r, chodzi o nowe białe dekodery.

No właśnie w tym poście nie ma info o jakie białe dekodery chodzi. W każdym razie w tych starych to faktycznie białe piszczały, bo kolega takowy miał i sam to słyszałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co chłopaka na siłę przekonywać... jeśli jest negatywnie nastawiony do dekoderów n-ki, to niech lepiej nie bierze, bo jak weźmie to będzie non stop "na siłę" doszukiwał się problemów.

Ja ze swojej strony powiem tyle, że na nbox recordera przesiadłem się z Sagemcoma, którego miałem w Polsacie (też bardzo fajny dekoder z nagrywaniem), ale w życiu nikt by mnie na powrót nie namówił. Jakość obrazu - niebo a ziemia, wreszcie zacząłem cieszyć się nową plazmą zamiast co chwilę grzebać w ustawieniach obrazu.

Co do problemów... no cóż... ja ich nie mam, wszystko chodzi pięknie. Wiadomo, że czasem komuś coś się przytrafi, ale to są sporadyczne przypadki. Poza tym normalne jest że jeśli komuś wszystko działa pięknie to nie założy o tym wątku aby pochwalić sprzęt że wszystko działa. Wątki są zakładane zwykle gdy jest właśnie jakiś problem a patrząc po ilości takich tematów i porównując je z ilością abonentów, to jest to kropla w morzu...

Jeszcze do sprawy - bały hdtv czy recorder? Zdecydowanie recorder! Od kiedy pierwszy raz użyłem time-shiftingu, to nie wyobrażam sobie wieczorem telewizji bez niego :)

 

Ale tak, jak napisałem - Twój wybór, jeśli jesteś negatywnie nastawiony do nboxa, to lepiej nie bierz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram kolege wyzej. Nie jestem nastawiony do N-ki hurra optymistycznie ale co do turbacza nie mam zastrzezen. Co prawda nie uwazam oferty n-ki za najlepszą na rynku (posiadam i dwie inne) ale jako uzupelnienie moze byc. Dla kogos jak ja nastawionego na sport i na dokument - oferta n-ki moze byc - ale dekoder jest z gornej pólki w porównaniu do dekoderów Cyfry (miałem PVR-a, oraz testowalem dekoder HD Polsatu (zdaje sie Samsunga).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Jestem abonentem N-ki od ponad roku. Posiadam nbox HDTV recorder, który często się zawiesza, a na ekranie telewizora pojawia się komunikat "brak sygnału na wejściu ANT2". Czytałem kilka wątków na ten temat, jednak muszę zaznaczyć, że w moim przypadku dekoder zawiesza się gdy jest w stanie czuwania (rano wstaje i nie da sie włączyć, a na zegarze jest zatrzymana godzina). Natomiast brak sygnału występuje na większości kanałów i pojawia się co kilka sekund. Jest to troche denerwujące, zwłaszcza, że przed wymianą (wymieniłem go z powodu uszkodzonego wyświetlacza i zaników dźwięku), komunikat o braku sygnału pojawiał się rzadziej i po 1-2 minutach znikał.

Będę wdzięczny za wszelkie porady i pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem abonentem N-ki od ponad roku. Posiadam nbox HDTV recorder, który często się zawiesza, a na ekranie telewizora pojawia się komunikat "brak sygnału na wejściu ANT2".

Jeśli taki komunikat pojawia ci się co jakiś czas na różnych kanałach to u mnie najczęściej skutkowało to wymianą konwertera. Mozesz jeszcze zamienić kable antenowe miejscami i zobaczyć czy dalej będzie się pojawiał ten komunikat czy też teraz będzie brak sygnału na ANT-1. Warto też sprawdzić czy ten kabel, na którym występują zaniki sygnału dobrze siedzi w wyjściu na konwerterze.

Jeśli jednak komunikat taki będzie się cały czas pojawiał to warto wypróbować inny konwerter.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie

Od dwóch dni jestem posiadaczem N-ki i chodzi o to że nie za bardzo wiem w czym tkwi problem ponieważ przy trochę większym deszczu nie odbieram TVP HD inne kanały chodzą dobrze, lecz w info mam na wszystkich brak informacji, podejrzewam że to wina talerza bo zostawiłem ten z cyfry 60. Siła sygnału jest u mnie na poziomie 85, jakość w normalny dzień też 85, dzisiaj jak pada to jakość spadła do 50. nie wiem co oznacza ten wskaznik BER mam na nim 0.00.

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dekodery Nki sa czule na sygnal wiec czym wiekszy talerz tym lepiej, a tym bardziej jak pada. ;)

Jezeli masz BER 0.00 to dobrze, BER odpowiada za jakies wspolczynniki sygnalu (ale dokladnie nie wiem). ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siłę i jakość sprawdzaj na kanale na którym są problemy. BER-em się nie przejmuj - nic Ci to nie da, a i w niektórych modelach nboxa nie działa prawidłowo. Jakość 50% jest jakością wystarczającą... oczywiście podczas ulewy/śnieżycy. Ja już 3-ci rok lecę na w/w antenie i tylko w skrajnych warunkach pogodowych mam problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...