Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 / HY40A / HY40A2 / HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Mikizncplus napisał:

Od 2 sierpnia obserwujemy problem podczas aktywacji CANAL+ BOX 4K. 

Pierwsze pojedyncze problemy pojawiły się w sobotę. Obecnie jest wysyp ludzi z tym problemem.

 

3 godziny temu, adamwilczynski20 napisał:

Może wiesz coś więcej?

Tylko tyle, że problem jest poważny. Dział techniczny obecnie jest bezradny. Największe nieporozumienie to nabranie wody w usta przez infolinię na ten temat. Klienci mają pretensje do bogu ducha winnych sprzedawców.

Edytowane przez Gadol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adasko33 Jesteś pewien, że wpisujesz poprawnie login i hasło, z uwzględnieniem wielkich liter? Pytanie też dlaczego ten box znalazł się na outlecie? Teoretycznie zwrot aktywowanego boxa jest niemożliwy, ale jak jakiś janusz zaczął straszyć prokuraturą, to może przyjęli i wystawili na outlet zamiast dać do recyklingu. Może jest coś nie tak z tym egzemplarzem. Pozostaje czekać i próbować, lub dzwonić na infolinie w nadziei, że trafisz na kompetentnego konsultanta.

U mnie box nie odbierał kanałów DVB-T2 (na tv nie ma problemu) wiec zaniosłem go do EURO, a tam sprzedawca sam zaproponował zwrot zamiast reklamacji. Nic nie januszyłem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uporali się z usterką ale przy okazji chyba wszystkich innych użytkowników wylogowali ze swoich kont. Wczoraj wieczorem włączyłem boxa i nie miałem ekranu startowego tylko planszę canal Plus i opcje logowania. Po zalogowaniu wszystkie wróciło do normy.

Edytowane przez electro69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Cidsenior

Na jaki adres email zakładałeś konto ? Chodzi mi czy był to Gmail czy jakaś inna poczta ?. Kiedyś chyba tutaj czytałem, że powinna to być pocztą od Gmail ile w tym prawdy to ciężko powiedzieć. Ja miałem gmail i nie było żadnych problemów z aktywacją (robiłem ją ok. 3 miesięcy temu). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, electro69 napisał:

@Cidsenior

Na jaki adres email zakładałeś konto ? Chodzi mi czy był to Gmail czy jakaś inna poczta ?. 

poczta gmail, wszystko robilem po kolei jak kazal i nadal nie aktywne ....

 

Po rozmowie z infolinią - problem globalny, mają w ciągu 72h aktywować usługi.

Edytowane przez Cidsenior
Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Mam taki dziwny problem - mam usługę SAT i aktywowałem również telewizję online. Na podane hasło i email mogę się zalogować poprzez przeglądarkę i aplikację na smartfonie. Wszystko działa.

Jednak po wpisaniu w/w danych do Boxa, pomimo tego że mam w ustawieniach informację o aktywnym koncie, nie mam dostępu do żadnych programów. Jest tylko jakiś napis po francusku, że nie mam uprawnień...

Robiłem już restart, wylogowywałem się i logowałem ponownie i nic...

 

Może ktoś coś wie?

Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kamil67272 napisał:

Cześć,

 

Mam taki dziwny problem - mam usługę SAT i aktywowałem również telewizję online. Na podane hasło i email mogę się zalogować poprzez przeglądarkę i aplikację na smartfonie. Wszystko działa.

Jednak po wpisaniu w/w danych do Boxa, pomimo tego że mam w ustawieniach informację o aktywnym koncie, nie mam dostępu do żadnych programów. Jest tylko jakiś napis po francusku, że nie mam uprawnień...

Robiłem już restart, wylogowywałem się i logowałem ponownie i nic...

 

Może ktoś coś wie?

Dzięki!

 

Cześć,

 

Mam identyczny problem u siebie, mimo iż na koncie mam wykupiony pakiet i można z niego korzystać w serwisie webowym, to nie jest to możliwe na boxie...

 

Problem zgłaszany do C+, niestety BOT nie umie odpowiedzieć ;) Restart wykonałem, nie pomaga. Komunikaty po francusku informujące o braku dostępu, mimo aktywnego konta... Słabo to widzę :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kamil2505 napisał:

To zamiast pisać z botem to przełącz się na rozmowę z konsultantem.

 

Przecież napisałem, że zgłaszany, to znaczy, że problem został zgłoszony.

Edytowane przez Sentence
Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, kamil2505 napisał:

Z tej wypowiedzi wywnioskować można, że zgłosiłeś problem do C+ poprzez bota,  który nie potrafił odpowiedzieć...

 

A to przepraszam, jeśli nie było to czytelne.

Mimo wszystko, nadal nie ma poprawy tej sytuacji, przynajmniej u mnie. Tak jakby serwer odpowiadający za łączenie tych urządzeń z kontem w ogóle nie miał komunikacji z boxami, aby mogły wyświetlać to co jest opłacone - dla porównania oddzielna aplikacja C+ na innych urządzeniach działa poprawnie z tym kontem.

Do tego śmiesznie, że mimo wypuszczenia na rynek polski tych boxów, mamy w jakiejś części francuskie komunikaty :) No ale, C+ to francuska firma i częściowo deweloperzy apki/nakładki też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie natury technicznej: czy z poziomu boxa od C+ istnieje możliwość bezprzewodowego przekazania dźwięku do głośnika Bluetooth? Jeśli się da i ktoś ma z tym doświadczenie, proszę o wytyczne, jak to zrobić od strony boxa.

 

Odpowiadam na własne pytanie, może kiedyś komuś będzie to przydatne. Konfiguracja boxa od C+ z głośnikiem Bluetooth jest nieco ukryta. Po kolei: Ustawienia dekodera -> Pilot i akcesoria -> Dodaj akcesoria (należy sparować boxa z urządzeniem).

Edytowane przez grreg2084
Lit.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem apk, polsat box go niby działa dobrze kanały na żywo i biblioteki lecz podczas przeglądania tytułów biblioteki zdażyło mi sie że box się zawiesił i na nic nie reagował trzeba było wyłączyć z prądu.Ciekawe czy box jest za słaby do tej aplikacji czy apka skopana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...