marcos1992 Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 ja znowu zauważyłem że gdy oglądam kanały z dvb-t2, to co jakieś 10-15 minut ekran na pół sekundy robi się czarny i za chwilę program leci tak jak wcześniej, tak jakby zmieniało się źródło-nie wiem, próbowałem się bawić w ustawieniach z częstotliwością ekranu i nic dalej raz na jakiś czas ,,mignie", zmiana kabla nic nie dała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 Żeby oglądać DVB-T2 , trzeba otwierać odpowiednią aplikację, czy kanały z naziemnej pojawiają się na stronie startowej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 (edytowane) Godzinę temu, marcos1992 napisał: ja znowu zauważyłem że gdy oglądam kanały z dvb-t2, to co jakieś 10-15 minut ekran na pół sekundy robi się czarny i za chwilę program leci tak jak wcześniej, tak jakby zmieniało się źródło-nie wiem, próbowałem się bawić w ustawieniach z częstotliwością ekranu i nic dalej raz na jakiś czas ,,mignie", zmiana kabla nic nie dała Miałem właśnie teraz o tym napisać, ale mnie uprzedzileś. Mam dokładnie to samo co Ty. Ogólnie z DVB-T oglądsm praktycznie tylko tvp Sport i co kilkanaście, kilkadziesiąt minut ekran na sekundę czasem 2-3 sekundy robi się czarny ale dźwięk jest. Zmieniałem ustawienia anteny, ale nic to nie dało. Albo ta głowica w tym modelu jest jakaś "bardziej wrażliwa" na zakłócenia, albo to jakaś "wina" po stronie oprogramowania, no chyba na szczęście nie jest to wina uszkodzenia boxa skoro Ty i ja mamy to samo. @lakiman Można że strony głównej, a raczej z bocznego menu opcja "kanały na żywo", albo zainstalować aplikację "live Channels" od Google. Ta aplikacja ma epg. Chociaż ogólnie korzystanie z dvbt jest bardzo niewygodne. Nie można zmienić kolejności kanałów ani ich numerów. Na pilocie nie ma przycisków numerycznych itd. Edytowane 30 Maja 2021 przez electro69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcos1992 Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 49 minut temu, lakiman napisał: Żeby oglądać DVB-T2 , trzeba otwierać odpowiednią aplikację, czy kanały z naziemnej pojawiają się na stronie startowej ? po zeskanowaniu kanały są w zakładce telewizja na żywo i dalej w naziemna tv, możesz też oglądać przez aplikacje live channel z google play, wtedy masz epg do większości kanałów i jakąś podstawową możliwość ustawień głównie można usunąć kanały testowe, legia tv, przedszkole tv, na których i tak nic nie ma 2 godziny temu, electro69 napisał: Miałem właśnie teraz o tym napisać, ale mnie uprzedzileś. Mam dokładnie to samo co Ty. Ogólnie z DVB-T oglądsm praktycznie tylko tvp Sport i co kilkanaście, kilkadziesiąt minut ekran na sekundę czasem 2-3 sekundy robi się czarny ale dźwięk jest. Zmieniałem ustawienia anteny, ale nic to nie dało. Albo ta głowica w tym modelu jest jakaś "bardziej wrażliwa" na zakłócenia, albo to jakaś "wina" po stronie oprogramowania, no chyba na szczęście nie jest to wina uszkodzenia boxa skoro Ty i ja mamy to samo. Pisałem do supportu Canal+, to Pan Joachim polecił mi zaktualizować oprogramowanie w TV, szkoda że to 8-mio letni TV, a ostatnie oprogramowanie wypuścili do niego pod koniec 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iMarekPL Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 Normalnie z Canal+ online można korzystać na 2 urządzeniach jednocześnie. Posiadanie Canal+ BOX teoretycznie daje możliwość korzystania z trzech. Tu pojawia się moje pytanie. Czy tym trzecim zawsze musi być ten BOX? Czy już sama aktywacja BOXa na koncie daje 3 urządzenia ale mogą być one dowolne?Dlaczego pytam - potrzebuję opcji multiroom na 3 urządzenia ale mam lepszy sprzęt niż ten BOX. Chętnie bym go kupił, aktywował i wrzucił do szuflady jeśli by to zadziałało. Testował ktoś lub mógłby to dla mnie sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 Box plus dwa urządzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iMarekPL Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 (edytowane) Informacje od operatora czy faktycznie próbowałeś odpalić na 3 innych? Pozdrawiam. Edytowane 30 Maja 2021 przez Sentence Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 (edytowane) Taką informacje podaje operator. Jeśli jemu nie wierzysz, to zawsze możesz sprawdzić samemu Edytowane 31 Maja 2021 przez Sentence Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 (edytowane) 16 godzin temu, marcos1992 napisał: Pisałem do supportu Canal+, to Pan Joachim polecił mi zaktualizować oprogramowanie w TV, szkoda że to 8-mio letni TV, a ostatnie oprogramowanie wypuścili do niego pod koniec 2014 Dobra też mam ok. 8 letni telewizor Samsunga tylko skąd pan "specjalista" Joachim wie, że to wina telewizora ? Podał jakiś powód co jest tego przyczyną ? Przecież ten czarny ekran występuje losowo co kilkadziesiąt minut, a nie cały czas. Po za tym, problem występuje tylko gdy korzystam z dvbt (gdy kabel antenowy był podpięty bezpośrednio do tv, to nie było takich problemów), więc niech nie opowiada głupot. Większość tych pseudio "specjalistów" z supportu, to umie tylko powiedzieć, że trzeba zrobić aktualizacje oprogramowania lub reset do ustawień fabrycznych, to jest ich główna regułka odpowiedzi. Tak jak myślałem nic z tym nie zrobią i trzeba będzie liczyć, że może któraś aktualizacja oprogramowania "nieświadomie" naprawi ten błąd. Edytowane 31 Maja 2021 przez electro69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 10 minut temu, electro69 napisał: Dobra też mam ok. 8 letni telewizor Samsunga tylko skąd pan "specjalista" Joachim wie, że to wina telewizora ? Podał jakiś powód co jest tego przyczyną ? Przecież ten czarny ekran występuje losowo co kilkadziesiąt minut, a nie cały czas. Po za tym, problem występuje tylko gdy korzystam z dvbt (gdy kabel antenowy był podpięty bezpośrednio do tv, to nie było takich problemów), więc niech nie opowiada głupot. Większość tych pseudio "specjalistów" z supportu, to umie tylko powiedzieć, że trzeba zrobić aktualizacje oprogramowania lub reset do ustawień fabrycznych, to jest ich główna regułka odpowiedzi. Tak jak myślałem nic z tym nie zrobią i trzeba będzie liczyć, że może któraś aktualizacja oprogramowania "nieświadomie" naprawi ten błąd. Konsultantom trzeba zrobić aktualizacje, bo w obecnej postaci nadają się co najwyżej na przekształcanie tlenu w dwutlenek węgla. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 (edytowane) Miałem okazję przetestować to urządzenie. Wrażenia ogólne mocno średnie. Plusy: 1. Wygląd urządzenia (poza diodą), 2. Porty, 3. Pilot (dobrze leży w dłoni), 4. Elastyczność oferty, 5. Brak zobowiązania, 6. Cena. Minusy: 1. Leży optymalizacja launchera / aplikacji głównej, 2. Brak EPG na DVB-T (trzeba posiłkować się zewnętrzną aplikacją), 3. Uciążliwe przełączanie kanałów, 4. Pilot (brak przycisków do przełączania programów P+ / P-), 5. Wiecznie aktywny HDR po uruchomieniu urządzenia, 6. Brak płynnego działania więcej niż jednego kanału w opcji Multiview, 7. Brak możliwości ułożenia kanałów wg. własnego uznania, 8. Brak aktualizacji Androida (poprawki z września 2020), 9. Wolno rozwijająca się aplikacja i poprawa błędów, 10. Brak kabla HDMI w zestawie. Edytowane 31 Maja 2021 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 (edytowane) @marcos1992 Powiedz mi jeszcze te problemy z czarnym ekranem przy oglądaniu dvbt masz od samego początku kupna boxa ? (jak długo go używasz ?). Jeśli to się pojawiło po jakimś czasie, to na pewno będzie to ich wina leżąca po stronie oprogramowania. Sam tego nie potwierdzę, bo box używam około tygodnia i w tym czasie nie było żadnej aktualizacji. Edytowane 31 Maja 2021 przez electro69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 5. Wiecznie aktywny HDR po uruchomieniu urządzenia, Nie ma możliwości wyłączenia HDR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 (edytowane) Jest tylko opcja "aktywny HDR" lub "adaptacyjny HDR", który nie wiem na jakiej zasadzie działa. Edytowane 31 Maja 2021 przez Sentence Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 Czyli adaptacyjny HDR go nie wyłącza na materiałach bez HDR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 @lakiman Jak to w ogóle sprawdzić czy ten HDR działa ? (widać zauważalną różnice w jakości obrazu?). Zresztą chyba musi ktoś inny wypowiedzieć się w tym temacie, ponieważ mam stary tv full hd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 W Play Boxie było widać, więc dlatego pytam jak wygląda sprawa z tym pudełkiem od Canal+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 37 minut temu, lakiman napisał: 5. Wiecznie aktywny HDR po uruchomieniu urządzenia, Nie ma możliwości wyłączenia HDR? Jest opcja "Adaptive HDR" lub "Atctive HDR". Przełączenie na "Adaptive HDR" działa do czasu wyłączenia urządzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 A na tym boxie można oglądać Netflixa w 4K? Bo na ich dekoderze 4K to nie do końca jest możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 12 minut temu, shevchenko1987 napisał: Jest opcja "Adaptive HDR" lub "Atctive HDR". Przełączenie na "Adaptive HDR" działa do czasu wyłączenia urządzenia. Na odwrót. Adaptive HDR zadziała, gdy ustawisz te opcje, a następnie wyłączysz i włączysz urządzenie. Od tej chwili masz stale wyłączony HDR. U mnie na ekranie telewizora po przełączeniu się na wyjście HDMI jest stosowne info o rozdzielczości, odświeżaniu oraz obecności HDR. Po zmianie na adaptive HDR, Nie wyskakuje informacja o aktywnym HDR (HDR10). Jest tylko info o rozdzielczości i częstotliwości odświeżania. WAŻNE. Jak zrestartujesz dekoder, to HDR zostanie na nowo aktywowany i trzeba go będzie znowu przestawiać na adaptive. Ewentualnie włącz w ustawieniach dekodera szybkie uruchamianie lub coś w tym stylu, bo może problem u Ciebie jest w tym, że dekoder nie przechodzi w tryb czuwania, tylko całkowicie się wyłącza i po włączeniu efekt jest taki, jak po restarcie. 17 minut temu, kamil2505 napisał: A na tym boxie można oglądać Netflixa w 4K? Bo na ich dekoderze 4K to nie do końca jest możliwe. Youtube w 4k działa, więc netflix tez powinien, tym bardziej że jest certyfikowany. 56 minut temu, electro69 napisał: @lakiman Jak to w ogóle sprawdzić czy ten HDR działa ? (widać zauważalną różnice w jakości obrazu?). Zresztą chyba musi ktoś inny wypowiedzieć się w tym temacie, ponieważ mam stary tv full hd. Jak masz stary tv, full hd (bez 4k), to raczej żaden HDR Ci nie zadziała. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 (edytowane) Jeśli chodzi o użytkowanie tego boxa, to natrafiłem na dwa problemy. Pierwszy to oryginalny pilot bez problemu za każdym razem uruchamia boxa, ale później jakby się "usypiał" i trzeba raz lub dwa razy naciskać przycisk (wtedy nie reaguje" i dopiero za drugim lub trzecim wciśnięciem zaczyna działać. Później już normalnie reaguje. Drugi problem dotyczył dziwnego spowolnienia internetu. Zdarzyło mi się to ok. 2-3 razy głównie wieczorem. Strona główna ładowała się powoli tak samo inne aplikacje tak jakby internet był bardzo wolny. Ustawione miałem wifi 2,4 GHz. Po zmianie na 5 GHz przynajmniej do tej pory śmiga już szybko o każdej porze dnia. Edytowane 31 Maja 2021 przez electro69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 (edytowane) Możliwe że wieczorem jakieś urządzenie zakłócało prace dekodera na częstotliwości 2,4 GHz. Jak jest możliwość wyboru to zawsze lepiej jest używać 5 GHz. Co do pilota to mi nigdy takie coś się nie zdarzyło. Miałem swego czasu problem z pilotem do MiBoxa, kory się tak jakby rozparowywał i jedyne co działało to odłaczanie urzadzenia od zasilania i ponowne podłączenie, ale wyłaczyłem w ustawieniach opcje przejścia w tryb uśpienia i od tego czasu wszystko działa jak powinno. Problem był prawdopodobnie nie w pilocie, a w MiBoxie, który zasypiał snem wiecznym Edytowane 31 Maja 2021 przez Sentence Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Usunięto zbędne cytowanie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matheusz Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 (edytowane) Co do braku możliwości wyłączenia "wiecznego" HDR podsyłam stary i znany trik. Spoiler Sprawdźcie: 1. Z netu/ z AptoideTV czy skąd tam chcemy pobieramy Launcher Aktywności (Activity Launcher) >> Link do apkmirror 2. Instalujemy apkę na tv boxie przy pomocy pendrive, aplikacji na smartfona, bądź poprzez dysk internetowy (metoda dowolna) 3. Szukamy pozycji Opcje zaawansowane 4. Ponownie szukamy Opcje zaawansowane, gdy znajdziemy, wtedy patrzymy opis (druga linia) i szukamy pozycji z podpisem com.droidlogic.tv.settings,display.hdr.HDRSettingActivity. 5. Klikamy na nią i otwiera nam się menu Konwersja HDR do SDR. 6. Wybieramy włączone. Edytowane 31 Maja 2021 przez Matheusz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 (edytowane) Prościej zmienić w ustawieniach dekodera z active na adaptive Edytowane 31 Maja 2021 przez Emilio1985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 Jestem niedzielnym graczem i czasem chętnie zagrałbym w jakąś gierkę dostępną na androidzie. Problem w tym, że wszystkie te lepsze gry wymagają do sterowania gamepada. Czy ktoś z Was korzysta z takiego sprzętu na android tv ? czy da się go kupić do 100 zł i nie rozleci się po miesiącu używania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.