Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 / HY40A / HY40A2 / HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 
Mam problem z  Canal+Box 4k zostalo  jeszcze 4dni na zwrot. Problem z tym boxem jest taki iz podczas wlaczania  ekran  jest szary w jakies pionowe pasyki i poprzeczną ciemną plame .Nastepny problem to obraz  na sek znika robi sie czarny i w róznym czasie -nie jak czytalem tu na forum co 11 min.Pytam czy to nagminne u innych i czy lepiej zwrocic go od razu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bgmnt Dziekuje za szybka odpowiedz,a odpisuje dopiero dzis -myslac ze trzeba poczekac ze 3 dni az ktos pomoze.

Wybacz chyba nie precyzyjnie opisalem objawy.Obraz jest normalny, leci program ,ale co jakis czas np co 1 min albo 6min czasami 2x raz po raz na 1sek znika i [czarny ekran] i dalej leci normalnie. I tak caly czas.TYLKO NA DVB-T2. Myslalem - ze przerwy to te wichury od 4dni ,albo zwoje poplatanyh 20 m kabla na podlodze.A te paski ciemne/cienkie w pionie na ekranie to matryca sie wyjarala -stary tv Telewizor Samsung LE32R82B rok 2007.ale paski sa nawet w menu boxa zwlaszcza widoczne na jednolitym tle .Gdy leci program widac je tylko czasami gdy pojawia sie  jednolite  tlo.Kabel zmienialem,stary dekoder i paskow nie ma.Moze ktos lapie co to jest-problem softu -bo ZZIELENIALEM.

Edytowane przez Kiler
Poprawiono pisownię.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pio1

Całkiem możliwe, że problem leży po stronie starego telewizora. Box nie "dogaduje" się z tym tv. Jedyna możliwością jest podłączenie boxa w ramach testów do nowszego tv (mam tv Samsunga z 2012 lub 13 i nie mam takich problemów). Sprawdzić warto zawsze to ewentualnie wykluczy winę po stronie Twojego tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pio1

O nowym oprogramowaniu do tego tv możesz zapomnieć ;) Mój tv nie dostaje od paru lat nic nowego. To jest tak jak w telefonach. Jak dobrze pójdzie, to z 2 lata są aktualizacje oprogramowania i na tym koniec.

 

Edit.

Zainstalowałem ta aplikację "LiveTv". Szału nie ma i na ten moment do takiego normalnego używania się nie nadaje. U mnie działało przełączanie numeryczne kanałów z pilota tv. Strzalki góra i dół do przełączania nie działają, wybranie kanału z listy i wciśnięcie przycisku "ok" powoduje wyrzucenie do ekranu głównego. U mnie jeszcze była taka sytuacja, że po wyszukaniu kanałów dvbt te z muxa gdzie jest TVN czy Polsat maiły numerację od 1000 pozycji. Usunąłem tą aplikację i ponownie przeskanowałem po czym się okazało, że teraz nie znalazło mi tego muxa (było 36 pozycji). Ponowne skanowanie i wyszukało wszystkie kanały po kolejności według LCN. Ten box jest bardzo kapryśny jeśli chodzi o wyszukiwanie kanałów. Trzeba czasem próbować 2-3 razy zanim poprawnie znajdzie wszystkie kanały (przynajmniej u mnie taka sytuacja występuje). Nie mam problemu z jakością kanałów. Wszystkie działają bez zakłóceń sygnału.

Edytowane przez electro69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.02.2022 o 17:49, pio1 napisał:

Witam 
Mam problem z  Canal+Box 4k zostalo  jeszcze 4dni na zwrot. Problem z tym boxem jest taki iz podczas wlaczania  ekran  jest szary w jakies pionowe pasyki i poprzeczną ciemną plame .Nastepny problem to obraz  na sek znika robi sie czarny i w róznym czasie -nie jak czytalem tu na forum co 11 min.Pytam czy to nagminne u innych i czy lepiej zwrocic go od razu?

Cześć Jak już wcześniej pisałem mam identyczny problem wymieniłem nawet na nową antenę Ale problem z wyłączaniem się obrazu na jedną sekundę nadal pozostał i na pewno nie jest to wina tv Ja mam podłączone pod monitor i jest to funkiel nówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wirtualnemedia spekulowały, że nie będzie można sprzedawać boxa wraz z wejściem DVB-T2 bo HBB będzie wymagane ustawowo, a on go nie ma.

C+ oczywiście się "nie wypowiada" ;).

Implementacje HBB TV dla Android TV są od dawna dostępne, ale czy francuscy programiści poświecą na nie czas? Raczej wątpie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, adam606336 napisał:

Ostatnio słyszałem że box od c+ na dostać aktualizacje z hbb? Ciekawe czy to prawda czy tylko ktoś sobie coś wymyślił 

Jeśli tak to muszą zrobić aktualizacje androida, może nie koniecznie do wyższej wersji ale jedynie wbić tą funkcjonalność, jakoś nie chce mi się wierzyć że zaktualizują go do 10ki , cena teraz z jakiegoś powodu poszła w górę, pewnie mają świadomość taka że abonent po zakupie tego boxa kupuje go dla dvb-t, przynajmniej ja tak zrobiłem, wcześniej miałem Mi boxa 4k ale zamieniłem go dla właśnie C+boxa przez dvb-t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Ka4az napisał:

Hejka, czy ktoś z was również ma problem, że za każdym razem jak uruchomi się dekoder to trzeba potwierdzać wszystkie dane? 

Nigdy nie miałem czegoś takiego, kilka razy mi pilot się parował ale tak poza tym zero problemów. Przywróć go do ustawień fabrycznych i zobacz czy będzie po tym robił tak samo?

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@the4anoni

Pewnie chodzi o komentarz na portalu wirtualnemedia ktoś tam napisał w komentarzu, że na infolinii c+ taką informację konsultant przekazał ;) ... pożyjemy, zobaczymy raczej bym sceptycznie do tego tematu podchodził z drugiej jednak strony według nowych przepisów, które mają wejść w życie producenci sprzętów dvbt z dostępem do internetu będą zobowiązani do dostarczania sprzętu z hbb tv więc jeśli canal plus będzie dalej chciało sprzedawać tego boxa będą musieli taką możliwość udostępnić pewnie przez aktualizacje oprogramowania.

Edytowane przez electro69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieprawda, że nie można zwrócić. Ja zwracałem do media expert w ciągu 14 dni i zwrócili mi całą kasę. Wcześniej był w serwisie i wrócił z taką samą wadą, a mianowicie bardzo zniekształconym dźwiękiem na kanałach hevc i usługach internetowych.

Edytowane przez Mati123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Emilio1985 napisał:

Źle zrobiłeś.

MI kupiłem za 269 zł a po tym jak zrobili przecenę do 169 zł na C+boxa , kupiłem go w sumie za 159zł bo miałem zniżkę w RTV Agd na kwotę 10zł , zależało mi dvb-t dlatego taka zamianka, MI Boxa sprzedałem za 230 zł wiec dużo nie straciłem. 

Mając jedno i drugie jakoś mam wrażenie że C+box nie jest taki toporny jak Mi box. Ale to moja ocena 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Emilio1985 napisał:

@marys33lepiej gdybyś kupił normalny tuner dvb t2 taki za max 100 zl z normalnym pilotem

Tuner za max. 100 zł nie obsługuje kanałów 4K. Sam się rozglądam za czymś 4k ale to koszt 200-300 zł. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Emilio1985

Zauważ, że On miał mi boxa więc korzystał z możliwości android tv. Idąc tym tokiem rozumowania, to musiałby mieć podpiętego do tv mi boxa i oddzielny dekoder dvbt, a to już chyba lekka przesada jeśli oczywiście nie jest "maniakiem" oglądania kanałów dostępnych w ramach telewizji naziemnej 

 

Edytowane przez electro69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...