krystian00707 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Spróbuj tak jak ci napisałem. Może to właśnie o to chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 @cosanostra_pl Sprobuj podlaczyc dekoder z TV innym kablem HDMI. Jezeli nadal bedzie taka sytuacja to bedzie trzeba wymienic dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 @cosanostra_pl Sprobuj podlaczyc dekoder z TV innym kablem HDMI. Jezeli nadal bedzie taka sytuacja to bedzie trzeba wymienic dekoder. Na tym kablu chodził CP i było OK. Przy n-ce nie działa... Przy wybraniu na dekoderze 1080i HDMI TV przełącza się automatycznie na to źródło - i nic nie widać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian00707 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Jak podłączasz kabel HDMI pod dekoder N co widać na wyświetlaczu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Nie ma żadnego komunikatu. Dzwoniłem na infolinie, próbowałem wszystkich restartów itp - nic nie działa. Na innych forach wyczytałem, że problem jest szerszy dotyczy wielu TV i wsparcia HDCP ale n-ka udaje, że go nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian00707 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Jaki masz telewizor i jaki to model dekoderu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Dekoder: nbox HDTV recorder (bez turbo) TV: Sharp Aquos LC-32RD8E HD Ready Z CP nie było żadnych problemów Jak zawiozę dekoder do serwisu to sprawdzą mi go/wymienia od ręki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian00707 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Sprawdzą i wymienią od ręki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 To chociaż tyle dobrego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek1 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Nie ma żadnego komunikatu. Dzwoniłem na infolinie, próbowałem wszystkich restartów itp - nic nie działa.Na innych forach wyczytałem, że problem jest szerszy dotyczy wielu TV i wsparcia HDCP ale n-ka udaje, że go nie ma... Jaki masz model nboxa (pierwsze 4 litery numeru seryjnego)? Co pali się na jego wyświetlaczu na panelu frontowym? Jest tam napis "problem HDCP" lub świecący mały czerwony trójkącik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Model to CLRA, na wyświetlaczu nic się nie pali, żadnego komunikatu. Przy okazji czy componencie trzeba oddzielnie audio podłączyć? Jakim kablem? Jeszcze jedna informacja: TV tak jakby wykrywa że jest połączony z dekoderem via hdmi, ponieważ sam wybiera to źródło sygnału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Nie kombinuj z componentem - leć do serwisowego APS na wymianę (ewentualną) lub sprawdź na TV sąsiada/znajomego. Problemy z HDCP miały miejsce jakoś rok temu i po aktualizacji zostały usunięte. PS. Obraz po HDMI jest i w trybie HDMI i w trybie DVI (ale wtedy dźwięk trzeba do TV przesłać via cinch). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Dzięki za porady. Polecę w takim razie do APS. Wtedy będę miał pewność co jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Pamiętaj, że wredny APS może (ale nie musi) policzyć 20 zł za usługę jeśli jest to Twoja wina. Podpinałeś kabel HDMI odwrotnie (wtyczkę z TV włącz do nboxa) i próbowałeś inne wejście HDMI w TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Heh jaka moja wina, podpiąłem kabel i nie działa Tak, próbowałem na odwrót, do innego wejścia w HDMI w TV - nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Dekoder: nbox HDTV recorder (bez turbo)TV: Sharp Aquos LC-32RD8E HD Ready Z CP nie było żadnych problemów Jak zawiozę dekoder do serwisu to sprawdzą mi go/wymienia od ręki? Rowniez mam Sharpa LCD i u mnie wszystko smiga az milo, wina lezy po stronie dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 o, jakaś jakby nie patrzeć dobra informacja Dekoder po wymianie - działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Witam, mam pytanie o nagrywanie. Jak naciskam na pilocie rec (czerwone R) to pojawiają mi się jakieś "czasy" na tv w prawym górnym rogu (np 10 min, 48 min) - o co w tym chodzi. Czy jest to czas do końca bieżącego programu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Czas do końca nagrywania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Ale czemu akurat tyle minut? Zawsze mam tak, że nagrywanie się wyłącza jak minie ten czas a program się nie nagrał do końca. Brakuje kilku minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pjacek Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 A instrukcji obsługi nie dołączyli? Wystarczy przeczytać i już wiadmo zę wystarczy wejść w ustawienia i ustawić bufor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Zajrzeli, tyle że bufor nie pomaga. 1. Przy zaznaczaniu programów do nagrywania via EGP staruje nagrywanie zgodnie z buforem i nie nagrywa do końca. Wyłącza się samo i program zostaje ucięty. Nagrywanie się zatrzymuje, mimo że program trwa nadal. 2. Przy ręcznym nagrywaniu via przycisk "rec" nagrywanie staruje w momencie naciśnięcia "rec" (na tv pokazuje się czas nagrania - czas do końca danego programu). Nagranie łapie tyle minut wstecz ile na buforze jest ustawione. W momencie zakończenia nagrania - upływu czasu - nagrywanie się wyłącza, mimo że program trwa dalej i nie nagrywa do końca. Jeśli zdecyduje się ręcznie przerwać nagrania, to nie nagrywa się do tego momentu w którym przerwałem tylko wcześniej. O co tutaj chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PioVar Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Witam, Moim zdaniem może to być jakaś awaria oprogramowania. Chyba nie obejdzie bez wymiany softu... Ja mam ustawione -/+ 3 min w opcjach nagrywania (skróciłem w stosunku do wartości domyslnych) i póki co - dobrze nagrywa. Czasami zdarza się, że ramówka na danym kanale się rozjedzie i nagranie zacznie się trochę za późno lub nagra się coś innego. Ale ogólnie - nie stwierdziłem problemów opisanych w poście powyżej. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Na wszystkich kanałach tak się dzieje? Na normalnie nadających EPG (TVN, HBO) też tak się dzieje. Bo np. na takich Comedy Central to EPG swoje, a emitowany program swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 soft jest nowy, zaktualizowany, problem występuje na wszystkich programach. Aczkolwiek nie sprawdzałem dokładnie. Np. teraz na jimjam dla juniora nagrywałem bajkę, bajka się zaczyna ja naciskam rec. Sprawdzam czy nagrywanie zaczęło się od momentu w którym zacząłem - oczywiście nie, najpierw nagrało się ok 8 minut poprzedniej bajki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.