adamwilczynski20 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 (edytowane) Godzinę temu, Gadol napisał: Od weekendu C+ walczy z problemem z autoryzowaniem dekoderów. Skąd takie info?? Też kolega ma problem z aktywacja? Może wiesz coś więcej? Edytowane 5 Sierpnia 2021 przez Sentence Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Od 2 sierpnia obserwujemy problem podczas aktywacji CANAL+ BOX 4K. Nie działają kody, które należy wprowadzić na stronie aby powiązać sprzęt z kontem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadol Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 (edytowane) 3 godziny temu, Mikizncplus napisał: Od 2 sierpnia obserwujemy problem podczas aktywacji CANAL+ BOX 4K. Pierwsze pojedyncze problemy pojawiły się w sobotę. Obecnie jest wysyp ludzi z tym problemem. 3 godziny temu, adamwilczynski20 napisał: Może wiesz coś więcej? Tylko tyle, że problem jest poważny. Dział techniczny obecnie jest bezradny. Największe nieporozumienie to nabranie wody w usta przez infolinię na ten temat. Klienci mają pretensje do bogu ducha winnych sprzedawców. Edytowane 5 Sierpnia 2021 przez Gadol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 @Adasko33 Jesteś pewien, że wpisujesz poprawnie login i hasło, z uwzględnieniem wielkich liter? Pytanie też dlaczego ten box znalazł się na outlecie? Teoretycznie zwrot aktywowanego boxa jest niemożliwy, ale jak jakiś janusz zaczął straszyć prokuraturą, to może przyjęli i wystawili na outlet zamiast dać do recyklingu. Może jest coś nie tak z tym egzemplarzem. Pozostaje czekać i próbować, lub dzwonić na infolinie w nadziei, że trafisz na kompetentnego konsultanta.U mnie box nie odbierał kanałów DVB-T2 (na tv nie ma problemu) wiec zaniosłem go do EURO, a tam sprzedawca sam zaproponował zwrot zamiast reklamacji. Nic nie januszyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOOLE Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 A ja nie mogę dokupić usługi netflix. Może flatego że mam voucher za zakupiony dekoder. Piszę komunikat usługa niedostępna czasowo. Pisałem do BOA i już 4 dzień cisza.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadol Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Uporali się dzisiaj z usterką. Rejestracja działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2021 (edytowane) Uporali się z usterką ale przy okazji chyba wszystkich innych użytkowników wylogowali ze swoich kont. Wczoraj wieczorem włączyłem boxa i nie miałem ekranu startowego tylko planszę canal Plus i opcje logowania. Po zalogowaniu wszystkie wróciło do normy. Edytowane 7 Sierpnia 2021 przez electro69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cidsenior Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Witam, od wczoraj probuje aktywowac w ustawieniach konta pierwszy miesiac FULL C+, ale za kazdym razem wychodzi do menu i ciagle mam status Nieaktywny - maja jakies problemy czy ja cos zle moze robie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2021 @Cidsenior Na jaki adres email zakładałeś konto ? Chodzi mi czy był to Gmail czy jakaś inna poczta ?. Kiedyś chyba tutaj czytałem, że powinna to być pocztą od Gmail ile w tym prawdy to ciężko powiedzieć. Ja miałem gmail i nie było żadnych problemów z aktywacją (robiłem ją ok. 3 miesięcy temu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cidsenior Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, electro69 napisał: @Cidsenior Na jaki adres email zakładałeś konto ? Chodzi mi czy był to Gmail czy jakaś inna poczta ?. poczta gmail, wszystko robilem po kolei jak kazal i nadal nie aktywne .... Po rozmowie z infolinią - problem globalny, mają w ciągu 72h aktywować usługi. Edytowane 12 Sierpnia 2021 przez Cidsenior Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Czy ktoś może znalazł rozwiązanie na to, aby dekoder po jakimś czasie z powrotem nie przełączał się samodzielnie z 50 Hz na 60 Hz? Aplikacja TVHZ niestety zawodzi w tej materii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil67272 Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Cześć, Mam taki dziwny problem - mam usługę SAT i aktywowałem również telewizję online. Na podane hasło i email mogę się zalogować poprzez przeglądarkę i aplikację na smartfonie. Wszystko działa. Jednak po wpisaniu w/w danych do Boxa, pomimo tego że mam w ustawieniach informację o aktywnym koncie, nie mam dostępu do żadnych programów. Jest tylko jakiś napis po francusku, że nie mam uprawnień... Robiłem już restart, wylogowywałem się i logowałem ponownie i nic... Może ktoś coś wie? Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jangcy Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 1 godzinę temu, Kamil67272 napisał: Cześć, Mam taki dziwny problem - mam usługę SAT i aktywowałem również telewizję online. Na podane hasło i email mogę się zalogować poprzez przeglądarkę i aplikację na smartfonie. Wszystko działa. Jednak po wpisaniu w/w danych do Boxa, pomimo tego że mam w ustawieniach informację o aktywnym koncie, nie mam dostępu do żadnych programów. Jest tylko jakiś napis po francusku, że nie mam uprawnień... Robiłem już restart, wylogowywałem się i logowałem ponownie i nic... Może ktoś coś wie? Dzięki! Cześć, Mam identyczny problem u siebie, mimo iż na koncie mam wykupiony pakiet i można z niego korzystać w serwisie webowym, to nie jest to możliwe na boxie... Problem zgłaszany do C+, niestety BOT nie umie odpowiedzieć Restart wykonałem, nie pomaga. Komunikaty po francusku informujące o braku dostępu, mimo aktywnego konta... Słabo to widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 To zamiast pisać z botem to przełącz się na rozmowę z konsultantem. Bodajże przynajmniej pomiędzy 9 a 23 taka możliwość jest. Jak nie pomoże od razu to chociaż zgłoszenie przyjmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jangcy Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 (edytowane) 4 godziny temu, kamil2505 napisał: To zamiast pisać z botem to przełącz się na rozmowę z konsultantem. Przecież napisałem, że zgłaszany, to znaczy, że problem został zgłoszony. Edytowane 21 Sierpnia 2021 przez Sentence Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 8 godzin temu, jangcy napisał: Problem zgłaszany do C+, niestety BOT nie umie odpowiedzieć Z tej wypowiedzi wywnioskować można, że zgłosiłeś problem do C+ poprzez bota, który nie potrafił odpowiedzieć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jangcy Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 54 minuty temu, kamil2505 napisał: Z tej wypowiedzi wywnioskować można, że zgłosiłeś problem do C+ poprzez bota, który nie potrafił odpowiedzieć... A to przepraszam, jeśli nie było to czytelne. Mimo wszystko, nadal nie ma poprawy tej sytuacji, przynajmniej u mnie. Tak jakby serwer odpowiadający za łączenie tych urządzeń z kontem w ogóle nie miał komunikacji z boxami, aby mogły wyświetlać to co jest opłacone - dla porównania oddzielna aplikacja C+ na innych urządzeniach działa poprawnie z tym kontem. Do tego śmiesznie, że mimo wypuszczenia na rynek polski tych boxów, mamy w jakiejś części francuskie komunikaty No ale, C+ to francuska firma i częściowo deweloperzy apki/nakładki też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzYcHa_2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Nie no, fajnie, fajnie. Przy próbie odpalenia Polsatu z DVB-T w Live Channels podczas emisji filmu "Pitbull. Ostatni pies" wywala kłódkę i komunikat: "Aby obejrzeć ten program, użyj domyślnej aplikacji telewizyjnej." Uruchamiam kanał w natywnej aplikacji C+, rezultat: czarny ekran. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 (edytowane) Pytanie natury technicznej: czy z poziomu boxa od C+ istnieje możliwość bezprzewodowego przekazania dźwięku do głośnika Bluetooth? Jeśli się da i ktoś ma z tym doświadczenie, proszę o wytyczne, jak to zrobić od strony boxa. Odpowiadam na własne pytanie, może kiedyś komuś będzie to przydatne. Konfiguracja boxa od C+ z głośnikiem Bluetooth jest nieco ukryta. Po kolei: Ustawienia dekodera -> Pilot i akcesoria -> Dodaj akcesoria (należy sparować boxa z urządzeniem). Edytowane 25 Sierpnia 2021 przez grreg2084 Lit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 Zainstalowałem apk, polsat box go niby działa dobrze kanały na żywo i biblioteki lecz podczas przeglądania tytułów biblioteki zdażyło mi sie że box się zawiesił i na nic nie reagował trzeba było wyłączyć z prądu.Ciekawe czy box jest za słaby do tej aplikacji czy apka skopana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 (edytowane) @amstat A jak myślisz ? Co może być tak wymagającego w tej aplikacji dla boxa. Oczywiste, że ta aplikacja dopiero co została wprowadzona na rynek więc mnie to jakoś zupełnie nie dziwi, że mogą się pojawiać takie problemy. Edytowane 2 Września 2021 przez electro69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 Tak oczywiście na innych apk.nic się nie wiesza np.Prime Video działa super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 Zadaj sobie pytanie jak długo na rynku jest apka PB i jak długo Amazon P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukiton0589 Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 Jak na boxie pozbyć się komunikatu: ,,ten materiał jest niedostępny ze względu na szkodliwość dla nieletnich"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 @lukiton0589 tego to póki co nawet sam CANAL+ nie wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.