Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 / HY40A / HY40A2 / HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Emilio1985 napisał:

Amazon Prime nie do konca współpracuje z c+ box. Zainstalowałem jakiś czas temu z pliku .apk i na pierwszy rzut oka wszystko działa, ale jak puściłem kilka trailerów (nie mam konta) to było widać przycinki obrazu. 

Bo tak bywa z plikami apk. są ich wersji dziesiątki i nie sztuką jest zainstalować którąś tam najnowszą wersję aplikacji. Chodzi przede wszystkim o to, żeby aplikacja była kompatybilna ze sprzętem, dlatego tworzy się konkretną jej wersję pod wymagania sprzętowe konkretnego boxa, albo wymagania te do niej dostosowuje... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.05.2021 o 09:47, electro69 napisał:

@marcos1992

Powiedz mi jeszcze te problemy z czarnym ekranem przy oglądaniu dvbt masz od samego początku kupna boxa ? (jak długo go używasz ?). Jeśli to się pojawiło po jakimś czasie, to na pewno będzie to ich wina leżąca po stronie oprogramowania. Sam tego nie potwierdzę, bo box używam około tygodnia i w tym czasie nie było żadnej aktualizacji.

 

Pozwolę sobie też na udzielenie odpowiedzi. Ja kupiłem Boxa pod koniec 2020 r. Przez dłuższy czas nie było większych problemów z DVB-T. Aktualizacja sprzed kilku tygodni zmieniła ten stan rzeczy na gorszy,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Toma441 napisał:

Bo tak bywa z plikami apk. są ich wersji dziesiątki i nie sztuką jest zainstalować którąś tam najnowszą wersję aplikacji. Chodzi przede wszystkim o to, żeby aplikacja była kompatybilna ze sprzętem, dlatego tworzy się konkretną jej wersję pod wymagania sprzętowe konkretnego boxa, albo wymagania te do niej dostosowuje... 

Gdyby apka Amazon Prime była kompatybilna ze sprzętem, to widniałaby w Sklepie Play z poziomu c+ box. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Emilio1985 napisał:

to widniałaby w Sklepie Play z poziomu c+ box. 

bardziej, gdyby box miał wymagane, nowe zabezpieczenia i certyfikat amazona...Ta apka jest na sprzęcie od xaomi, jest na windows 10, jest na najnowszym XBOX series X, więc moim zdaniem, akurat w tym wypadku to box jest lipny, nie apka. A C+ widać nie zależy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel ze studiów pracuje w dziale marketingu C+. Pozwoliłem sobie zadać kilka pytań przez Messengera. Szczególnie ciekawa jest odpowiedź na pytanie: Odnoszę wrażenie, że ten nowy Box od C+ okazał się niewypałem. Bardzo się mylę? Osobiście jestem zawiedziony, inni też dość powszechnie narzekają. Zrobicie w końcu coś z tym, aby zadowolić ludzi?

 

Cytat

"Niewypał" to złe określenie. Zbyt łagodne. Katastrofa. Po okresach próbnych ... null. Knockdown - poszła wyprzedaż. Przewidywania Nostradamusa: game over.

 

Zobaczymy co będzie. Osobiście wierzyłem, że Box od C+ to będzie przełom na rynku telewizji online. Za chwilę będzie pół roku, jak korzystam z tego "cudu" od C+ i z każdym tygodniem rośnie moje niezadowolenie. Głównie dlatego, że sporadycznie w szybki sposób reagują na zgłoszenia dotyczące błędów (niektóre "bugi" wiszą już kilka miesięcy).

Edytowane przez grreg2084
Dopisek
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystam z aplikacji MxPlayer i chciałem usunąć plik, który znajduje się na podłączonym pendrive do boxa. No i tutaj jak zwykle "niespodzianka" ponieważ pojawia się komunikat o treści "wybierz ścieżkę do pamięci zewnętrznej np. usbcard1, aby przydzielić aplikacji MxPlayer prawa zapisu". Co mam w tej sytuacji zmienic w ustawieniach boxa ? Gdzie znaleźć odpowiednią opcję, aby takie prawa zapisu przydzielić aplikacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do osób niezadowolonych z Canal+ BOX 4K - piszcie swoje uwagi, zgłaszajcie problemy (z brakiem appki Apple TV+ również) na adres: 

 

pomoc@kontakt.canalplus.pl

 

Ja tak robię, na każde zgłoszenie dość szybko odpowiadają. Jeśli dużo osób będzie masowo pisać z podobnymi problemami, może wreszcie się za to wezmą? Tak czy siak, spróbować nie zaszkodzi!

  • Dzięki 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, grreg2084 napisał:

Kumpel ze studiów pracuje w dziale marketingu C+. Pozwoliłem sobie zadać kilka pytań przez Messengera. Szczególnie ciekawa jest odpowiedź na pytanie: Odnoszę wrażenie, że ten nowy Box od C+ okazał się niewypałem. Bardzo się mylę? Osobiście jestem zawiedziony, inni też dość powszechnie narzekają. Zrobicie w końcu coś z tym, aby zadowolić ludzi?

 

 

Zobaczymy co będzie. Osobiście wierzyłem, że Box od C+ to będzie przełom na rynku telewizji online. Za chwilę będzie pół roku, jak korzystam z tego "cudu" od C+ i z każdym tygodniem rośnie moje niezadowolenie. Głównie dlatego, że sporadycznie w szybki sposób reagują na zgłoszenia dotyczące błędów (niektóre "bugi" wiszą już kilka miesięcy).

Czyli tak jak mówiłem,  to nie chwilowe braki w magazynie, a po prostu wyprzedaż i stąd też brak oferty na ich stronie. 

W niektórych elektromarketach też już pojawią się dopisek "artykuł wyprzedany". 

Czyli pewnie czeka koniec tego dekodera taki sam jak player+box. 

  • Popieram 2
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ile dekoderów CANAL+ BOX 4K (online) może działać jednocześnie, na standardowej umowie satelitarnej ? Mam jeden w sypialni, a przydałby się jeszcze w jednym miejscu. Dzięki z góry za odpowiedź.

 

Edytowane przez igal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, igal napisał:

Panowie, ile dekoderów CANAL+ BOX 4K (online) może działać jednocześnie, na standardowej umowie satelitarnej ? Mam jeden w sypialni, a przydałby się jeszcze w jednym miejscu. Dzięki z góry za odpowiedź.

 

dla jednego konta maksymalnie jednocześnie mogą być uruchomione 3 instancje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I teraz pytanie : czy klienci, którzy kupili to cudo w dobrej wierze, bo po prostu zaufali będą mogli liczyć, na "wymianę" sprzętu? Tak jak zrobił Play czyli wycofał jednego boxa, a wprowadził nową jego wersję? 

Od razu dodam : szczerze w to wątpię. 

Edytowane przez Toma441
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, igal napisał:

Panowie, ile dekoderów CANAL+ BOX 4K (online) może działać jednocześnie, na standardowej umowie satelitarnej ? Mam jeden w sypialni, a przydałby się jeszcze w jednym miejscu. Dzięki z góry za odpowiedź.

 

Tylko jeden. Z CANAL+Online możesz jednocześnie korzystać tylko na JEDNYM urządzeniu mając ofertę satelitarną. CANAL+BOX nie zwiększa limitu urządzeń,  pomimo że sami konsultanci o tym zapewniali (tak jest tylko dla klientów, którzy nie korzystają z oferty satelitarnej). Sam sprawdzałem to na swoim przykładzie. Ogromny minus niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  

2 minuty temu, kamil2505 napisał:

Tylko jeden. Z CANAL+Online możesz jednocześnie korzystać tylko na JEDNYM urządzeniu mając ofertę satelitarną. CANAL+BOX nie zwiększa limitu urządzeń,  pomimo że sami konsultanci o tym zapewniali (tak jest tylko dla klientów, którzy nie korzystają z oferty satelitarnej). Sam sprawdzałem to na swoim przykładzie. Ogromny minus niestety.

To chciałem wiedzieć. Dzięki

Edytowane przez igal
pojawiła się odpowiedź
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, kamil2505 napisał:

Czyli tak jak mówiłem,  to nie chwilowe braki w magazynie, a po prostu wyprzedaż i stąd też brak oferty na ich stronie. 

W niektórych elektromarketach też już pojawią się dopisek "artykuł wyprzedany". 

Czyli pewnie czeka koniec tego dekodera taki sam jak player+box. 

Niestety, na to się zanosi. A naprawdę nieźle się zapowiadało. Toporne reagowanie na uciążliwe "mankamenty" zapewne też swoje zrobiło. Osobiście ten produkt byłem w stanie polecać tylko osobom mało wymagającym.

 

No i z tego co słyszę, to oferta pakietowa miała być znacznie bardziej urozmaicona od tej, która faktycznie się pojawiła. W moim odczuciu, szkoda, że przepadły pomysły z uruchomieniem dodatkowych pakietów typu ŻużelPiłkaNożna czy nawet EkstraklasaPremierLeague. Pakiety bardziej streamingowe za odpowiednio niższą opłatą miały pozwolić na dostęp jedynie do transmisji/programów o tematyce żużlowej albo o piłce nożnej (ewentualnie jeszcze taniej z dostępem tylko do meczów Ekstraklasy itd.). Byłaby to pewna "innowacyjność" ze strony C+. Szkoda, że coś takiego się pojawiło. Nie każdego by to zapewne zadowoliło, ale przynajmniej miałoby się szeroki dostęp do różnych opcji (w myśl zasady "dla każdego coś innego").

 

Przystępna oferta cenowa do pakietów sportowych miała "nakręcać" zainteresowanie tym Boxem (co zresztą dało się zauważyć - szczególnie na początku - gdy reklamowano to nowe "cacko"). Chyba źle został zbadany rynek, ewidentnie nie trafiono w gusta i potrzeby klientów.

 

Jeszcze raz to napiszę - szkoda :(

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamy boxa i oferty online też "zniknęły" z tv, a zbliża się Euro i w ofercie subskrybcyjnej jest TVP Sport... nie trzeba być specem od marketingu, żeby widzieć, że to najlepsza okazja do promocji takich produktów, tymczasem cisza. Kto wie czy nie macie racji i następuje powolne "wygaszanie" sprzętu.

Edytowane przez Toma441
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle ci wielcy "specjaliści" od marketingu nie mają pojęcia co się dzieje tam na dole u zwykłego "Kowalskiego". Wielce zdziwieni, że ludzie nie kupują pakietów :) Z ofert prepaid raczej nie korzystają "zamożni" klienci, Ci to sobie wykupią najdroższe abonamenty i nie będę się "bawić" w takie oferty. Dziwią się, że nikt nie chce płacić ok. 50-70 zł miesięcznie. Druga kwestia co mnie osobiście denerwuje, to przymus podania karty płatniczej. Zawsze przy okazji ktoś zapomni sobie np. jej odpiąć od konta i już kasa poleci przez następny miesiąc. Dlaczego nie ma możliwości normalnego płacenia na rachunek bankowy jak to było w wcześniejszych ofertach na kartę nc+ ? Dopóki tego nie wprowadzą na pewno za nic nie zapłacę. Muszą wprowadzić jakiś "ekonomiczny" pakiet za ok. 20-30 zł z różnymi kanałami tak jak dawniej w ofertach na kartę. 

Śmiałem się z tych boxów no-name, że od początku nie dostaną żadnej aktualizacji, a ten box wcale nie jest lepszy. Po tym co można przeczytać za parę miesięcy zapomną o jego istnieniu zostawiając ludzi na "lodzie". O androdzie 10 można już pomarzyć patrząc choćby na to, że aktualizacje bezpieczeństwa są z września 2020. 

Edytowane przez electro69
  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Toma441 - słuszne spostrzeżenie, nawet w internecie coraz rzadziej wyświetlają się reklamy sponsorowane dotyczące Boxa od C+.

 

Okres wakacyjny to nigdy nie był dla branży telewizyjnej najlepszy czas do przyciągnięcia masy klientów (to oczywiste, że w ciepłe/długie dni znacznie rzadziej korzystamy z telewizora itp.). A w przypadku tego Boxa, marketingowcy ewidentnie nawalili w sezonie zimowym (licząc od listopada do kwietnia), gdy popyt teoretycznie powinien być największy. A miniona jesień/zima była "wyjątkowa" (lockdowny itp. powodowały, że znacznie częściej przebywało się w domu niż to ma miejsce zwykle o tej samej porze roku).

 

Początkowa cena 299 zł za kupno boxu nie była specjalnie zachęcająca. Owszem, można było nawet przez 3 miesiące mieć dostęp do FULL pakietu (wówczas o równowartości 435 zł), ale to było bardziej "sztuka dla sztuki". Rzadko kto ogląda na bieżąco wiele kanałów o różnej tematyce. Jeśli kogoś interesował tylko sport (wraz z Elevenami), to wielu osobom nie opłacało się inwestowanie 299 zł (a jak kogoś interesuje tylko "urywek" sportu, np. jest się fanem jedynie Ekstraklasy, to tym trudniej zachęcić do zapłacenia takiej kasy).

 

Owszem, niby wszystko odbywało się bez długoterminowych zobowiązań, ale mimo wszystko, łatwiej było o zniechęcenie się do oferty niż na jej "napalenie" (a chyba o to drugie powinno chodzić).

 

Ponadto, gdy wyliczymy całą masę mankamentów, jakie zauważono w Boxie, a do tego z reguły bardzo wolne reagowanie na zgłoszenia, to nie dziwota, że ten "nowoczesny" projekt prawdopodobnie przechodzi do historii (oczywiście Boxy będą działały, ale C+ już niczego interesującego może nie zaproponować).

 

A miało być tak pięknie. Szkoda.

3 minuty temu, electro69 napisał:

Druga kwestia co mnie osobiście denerwuje, to przymus podania karty płatniczej. Zawsze przy okazji ktoś zapomni sobie np. jej odpiąć od konta i już kasa poleci przez następny miesiąc. Dlaczego nie ma możliwości normalnego płacenia na rachunek bankowy jak to było w wcześniejszych ofertach na kartę nc+ ? Dopuki tego nie wprowadzą na pewno za nic nie zapłacę.

 

No tak, obowiązkowa płatność kartą przez internet wielu potrafi zniechęcić. I faktycznie marketingowcy powinni mieć tego świadomość. Owszem, można skorzystać z Revoluta czy czegoś podobnego, ale to nie o to w tym wszystkim chodzi. Oczywiście po opłaceniu zamówienia kartą, można teoretycznie odpiąć kartę ze swojego konta, ale co z tego, skoro niektórzy w ogóle - nawet na chwilę - nie chcą ujawniać danych swojej karty.

 

Osobiście uważam, że grupie zarządzającej w C+ włączyło się myślenie "korporacyjne". Dla nich płatność kartą (w tym w internecie) to standard, ale niby dlaczego tak samo ma postępować zwykły Kowalski?

 

Ehhh, przy większej elastyczności na pewno by na tym nie stracili.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, electro69 napisał:

androdzie 10 można już pomarzyć patrząc choćby na to, że aktualizacje bezpieczeństwa są z września 2020. 

O tym właśnie piszę tutaj od jakiegoś czasu. To jest klucz do tego, że nie ma najnowszej wersji Apple TV i Prime Video. Sam prime jest jedną z najczęściej aktualizowanych aplikacji na mi boxie, box również miał kilka dużych aktualizacji softu w ostatnim czasie. Myli się ten, kto sądzi, że sklep Google Play na Android Box od C + "zobaczy" jakąś nową apkę, skoro sam system ma stare zabezpieczenia, a apki otrzymują co rusz nowe "łatki"... 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Toma441 - tak, masz 100% racji. Podobnie, jak każdy dostawca Smartfona z Androidem, tak samo C+ z BOXem postawionym na Androidzie, we własnym zakresie decyduje o tym, jaki interfejs programistyczny został wykorzystany w urządzeniu. Im nowszy, tym z reguły większe wymagania - i co istotniejsze - większy nakład pracy i często wyższe koszty. A sklep Google Play faktycznie dostosowuje dostępność aplikacji do interfejsu programistycznego, jaki wykorzystano w danym urządzeniu.

 

Zresztą, niektórzy zapewne wiedzą o tym, że sam Box od C+ nie był innowacyjnym produktem, stworzonym na potrzeby polskiego rynku. Wykorzystano "gotowca" z Francji, który powstał znacznie wcześniej (dlatego Android 9, a nie 10). W Polsce dopasowano go jedynie do naszych warunków (w tym tłumaczenia, które i tak nie były gotowe w 100%; czasem wyświetlały się komunikaty o błędach w języku francuskim).

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęt, który powinien być wizytówką usługi jest kpiną z klienta. Kanały event nie działają na tym pudle(na smartfonie bez problemu), multi - live 4 transmisji którym się tak przechwalali niemiłosiernie tnie(na smartfonie i komputerze okej), tuner NTC wykastrowany praktycznie ze wszystkiego, nawet z EPG. Usługa zapowiedziana 2017r, wdrożona w 2020r. Mamy 2021r(4 lata od zapowiedzi !!!), a dedykowany odbiornik w wersji beta. Barwo nc+/Canal+ - nowa definicja rozrywki...

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@salva

Oni tam w tych warszawskich szklanych wieżowcach myśleli, że "ciemny lud" wszystko kupi, będzie płacić regularnie za te drogie pakiety ;D i będzie jeszcze wdzięczny za ten dopracowany pod względem oprogramowania cud techniki z "świetnym" laucherem, który zamiast pomagać to tylko utrudnia korzystanie m. in. przez zablokowanie ustawiania według własnego uznania zainstalowanych aplikacji na stronie głównej i w zakładce "moje aplikacje".

Edytowane przez electro69
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu napisałem reklamację nt kanałów event, które nie działają.

- niech pan sobie odstępni ze smartfona

- przy udostępnianiu dekoder działa jednowymiarowo, tzn tylko ten kanał bez możliwości wygodnego, szybkiego skakania po kanałach za pomocą pilota

- nic nie poradzimy

- aha

 😃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Toma441

Problem w tym, że ten box ani nie jest popularny (no może teraz stał się bardziej ze względu na cenę), ani tym bardziej nie jest to liczące się urządzenie w świecie android tv ;)

Jeszcze jedna kwestia. Napisałem wcześniej pytanie ale nikt nie odpisał. Chodzi o brak możliwości kasowania plików zapisanych na pendrive podpiętym do tego boxa. Otóż co się okazuje spytałem się osoby, która korzysta z boxa od Xiaomi i tam można bez problemu zapisywać czy kasować pliki. Wniosek jaki się od razu nasuwa, że ktoś w tym CP+ specjalnie zablokował taką możliwość WSTYD panowie. Może jeszcze za chwilę okaże się, że zablokujecie dostęp do Chromecasta, albo nie będzie można korzystać z dvbt dopóki nie opłaci się pakietów.

Nigdy więcej nie kupię takiego sprzętu, który ma zmieniony laucher i nałożony "brand" operatora. Tylko "czysty" android tv. Człowiek jak zwykle uczy się na błędach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...