Emilio1985 Opublikowano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 (edytowane) @Gadom92 Podłącz c+ box do innego tv, jak masz taką możliwość. To wiele wyjaśni. Edytowane 16 Czerwca 2021 przez Emilio1985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 Chciałby ostatecznie zweryfikować, czy oglądanie na tym boxie C+ Online wyczerpuje limit 1 urządzenia przy ofercie Sat. Czy ktoś z posiadaczy boxa mógłby mi pomóc? podałbym dane do logowania na C+ online z oferty Sat i zalogowalibyśmy się na 2 urządzeniach jednocześnie. Osoby mogące pomóc proszę o priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 @Bushiken mogę potwierdzić. Też mam umowę na sat w C+ I C+Box. Uruchomiłem jednocześnie na boxie i w aplikacji na telefonie. Po ok. 10 minutach wyrzuciło mnie z urządzenia, które włączyłem jako drugie z informacją, że został przekroczony limit urządzeń. Niestety, C+Box nic nie daje przy ofercie tv sat. Jako "dodatkowy ekran" funkcjonuje tylko poza ofertą sat. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 @Bushiken oczywiście że nie możesz być więcej niż na 1 urządzeniu zalogowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 Godzinę temu, Bushiken napisał: Chciałby ostatecznie zweryfikować, czy oglądanie na tym boxie C+ Online wyczerpuje limit 1 urządzenia przy ofercie Sat. Czy ktoś z posiadaczy boxa mógłby mi pomóc? podałbym dane do logowania na C+ online z oferty Sat i zalogowalibyśmy się na 2 urządzeniach jednocześnie. Osoby mogące pomóc proszę o priv. Przy korzystaniu z C+ Online w ramach abonamentu tv sat (niewazne czy c+ box, czy aplikacja np na MiBox), mozesz korzystać jednoczesnie tylko z jednego urządzenia. Jest to w pewnym sensie darmowy multiroom. Jednoczesne korzystanie z C+ Online na 2-3 urządzeniach jest możliwe tylko w czystej ofercie online, tzn bez abonamentu tv sat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 Jednak włączona opcja "always HDR" nie naprawia problemu z sekundowym zanikiem obrazu podczas oglądania dvbt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 w ogole nie ma takiego problemu z zanikiem obrazu - ogladalem tvp 4k caly dzien 14 czerwca i nawet na moment nic nie mignelo. sprawdz antene, sygnal, albo masz na granicy i zarywa, albo za mocny i przester. box dziala prawidlowo i nie ma zadnych przerw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 @catnip Oglądam na tvp sport. Nie tylko ja mam taki problem. Jeszcze jedna osoba z forum o tym napisała. Co kilkanaście minut następuje 1-2 sekundowy zanik sygnału (czarny ekran brak też dźwięku). Wcześniej antenę miałem podpiętą do telewizora i tam nie było takich problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 @electro69to się dzieje na wszystkich kanałach z dvbt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 @Emilio1985 Ciężko powiedzieć bo oglądam tylko tvp sport. Bardzo sporadycznie inne kanały (nie interesuje mnie oglądanie "ukrytej prawdy", "dlaczego ja" czy "lombard"). Kiedyś na kanale super polsat też było i na kanale tvp1 jak był mecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 (edytowane) @electro69 Masz antenę zewnętrzną czy wewnętrzną? Jak masz ustawiony c+ box? Czemu pytam? Jeśli jest w pobliżu np jakiegoś gniazdka elektrycznego albo listwy z nawpinanymi wtyczkami i zasilaczami to może być zakłócany sygnał. Ja mialem tak z wifipremoimboxem. Co pewien czas wyskakiwała na chwile informacja "ten program nie jest obecnie nadawany..." Czasami komunikat pokazywał sie co 15 minut. Przestawiłem dekoder na najniższą półkę żeby maksymalnie go odizolować od listwy zasilającej która znajduje się za telewizorem i problem zniknął. Edytowane 17 Czerwca 2021 przez Emilio1985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 (edytowane) @Emilio1985 Antenę mam taką małą siatkową, wystawiona na zewnątrz na parapet okna na wysokości ok. 5 metrów od ziemi. Box jest pod telewizorem (szafka "telewizyjna") obok jest wzmacniacz Denona. Listwa zasilająca jest gdzieś nie więcej jak metr od boxa jeszcze niżej z tyłu na ziemi. Do listwy firmy Ever wpięty jest box, telewizor, wzmacniacz i zasilacz od anteny. ps. teraz w odstępie ok. 2 minut, 3 razy pojawił się czarny ekran. Edytowane 17 Czerwca 2021 przez electro69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 @electro69 a możesz ustawić boxa na tej samej półce co telewizor i/lub odłączyć z prądu Denona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 (edytowane) @Emilio1985 Dzisiaj mi się już nie chce grzebać za dużo gimnastyki z tym jest, bo listwa zasilająca jest za szafą schowana. Ogólnie to średnio jestem do tego przekonany, bo te zaniki pojawiają się na prawdę bardzo losowo. Akurat teraz miałem wyłączony wzmacniacz ale nie wyciągnięty kabel z gniazdka. Edytowane 17 Czerwca 2021 przez electro69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadom92 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 A ja mam taki problem, otóż czasem wyjeżdżam na weekend i odłączam od prądu wszystkie urządzenia. Gdy podłącze boxa do prądu to żeby zaczął się uruchamiać muszę go podłączyć z tylko podłączonym zasilaczem. Muszę wypiąć LAN, DVB-T2 i USB. Też tak macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 (edytowane) @Gadom92 Chodzi o to, że musisz wypiąć z tyłu boxa kabel lan, kabel od dvbt i pendrive, żeby box się włączył ? Próbowałeś uruchomić go za pomocą pilota od telewizora (połączyć boxa z tv przez hdmi-cec). Edytowane 17 Czerwca 2021 przez electro69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 5 minut temu, electro69 napisał: @Emilio1985 Dzisiaj mi się już nie chce grzebać za dużo gimnastyki z tym jest, bo listwa zasilająca jest za szafą schowana. Ogólnie to średnio jestem do tego przekonany, bo te zaniki pojawiają się na prawdę bardzo losowo. Akurat teraz miałem wyłączony wzmacniacz ale nie wyciągnięty kabel z gniazdka. Spoko. Ale w wolnej chwili sprawdź z ciekawości. A nóż zadziała choćby przestawienie dekodera. Kiedyś, jeszcze za czasów Nki i białego nboxa miałem tak, że gdy rozmawiałem przez telefon i stałem w pobliżu dekodera, to niektóre kanały zaczynały szatkować tak jakby za oknem było gradobicie. Później sprawdziłem i okazało się że wszystkie kanały na których występował problem nadawały z tego samego tp. Jakiś czas poźniej wymieniłem dekoder na taki z nagrywarką i problem zniknął. Prawdopodobnie w białym głowica była bardziej czuła lub źle zaizolowana i to powodowało zakłócenia gdy w pobliżu pracował telefon. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcos1992 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 Mnie właśnie też migało raz na czasem 5, czasem 15 czy 20 minut, na każdym kanale z DVB-T2, na szczęście jeszcze rok można oglądać na zwykłym DVB-T w TV, więc szybka przepinka anteny i można się dalej ,,cieszyć" z oglądania Też przepinałem, zmieniałem gniazdka, kabel hdmi, listwę, przestawiałem ustawienia, w opcjach programistycznych grzebałem i nic, widocznie ten dekoder jest bardziej czuły od innych. Żeby nie było-wszystkie canały+ i te pakiety co dali na dwa miesiące działają bez żadnego ,,mignięcia". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 No to ewidentnie problem z glowica dvbt. Moze sprobojcie jeszcze z kablem antenowym z filtrem ferrytowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 Przy jakim tv macie boxa 4K czy HD ? Może to jest trop, przy tv 4K jest aktywny HDR i to może jest trop i próba ustawienia 1080p lub 1080i może wtedy nie będzie tego zaniku sygnału DVB-T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 @maks27 Telewizor fullhd Samsung ok. 8 letni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 U mnie zaniki przy dobrym sygnale i tv 4k, stąd moje pytanie ponieważ w chwili zaniku sygnału wyskakuje ikona HDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadom92 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 Godzinę temu, electro69 napisał: @Gadom92 Chodzi o to, że musisz wypiąć z tyłu boxa kabel lan, kabel od dvbt i pendrive, żeby box się włączył ? Próbowałeś uruchomić go za pomocą pilota od telewizora (połączyć boxa z tv przez hdmi-cec). Nie, z pilota kable wszystko działa, chodzi o pierwsze uruchomienie boxa gdy podłączy się go do prądu. Potem gdy już się go uśpi normalnie z pilota się odpala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 (edytowane) Gadom92 nie mamy, sprobuj wypiac pojedynczo, zaczynajac od usb, moze pendrive robi jakis problem electro69 i maks27 najpierw ustalmy co zanika. wydaje mi sie, ze mieszacie dwa tematy. czy zanika sygnal dvb-t/t2, ale menu boxa jest - czyli banner info widac, a ciemnosc dotyczy tylko kanalu; czy zanika w ogole wszystko, nie ma tez przez moment osd boxa? audio jest, czy nie ma? roznica jest spora, bo jesli wszystko, to - zmiana kabla hdmi i wejscia hdmi w tv. w stb mozna sprobowac zmienic 60 hz na 50 hz, ewentualnie przez apke https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.chainfire.tv.hz&hl=pl&gl=US jesli sam kanal - sygnal do weryfikacji. to ze na tv dziala jeszcze nic nie znaczy, czulosc glowic bywa lepsza lub gorsza. jak pisalem, u mnie gra bez najmniejszych problemow i zadnych zanikow. Edytowane 17 Czerwca 2021 przez catnip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 (edytowane) @catnipkolega electro69 kiedys wspominał, że używa tylko dvbt, a kolega marcos1992 kilka postów wcześniej pisał że pakiety internetowe działają bez zakłóceń. Problem jest w głowicy dvbt. Albo koledzy mają jakieś lipne egzemplarze, albo coś zakłóca ich prace Edytowane 17 Czerwca 2021 przez Emilio1985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.