Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak informacyjne mnie również dopadł problem z uszkodzonym wyjściem optycznym (brak dźwięku). Zaniosłem boxa do punktu Canal Plus w Krakowie i od ręki mi Pani wymieniła na nowy zaplombowany egzemplarz . Nawet nie sprawdziła tylko od kopa wymiana :)  ważne żeby box był kupiony u przedstawiciela Canal+ bo nawet dowód zakupu nie był potrzebny wystarczy sam numer seryjny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Mikman napisał:

@catniprestartowałem boxa, przewróciłem do ustawień fabrycznych, a WiFi jak nie działało dobrze, tak nie działa. 

przestaw dekoder 2-3 cm wpadles w dziure w zasiegu.

 

27 minut temu, DarPuszczy napisał:

Ciekawe jaka jest tego przyczyna, może android 10 to naprawi. 

warto sprawdzic jesli ktos nie wymienil

moze to nie uszkodzenie tylko soft

moze to zalezy od jakiejs opcji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po aktualizacji do 10 przestało działać Dolby. Kino domowe teraz widzi po optyku tylko dźwięk stereo mimo iż wcześniej przed aktualizacją działało normalnie. Jak dźwięk był zwykło stereo lub dolby 2.0 albo 5.1 na TVN to amplituner z automatu się przełączał a teraz po aktualizacji lipa mimo ustawień w boxie dzwięku na 7.1 (po poprzednie ustawienia znikły). Czy w pozostałych boxach macie podobnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja zrobiona. U mnie działa wi-fi bez problemu natomiast pojawił się ten komunikat z jakimś "błędem pilota" (sam pilot działa). Nie miałem też żadnej aktualizacji oprogramowania samego pilota (aktualnie jest to wersja o numerze 0140, bateria w pilocie ma 100 %).

ps.

Jakie wybrać ustawienia w opcji "przestrzeni kolorów" ? , aktualnie jest "YCbCr444 12 bit" nie wiem o co w tym chodzi :) ... mam telewizor full hd jeśli to ma jakieś znaczenie.

Edytowane przez electro69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.05.2022 o 14:27, Mikman napisał:

@catniprestartowałem boxa, przewróciłem do ustawień fabrycznych, a WiFi jak nie działało dobrze, tak nie działa. 

U mnie z wifi też bywa problem. Na jednym boxie po roku bezproblemowego działania, nagle co 15-20 min wywalało komunikat o braku połączenia z internetem. Ponieważ router stoi 20 cm dalej, to podłączyłem kablem sieciowym i dałem sobie spokój.

 

W drugim boxie, ktory jest za ścianą w sypialni, problemy z wifi zaczęły się po 4 miesiącach poprawnej pracy. Co pewien czas na ikonce pokazywał sie wykrzyknik i box tracił połączenie na kilkanascie sekund. Tutaj już było ciężko z przeprowadzeniem kabla. Miałem nanorouter tp link wr720n, którym kiedyś łączyłem bezprzewodowo "mydelniczke" do multiroomu. Po podłączeniu do boxa, router zaczął działać po... około dobie, ale z żałosną prędkością 10-12 Mb/s. Przywróciłem nanorouter do ustawień fabrycznych, zrobiłem aktualizacje firmwareu, skonfigurowałem na nowo. Po podłączeniu do kompa download na poziomie 50 mb/s (1/3 całkowitej przepustowości mojego łącza). Po podłączeniu do boxa, znowu zaskoczył po 24 godzinach z prędkością 12 Mb/s. Plus jest taki, że wifi w boxie zaczęło normalnie działać. Zobaczymy jak długo.

Edytowane przez Emilio1985
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.05.2022 o 22:20, Emilio1985 napisał:

U mnie domyślna to 1080p 50 Hz. 4k 50 Hz wogóle nie ma na liście. Wczesniej była. Nic nie było z mojej strony zmieniane, żadne kable, telewizor. Opcja zniknęła po aktualizacji.

 

PS. Sprawa rozwiązana. W ustawieniach telewizora (Android TV) wszedłem w Zaawansowane ustawienia video i aktywowałem opcje "Zaawansowany standard HDMI". Rozdzielczość 4k 50 Hz wróciła. Ciekawe, ze gdy Box miał Androida w wersji 9, to ta opcja wydawała się nie mieć zadnego znaczenia.

 

Może troche offtopic, ale do czego właściwie służy ten zaawansowany standard HDMI w telewizorach z Androidem?

Ustawienia Chromy 4:2:0 8 bit

 

4:2:2 10 bit

 

4:4:4 12 bit

 

W philipsach masz też trzy dostępne opcje tylko nie masz napisane która to która ale lecą w takiej kolejności jak opisałem. Widocznie android zaktualizował chrome na wyższą i dlatego nie miałeś ustawienia 50hz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...