Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 / HY40A / HY40A2 / HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, electro69 napisał:

@marcos1992

Powiedz mi jeszcze te problemy z czarnym ekranem przy oglądaniu dvbt masz od samego początku kupna boxa ? (jak długo go używasz ?). Jeśli to się pojawiło po jakimś czasie, to na pewno będzie to ich wina leżąca po stronie oprogramowania. Sam tego nie potwierdzę, bo box używam około tygodnia i w tym czasie nie było żadnej aktualizacji.

tak od początku, a mam go od 5 czy 6 maja, napisałem Joachimowi że na ten model nie ma już dostępnych aktualizacji, to w drugiej odpowiedzi zapytał czy nie mógłbym sprawdzić na innym tv :D obawiam się że skoro sprzęt jest wyprzedawany, to wsparcie do niego też pewnie się już skończyło, chociaż chciałbym się mylić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcos1992

Napisz temu "geniuszowi", żeby zaczął czytać ten wątek na forum i że kolejna osoba ma ten sam problem ;) Ci wszyscy specjaliści od oprogramowania w canal Plus to najlepiej co by zrobili, to właśnie czytać to forum. Tutaj się przynajmniej dowiedzą jakie realni użytkownicy tego sprzętu mają problemy w codziennym użytkowaniu.

Co do samego boxa, to dlaczego sądzisz, że jest już wyprzedawany ?. Teoretycznie wsparcie tego modelu powinno być długie. Oprócz tego, że dużo osób kupiło go jako prepaid, to też jest on sprzedawany w 2 letnim abonamencie. Ciężko mi sobie wyobrazić, że przestaną go aktualizować np. za pół roku.

Edytowane przez electro69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios

Więc jeśli to czytają Panowie specjaliści, to gorąca próba o dokładniejsze  przyjrzenie się tym problemom z losowo pojawiajacym się przez sekundę czarnym ekranem podczas oglądania dvbt.

Druga kwestia czy ten sprzęt ma jakąkolwiek szansę dostać androida 10 czy to taka chińska "jednorazówka" patrząc na to, że aktualizacje bezpieczeństwa są z września 2020 ?

ps.

Jeszcze jedna irytująca sprawa. Wprowadźcie możliwość ustawiania samemu kolejności zainstalowanych aplikacji. W tej chwili trzeba często klikać po kilkanaście razy, bo akurat ta aplikacja z której często korzystam jest na samym końcu, a aplikacja z której nie korzystam na pierwszej pozycji :).

 

Edytowane przez electro69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, electro69 napisał:

Jestem niedzielnym graczem i czasem chętnie zagrałbym w jakąś gierkę dostępną na androidzie. Problem w tym, że wszystkie te lepsze gry wymagają do sterowania gamepada. Czy ktoś z Was korzysta z takiego sprzętu na android tv ? czy da się go kupić do 100 zł i nie rozleci się po miesiącu używania ;)

Poszukaj na allegro, albo w jakims euro rtv czy mediaexpert

2 godziny temu, ircios napisał:

Możesz być bardziej niż pewny tego, że czytają ;-)

Tak czytają, że nie potrafią naprawić działania kanałów eventowych 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Matheusz napisał:

Co do braku możliwości wyłączenia "wiecznego" HDR podsyłam stary i znany trik.

  Ukryj zawartość

screen-2021-05-31-142616.png


Sprawdźcie:
1. Z netu/ z AptoideTV czy skąd tam chcemy pobieramy Launcher Aktywności (Activity Launcher) >> Link do apkmirror
2. Instalujemy apkę na tv boxie przy pomocy pendrive, aplikacji na smartfona, bądź poprzez dysk internetowy (metoda dowolna)
3. Szukamy pozycji Opcje zaawansowane
4. Ponownie szukamy Opcje zaawansowane, gdy znajdziemy, wtedy patrzymy opis (druga linia) i szukamy pozycji z podpisem com.droidlogic.tv.settings,display.hdr.HDRSettingActivity.
5. Klikamy na nią i otwiera nam się menu Konwersja HDR do SDR.
6. Wybieramy włączone.

 

A znasz też sposób, aby box nie zmieniał częstotliwości z 50Hz na 60Hz? Zainstalowałem aplikację do wymuszania 50Hz, ale po jakimś czasie box i tak forsuje swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.05.2021 o 12:08, amstat napisał:

Mam Pilot G10 Air Mouse Smart TV Box Mikrofon działa dobrze choć nim nie da się boxa włączyć no i co jakiś czas box i tak szyka oryginalnego pilota czyli wyskakuje ekran parowanie pilota przerywając mi oglądanie i w końcu musiałbym się posługiwać trzema pilotami bo 2 do boxa i 1 od tv.

Ten problem z szukaniem oryginalnego pilota występuje często? Pytam, bo skoro nie da się go włączać pilotem G10 to włączenie realizujesz oryginalnym pilotem czy np. box startuje Ci automatycznie razem z TV?

 

Głównie zależy mi na funkcji Air Mouse i możliwości korzystania z komend głosowych, rozumiem, że tutaj wszystko jest ok? Dla pewności, używasz "zwykłej" G10 a nie G10S lub G10S PRO?

 

Czy ktoś jeszcze używa pilotów typu Air Mouse i może się wypowiedzieć na temat ich współpracy z tym konkretnym boxem?

Edytowane przez seba.kaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Toma441

Chwila, moment nie bardzo rozumiem ... winisz box od canal plus za to, że w sklepie Google Play nie ma tych aplikacji dostępnych ? :) Co oni niby mają z tym wspólnego. Spróbuj pobrać wersje tych aplikacji jako plik "apk" i zainstaluj je "ręcznie".

Edytowane przez electro69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Toma441 napisał:

Na Canal plus Box w sklepie Google Play nie można wyszukać apki Apple TV +. 

To już druga ważna i ciekawa aplikacja po Amazon Prime Video, której nie ma na BOXie. Zaczyna być żenująco, a przed nami debiuty Viaplay i Disney +

Liczę na to , że do grudnia sytuacja się zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, lakiman napisał:

Liczę na to , że do grudnia sytuacja się zmieni.

Oby. Pisalem do C+ zarówno w sprawie Amazon Prime, jak i teraz. I nic. 

Jeśli np nie będzie D+ to dla mnie box będzie mocno wybrakowany. Wyszukam sobie to oczywiście gdzie indziej, ale mój zamysł był taki, żeby box był podstawowym urządzeniem do streamingu. 

56 minut temu, electro69 napisał:

@Toma441

Chwila, moment nie bardzo rozumiem ... winisz box od canal plus za to, że w sklepie Google Play nie ma tych aplikacji dostępnych ? :) Co oni niby mają z tym wspólnego. Spróbuj pobrać wersje tych aplikacji jako plik "apk" i zainstaluj je "ręcznie".

Oczywiście, że to wina Boxa i jego oprogramowania. Podobna kwestia dotyczyła Xaomi Mi Box _swego czasu nie było tam aplikacji Prime i dopiero aktualizacja softu rozwiązała ten problem. Oczywiście apk można zainstalować, natomiast nie o to w tej zabawie chodzi i nie każda wersja apk będzie działała właściwie na boxie. Dodatkowo  użytkownicy forum już potwierdzili, że Apple TV jest na boxie od Play, który również działa pod Androidem, to dlaczego nie ma tej możliwości na boxie od Canal+? 

Najprawdopodobniej ten nowy Box od Play ma nowszy soft (także podejrzewam, że wyższa jest tam wersja androida) i posiada odpowiednie certyfikaty np. od Prime Video. 

Edytowane przez Toma441
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 dekodery ( UPC, Play, Canal+) to jednak za dużo.

Docelowo chciałbym zregnowac z Play ...ale UPC czy C+ zwlekają  aby dołączyć apki .

Tymczasem Play bez problemu oferuje dostęp do różnych aplikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystam z tego boxa ponad tydzień i chyba mogę już wyrazić swoją opinię. Jest to moje pierwsze urządzenie tego typu z android tv i chyba miałem trochę bardziej pozytywne odczucia przed zakupem tego urządzenia bardziej sugerując się androidem w smartfonie. 

Box aktualnie służy mi do oglądania telewizji dvbt (w sumie to praktycznie tylko tvp sport). Najczęściej korzystam w nim z funkcji chromecast i do tego bardzo dobrze się nadaje. Dawniej dość często korzystałem z Youtube, ale tutaj jakość nie mam za bardzo ochoty, "dzięki" natarczywym reklamom w oficjalnej aplikacji Youtube, a znów w tej "opcjonalnej" SmartTubeNext denerwuje mnie np. opcja "ostatnio dodane" gdzie pokazuje mi filmiki z przed 3-4 dni czy nawet tygodnia i dłużej. Nie wiem czy to jest wina samej aplikacji czy wina jest po stronie Youtube. Na telewizorze Samsunga w smart tv działa mi jeszcze aplikacja youtube i tam to o wiele lepiej działa jeśli chodzi właśnie o nowe filmiki czy filmy, które są dla mnie "wybrane". Z pozostałych aplikacji typu Netflix czy Player nie korzystam ze względu na płatności i tak patrząc w tym sklepie Google Play nie ma co tam zainstalować. Chciałem sobie pograć w gry (jestem niedzielnym graczem), ale w porównaniu do gier na androidzie w telefonie, to tutaj wybór jest delikatnie mówiąc żenujący. Do tego praktycznie wszystkie gry muszą mieć gamepada, a chyba jedynym sensownym i sprawdzonym padem jest ten od Microsoftu. Niestety na razie nie dam za niego ponad 200 zł, więc temat gier upadł i przyszło kolejne rozczarowanie. Korzystanie na boxie z przeglądarki to też zajęcie dla mało nerwowych osób, zdecydowanie szybciej i wygodniej sprawdzę wszystko na telefonie. Denerwuje mnie też zabawa z pilotami ponieważ casem korzystam z tego z zestawu, korzystam też z aplikacji pilota na androidzie i z pilota od telewizora (chyba jest to najwygodniejszy sposób) z tym, że zauważyłem, iż kiedy z niego korzystam pojawia się przynajmniej raz dziennie plansza z informacją o konieczności parowania pilota z zestawu co nie jest prawdą, ponieważ wystarczy przycisnąć przycisk w środku koła i wyskakuje informacja, że jest sparowany. I teraz taka sytuacja pilot przestał działać i korzystam do obsługi z pilota od TV, uruchamia się plansza z parowaniem pilota i nie mogę nic zrobić, bo jej nie da się wyłączyć żadnym przyciskiem ... głupota totalna, która nie pozwala dalej korzystać z boxa. Irytuje mnie też ten launcher od canal plus, który nie pozwala przestawiać zainstalowanych aplikacji według własnego uznania i dzięki temu muszę np. zamiast 2 kliknięć wykonać 10 ponieważ aplikacja z której korzystam jest na literę "s" na samym końcu listy.

Podsumowując dobrze, że zapłaciłem za niego tylko 169 zł (więcej chyba bym nie dał, a już na pewno nie 299 zł). Jestem bardzo zadowolony z chromecasta i z tego, że ogólnie box przynajmniej na razie działa bez żadnego poważnego "zmulenia", które zmuszałoby do wyjęcia wtyczki z gniazdka, wifi też działa stabilnie.

Edytowane przez electro69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, kamil2505 napisał:

Odkąd zmieniła się cena BOXa z 299zł na 199zł nie można go kupić na żadnej stronie Canal+. Czyżby miał skończyć swój żywot w taki sam sposób jak "player+box"?

Jakoś mnie to specjalnie nie zdziwi. Może się "wkurzyli", że praktycznie nikt nie kupuje tego boxa po to, aby korzystać z ich płatnych pakietów tylko po to, żeby korzystać z samego android tv (chromecasta) i dvbt ;) . 

Edytowane przez electro69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.06.2021 o 18:23, Toma441 napisał:

Oby. Pisalem do C+ zarówno w sprawie Amazon Prime, jak i teraz. I nic. 

Jeśli np nie będzie D+ to dla mnie box będzie mocno wybrakowany. Wyszukam sobie to oczywiście gdzie indziej, ale mój zamysł był taki, żeby box był podstawowym urządzeniem do streamingu. 

Oczywiście, że to wina Boxa i jego oprogramowania. Podobna kwestia dotyczyła Xaomi Mi Box _swego czasu nie było tam aplikacji Prime i dopiero aktualizacja softu rozwiązała ten problem. Oczywiście apk można zainstalować, natomiast nie o to w tej zabawie chodzi i nie każda wersja apk będzie działała właściwie na boxie. Dodatkowo  użytkownicy forum już potwierdzili, że Apple TV jest na boxie od Play, który również działa pod Androidem, to dlaczego nie ma tej możliwości na boxie od Canal+? 

Najprawdopodobniej ten nowy Box od Play ma nowszy soft (także podejrzewam, że wyższa jest tam wersja androida) i posiada odpowiednie certyfikaty np. od Prime Video. 


Aplikacja Apple TV wymaga systemu Android TV 8, box od C+ ma Android TV 9. Poza tym aplikację można pobrać z APK Mirror i wgrać bez problemu do boxa (np. za pomocą X-plore). Sama apka działa na boxie płynnie, nie ma problemów z obrazem jak i dzwiękiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, extor napisał:


Aplikacja Apple TV wymaga systemu Android TV 8, box od C+ ma Android TV 9. Poza tym aplikację można pobrać z APK Mirror i wgrać bez problemu do boxa. 

Nie po to kupowałem boxa z androidem 9 za prawie 300 złotych, żebym miał problem z instalacją aplikacji, która działa de facto "z niższym" androidem i taka sytuacja wymuszała na mnie samodzielne pobieranie jakiejkolwiek aplikacji z internetu. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.06.2021 o 18:12, electro69 napisał:

@Toma441

Chwila, moment nie bardzo rozumiem ... winisz box od canal plus za to, że w sklepie Google Play nie ma tych aplikacji dostępnych ? :) Co oni niby mają z tym wspólnego. Spróbuj pobrać wersje tych aplikacji jako plik "apk" i zainstaluj je "ręcznie".

Amazon Prime nie do konca współpracuje z c+ box. Zainstalowałem jakiś czas temu z pliku .apk i na pierwszy rzut oka wszystko działa, ale jak puściłem kilka trailerów (nie mam konta) to było widać przycinki obrazu. Na MiBox oraz MiStick te same trailery działały płynnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...